studio idag


 

I dag hadde jeg min siste dag studio, og kan offisielt begynne å telle ned dager til sangen min kommer ut! Kjenner jeg begynner å glede meg mer og mer, selv om det alltids er veldig skummelt å skulle ta en sjangse slik som dette.Jeg er jo så spent på hva dere kommer til å synes, flere av leserne mine har fulgt meg i flere år og visst at dette er noe jeg har hatt lyst til lenge. Jeg gir ikke ut en sang bare fordi jeg “kan”, men fordi det er noe jeg brenner for. Håper dere gleder dere like mye som meg – 23. Mai får dere endelig høre ♥

Jeg kan komme med et lite hint! Sangen heter ****heart. . Hmmm, hva kan det være?

Så, helt ærlig nå – hva forventer dere? Tror dere det blir mye auto-tune og bare dårlig? En type sang som My boobs are okay? En rolig sang? Partysang? Pop? Er faktisk veldig spent på hvilke forventninger dere har! 

105 kommentarer

Siste innlegg