ingen er perfekte

i samarbeid med blivakker.no 

Jeg forstår godt at flere bloggere velger å framstå som mer perfekte enn de egentlig er. Om man blir kjent blogger er du plutselig en merkevare, man skal selge både seg selv og produkter – og hvem vil vel kjøpe samme produkter som hun der halvfeite med kviser? Det er en hard sannhet, men slik er det. Man tiltrekkes av det perfekte, det man så gjerne vil oppnå selv. Men jeg er lei av det. Her får dere se bilder av lårene mine. Strekkmerkene mine. Til tross for disse, som dekker store deler av både forsiden og baksiden av lårene mine, har jeg fått være på forsiden av FHM to ganger, jeg får uanset høre at jeg har “drømmekroppen” og jeg har en kjæreste som elsker meg. Det er noen få streker. Det betyr så utrolig lite. 

Men er det noen som vet hvordan det er å grue seg til å ligge på stranden om sommeren, så er det faktisk meg. Jeg har som dere nå vet disse strekkmerkene, og tidligere var jeg plaget av cellulitter også. Jeg er i tillegg til dette ganske dårlig på å komme inn i rutiner, så for meg å bruke en krem 4 ganger om dagen eller dra på behandling annen hver uke så jeg på som uaktuelt. Man skal ikke gjøre om på hele livet sitt bare fordi man har noen små skavanker, derfor vil jeg gjerne anbefale denne kremen fra fat girl slim. Jeg lyver ikke når jeg sier at det jeg hadde av synlige cellulitter ble så godt som fjernet, i kombinasjon av denne, massering og en liten skrubb i dusjen. Jeg setter den bare ved nattbordet, så er den ikke så alt for vanskelig å huske på – i tillegg strammer den opp huden og virker beroligende og kan bidra til bedre nattesøvn – det merket ikke jeg, men hvem vet? Kanskje det funker på noen, men den har mange andre positive sider!

Om noen skulle være interesserte, kan den bestilles HER 

 Og ja, for å ikke glemme denne huden min, da. Det tok meg en del tid med oppmanning før jeg turte å legge ut bilde av alle arrene og kvisene jeg sliter med, men det var verdt det når jeg fikk høre deres respons. Det er så viktig at de som er forbilder kan gå fram å vise at man kan få til alt man vil, uansett om man har noen teite kviser eller ikke! Jeg har akseptert at huden min er som den er, og jeg gjør heller mitt beste for å behandle den bra her og nå.

En stor del av det å behandle huden rett, handler om å velge riktig sminke. Fet foundation og tungt pudder kan gjøre slik at huden blir forverret, og i mitt tilfelle var det absolutt slik. Men hva skal man gjøre? De beste tingene koster som regel mest, og jeg er – tro det eller ei – ekstremt opptatt av å være forsiktig med penger. Men nå har jeg begynt å bruke Bare Escentuals Foundation, som er ett pudder, men dekker som en foundation. Under kan dere se et helt uredigert bilde av meg, hvor jeg ikke har sminket huden med noe annet. 

Man kan så vidt se urenhetene, som jeg vanligvis bruker hundre år på å dekke over. Og det kjennes ikke at man har på seg sminke – jeg lover! Det er det beste av alt. Jeg føler meg ikke fet i ansiktet, dere kjenner sikkert følelsen? Når det nesten klør på grunn av all foundationen man tar på seg. . Nei, bare escentuals har kommet for å bli i sminkevesken min, rart jeg ikke har testet dette før! Har hørt rykter om at den holder ganske lenge også? Jeg bruker iallfall veldig lite av gangen og er strålende fornøyd, så forhåpentligvis kan jeg ha den ut året. 

Jeg har fargen medium beige, og den passer perfekt for meg. Jeg leste faktisk at den er tilapsset å dekke blandt annet arr, det må nok være derfor jeg liker den så godt. Fargen er også veldig fin, den ser ikke ut som ett lag med sminke men mer som lett, naturlig makeup. Anbefales! Dere må bare vite at jeg har prøvd så mye sminke og får ofte nye produkter, veldig få kommer igjennom “nåløyet” og blir skrevet om på bloggen. Denne har dere jo sikkert hørt om fra før av, men nå har dere hørt det fra meg også – den funker! Bare Escentuals kan kjøpes HER 


Vi må huske på at ingen er perfekte, og at de aller fleste har sitt å slite med. Men hva med om vi bare kan si – hva så? Vi må lære oss å gi litt mer faen, og heller jobbe med det vi har for å bli den beste av oss selv.

Og jeg har også en rabattkode til dere søte lesere! Bruk SophiEliseApril og få 15% på alle fullprisvarer hos blivakker.no 🙂 Koden er aktiv fram til tirsdag, og gjelder en gang per kunde. Happy shopping! 

108 kommentarer
    1. Det ers åååå riktig! den dagen jeg sluttet å bry meg, den dagen ble livet så mye bedre!
      Ha en vakker helg og kveld!
      Masse klemmer fra Prinsessen. blogg.no <3

    2. Elsker at du har begynt å skrive om slike ting! Din blogg er så sykt bra, og det er så fint at du både deler fine og dårlige ting med livet ditt. Det må være skikkelig skummelt, men du gjør det likevel for å hjelpe leserne dine, og det beundrer jeg. Stå på! 🙂

    3. anbefaler chanel vitalumiere aqua, det er en flytende fondation som er uten olje, dekker godt og føles kjempelett på huden. jeg sluttet å få kviser eter at jeg begynte med den. :):)

    4. HVORFOR må vi huske på at ingen er perfekte? Hvor står det at perfekt betyr feilfri? Hvorfor, bare.. hvorfor. I mitt hode betyr ikke perfekt feilfri, nei, tvert imot.

    5. Æ synnes det e kjæmpe bra at du tør å stå fram å vise “feilan” dine.Som du sir e ingen perfekt. DETTA e akkurat koffer æ like bloggen din mye bedre enn alle andre rosabloggera.Hate når folk skal fremstå som perfekt.Xoxo ha ei fin helg♥

    6. Hei Sophie! Jeg bare lurer, men kan du vise ett bilde der du har på deg leppestift? hahah, hørest sikkert ut som deeen creepy stalkeren, men jeg elsker leppene dine! Har selv tatt restylane før, men jeg tror jeg reagerte på den + tannlegesprøyta som jeg tok, og leppe mine hovnet så mye opp at jeg ikke kunne gå ut av huset.. jeg så ut som en ballong og jeg ble rett og slett redd for at leppene mine skulle sprekke. Men! jeg skal ta det igjen, fordi jeg har såpass liten overleppe. Alt for skjønnheten, eller hva? haha 🙂
      Har selv litt arr i ansiktet etter kviser, og har strekkmerker på både mage, lår, over hele ryggen min nede og på sidene av puppene mine, så håper at jeg finner noe som kan gjøre de litt mindre synlige.

    7. Jeg synes det er utrolig bra at du forteller at du ikke er perfekt og forteller om ”feilene” dine, for jeg tror at mange andre kan kjenne seg igjen. Jeg har har selv strekmerker og de bare havnet der uten at jeg merket det, merket det for bare en liten stund siden. Men jeg synes selv om du ikke er perfekt og jeg forventer ikke at du eller noen andre er det, så er du et forbilde for meg og mange andre som leser bloggen din <3 🙂

    8. Åå , elsker at du er så ærlig og tørr å vise at til og med du ikke er perfekt – selv om du er det i mine øyner ❤ Dette innlegget skal jeg vise til, når folk spør hvorfor du er det største forbildet mitt ! Tusen takk for at du var så snill istad og hilste på meg og tok bildet sammen med meg selv om jeg sikker så helt gal ut, men det er veldig stort for meg å se deg skjønner du, selv om dette var andre gangen <3 folk som sier at du er bitch når de møter deg osv kan bare drite å dra, du er en av de hyggeligste menneskene jeg har møtt, uten tvil !
      Gleder meg til å høre sangen din, den er sikkert kjempe bra !

    9. Har sagt det før og sier det igjen; du er en blogger jeg virkelig stoler på. Derfor er det fint at du ikke anbefaler 100 produkter, men heller få som faktisk fungerer! Tusen takk!
      Angående kjolene; veldig fine, og du er jo nydelig i alt!

    10. Et par strekkmerker er ingenting å si på en så strøken kropp som deg! Syntes nesten det er fint med et par skavanker. Selv har jeg et megastygt arr på puppen (som syntes i bikini) men det er nå meg, og det må man bare godta og like 💞 når personligheten likevel er så god som din, da vinner du! Digger deg!

    11. ingen er perfekte nei , strever med dette jeg også . fikk først strekkmerker ifjord .
      Er ikke noe moro , men dette er jo ett normalt problem .
      Tror nok kanskje alle har litt , om de ikke har så kommer de sikkert til å få det .
      Ja , bareminerals er veldig bra . har brukt det siden jeg begynte og sminke meg . når jeg begynte på vgs .
      Men har nå måttet begynt på foundation pga følsomt ansikt . for blir seende veldig tørr ut på de punktene . da jeg ikke tåler noen fuktighetskrem , har ikke funnet noen ennå . har prøvd alt mulig . blir nok til en hudspesjalist igjen .
      Bruker samme fargen i bareminerals , en kjempe farge 🙂
      Kos deg i fine været 🙂
      Alle er unik på sin egen måte 🙂

    12. jeg er veldig glad for at du kom med dette innlegget. Personlig slitter jeg mye med kviser, urenhud og strekkmerker. Det er fint å vite at du ikke er den eneste. Vi jenter blir så påvirket, når vi ser de perfekte jentene på reklame og tv 🙂

    13. Bare minerlas er fantastisk! Jeg har kun brukt det i mange år! Foundationen kan også brukes som consealer på utsatte områder; bruk en mindre kort (jeg bruker en for øynene) og jobb pudderet godt inn i kosten. Legg så pudderet direkte på problemområdet, blodkar eller røde prikker, før du så legger foundation i hele ansiktet med kabuki-børste. Da dekkes alt like bra, og ser naturlig ut 😁

    14. Du er den beste av de alle, Sophie! Virkelig! Åpent og ærlig innlegg, det setter alle vi leserne meget stor pris på! U gooooo<3

    15. Tusen takk, sophie. Dette innlegget betydde veldig mye for meg. Som 14-åring har jeg allerede fått strekkmerker på innsiden og utsiden , samt at jeg har slitet med kviser og kvise arr så lenge. Så det å se at du som har oppnådd så mye, fortsatt har bittesmå “feil”(kan ikke kalle det feil, for du er nydelig og vakker uansett hva). Du er også utrolig tøff som tørr å stå frem om dette til alle leserne dine og jeg liker det faktumet at du skriver om slike saker, og ikke kun om hvor perfekt livet ditt er og alt det andre perfekte tingene i livet ditt. Flott innlegg!

    16. Åhh kjenner meg så godt igjen, om hva du sier om Bare Minerales. Jeg har aldri likt flytende foundation selv, følte meg alltid så møkkete i ansiktet. Jeg har brukt Bare Minerales i ganske mange år nå, og kunne aldri tenkt meg å bytte. Har noen arr i ansiktet selv, men ikke etter kviser. Denne sminken dekker de få arrene mine som er delevis store utrolig godt! Det stemmer at sminken sitter ganske lenge. 🙂

    17. Veldig fint innlegg! Kommenterer veldig sjeldent, men ville bare si at jeg virkelig liker bloggen din! Har selv strekkmerker på lårene og hater dem så mye, kjenner igjen den følelsen med å ligge på stranda med dem. Hadde aldri turt å legge ut bilde av det, tøft gjort! 🙂

    18. Bare minerals är den beste forndationen som finnes! 🙂 Det har zink i seg som er veldig bra mot urenheter 🙂
      Men pass på så du ikke får gamle/falske produkter! 🙁 Har jobbet med Bare Minerals i 5 år og vi har fått inn flere fondations kjöpt på nettet som er falske. (Spesielt de som koster 99 kr…) Den beste måten å sjekke om den er ekte er å sjekke om innsiden av lokket er voksbehandlet. At det kjennes som den er “fet”. Alle de vi har fått inn som var falske har det bare värt vanlig papir på innsiden av lokket og det skal det ikke väre. Det er den voksbelagte flaten som gjör at mineralene blir knust i lokket når du jobber med det, noe det skal gjöre 🙂 Vil bare advare da kunder har fått stygge sår og utslett i ansiktet 🙁
      Klem 🙂

    19. Vil bare si at du får pudderet velig billigt på strawberrynet.com, jeg bestiller alltid der fra 🙂

    20. Herregud Sophie Elise, du er et helt utrolig fantastisk menneske. Bare så du vet det!
      Tusen takk for at du, som toppblogger, deler dine “stygge” (misforstå meg rett) sider, det hjelper i alle fall på min selvtillit!
      Jeg sliter selv med uren hud, cellulitter og strekkmerker (mest på innsiden av lårene, but still).
      Jeg får så utrolig lyst til å bli kjent med deg!
      Før så var jeg også en av de, som så på rosabloggere som overfladiske osv, ikke hadde jeg lest bloggen din heller så jeg hadde ingen meninger om deg og det du skrev, men nå når jeg faktisk leser bloggen din hver dag så har jeg fått et utrolig bra inntrykk av deg!
      Du deler så mye med deg selv som andre ikke gjør, takk for at du er den du er!
      Håper du har hatt en fantastisk helg så langt!
      Hilsen Christine 🙂

    21. Jeg byttet til denne i Februar i år, og jeg er nå sikker på at denne blir jeg å ta godt vare på, sikkert i maaange år. Jeg elsker bare minerals! Som du sier så føles den lett på huden og holder veldig lenge. Jeg har bare opplevd positive ting med denne foundationen. Til og begynne med så var jeg veldig usikker på om dekkevnen virkelig var god nok iogmed at det er en pudderfoundation. Jeg har hatt ganske store problemer med urenheter tidligere, noe jeg tror kommer av at jeg tettet huden min igjen med flytende foundation. Men dekk evnen er super, på huden oppfører den seg som en veldig tynn foundation noe som er behagelig.Nå er egentlig alle urenhetene borte, noe jeg velger å tro er fordi jeg valgte å bytte til bare minerals. Det er virkelig det beste jeg har testet!

    22. Jeg vet ikke om du leser dette eller ei. Det virker kaanskje litt stygt å si det, men å se at sånne “perfekte” fine mennesker som deg, har synlige strekkmerker, har hjulpet ekstremt mye på. Kanskje jeg tørr å modne meg opp til å klare å gå i shorts på skolen, og ikke være så forbanna flau over kroppen min. De fleste i klassen min er supertynne, og når jeg kommer der å veier 74 kilo, føler jeg meg rett og slett dritt når jeg går i tettsittende klær. Jeg er så glad det finst toppbloggere som deg som viser de “dårlige”” sidene med hud etc. tusen takk Sophie Elise. Du har gjort kvelden min litt bedre. Håper du forsto kommentaren min, vet ikke heelt hvordan jeg skal forklare det likssom, håper du skjønte det.

    23. Jeg synes det er veldig bra at du er åpen om det!
      Men jeg må si at det ikke er så forferdelig synd i deg, hvis det er alt du har. Vet ikke om det er tilfellet siden du sier dekker alt av lår, men så sier du at bildene er det du har, men uansett.. 🙂
      Jeg, og de fleste andre som har fått barn, vi har merker først da! Jeg har på skulderen (!), bak knærne, på begge armene, litt på brystene, på hoftene og bak på korsryggen, og fra (og med…) underlivet og helt opp til over navelen, dvs. hele magen dekket..
      JEG kan først da ikke vise meg ute om sommeren!

    24. Strekkmerker og noen få kviser i en pitteliten periode er da ikke så gale. Jeg kan tenke meg at du ikke deler det verste. Men om jeg er helt ærlig, føler jeg ikke at dette innlegget er noen trøst. Strekkmerker er nok noe de fleste har. Det jeg synes er de verste feilene, er når knapt et annet menneske har det samme.

    25. Wow, jeg har faktisk alltid trodd at det bare var folk som heller mer mot overvekt (som meg selv) som hadde strekkmerker. Jeg ser nå hvor trangsynt jeg har vært. Jeg sliter en del med strekkmerker på innsiden av lårene, men har alltid trodd at det var pga vekten min. Takk for å ha åpnet øynene mine mer.

    26. Vil bare advare deg… Bare Escentuals inneholder et stoff som heter bismuth Oxychloride. Maaange reagerer på dette stoffet ved å få uren hud. Du får google det. Jeg sluttet med det, etter å ha brukt det i 3 år, og huden ble bedre faktisk…

    27. Du inspirerer mange, Sophie Elise! Takk for at du skriver slike personlige innlegg, ingen er perfekte 🙂

    28. Sliter veldig med cellulitter og strekkmerker jeg også, i tillegg til at jeg har lagt på meg noen kilo over lårene/og rumpa så gruer jeg meg sååå sinnsykt til bikinisesongen!! Hva skal jeg gjøre?? Det sies at man skal få en bedre rumpe av rumpeøvelser, men med bikinitruse ser jeg ikke noe stram hud.. bare jævlige cellulitter og strekkmerker.. Jeg må slanke meg….

    29. Er jo lett å skrive slike innlegg når en vet en får titusenvis av kroner for det. Selfølgelig kan en spørre seg om du hadde gjort det hvis ikke.

    30. Jeg har akkurat de samme problemene som deg med både strekkmerker på lårene og rumpa. Jeg har og hatt mye kviser og har fått arr etter det. Og jeg er bare 14 (snart 15 år) jeg bruker det samme pudderet som deg og er super fornøyd 🙂 gleder meg hver dag til et nytt innleg skal komme 🙂 tusen takk for du deler personlige ting med andre som kanskje har eller føler det samme 🙂 <3

    31. Du er så utrolig flott, Sophie! Jeg fant ut for noen måneder siden at jeg hadde fått strekkmerker på sidene av låra oppe ved rumpa, og det var en skikkelig nedtur for meg. Flaut å si det, men jeg brast i gråt med en gang jeg så det. At du tør å legge ut bilder som dette, viser at du er mer enn bare en kynisk toppblogger som prøver å perfeksjonere alt i livet ditt. Takk for at du viser oss at du faktisk er et vanlig menneske som oss andre som ikke er toppbloggere. Du er og blir favorittbloggeren min! Syns du er mye vakrere enn alle fitnessbloggerne til sammen!

    32. Åååå, Sophie, MIN GUD!! Jeg sliter VELDIG med celulitter, så hvis den kremen funker så er jeg deg evig takknemlig! Det er så mange kremer og dill som liksom skal få bort celulitter, men som ikke gjør det, men jeg føler jeg kan stole på deg med sånne ting! Skal prøves 😀
      Og forresten er det kjempebra at du skriver om temaer som dette, det er derfor bloggen din er min nr. 1! <3 Og forresten igjen, så er du NYYDELIG!

    33. Jeg blir så glad da du innrømmer at du har feil. Slik med kviser og strekkmerker. Hadde du ikke hatt noe slik hadde jeg lurt på hva som var feil med deg. Aldri møtt noen som har sluppet unna alt. Men jeg har fire strekkmerker, og de på lårene. Men jeg kan ikke akkurat gjøre noe med det. Og du hjalp meg litt nå at jeg mø bare akseptere dem!:)

    34. elsker at du har guts nok til å skrive om dine “feil”. Det gir meg så utrolig stor respekt for deg

    35. Har også litt strekkmerker der du har, selv om jeg ikke er fet eller noe slikt.
      Har selv det pudderet, mitt har vart i et og et halvt år, brukt det nesten hver dag, har sikkert enda halvparten igjen 😀

    36. du er helt fantastisk nydelig, sophie! jeg har selv strekkmerker på både hofter og lår, og jeg ble veldig glad for at du la ut disse bildene. føler at færre og færre tør å vise dette, inkludert meg selv, derfor satt jeg pris på at du gjorde det. det er sant som du sier, det har ingenting å si for andre, og heller ikke for deg selv. jeg digger deg, sophie! du er helt rå

    37. Du har virkelig begynt å vise deg fra en kjempeflott og menneskelihg side, elsker de nyeste innleggene dine! Du motbeviser at man faktisk ikke kan se bra ut og være jordnær samtidig.

    38. Dette er det beste innlegget du noen gang har skrevet, fikk mye mer respekt for deg nå. Sliter skikkelig med strekkmerket, og Jeg gruer meg veldig til sommeren og bikini.

    39. Prøv Body galvanic spa fra Nuskin, en maskin som går på galvanisk strøm. Fjernet mine strekkmerker på lår etter jevnlig bruk i en måned. Jeg vet akkurat hvordan det er å slite med strekkmerker på lår og rumpe, og denne maskina holder det den lover 100% 🙂

    40. Veldig bra av deg å skrive et slikt innlegg. Det hjelper unge å få et sunnere syn på skjønnhet og utseende:-)

    41. Du e så go, tvers igjennom. Herremin så du imponere meg med de dype innleggene dine. Du sprer glede bler så gla når eg klikke meg inn på bloggen din. Du e ein av de bloggerene som fremstår som deg skjøl, med det du slide me. Ingen e perfekte, men du e jammen meg ikje langt i fra. Tenk om alle hadde hatt DIN PERSONLIGHET, gud då sko er vert lykkelig. Ha ein fin helg vakre varke deg.

    42. Syntes det er helt nydelig at du tørr å legge ut sånne bilder på bloggen! Du er virkelig modig og et godt forbilde for mange!!! Jeg har også strekkmerker på lårene og andre steder, men som du sa; ingen er perfekt!
      Du er en veldig fantastisk jente Sophie Elise 🙂

    43. Dette er innlegg som virkelig er verdt å lese👏 så ærlig og midt i blinken for alle oss som streber etter det beste hele tiden. Slike som tør å stå frem med sånne innlegg, i denne ellers så perfekte verden, er virkelig verdt å fortsette å lese! Mange bloggere mangler slike rett fra levra-noe alle sliter med,men ingen vil stå frem med det for alt og alle skal være så fryktelig perfekte hele tiden! Få innlegg jeg kommenterer,men du og Hedda Ingeborgvik er to bloggere som står høyest på min liste!
      Bravo,fortsett med å være deg, ærlig og rett frem!👍

    44. Du er fantastisk!!
      Selv er jeg 170 og veier 51kg, høy og slank, men likevel har jeg pupper og litt rumpe. I mange øyne sier folk at jeg har drømmenkroppen, det de ikke vet er at jeg har ikke det, jeg har feil. Den dagen jeg plutselig skøyt i været uten at kroppen rakk å strekke seg. Selv om jeg er tynn har jeg strekkmerker på puppene, siden av hoftene og bak ved rumpen.
      Cellulitter syntes også hvis jeg setter meg på knærne og lårene så vidt blir presset på. Før var dette krise for meg, jeg taklet ikke disse “feilene”.
      Jeg takler de kanskje ikke så veldig mye nå heller, men jeg vet at jeg er ikke den eneste som sitter med strekkmerker og cellulitter. Det har ingenting å si på kroppsfasong, men gener og arv.
      Sånn er det å være jente, det hører med, og jeg er så glad for at du med så mange lesere og unge usikre lesere som ser opp til deg kan innrømme dette.
      Du er så god!

    45. Du er så fin! Jeg har sykt mange strekkmerker selv, både på siden av magene, innsiden av lårene, utsiden av lårene osv – men syns ikke det betyr så mye, siden de er så bleke nå! 🙂

    46. Begynte med akkurat det samme puddere for 3 år siden, å jeg har ikkje brukt noe annet siden, å det er hundre prosent sant.. Love it!

    47. Jeg syns du er en flott rollemodell, Sophie! Du er ekte og ærlig, og jeg syns det er utrolig flott av deg at du deler ting som de faktisk er. Du er så utrolig mye mer enn mange tror, de er bare teite hvis de velger og ikke se det 🙂 Bare escentuals pudderet er fantastisk. Jeg bruker samme tone som deg og har hatt min boks i snart 10 måneder! Veldig drøy i bruk og dekker godt 🙂 Til slutt ville jeg bare si at du har en kjempeflott blogg, digger deg – Stå på! Hilsen 26åringen 😉

    48. Fint innlegg. Men synes det var litt teit når du skrev at nå får vi se deg helt uten sminke også redigerer du det så sinnsykt så man ikke ser ansiktet lol

    49. Hei! Synes dette er ett viktig tema og ta opp og det du skriver er ganske bra (og sant) ! jeg har selv kviser/prikker i pannen, og har prøvd det meste. Hvis du er ute etter ett bra renseprodukt som som ikke vasker vekk de viktige oljene i huden, prøv HY-OL serien fra Babor. Den er helt fantastisk, virkelig verdt pengene. Jeg har sett forskjell etter ett par dager, og huden min har aldri vært så bra så den er nå

    50. Du må for guds skyld ikke kjøpe pudder fra blivakker og også være forsiktig når det gjeld andre nettbutikkal Veldig mye av produktan demmes e fake, gammel eller feilprodusert. Man vet ikke kor dem kommer fra, for forhandlern av BareMinerals i norge samarbeide ikke med dem. Man vet heller ikke ka dem kan inneholde. Kan være ingrediensa som ikke e bra for huden heller. Har hørt mange som har fått dårlig sminke på nett, da spesielt blivakker og blush. Så vær forsiktig 🙂

    51. kan ikke flere bloggere gjøre dette, gir folk med strekkmerker utrolig mye mer selvtillit. Å vise at kjente bloggere med fin kropp også har strekkmerker! tusen tusen takk! Skal lese bloggen din mye oftere nå!
      TUSEN TAKK! <3 hjelper meg så mye

    52. Fantastisk at du la ut bilder av strekkmerkene. Jeg hadde just en samtale med tante, hvor jeg klagde på at det ser forferdelig ut når jeg går med shorts pga strekkmerkene jeg har rundt lårene. Hun sa ikke andre enn meg så det.. kanskje jeg skal tro henne?! jeg har aldri før sett det på deg heller. og uanset, haha du er kjempe pen og har kjempe flott kropp selv med disse strekene. kanskje jeg bare må overbevise meg selv om at jeg også kanskje er litt lik den flotte du!

    53. Det var så utrolig vakert skrevet! Du er en god person, og så utrolig vakker. Tusen takk, du er en fantastisk person Sophie Elise!

    54. Anbefaler deg heller å prøve Mineral Hygenics, den er ti ganger bedre. Bare Minerals har noe i seg som heter Bismuth Oxichloride som ikke er bra for huden. Den dekker bedre og ser kjempeffin ut på.

    55. At det kommer fra deg at vi må lære å bli mer fornøyde med det vi har når du omtrent har byttet ut alt du mener er “galt” med deg selv. Du må jobbe med deg selv før du kan være et forbilde på dette området. Når det er sagt er jeg helt enig i at alle må begynne å gi litt mer faen i utseende og heller fokusere på de viktige tingene i livet.

    56. Jeg kommer aldri til å bestille fra bli vakker igjen. Sammenlign for eksempel den boksen fatgirlsleep fra bliss på Bli vakker og google deretter hvordan boksen ser ut fra Bliss sin orginale nettside…. Har kjøpt id minerals på Bli vakker og det var fake, fargen var feil den også

    57. Har brukt denne fargen tidligere, og bestilte den etter en butikkarbeider sa jeg burde ha denne fargen, ettersom den passer de fleste. MEN den fargen er ikke helt på topp nemlig, den er veldig grå, så derfor neste gang hadde jeg gått i butikken og kjøpt en annen farge som gir deg litt mer “glow”. Som sagt har denne medium beige mye grått i seg.. jeg bruker nå “light” er ganske brun, og trodde den skulle bli ALT for lys, ettersom jeg har mye fregner, og har fått mye brunfarge nå, men neida, denne var perfekt!

    58. Hei! TUSEN TAKK for at du la ut dette innlegget! Jeg fikk i fjord kyssesyken og ble for det meste innesittende og spise.. Jeg la på meg 10 kilo på 3 mnd, og kom fra 50 til 60 kilo.. Jeg er ikke feit, ikke i det heletatt, men jeg fikk en hel haug med strekkmerker nedover baksiden, og innsiden av begge lårene og på hoftene. I dag er det første gangen jeg går i shorts siden i fjord og det er vanskelig for meg. Jeg har bare vist meg forran mamma og det er ille nok. Jeg sliter så utrolig mye med kloppen min. Er det ikke det ene merket er det det andre. Jeg sliter med utrolig mye, og har alltid lest bloggen din, mest fordi jeg synes du har selvtillitt til 100, men idag beviste du at du kan ha det som meg.. Takk!

    59. Dette er akkurat hvorfor jeg liker bloggen din Sophie! Du er ærlig og du viser at du er menneskelig i motsetning til mange andre bloggere! Digge dæ

    60. Kult, skal virkelig prøve ut den kremen, selv om jeg egentlig ikke har særlig tro på det. Strekkmerker ligger jo såpass ned i huden at jeg tror det må litt mer til enn en krem, men selv bruker jeg en krem fra The Body Shop som er mot strekkmerker og den har fungert bittelitt. Nå har jeg ikke vært så flink med å smøre meg jevnlig heller da.. Synes uansett det er utrolig kult at du er så ærlig og direkte og ikke prøver å fremstå som feilfri. Følger deg fremover! 😉

    61. Jeg synes det er utrolig modig gjort av deg å vise frem ‘skavankene’ dine! Det er så lett å gå rundt og tenke at alle menneskene rundt seg er perfekte og at man er den eneste som sliter med ‘skavankene’ sine… Så du er virkelig et stort forbilde og gjør at jeg også skal prøve å ikke bry meg!

    62. Jeg synes det er bra du skriver sånne innlegg! Jeg har selv strekkmerker som jeg er flau over, men det er jo ikke noe jeg kan gjøre!! Derfor blir jeg glad når vi kan se at dere, som virker som glansbilder også har disse “problemene” 🙂 Stå på!

    63. Du er mitt forbilde!! <3
      Du er så ærlig, du står for dine meninger, og du viser at ingen er perfekte. Du glir meg så utrolig mye mere selvtilitt, når jeg har en dårlig dag, går jeg bare inn på bloggen din, den gir meg så mye inspirasjon og glede. du skriver innlegg som innimellom stikker i hjerte, men det er noe av det som gjør bloggen din så bra! <3
      Jeg har vært fast leser av bloggen din i ganske lang tid nå, men har nesten aldri tatt meg tid til å skrive, vet ikke helt hva jeg skal skrive.. men akkurat nå måtte jeg bare si dette som jeg akkurat har skrevet ! <3
      STÅ PÅ VIDERE SOPHIE!! <3

    64. Tusen tusen takk for at du er så ærlig og rett på sak! Tror ikke du vet hvor mange du påvirker positivt ved å skrive slike innlegg <3

    65. Hvor lang tid tok det fra du begynte med den kremen til du merket resultater? Jeg har slitt med cellulitter på låra i mange år nå helt siden jeg begynte å få en mer voksen kropp da jeg var rundt 17. Nå er jeg ikke akkurat verdens sprekeste, men trener noen ganger i uka uten å se forskjell på cellulittene. Hadde vært helt fantastisk å kunne se resultater innen bikini -og shorts-sesongen, men sjansen for det er vel så og si lik null…

    66. ”Vi må lære oss å gi litt mer faen, og heller jobbe med det vi har for å bli den beste av oss selv.”
      Da mener du vel at vi skal drive å fikse på oss selv slik som du gjør? Sorry jeg er ikke interessert i silikon, restylane og botox.

    67. Veldig bra innlegg du skrev, jeg mener ikke å være frekk nå, men Bare Escentuals er virkelig ikke bra for huden! Jeg har brukt dette i ca 3 år, hvor huden min bare har blitt verre og verre, men det tok litt tid før dette begynte å skje. Jeg forstod ingen ting fordi man får jo høre over alt at dette er det beste, men det du ikke blir fortalt er at Bare Escentuals er oljebassert! Det vl si at pudderet inneholder olje som trekker inn i huden, tetter porer, og danner nye kviser, øker produksjonen av talg og gjør huden din fet. Jeg vet at du ikke merker dette ennå, men over tid vil huen din bli ¨mettet¨ av denne oljen, og da kommer problemene. Mange tenker at dette går fint så lenge man renser huden hver dag, men slik er det ikke fordi rensen din når ikke så langt nok ned og inn i huden, den tar bare det som er på overflaten.
      Den eneste måten å fjerne dette er å bruke en serie fra Shisheido som er svindyr. Etter 2 uker med rens morgen og kveld, skal den ha klart å rense opp det aller meste som har trengt inn i huden din. Denne er den eneste rensen som klarer dette, og det er derfor er den en av de dyreste på markedet, men den er også den alle kjendisene bruker. Jeg et år yngre enn deg, jobber ikke for Shisheido eller noe som helst annet firma, og er ikke ute etter å selge noe, jeg vil bare si ifra så du sliper å gå i samme felle som meg fordi jeg vet hvordan det er å ha utenhud som aødri forsvinner! 🙂

    68. Ingen er helt perfekte men vi er spesielle på vår måte. Elsker at du tar opp det, så på bloggerne og alt som blir kommentert , det er grusomt. Elsker bloggen din <3

    69. setter utrolig stor pris på at du skriver om dette, stor respekt til deg! Jeg sliter selv veldig med cellulitter, og håper kremmen du har brukt kan funke på meg også! Men hvor mye cellulitter hadde du? og hvor hadde du de? og tok det lang tid før du så endringer? setter veldig pris på svar! <3

    70. Når du skrev om strekkmerker og cellulitter ble jeg så glad for at jeg ikke er den eneste som har slitt med det, og rådet ditt med fat girl sleep kremen jeg sier bare tusen takk du er best! <3 jeg digger bloggen din!
      Husk å legge mer tid i de fine kommentarene du fortener det beste!!;)

    71. Hei sophie elise.
      Jeg vil bare anbefale deg pudder/foundation fra youngblood som har mye bedre dekkevne enn bare minerals, har selv vært fast tilhenger av bare minerals i flere år,men gått over til youngblood og det er bare så utrolig bra!!! Sliter med det som deg ! Du kan få kjøpt det på parfymelle :-))

    72. Makeupen fra Cosmobeauty er fantastisk! Hele sminke serien er av 100% rene mineraler. Makeupen dekker samtidig som den føles lett på huden! Du får kjøpt den på Cosmobeauty i Akersgata 16, Oslo . Jeg slet selv med fet og uren hud! Nå er huden mkn helt fin etter at jeg byttet til cosmo !:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg