en dag på tusenfryd

reklamelenker nelly  

I morges hadde jeg en utrolig bra start på dagen, og når jeg er i ekstra godt humør vil jeg ikke kaste det bort på å sitte inne å se repriser på tv3. Nei, da var det ut i solen og på tusenfryd! Selv om gradene i oslo har falt veldig de siste dagene og det var litt kjølig, hadde jeg en veldig fin dag. Jeg elsker jo å kjøre karusell, men må desverre innrømme at jeg begynner å bli litt for gammel for tusenfryd. Det er mest bare et spørsmål om hvor jeg kan spise og hvor jeg kan ta fine bilder, fordi karusellene gir meg ikke det samme kicket jeg fikk før. Men det var uansett koselig å gjøre noe litt annerledes, jeg reiser jo faktisk til Bergen imorgen, og om ikke mange dagene er det tid for gullruten. . Som vanlig har jeg ikke funnet kjole, hehe. 

Smule perverst troll, det her. 

Jakken jeg har på meg er fra sheinside.com, genser fra vateno.com, bukse fra weightless og sko fra NIKE 

Og ja, snakk om det å være gammel. . Vi er kanskje litt unge mentalt likevel. Vi sto framst i køen på spin spider som jeg har tatt flere ganger, og DA ble vi enige om å droppe det hele å heller gå i trollskogen for å leke – altså 40 minutter i kø for ingenting, haha. Men det var gøy i trollskogen, jeg hadde faktisk aldri vært der før, og DET var sykt! Jeg trodde jeg hadde oppdaget hvert eneste hjørne av tusenfryd, så jeg var nesten like sjokkert som den gangen jeg kom over en episode sex and the city jeg ikke hadde sett. Der snakker man mindfuck. 


Jeg sitter og holder på med nettshopping, og etter det blir det pizza og pakking til Bergen! Har jeg noen lesere der? Hvordan er været, og hva bør jeg få med meg? 🙂 

1. Rosa kjøpe med veldig fin rygg HER / 2. Bikini HER 

 

1. Jakke HER / 2. Kjole HER 

 

46 kommentarer
    1. Det er sol og fint vær her i Bergen men kaldt!
      Du må dra på fløyen, eller gå stoltzen:D Det er vært utsikten:)

    2. Ååh, synes tusenfryd er kjempe gøy, men har ikke vært der siden jeg var lita da. Har letet etter den jakken du har på deg der, mener den er fra sheinside? Men jeg husker de hadde i lyseblå og lyserosa også? Eller har jeg bare drømt meg bort? Hadde satt pris på svar om du vet noe om det 🙂

    3. Her er det veldig fint vær, men litt kjølig!
      Er ikke stort å få meg seg her, bortsett fra Fløyen på kvelden! Et veldig fint sted å ta bilder

    4. Jeg så dere på tusenfryd og jeg frihet ut! Jeg skulle spørre om bilde men vi fikk ikke lov av venninna mi sin mor:( vi så deg vente i kø på spion spiser. Jeg ser helt ufattelig mye opp til deg ❤️

    5. Så deg på tusenfryd i dag borte ved Tømmerrenna! 😀 Tørte ikke stoppe deg for et bilde, haha, så lurer derfor på hva du synes om at folk stopper deg for et bilde? Er det greit eller noe du helst vil unngå?
      God tur til Bergen!

    6. du må ete på Harbour, rett over veien for Zacken 🙂 de har helt herlig mat! spiste burger der på fredag, og alt er hjemmelaget. litt usikker på hvordan det er med veggis mat, men har sikkert det og!

    7. Kom nettopp hjem til Drammen fra Bergen nå for en time siden..
      5 år siden sist jeg var der, men lite er forandret. Veldig koselig by å gå rundt I. Utrolig mange fine små nisjebutikker, parker og gamle hus inne I kroker og kriker .Fløybanen er også helt ok interessant. fin utsikt! Men, Bergen er Bergen og jeg tok meg I lure på hvorfor byen er så populær for det er surt og vind og om ikke det er regn fra morgenkvisten av, så kommer regnbygene spredt ut over hele dagen….. torget luktet en forferdelig blanding av fisk og kloakk , men det kan jo ha Vært noe forbipasserende.. håper ikke det alltid lukter slik!
      Bergen er hyggelig å besøke for et par dager , men nå setter jeg stor pris på den tynne sola vår og våre 14 grader her øst ♡

    8. Du sier du er ekstremt forsiktig med penger, men likevel handler du klær for mange hundre kroner nesten hver uke – det er jo ganske dobbelmoral? Og du har jo sikkert klær for minst to, haha.. Er jo dine penger, og egentlig ikke noe å legge seg opp i, spør bare av nysgjerrighet 🙂

    9. Du hadde kledd kort hår så sykt bra! Da hadde du blitt suuuperpen. Lange extensions er dessverre veldig stygt og ikke minst harry. Man ser jo ditt naturlige hår under det falske håret, det er ikke lik farge engang. Håper du tar de av så din ekte skjønnhet kan lyse fram, for du er jo fantastisk flott egentlig.

    10. Jeg bor rett utenfor Bergen 🙂 Været er bra, men gradene viser ikke mere enn 10 – 12. Du må nesten få med deg fløyen, er fint å gå opp dit også ! I tilegg mange turstier oppe på fløyen, ulrikken er også fantastisk fin. Så har vi jo akvariet 🙂 Bryggen er jo et must, masse fine hus i bakgatene der. Om det er fint vær er det nå bare fint å sitte i parken, sitte på festplassen og se på folkemengden ved vannet. Håper du får det fint i Bergen 😀 og at været ikke svikter. Du e god, sophie.

    11. Været er kjølig, så sjekk værmeldingen før du reiser! men ellers bør du sjekke ut fløien og bryggen.

    12. Jeg bor i Bergen. Det har vært sol her de siste dagene, men kan bli overskyet av og til. Det som ødelegger er den iskalde vinden. Så ha med deg godt med klær 😉
      For å kommentere Silje Marie sin kommentar, så har du helt rett i at det har luktet en blanding av fisk og kloakk akkurat på fisketorget. Det har gjort det nå den siste måneden, men jeg vet ikke hvorfor. Har ikke vært sånn før, men det er jo ufyselig! Eller synes jeg bare du skal få med deg fløyen og bryggen. Fløyen er spesielt vakker om kvelden 😉 håper du koser deg masse i Bergen, og håper veldig på å få møte deg. Du er mitt store forbilde!
      Klem fra Miriam 😉

    13. Det er veldig fint vær her i Bergen for tiden 🙂 Ser de fleste anbefaler Fløyen, og hvis du ikke har vært der så burde du dra opp dit 🙂 Kjempe fin utsikt over byen ! Du kan ente gå opp eller ta bane 🙂 God tur 🙂

    14. Bad timing å komme til Bergen, vi har hatt nydelig vær i sikkert tre uker nå, mens de har meldt regn hele denne uken omtrent. Jaja, da får du oppleve den ordentelige “bergenske kulturen” også da!

    15. Siden du er dyreentusiast hadde jo kanskje Akvariet i Bergen vært noe for deg? Bergens store stolthet, selv om jeg har litt miksa følelser om hva jeg syns om slike dyreparker. Ellers skriver jo alle Fløien, og det er veldig fint, spesielt om kvelden, så lenge det er klart vær da. Men vi har hatt sol i flere uker nå, så vi får håpe på at du opplever solen i Bergen. Bergen er ekstremt vakkert når det er sol!

    16. Du burde besøke fløybanen, akvariet og såkalrt ta perle og bruse banen opp til ulrikken 🙂 Bergen er en veldig fin by 🙂 Men akkuat nå er den litt kald men det har vært fint vær i dag 🙂 Det er også veldig koselig å gå litt rundt i byen, du kan kjøpe starbucks og besøke bryggen 🙂 veldig koselig, kanskje jeg ser deg 🙂
      Ps: Det er veldig fin utsikt her i bergen:)

    17. Du bürde dra på Royal Burger & Gin og spise, rett over kinoen. Der har de en fantastisk veggisburger + at det er veldig kult der. Fikk nettopp toppkarakter av BT tror jeg det var

    18. I Bergen er det ganske fint vær, men ikke så veldig varmt akkurat nå. Ser du har fått mange tips om hvor du bør dra og hva du bør gjøre/besøke. Vet ikke hva jeg vil anbefale.. egentlig det meste. Men viktigst av alt, velkommen til Bergen skal du være 🙂

    19. HVA??? Jeg hadde planlagt å dra på tusenfryd i dag, men dropps det fordi jeg sto opp sent 🙁 jeg kunne jo ha møtt deg! 🙁

    20. Utrolig hyggelig at du tok deg tid til og stoppe og ta bilde med oss, så at du kom inn i køen på Japp spaceshot og da stoppa hjertet mitt litt 🙂 Hvertfall veldig hyggelig og møte deg! <3

    21. Du skulle bare visst hvor mange lesere du har her 😀
      Håper du får et koselig opphold i hjembyen min!

    22. Bergen er dritkaldt og med sporadisk regn, så kle deg vind og vanntett. Paraply er det ofte ikke noen vits i her, for de blir ødelagt av vinden 😀 Du bør dra opp på Ulriken, utrolig nydelig utsikt derfra. Fløyen har også ålreit utsikt. Stoltzen bør du føle deg i det spreke hjørnet for å sjekke ut, for det er sinnsykt stress å gå opp der. Det består av bare trappetrinn i forskjellige høyder, så DER får du trent rumpa. Men nydelig utsikt da, så det er verdt det når du er på toppen 🙂

    23. Temperaturen i bergen begynner å synke og regnet kommer til å komme i løpet av noen dager så ta med deg regnjakke og varme gensre. Er 15 grader her men føles ut som 10!

    24. Åh heldig! Har vært på tusenfryd en gang og da var jeg for liten til å gjøre noe som helst. 🙁 Så håper jeg får dratt din en gang og more meg. 😀

    25. Åå så koslig at du skal til Bergen! Jeg bor 5 minutter unna sentrum, så kanskje jeg møter på deg 🙂 du burde absolutt gå på fløien på kvelden, er helt fantastisk der! Du ser utover en kjempenydelig og stor by og hundrevis av lys. Er en helt utrolig utsikt! Ellers ville jeg anbefalt Bryggen, Festplassen, Lille lungegårdsvannet, Ulriken har jeg ikke vert på selv -men skal visst vere veldig fint der også ! Håper du koser deg i Bergen ! 🙂

    26. Fløien på kvelden er et must! Er så vakkert. Er lit kjølig i Bergen i disse dager men ellers er været bra 🙂 anbefaler også strawberry daiqurien på harbour cafe, den er himmelsk! (fåes også uten alkohol, hehe) Funky frozen yoghurt på bystasjonen og starbucks på bryggen er også verdt et besøk 🙂 Akvariet er også veldig koselig 🙂 kos deg masse! 😉

    27. Så deg på tusenfryd, men jeg turte ikke gå bort pga angsten min.. Seriøst jeg angrer skikkelig på at jeg ikke gikk bort, fordi jeg ser utrolig opp til deg. Du var forresten utrolig vakker i virkeligheten. Stod bak deg i køen på thundercoaster <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg