videoblogg – pratesyk

Hei dere! Håper dere har en fin dag, jeg for min del har en ekstremt selskapssyk dag. Jeg elsker å prate og etter jeg flyttet har jeg bare begynt å elske det enda mer, Så, da får det gå utover dere! Jeg trengte noen å prate til, så da ble det en videoblogg hvor jeg bare snakker fra meg. Håper dere synes slikt er litt gøy!

 

Kjole fra sheinside.com / den fargeringen jeg viser opp er fra luxushair HER og clipsene jeg viser er fra samme side HER / hårbørsten HER


Uansett, da. Som dere vet får jeg plutselig for meg mye rart, og spesielt med håret mitt. Jeg snakker jo litt om hår og farger i videoen over, og frisøren min er veeeeldig for at jeg skal farge håret i en eller annen sprø farge. Hun viser meg gang på gang bilder av lilla og lyserosa hår, og så tenker jeg i ti sekunder at det hadde vært dritkult, men så trekker jeg meg. Jeg føler man mest bare er kul med slike farger, og ikke deilig eller fin, som jeg gjerne sikter inn på, haha. 

Noe slikt som dette! Så hvem vet, jeg er ekstremt svak under press så om noen bare snakker nok om noe, så gjør jeg det også.

 

En annen ting jeg og frisøren min (som er Silje på hendrix hair pilestredet, og en god venninne  av meg) er at jeg skal få kort hår. Den kan jeg sikkert godta, for håret mitt har godt av å være litt naturlig. Men ikke pokker at jeg slutter fullstendig med clips! Jeg fant faktisk en veldig fin rosa farge på fargeringen, så jeg tenkte å bestille hjem å bare prøve litt omså. Om jeg kjøper 80 gram, kan jeg jo bruke det som striper. . Eller hadde det blirr litt teit kanskje? Hmm . .Og angående fargeringen! Dette var jeg ikke klar over selv, men man kan låne den hos luxushair. Altså bestille den, ha den i 10 dager, og så returnere den og få pengene tilbake. Jeg personlig har hatt fargering en stund nå fordi jeg skifter hårfarge så ofte, så for meg er ikke det ett alternativ – men om man er økonomisk smart, vil ha rett hårfarge og ikke tenker å bytte på en stund kan det vel være smart!

 

 

Ellers jenter – dette er ett MUST omså du har ditt eget hår, extensions langt eller kort. . Men spessielt når du har extensions! Jeg nevner også denne i videoen, men tenker å føye til litt skriftlig også. Extensions er så dyrt, og vi jenter bruker så utrolig masse penger på hår, så man er nødt å ta godt vare på det. Om du behandler extensions som dritt, blir det som å kjøpe en bil og kræsje den med en gang. Ikke særlig lurt, med andre ord. Denne hårbørsten får du HER – jeg tror også de fleste frisører selger naturbørster, er usikker på pris der, men vet det kan komme opp til 1000 kr. Kvalitet og pris henger som regel litt sammen, men denne rosa lille saken funker greit for meg. Jeg får helt noia av floker i håret, og klarer ikke lengre å bruke børstene av plast. Liker ikke tangle teezer så godt heller, men det er vel bare meg. .?

 

Så, pjuh! Merkes kanskje at jeg trenger å være sosial i dag? Hehe, jeg skal det nå, så da skal dere få slippe alt pratet mitt. MEN, rosa hår – hot or not? Fargering – heit or teit? Naturbørste – yey or ney? Haha, nå kommer jeg ikke på flere ting som rimer, så vi snakkes i kommentarfeltet eller her senere i kveld! 

 

124 kommentarer
    1. Det er kjempegøy når du legger ut videoer, jeg syntes det er mye bedre en vanlige innlegg, selv om også vanlige innlegg er også veldig gøy 🙂

    2. kordan e det når håret våkser da ? vil det falske håret følge med eller ka som skjer ? håper på svar i og med at æ har løst å gjøre det sjøl 🙂

    3. Syns det er utrolig kult når du legger ut video! Du er et bra menneske! Og jeg liker at ikke alle innlegg og klær spesielt handler om merker! Det digger jeg med deg 🙂 og det du jobber for, stå på!! <3

    4. Du burde legge ut flere videoer! Føler at man på en måte snakker med deg, at det blir mer personlig 🙂 Tviler på at det er bare meg 😉 Digger deg Sophie <3

    5. Åå så sykt koselig med video blogg! Du ser utrolig bra ut sophie, elsker de nye øyenbrynene dine også, så naturlig og virkelig kjempe vakkert❤️

    6. du er verdens søteste og herligste jente! og ikke minst nydelig. fortsett med videoblogger og snikksnakk, det er såååå gøy og se på! du gjør dagen min bedre, stå på!

    7. EEELSKER når du lager videoblogg du er så utrolig pen og jeg blir så glad av å høre stemmen din hahah 😉

    8. Dersom du skal farge det rosa ville jeg UTEN TVIL ha gått for det øverst til venstre, altså det kun med rosa i tuppene ! 😀 det tror jeg kunne ha kledd deg kjempegodt, samtidig som at du kan føle deg litt gal uten at det blir altfor vågalt. Det er også en farge som går til det meste i og med at den er så lys 🙂 GO GO GO ! 😀

    9. Du er så skjønn, haha. Liker godt videoblogger, for da får vi liksom se litt mer av den ordentlige deg. Jeg tror pastellrosa ville kledd deg veldig bra, du er fin <3

    10. Det øverste bildet til venstre ♥
      Kjempekjekt med videoblogg, det var veldig koselig og bare se deg snakke hahha 🙂
      Håper det blir mer av det, du er nyydelig!

    11. Elske håret ditt, det er helt nydelig. videoen var utrolig bra, stemmen din var så klar og hørte deg veldig godt, og håpe du lage flere slike videor 🙂 Du virke som ei fantastisk kjekke jenta med mye humor og utstråling ! stå på, Sophie Elise du e FANTASTISK ! <3

    12. Ååh, du er verdens fineste jente!
      Har du lyst til å lage en detaljert video om hvordan du fester dine extensions en gang? Selv har jeg så umenneskelig tykt hår, at 180 gram ikke er nok, og jeg har ikke råd til å kjøpe to pakker av det, hehe. Så dermed må jeg feste alle remsene på toppen av hodet, med så vidt noe hår over som dekker. Altså jeg kan ikke begynne å feste nede fra nakken og oppover. Det er et slit :p

    13. Haha, awe du virker så vanvittig søt og herlig! 😀 sitter bare og smiler! Og du ser veldig vakker ut om dagen, rett og slett!

    14. Elsker bildet øverst til venstre med rosa dip dye ! Vil virkelig starte med hair extetions, clips og farge det veldig lyst igjen. Det er bare så fint!

    15. Du virket faktisk sykt ekte i denne videoen! Merker så godt forskjellen når bloggere “må” legge ut videoblogg, i forhold til når de faktisk vil. Sykt bra

    16. Likte utruleg godt denne videobloggen, det virka så uanstrengt! Og så er jo du veldig skjønn, då.
      Synes du skal gjere som frisøren din seier når det gjeld hårlengda, absolutt kortare hår! Då eg såg den der Truls-episoden som du var med i, tenkte eg heile tia at du var så nydeleg med den hårlengda. Så det syns eg du skal gjera! 🙂

    17. Er så stor fan av deg Sophie! Og det har jeg vært i hvertfall 2 år. Jeg er ofte uenig med deg i saker og ting, og vi har helt forskjellig stil. Likevel er du er av mine største idoler. Det er fordi du er så sinnsykt tøff! Du tør å være ærlig, selv om meningene dine kan være annerledes enn det som blir sett på som “riktig”. Du driter i hva folk mener, og det beundrer jeg deg for. Synes også arbeidet ditt for dyrs rettigheter og Afrikaprosjektet ditt er helt fantastisk. Det er ikke mange 19-åringer som har gjort en så viktig jobb i verden så tidlig!
      Elsker videobloggene dine, du virker så ekte og ikke tilgjort! Synes du har blitt mye flinkere og mer avslappet i videobloggene dine ette bloggerne. Stort pluss!
      Jeg heier på deg Sophie Elise, fortsett å drite i folk som absolutt må dømme deg, det er ikke verdt å bruke tid til å bry seg om dem.
      Klem

    18. Ja til farge i håret! Du kan fortsatt være deilig og fin fordiom du har rosa, blått etc hår! Se på Kate Upton med pastellblått hår på Google! Dritdeilig! Katy Perry er også sexy med rosa og blått hår! Du kommer til å kle det og ikke minst er det det som vil skille deg ut fra de andre i mengden! “Alle” har jo platina blondt hår.. Ikke noe spesielt med det liksom.. Kjekkere å være Blikkfang:-)

    19. du ser såå fin ut i denne videoen, men du beveger på deg såå mye, sitt litt roligere så man ikke blir helt surrete i hode 😛

    20. Du va helt sinnsykt pen på videobloggen din!! Du virke så ordentlig og jordnær, elske det! Nord-norsk e føresten sinnsykt deilig når æ høre dæ snakke det haha 😀

    21. kan du ha flere slike videoer? er bare morsomt å høre på at du snakker, du har bra og morsome meninger <3

    22. Elsker deg Sophie. Du er sykt pen og du har en herlig personlighet. Du er mitt idol!
      Jeg synes du burde prøve rosa liksom gjøre noe som nesten ingen andre har;)<3

    23. Hei!
      Kan du fortelle meg hvilken farge/fargenr og hvilken lengde, og type extensions du har på deg nå? Har lyst på akkurat den fargen du har nå 🙂

    24. Sjelden jeg kommenterer bloggen, men leser den daglig og jeg må bare si – så utrolig pen du er. Du har virkelig drømmeutseendet, og jeg kjenner på meg selv at jeg blir så utrolig frustrert. Vil fikse øyevipper, ta silikon, restylane selv, men penger strekker ikke alltid til, desverre. Mem en dag, skal jeg bli like fin som deg. HIHI!

    25. Julyy: Først må jeg si, tusen takk <3 og for det andre, så kjenner jeg følelsen så utrolig godt fra da jeg var 15 og drømte meg bort i bloggen til kissies.se!

    26. Hei! 🙂 Ja, koselig at du snakker til oss, svarer på kommentarer og spør oss spørsmål. En god blogg inkluderer leserene! Da føler man liksom ikke bare at man leser dagboken til en fremmed person 😛
      Dette minner meg litt om Evelina, er youtube-vlogger jeg elsker å se på. Får så mye inspirasjon av hvordan hun setter sammen filmer, antrekk, stil osv. Uansett, hun dro til frisøren en dag for å farge røttene blonde, og farget det lilla spontant. Du kan jo høre hennes tanker om det 🙂 https://www.youtube.com/watch?v=8Clsnf4Ffe0
      Jeg synes en veldig svak farge nederst hadde sett fint ut, men ikke hele håret kanskje?

    27. Hei! Ville bare legge igjen en liten kommentar! Så deg i Oslo i dag og måtte skjerpe meg for ikke å stirre, haha! Du er bare slående vakker, du syntes fra lang avstand 🙂 håper du forstår selv hvor vakker du er <3

    28. Jeg ville skrive en kommentar og fortelle hvor fint håret ditt er nå! Og så handlet plutselig videoen om håret, så da passet det jo bra :)) Litt misunnelig, men tror ikke extensions er noe for meg, så får bare slutte å drømme!

    29. Anonym: Hmm ja, jeg føler for min del at det er litt “all or nothing” om jeg skal farge håret, så vi får se. Jeg skal sjekke ut det om Evelina, takk for tips!

    30. Tror du hadde kledd rosa hår! Synes det er dritkult med en eller annen unaturlig farge på håret, liksom blå, lilla eller rosa eller sånn da. Jeg hadde gjort det!
      Elsker bloggen din! Stå på!
      Det er foresten utrolig gøy og koselig når du bare lager en video hvor du skravler rett frem, da får vi sett litt mer hvordan du er naturlig og ikke hvis videoen var planlagt på en måte! Fortsett med det!

    31. Høres kanskje litt merkelig ut men liker og høre deg snakke.Håper på flere videoblogger 🙂 Kanskje begynne og snakke om forskjellig temaer elno på videoblogg. Rosa hår er kult det,hvis man kler det selvsagt!

    32. Rosa er dritkult!!! Du kledde veldig blått hår, så tror du hadde blitt superfin med rosa dipdye!:)

    33. Dødskult med rosa hår, og hadde vært utrolig tøft! 😀 du kunne jo hatt den øverst til høyre, den er jo bare nydelig, og samtidig får du sett litt hvordan det er først, hehe ^^

    34. Såå utrolig skjønn!
      JA til flere videoblogger, sitter bare her å smiler av deg, haha.
      Så naturlig og herlig!
      Stå på videre!

    35. Åå syns det er så utrolig koselig å høre deg snakke på videoblogg ! Syns stemmen din er såå søt <3 Tror du hadde kledd rosa dipdye sånn som på det første bildet veldig godt !
      Og så må jeg spørre om noe; jeg pleier hele tiden å skrive at jeg heter "Asli - som ga deg brevet på Selena Gomez" som du sikkert ser, og jeg lurer på om det er greit ? Liksom om du ikke syns det er sykt irriterende å bli minnet på det hele tiden, det er bare det at jeg syns det er så utrolig stort å ha møtt deg og at du Kanskje kjenner meg igjen. Derfor føler jeg at eg må minne deg på det , fordi jeg tror ikke du husker meg om jeg bare skriver "Asli" Men bare si fra om det blir irriterende !
      Stå på Sophie, gleder meg til å høre sangen din også ! ❤❤

    36. Asli: Hei Asli!

      Veldig koselig å høre fra deg, og så klart er det greit at du skriver det, selv om jeg nå husker hvem du er bare av å høre navnet 😉 Jeg sa faktsik til kjæresten etter å ha møtt deg på city at jeg husker deg godt, at du er fra Tyrkia og skrev kommentar om Istanbul når vi skulle dit slik at vi fikk masse tips. Så, jeg husker alt!

    37. Oi herregud jeg kan ikke tro at du husker meg ! Det er helt sykt haha, bare tenkt om Miley Cyrus hadde visst hvem du er og kjente navnet ditt, det et sånn jeg har det nå ! <3 Vet jo hvor mye du liker Miley, haha.
      Du var kjempe snill og hyggelig når jeg møtte deg og kjæresten på Oslo City, han smilte og så kjempe hyggelig ut! Takk for at dere gadd å stoppe for å snakke litt med meg, jeg føler jeg så helt gal ut og jeg ble helt sånn speechless, visste ikke hva jeg skulle si haha.

    38. Du burde farge håret ditt i som i det første bildet, der var det dritfint! Også ble det så søtt og feminint samtidig som det fortsatt var så superkult og badass <3 Du er nydelig uansett hva du velger!

    39. Deilig? Vet du hva fin og deilig er? Når man skiller seg ut vel! Gå for rosa! Eller annen uvanlig farge! Sånn som da du hadde blått hår, selvom det hadde vært mye finere om hele håret ditt var blått! Tørr du å skille deg ut så bør du gjøre det også 😀 Hadde så farget håret mitt i en annen farge om jeg hadde hatt selvtilliten!

    40. Så herlig du er! Jeg har utrolig lyst til å snakke med deg om ting og tang jeg egentlig ikke tørr å snakke med noen om. Kunne du sendt meg en melding på kik? Heter Yvonnetln, tusen takk på forhånd.

    41. Er såå fint med sånn lyserosa dipdye på håret som det første bildet! Du hadde blitt utrolig fin med det <3

    42. Åhhhh, ROSA HÅR! Husker for noen år tilbake da håret ditt ble rosa ved en feiltagelse, og du syntes det var helt “krise”. Tror virkelig du hadde gledd det, men gud som dette vakte minner fra noen år tilbake.
      Stå på flotte jenta, du er rå! 🙂

    43. Du har jo så syyykt fint hår nå, men du blir jo virkelig fin med alt!
      Jeg farget håret mitt lilla, og det må være den beste avgjørelsen jeg har tatt! Kjempefornøyd og fått mange komplimenter på det! Føler nå at det er det som er “meg”, at det er den hårfargen jeg burde blitt født med, hah.. men ja, jeg var også i tvil, men jeg synes du bør satse på og farge det litt crazy! Lyserosa er jo dritstilig!

    44. Er jeg den eneste som lurer på hvorfor det er hull i veggen ?? Hva har skjedd ? heeeeehe…
      Ellers er det mye bedre når du videoblogger slik som dette… Du er så naturlig å god <3

    45. Når du kjøpe teip extensions setter du dem på selv eller går du til frisøren eller no sånn?
      syns du hadde passet rosa hår omså nare dip-dye det rosa

    46. Rosa hår er veldig kult, men det er et rent helvette, mildt sagt. Fargen blir vasket ut med en gang, og blir bleket bare solen titter frem gjennom skyene.. Blir som å ha et barn, og man må farge det minst en gang i uken.

    47. Åh du er så utrolig vakker! Er helt sykt altså! 😮
      Jeg tror du hadde kledd håret til hun jenta på bilde øverst til venstre! Du hadde blitt så utrolig fin med det! 😀

    48. Så utrolig søt og koselig du høres ut! Blir så utrolig glad av å se på den videoen, det stråler gjennom at du er en fantastisk person! Åå kan nesten ikke beskrive det, verdens ALLER beste forbilde!!

    49. Sophie Elise, jeg digger deg!!
      Den videoen var så sjukt kul, du må gjøre det oftere
      Kan du lage en video, på hvordan du setter opp håret!
      Har du hvert i London, jeg skal dit, og vet ikke hva jeg skal shoppe, noen tips ?
      xoxo, æ lik dæ, og bloggen din:*

    50. Jeg hadde tatt lysrosa nederst i håret!! Det er så fint, har lyst på det selv, men har mørkt hår og vil ikke bleke osv

    51. Elske at du legg ut vidioa det har ikke så my å si ka du gjær på dem men kan du lag en sminkevidio til? for æ syns det e sykt arti du kan ha en snakkevidio og det e sykt huggeli det å hope du ser kommentaren min å lage vidioa love you🙈😍😊😘

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg