miss-Q

reklamelenker nelly

Jakke fra nelly HER / kjole fra nelly HER


Før jeg dro til danmark kom jakken og kjolen som jeg bestilte for litt siden endelig på døren. Det er mulig jakken ikke passer helt til sesongen, men da får jeg spare den til høsten! Så lang, varm og god. Kjolen skal jeg nok få brukt masse uansett! Jeg har xs i begge plaggene. 

Litt kjedelig å ikke kunne blogge om hva jeg gjør og hvordan det går med tanke på masterchef, men snart er nok alt som normalt igjen her på bloggen. Jeg kan enn så lenge informere om at jeg har en veldig gøy uke når jeg er tilbake i oslo, for tre gode venninner skal komme på besøk til meg og vi skal ha jenteweekend på hotell, med konsert på rockefeller den 24. Vi skal se schoolboy Q, som sikkert ikke er et kjent navn for de fleste av dere, men han har stort sett vært soundtrack når vi jentene hadde vår mest rebelske periode (haha), så det må vi så klart få med oss!

Nå er jeg spent . . Vet noen av dere lesere hvem schoolboy Q er, eller har jeg kun fans av topp 20 som lesere? :)

62 kommentarer

Siste innlegg