min favoritt selges

Dagens lille antrekk i Bergen! Genseren er fra missme, klokke fra Micael Kors HER / bukse fra carpediiem.no / støvler fra Hunter  (reklamelenke)


Dere som er trofaste lesere har vel kanskje lagt merke til at når jeg er i en annen by eller land, holder jeg meg til ett innlegg om dagen og prøver heller da å lage ett ekstra langt innlegg med masse bilder. Men, til tider kan jeg føle at disse innleggene blir litt rotete om jeg gjør mye på en dag eller har flere kilo på hjertet som bare må av, derfor skal jeg prøve å dele det litt opp. For min del kan jeg godt skrive lange innlegg med mye innhold, men det er kanskje lettere for dere om jeg deler det opp? Setter pris på tilbakemeldinger på dette, i dag velger jeg uansett å prøve med flere innlegg.

Uansett! Det har blitt litt byvandring i dag også, gitt. Jeg måtte jo lufte denne fine rosegenseren som jeg ikke har brukt på en evighet, og det er faktisk favorittgenseren blandt leserne mine også! Jeg får så ofte mailer som handler om denne genseren, folk vil kjøpe den for 1000 kr og det er ikke måte på (verdien er jo på knappe 500 kr. .). Uansett, denne vil bli solgt på klessalget den 1. juni (hendrix hair pilestredet fra klokken 12:00), og da går den for 150 kr har jeg planlagt. Så, første mann til mølla der. Jeg holder også på å ordne goodiebags til de som møter opp, og en av de som kjøper kommer til å vinne extensions fra hendrix. Veldig gøy, og som jeg gleder meg til å se dere! Synd at ikke alle kan komme, men herregud – vi får ta det igjen. Nå skal ihvertfall hele klesskapet bort, innkludert mine favoritter, fordi jeg kan ikke ha klærne i boden lengre. Jeg må få meg en liten kommode, og da kan jeg ikke ha mye klær. . Har ikke plass! Trist for meg, fint for dere 🙂 

I dag dro jeg og Amanda til byen for å møte fineste Julia, hun var tydeligvis inne i en såkalt “sushiperiode” selv, og da var jo matvalget ganske åpenbart for oss alle. Lurer på når jeg skal gå lei, snart kommer jeg vel til å bli en liten Maki hele meg! Om dere ikke er noen ekspert på sushi, så er Maki det jeg anbefaler – smaker ikke tang, liksom. Uansett, det var utrolig hyggelig å møte Julia igjen, mer jordnær og god jente skal man lete lenge etter. Det er så morsomt for jeg har lest bloggen hennes i gud vet hvor mange år, fra den tiden jeg var på nettby og forfulgte henne og Lars Tangen i skjul (dette er bloggprat årgang 2009 om dere var i tvil. .). En herlig skapning, synd hun har flyttet til Bergen for jeg kunme virkelig trengt en bloggvenn i oslo, haha. Vel, jeg finner vel noen slike på eventer – gratis goodiebags = en haug av bloggere. 

Nå skal jeg drikke kaffe (herregud. .) og betale regninger (herregud igjen. .) Vi blogges om litt, har jo tross alt mye jeg vil ta opp med dere i dag ♥ 

58 kommentarer
    1. Passe langt innlegg dette her!
      Skulle du skrevet mer og i tillegg hatt flere bilder ville det nok blitt for langt 😮
      Så dette er helt perfekt 😀 Kos deg videre i Bergen 🙂

    2. Perfekt innlegg dette 🙂 er faktisk enig at noe blir litt for langt, men er så søtt at du vil fortelle så mye *hihi* klem!

    3. Syns ikke det blir rotete jeg (: så slipper jeg å vente når du skriver det i ett, haha xD men det er jo bare meg , sikkert andre som syns noe annet 😀 Synd det er så langt til oslo.. Ville gjerne kommet på klessalget, ELSKER den genseren <3 Cutie Sophie <3

    4. Skriver du om sushi igjen kun for å provosere? Du er jo selv klar over at du ikke er vegetarianer så lenge du spiser fisk.

    5. kunne du vær så snill og bidra til å få vglista til Finnsnes? hvis du kunne ta et bilde av deg selv med en lapp hvor det står; #vglistatilfinnsnes og publisere det på facebooksiden som heter “vglistatilfinnsnes” ?
      ville vært så gøy om vi hadde klart å få vglista så langt opp i nord 🙂 <3

    6. Digger den nye tatoveringa di/deres! Har siklet på det selv, helt siden jeg så en på weheartit for ÅR siden. Må bare finne meg en mann som er villig. Neida. (Joda) Neida, har en allerede. Fin han!
      Enjoy Bergen, er her selv om dagen 😀

    7. Hei 🙂 Tenker meg at du er temmelig lei extension spørsmål, men må spørre :S i innlegget ditt “to hårfarger og en god sak” har du en farge som er #6, og den er jo blond, men på fargekartet til luxushair er det en nøttebrun farge?
      bare lurte på om det faktisk er blondt eller brunt. 😛 og elsker bloggen din btw! bloggen din er en av de man virkelig kan kose seg med å lese 🙂 <3

    8. Kommer det ikke til å bli sinnsykt sprengt på klessalget når både du, andrea og stine skal ha sammen? eller blir lokalet stort nok? 🙂 xoxooo

    9. kan du være så snill å ta bilde med en lapp hvor det står #vglistatilfinnsnes og legge ut på facebook med hashtaggen #vglistatilfinnsnes? :))) ^^

    10. Jeg syns du strååler om dagene, du er så fantastisk fin! Jeg skulle gjerne møtt opp klessalget, men jeg har ikke mulighet! Bussen inn til oslo og tilbake blir dessverre for dyrt i tillegg til at jeg skal ha mat, drikke, og kjøpe klær.. Så det får jeg nok være med på en annen gang, hvis økonomien tillater det! 🙂

    11. Synes det er mye bedre med flere innlegg enn et langt og rotete. Det er jo det verste med at du er på tur. At man venter på et innlegg som er så fullpakket at man ikke rekker å reflektere over det første før det hopper til 2-3 andre ting:P

    12. Du er SÅ pen når du smiler med tennene, forsatt med det. ♥ Håper du ikke er lei av å høre det nå, haha.. ☺
      Btw; Foretrekker flere innlegg enn et som er veldig langt. 🙂 Kan bli litt slitsomt å lese og man får ikke med akkuratt alt.

    13. Ble skikkelig glad da jeg leste på instagram at dere skal ha klessalg 😀 har noen spørsmål som jeg lurte på om du kunne svare på. trenger ikke å ha svar nå i og med at det er så lenge til 1.juni, men kan du ta det med i innlegg senere?
      Blir det solgt noen victoria-secret bikinier i mindre størrelsler?
      Har du noe tips om hvilket klokkeslett som det er lurest å komme på, med tanke på kø, og forsovidt utvalg også.
      Faaader.. Samtidig som jeg skrev denne kommentaren kom jeg på at jeg er på klassetur den 1.juni, og je kan derfor ikke komme 🙁 kommer dere til å ha en annen dag også?
      Men det er sikkert flere som lurer på de samme spørsmålene over. Klem, og lykke til med klessalg!!

    14. Jeg synes også det er bra med flere, men kortere innlegg! Men du blogger bra, og jeg liker hvordan du har gjort det til nå 🙂 Stå på!
      Klem 🙂

    15. Anonym:

      – vet ikke om det blir solgt bikinier overhode, jeg personlig vil ikke selge bikinier da jeg mener at brukte “truser” ikke hører hjemme på salg uansett hvor mange ganger de har blitt vasket.

      – kom så tidlig som mulig, har aldri hatt salg før så vet ikke hvordan det fungerer med kø og det hele. Men for å få de beste plaggene bør man naturligvis være tidlig ute., Og husk kontanter!

      Hehe, dumt du ikke kan komme – planlegger å ha salg en gang i året så da må man såfall vente litt.

    16. Hei sophie!
      jeg lurte på om du kunne vise hvordan det går med den leppe tatoveringen din? syns den er så kul og vil se hvordan den holder seg 😀
      Har du forresten fyllt på den/planlagt å fylle på den?

    17. Ja, liker når du deler opp da blir det ikke så tungt å lese. Er det 20 avsnitt, så gir man litt opp å lese alt. Ps jeg har er idé til noe nytt du kan gjøre.
      Hvis du har en genser du ikke har brukt på lenge, eller brukte mye “før” kan du finne et gammelt bilde av deg med den genseren og liksom ta gamle deg med den genseren vs. Nye deg med den genseren.
      F.eks. Husker at du hadde på den geseren på bildet over når du hadde mørkt hår. Da kunne du ta det bildet og stille det opp mot det nye. Også kan folk kommentere hva de synes
      Digger deg❤️

    18. Elsker når du har flere innlegg på en dag, kommer faktisk innom flere ganger daglig, elsker å se at du har posta noe nytt!
      Nesten litt synd for deg at så mye skal selges, men haha jeg gleder meg, den rosa toppen er helt fantastisk btw.
      Elsker når du smiler på bilder, aldri stopp haha 😀

    19. Jeg elsker stilen din og elsker hvordan du gløder nå for tiden. Du virker så glad og du inspirerer meg virkelig. Har du noen tips på hvilke butikker jeg bør gå innom hvis jeg er i Oslo? Elsker deg og bloggen din <3

    20. hei! Jeg bare lurer; de fleste som er vegetarianere spiser heller ikke fisk, men du spiser jo sushi? 🙂

    21. kan ikke du lage en liste å legge ut på bloggen, ting vi kanskje ikke viste om deg? 😀 er så utrolig morsomt å lese slikt. og man føler man blir litt bedre kjent med den personen da

    22. Skal du inn til byen imorgen også? Vil veldig gjerne møte deg, så hvis du skal så kommer jeg. Eventuelt når og hvor lenge blir du der?💕

    23. Skal du inn i til Bergen sentrum i morgen? For eg bor en buss tur vekke fra sentrum, og eg har så lyst til å møte deg! Skal inn til byn i morgen etter skolen, hadde blitt helt paff om eg hadde sett deg!!! Åååå

    24. jeg liker når du skriver masse og deler masse i et innlegg , men så liker jeg jo også når du blogger flere ganger daglig , så for meg er det egentlig samme 🙂

    25. Jeg synes at det er mye bedre når du deler opp, det beholder alt litt mer interessant på en måte 🙂
      <3

    26. Ååå, du har så masse fine klær! Satser på at salget blir bra, og du får solgt masse klær, og supert hva du velger å donere pengene til! Du er virkelig et bra menneske! 🙂
      En annen ting; Kunne det vært en mulighet å evt legge ut de klærene du ikke fikk solgt (slik at de som faktisk kommer har førsteretten på klær), ut her på bloggen, slik at noen av oss lesere som ikke har mulighet kunne få kjøpt dem – mot at vi betaler porto så klart? 🙂

    27. Hvorfor kaller du deg vegetarianer når du spiser fisk? Er det latskap eller er du bare idiot? Du er pescatarianer.

    28. Og helt ærlig – hvorfor skal du kalle deg noe som helst? MÅ du være vegetarianer? Kan du ikke bare være en person som ikke spiser kjøtt? Du har jo alltid klagd over å bli satt i bås innen stil etc fordi du kler deg som en fjortis, men når det gjelder mat skryter du som bare faen.

    29. Hvor kjøper du sushi? Har du noen favorittsteder eller steder i oslo du ikke er fornøyd med? Og HVA er det du har på toppen av sushien?! Er det tofu eller noe sånn, det så godt ut!

    30. Jeg elsker bloggen din! Og du er super pen, skulle ønske jeg var deg:)
      Jeg syns det er bedre med flere, korte innlegg<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg