snart hove!

Wow, nå er det ikke lenge igjen til hovefestivalen dere! Er det noen som skal? Hvert år møter jeg masse lesere på hove, og det er alltid så hyggelig! På Hove samler alle slags mennesker og alle er der for samme grunn – høre god musikk, ha det gøy. Da sier det seg selv at stemningen er på topp, og det er så verdt hver eneste krone. I år drar vi 5 venniner sammen og to av dem har aldri vært på hove tidligere, det gjør at jeg gleder meg litt ekstra. Jeg blir så spent på deres vegne og vet at de kommer til å elske det like mye som resten av gjengen, det er rett og slett umulig å forklare før man har vært der selv!

I år gleder jeg meg ekstra mye til . . 

. . Pretty lights

. . . Martin Garrix  

 

. . Bastille

. . og Imagine Dragons! Det er utrolig mange fler som skal, blandt annet Ellie Goulding og Foster the people, 

Om dere har noen spørsmål angående festivalen generelt er ikke jeg noen ekspert og er derfor litt redd for å gi svar som kan være feil – derfor er det nok enklest å sjekke ut hovefestivalen.no for priser, tider og aldersgrenser på hovefestivalen. Men jeg kan si såpass: det er en veldig trygg festival, og jeg har aldri følt at det er ubehagelig der på noen måte annet enn at det kan bli litt regn, liksom. Så, om det er første gang har man ingenting å bekymre seg for, jeg var selv supernervøs mitt første år! Men alt går helt fint 🙂


Sååååååååååååååååååååååå.. Ser jeg noen av dere på hove i år!?

46 kommentarer
    1. Jeg skal jobbe som frivillig! kom i baren, så kan du få 2 for 1 😉
      Jeg er skulderlangt hår blondina i baren. heheh
      – Karoline

    2. Enda mer reklame ja.. sjokk! Alle vet jo at du samarbeider med de. Og du vet at det er lovpålagt å merke innleggene som reklame sant? Skattesmell next.

    3. Har helt ubeskrivelig lyst, men skal ikke:( vet ikke om jeg kunne dratt uansett, men jeg skal på en annen festival

    4. Jepp, skal jobbe som frivillig i Kolonialen. Reiser alene, alle vennene mine jobber eller så er de bortreist. Kan jo bli gøy uansett da, finner jo sikkert noen å være sammen med.

    5. Connie: Ja! Jeg tror spesielt når du jobber så får du nok alltids masse venner. Om ikke kan du henge med oss! 🙂 Skal være meg + noen venninner, og så tror jeg vinnerne av konken skal bo med oss.

    6. Tror nok ikke det, men kanskje neste år. Da har jeg lappen, så blir lettere å komme seg dit og hjem igjen (bor i Bergen). Ønsker deg iallfall en kjempe flott stund på festivalen, er jo virkelig de bra artistene som skal være der i år da 🙂
      Og helt til sist, du har forandret deg så sykt mye, så syns det er kjempe trist at de bruker gamle bilder av deg. Mener ikke at du var stygg før, det var du virkelig ikke. Men du ser så sunn og frisk ut nå, og så mye mer voksen 🙂 setter så utrolig stor pris på bloggen din, aldri slutt, selv ikke når vi er gamle og grå og nesten ikke klarer å lese lenger, tihi <3

    7. Heei 🙂 jeg skal dit for første gang med et par venner og lurte på om du kunne vise et par outfits? Eeelsker stilen din og trenger gjerne litt inspo! Ellers gleeeeder jeg meg masse! 😉

    8. SophieElise
      Ja, kanskje det. Jeg er den høye brunetta som du ser på kolonialen 🙂 Det hadde vært koselig å hengt seg på 🙂

    9. Gleder meg, håper bare ikke jeg får også epilepsi anfall i år 😛 var hyggelig å møte deg for 2 år siden, hvis du husker! Bor også i oslo nå forresten, så hvis du vil “finne på noe”, bare ta kontakt. mailer deg.

    10. hei, jeg skal på hove for første gang i år. vet det enda er en stund til, men gleder meg så, og har allerede begynt å tenke på hva jeg skal ha med meg. har lest pakkelista på nettsidene til hove, men tenkte å spørre deg som har vært der tidligere litt om hvordan klær du tenker å ha med.
      så, hvordan klær bør jeg pakke? går du for å pynte deg, casual.. ??

    11. kjersti: Jeg tar en lett blandning! Er greit å ha litt varme, lange skjørt og fine overdeler kanskje? Hettegenser, regnajekke, støvler, shorts, en loose bukse, stor jumpsuit er smart, caps / hatt. . Mye man kan gjøre!

    12. Passet ikke for meg i år, men håper virkeliiiig du kommer neste år også, og drar med deg imagine dragons og bastille (hihi)!!

    13. du er pen 🙂 ikke bry deg om haters! theire just jealous <3 😉 ja e skal på hove... stort sett d eneste positive her i arendal. pluss været da fuck yeah <3
      - imagine dragons kommer ftw <3. kos deg på hove sophie (:

    14. Uhæææ! Æ har så løst! Bring Me The Horizon ska spælle! Men mamma e nu en kraum og sir nei -.-

    15. jeg skal dit for første gang sammen med et par venniner vi både gleder og gruer oss bittelitt..
      håper virkelig på å møte deg! jeg har lest bloggen din utrolig lenge og ble helt i ekstase da du skrev du skulle til hove igjen i år!! du er virkelig helten min hahaha, håper ikke du synes det blir plagsomt om vi kommer bort å hilser, hihi

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg