konkurranse – vinn klær for 1000 kr!

Hei dere, jeg stresser rundt som en tulling og holder på med pakkingen. ikke bare-bare og pakke til to steder samtidig. Bergen og Tunisia, litt av en mix. I tillegg må jeg ha med meg ting og tang til gullruten, jeg er mildt sagt blank på hvordan man skal kle seg der. Kofferten er så full at jeg ikke har plass til rettetang, men men! 

Med andre ord blir det litt dårlig blogging idag, men jeg prøver å gjøre opp for det med å ha en ganske fin konkurranse idag! For ikke lenge siden satt jeg sammen en kollasj av kjoler jeg selv kunne tenke meg, alle fra illusion.no – og nå har jeg fått til en konkurranse med nettopp dem! En av mine lesere kan nå vinne gavekort på illusion.no til en verdi av 1000 kr, og på den nettsiden får man egentlig hva som helst for den prisen. Og ikke minst, mye fint! Jeg la ut bilde av disse kjolene sinst gang på min ønskeliste, og de står der fortsatt:

1. Kjole med sløyfe HER / 2. Blå kjole HER / 3. Blomsterkjole HER / 4. Hvit kjole HER 

Alt du må gjøre for å kunne vinne er å like illusion.no på facebook HER, og så legge igjen en kommentar her om at du har gjort det. Vinneren trekkes om en uke, og blir kontaktet via mail av meg! 

 


Jeg pleier ikke å annonsere vinnere på bloggen fordi en gang var det en jente som klikka helt da jeg skrev mailen og navnet hennes på bloggen for å informere andre om hvem som vant. Jeg ber deltagere skrive mailer slik at de blir kontaktet der, og om det er et stort problem for noen, så si gjerne ifra. Ellers er det bare å følge med på hvor lenge konkurransen er løpende, og om du ikke hører noe innen den tiden, vant du ikke. Slik fungerer det! Jeg er veldig nøye på å trekke vinnere hver gang og har aldri glemt det, noe av det beste jeg vet er jo å sende en hyggelig mail å si at vinneren er trukket 🙂 Uansett, lykke til! 

1196 kommentarer

Siste innlegg