rumpeløft?

sponset bukse

Haha dere, i går skjedde det noe legendarisk. Jeg fikk spørsmål om hvor mye jeg squatter! MEG! Og det var ment på en positiv måte, fordi det visstnok ser ut som om jeg squatter en del! Selvtillitten ble løftet ca 26 hakk før jeg innså at “faen, det er jo ikke rumpa mi. Det er den forbanna buksa”. Men slikt trenger man ikke å snakke høyt om, jenter som bruker push-up bh roper det jo ikke ut til hele verden om de får komplimenter for kløfta, og det trenger man vel ikke med bukser heller?

Bukser fra weightless HER

Jeg har som dere vet vært ganske besatt av buksene fra weightless siden jeg fikk mitt første par tidlig i år – de var militærgrønne, og kun kort tid etter fikk jeg et nytt i en lysere farge, og nå har jeg noen mørke også. Jeg liker mine nyeste aller best fordi de kan kombineres best, men de lyse er også veldig fine! 

Mine tidligere favorittbukser. HER kan dere se hele utvalget! De har fått utrolig mye nytt inn nå, og jeg blir helt gal av å se på det. Jeg vil ha en rumpebukse med mønster! 

Buksene er så “magiske” som noen bukser kan bli – med det mener jeg at de er utrolig behagelige på, de passer seg perfekt rundt kroppen, den framhever rumpa utrolig godt OG de kommer i masse fine farger og modeller. For å nevne hvor bra de faktisk er, så får jeg alltid, og da mener jeg alltid, komplimenter for rumpa når jeg har disse buksene på. Og da tenker jeg ikke fra kjæresten, men fra over alt! Venninner som sier “åh dæven kor fin rumpa du har”, tilfeldige folk som spør meg hvor mye jeg trener og hvordan, gutter som spør hvor lenge jeg har trent, og ikke minst mammma som spurte om jeg kunne skaffe henne også en slik bukse. Om dere enda skulle være i tvil, legger jeg like gjerne ved en video!

 Haha, kanskje litt småkleint, men jeg måtte bare vise dere! Dette er ett rumpe og et selvtilittsløft, hehe. 


Håper dette var til litt hjelp om noen skal kjøpe seg ny bukse i sommer, disse passer både til skole, hjemme, på konsert, på date eller hvor som helst. Jeg har iallfall ikke kjøpt mitt siste par! 

Nå skal jeg jobbe meg ferdig for kvelden, jeg fikk nettopp se coveret til singelen min, og det blir SÅ fint! Gleder meg masse til å vise dere, den 25 mai braker det løs. 

50 kommentarer
    1. Hello Sophie Elise,
      First I have to say that you have a very good blog! 🙂 And nice ass as well :D:D
      But I wanted to ask you, do you know where can I buy these pants from english website? I really want to buy these, but it’s Norway site and I can’t buy these in there :/

    2. De buksene er så fine! Har ikke orket å kjøpe meg noen enda, men må vel gjøre det snart!:)
      Tror forresten at coveret til sangen din blir fint! Så ikke ut til å være noe trashy på photoshooten, og det er bra! Ser mer voksent – og ikke fjortis ut!:) da tar folk det mer seriøst:)

    3. Rumpeløft? Lol. Ser mer ut som du har forsøkt å dra lårflesket ditt opp i buksebaken. Du burde trene mer, Ei bukse kan aldri skjule det faktum at man ikke trener kroppen.

    4. En herlig vårhelg er tilbakelagt…og ditt eneste fokus er din egen rumpe?????? Jeg blir så matt… og håper så inderlig du ser at det er et par andre ting å fokusere på…. Kunne skrevet en avhandling her.. men har ikke troen lenger, på at det er verdt det…

    5. Hvilken str bruker du? Vet dumme folk ofte tror du legger ut str for å skryte, men ærlig talt hjelper det meg med å kjøpe samme type kle! Jeg vet ca hvor stor/bred/tynn osv du er, så om du eks sier du bruker Small fra weightless så er jeg mellom small/medium. Hvordan sitter den rundt magen? Jeg har tynne bein og tjukk mage jeg, heheh! Så for å si det slik bruker jeg small på bena og medium på magen! hva str burde jeg kjøpe?

    6. lite tips: prøv å ikke få kneet over foten din, da løfter du rumpa istedet for å trene lårene 😉 Bra øvelse det der

    7. Jeg synes enda buksene bare ser ut som ridebuksene mine! 😛 Hehe. Gleder meg til å høre sangen din, er veldig nysgjerrig på hvilken sjanger det er. Jeg tenkte at kanskje det var jazz, slik som Lene Alexandra synger nå, men det er kanskje ikke helt deg. Og hvis det ikke er som Llana del rey eller Miley Cyrus, hmm.. Jeg tror hvertfall det er noe rolig, og ikke så upbeat? Spennende 🙂

    8. Hei Sophie 🙂
      Super fine jeans, rompa di ser smashing ut. Skal også fortelle deg at min rompe hadde ikke sett så bra ut i de jeansene, du har allerede en missunelighets verdig rompe fra før av.
      Så du fortalte at du hadde flyttet til Carl Berner, noe som er gå avstand fra hvor jeg og kjæresten min bor. Syntes det er så artig ettersom jeg har lest bloggen din så lenge som jeg har gjort. Jeg er tilogmed 24 år, som kan gjøre fascinasjonen litt rar, men alder er ingen hindring.
      Jeg tenkte på at jeg veldig ofte jogger forbi Carl Berner, da jeg trener på trenings senteret i lokalet til 7 eleven som kjæresten min har en jobb for.
      Og jeg lurte på om du kanskje ville bli kjent med en leser og kanskje ta noen treningsturer med meg/oss? Jeg hadde iallefall syntes at det hadde vært kjempe morro.
      Dessuten er jeg er aktiv dyreforkjemper, så om du trenger en ekstra hånd for det stiller jeg meg mer enn gjerne tilgjengelig.
      Håper ikke dette virker skremmende, men heller mer hyggelig 🙂
      Kontakt meg gjerne om du har lyst.
      Stor klem Marlene.

    9. Håper du en dag blir så fornøyd med din egen kropp at du heller lar rumpa løfte buksa! Håper også at det der var “tulle-utfall,” for med den der teknikken må du si hallo til kneskader:( Ha en fin dag 🙂

    10. Hvorfor skal hun merke dette innlegget? Hun har jo allerede skrevet utallige innlegg om disse buksene, alle vet jo at de er sponset. reklame, reklame, reklame:)

    11. Hei! 🙂
      Jeg lurer egentlig bare på om hvordan buksene er i str.? De var jo litt stive i pris, så vil virkelig få riktig størrelse på de! Bruker til vanlig M i det meste egentlig, men sånn som Dr. Demin bukser må jeg ned en str. Er disse normale i str. eller ligner de på dr. Demin i str.? 🙂 og utvider de seg mye etter bruk?
      (ps, lurer på om jeg må ha pettite modellen, jeg er kun 163cm over bakken) 🙂

    12. Lene: De er egentlig vanlige i størrelsen, mn de tilpasser seg kroppen veldig bra! Jeg bruker både dr.denim og disse og merker egentlig ikke forskjell, men det er helt forskjellig type bukser da. Jeg har petite, og er 1.59 🙂

    13. Heia! Syyyykt fine bukser, rumpa di ser smashing ut i dem! Jeg har sett lenge på disse buksene, og syntes spesielt den lyse er utrolig pen. Så hvilken farge er den lyseste din i, har du xs eller s, og er de lange/korte i lengden?
      (ps, absolutt elskeeer bloggen din!)

    14. Hvilken farge har du på buksa på det øverste bildet? 🙂 Likte fargen veldig godt, men vanskelig å se om det er typen mørk grå, marineblå eller svart, eller en av de andre fargene til wr. up?
      De sitter forresten utrolig godt på deg 😀

    15. Hvorfor klage på Sophie ?? – Hun har ikke gjort dere noe galt, la hun få bruke det hun vil og slutt og bry dere !!! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg