VIP liksom

reklamelenker nelly 

Sandaler fra nelly HER


I dag har jeg vært hos my good friend Silje for å freshe opp hårfargen litt – denne gangen gjorde jeg ikke mye annet enn å legge litt mørkere farge i bunnen, få inn noen kalde extensions og stusse tuppene. Når jeg ramser det opp slik hørtes det plutselig ut som en del, men vi brukte faktisk under to timer – og det innkludert venninnesnakk og bloggbilder! Silje jobber på hendrix hair pilestredet, og hun anbefales på det varmeste. Det er rart å tenke på, hadde jeg ikke gått til henne for litt over to måneder siden, så hadde vi aldri blitt venner, og hverdagen min her i oslo hadde sett helt annerledes ut. Silje og kjæresten hennes er jo faktisk mitt og Mathias sitt eneste vennepar som bor her, så vi er masse sammen med dem. Kunne virkelig ikke hatt en bedre start i oslo! 

Dagens antrekk! Har på meg min nye kjole fra nelly, HER


Nå skal jeg ta trikken ned til sentrum for å hente Marte og Julie som kommer på besøk fra Harstad. Jeg vet jeg maser mye om det, men jeg gleder meg SÅ mye til å se dem igjen! Jeg har allerede vært innom hotel oslo city centre for å sjekke oss inn, og da jeg sjekket inn fikk jeg denne søte konvolutten med romkortet. Tydeligvis blir jeg satt litt ekstra pris på når jeg sjekekr inn mange ganger, eller kanskje det bare er noe nytt for alle gjester, hvem vet. Uansett – der skal vi sove inatt, men først kommer de for å se på leiligheten min. Mathias er jaget bort til en kompis, så nå blir det all girls med stearinlys, smoothie og jentesnakk. MMMMmmmmmhm!


 

Snakkes i morgen! 🙂

46 kommentarer
    1. Hei, du har jo handlet på utenlandske butikker før? 🙂 Har litt lyst til å kjøpe noen ting fra victoriassectret.com men vet liksom ikke om de kommer trygt til Norge og om det koster mye toll og sånt.

    2. Dette er ikke en hate kommentar for jeg digger deg!
      Men idag var extentionet ditt veldig tydelig, det ble en veldig god skille mellom ditt eget og extentionet 🙁

    3. Hei, Sophie! Du virker som en så fantastisk jente! Bor også i Oslo sentrum, veldig nær der du bor! Ser jeg deg en dag, skal jeg absolutt komme og hilse på <3

    4. Hei Sophie<3
      Du er et veldig stort forbildet for meg, og jeg syntes du er kjempe pen!<3 Jeg er 12 år og bor i Oslo, så jeg håper jeg en gang ser deg så jeg kanskje kan ta et bildet med deg. Jeg håper virkelig du ser kommentaren min, selvom du kanskje ikke har tid til å se på alle.... jeg elsker forresten stilen din, og jeg har lyst til å bli sånn som deg:D<3 Jeg elsker det du skriver om.
      Klem Nora<3

    5. Du sletta innlegget om hva du blir tiltrukket av hos det motsatte kjønn, altså rett staving, grammatikk og bredt ordforråd, som du kopierte. Forklar deg?

    6. Ble så skuffet når jeg så innlegget om hva som er tiltrekkende ved gutter var borte. Kunne du være så snill å lagt det ut på nytt? Trenger å se litt mer på det nederste avsnittet!

    7. Du sletta det innlegget der du for et par måneder siden hevda du var blitt “befølt av sikkerhetsvakt på Gardermoen. Du burde forklare deg der også.

    8. Hei! Vet ikke om du har nevnt det tidligere på bloggen (gidder egentlig ikke scrolle superlangt for å se om jeg finner det heller, så kan vel egentlig ikke forvente at du skal gidde å svare på det her haha), men er det greie priser på Hendrix? Skal studere, og har ingen jobb enda, så kommer nok ikke til å ha råd til all verden. Flytter til Oslo rett etter Hove, og trenger jo en frisør. Liker håret ditt veldig godt, forresten!

    9. Jeg skal på miley cyrus konserten, tror du det att det er mulig får å møte deg og ta bilde med deg den dagen? 🙂

    10. Du blogger om det samme hele tiden, frisør, fikse negler, vippe extension, ræva di, at du dør hvis du ikke er brun nok..det er så sinnsykt kjedelig å lese om! Kan du ikke blogge om ting som virkelig betyr noe i livet istedenfor det våset? Jeg vet du kan! 🙂

    11. Nå skal du hos din good friend Silje? Hvis du er så opptatt av rettskriving, hvorfor blander du da to forskjellige språk? Vil også tipse deg om å lære deg den rette bruken av og/å.
      :):):)

    12. Begynner å bli litt lei av at innleggene dine er så upersonlige i det siste… Vi får bare vite hva du gjør, ikke hvordan du har det, hva du tenker på, hva du gjør og snakker om sammen med veninnene dine osv.. Det blir litt opprams og man får lite ut av det etter man har lest det. Kanskje mer videoblogging hadde vært noe? Eller bare litt random filming av noe du gjør eller hjemme hos deg osv, det tror jeg flere hadde satt pris på. 🙂

    13. Skulle du ikke farge håret i en #6 eller #8? Syntes du skrev det for noen uker siden da du viste frem de nye fargene du prøvde i extensions fra Luxushair:-)
      Du har forresten en helt nydelig brunfarge nå!

    14. Selvsagt ble “blinkefjes” innlegget slettet. Da jeg leste det tenkte jeg bare: “hva har skjedd med språket hennes? hun skriver jo BRA for en gang skyld!” Også viste det seg å være kopiert og ble slettet kort tid etterpå. Er ikke det litt for dumt? Å kopiere andres tekster om at du synes et godt språk gjør en mann sexy, for så å slette det grunnet at det ikke var laget av deg??? Hjelpes… Å prøve å virke smart gjør en bare enda dummere egentlig…
      Sophie, du er en ung og flott jente. Men husk at du enda er ung! Helt til jeg var opp imot 23-24 år tenkte jeg at jeg visste alt – nå er jeg snart 28 og ser bare hvor mye de få årene har endret meg. Så ikke brenn alle broer så tidlig, husk det.

    15. Hei!
      Vill du ha fler att umgås med i Oslo ær det bara att sæga til! Jag ær 22 år och ær från Sverige men bott i Oslo i ca 3,5 år så kænner til Oslo gott 🙂 Har en fantastiskt søt Chihuahua och bor rett vid Sofienbergs parken 🙂 Tror vi ær ganska lika du och jag så hade varit kul att ta en kaffe en dag 🙂
      Mvh Hanna

    16. For en søt kjole! Og jeg er utrolig glad på dine vegne at du har blitt kjent med noen så raskt i Oslo. Jeg har bodd i Bergen i 2 (!!!) år nå, og har fremdeles ikke blitt kjent med noen. Ikke sånn supergøy å ha det slik akkuratt.
      Kos deg MASSE med veninnene dine!!!

    17. Hei! Jeg lurte på om du kan skrive et innlegg med slike bilder fra gamle dager osv, etterhvert? 😀 syns det var så spennende og lese om, og har selv søkt opp diverse bilder 🙂
      Kjolen var sinnsykt fin, hvor er den kjøpt? Finefine deg <3

    18. fin du! jeg skal til hendrix i morgen og husker jeg ikke feil så skal jeg til silje 😀 gleder meg masse!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg