på ekte

reklamelenke

 

Dette har vært en helt fantastisk fin dag! Haha, nå begynner jeg nesten å bli lei av å si det, men været er så fantastisk i oslo nå for tiden. Jeg mottok en snap fra harstad tidligere i dag, og der hadde en venninne vært ute og gått i snøen. .  Tenk at det er slike kontraster i vårt eget land? Jeg personlig er jo en liten raring, så når det blir varmt litt for tidlig på året tenker jeg alltid på isbjørnene og at det gjerne skulle ha vært kaldt litt til. Hodet mitt er alltid andre steder, så mens jeg fysisk var på operataket vekslet tankene mellom nordpolen, Syria og sex (som jeg og min venninne Martine til stadighet snakker om, haha). Hun har forresten fått høre sangen min nå, min aller første singel! Og gjett hva? Hun likte den, sånn på ekte! Hun fikk frysninger og jeg fikk nesten tårer i øynene av nervøsitet. Rart å vise noe slikt til venninner, og jeg er spent på hva alle kommer til å synes – dere, ikke minst! 

Martine dro hjem til Sandnes i dag, og jeg dro tilbake til leiligheten og kjæresten. Det var faktisk ganske trist å si hadet, jeg har jo ingen bestevenninner i Oslo så da stikker det litt ekstra i magen når man skilles fra noen man går så godt overens med. Heldigvis har jeg en kjæreste som jeg kan snakke med, haha. 

Fine folk det der. Kjolen min er fra nelly HER, som jeg også viste dere igår. 

Over kan dere se både lunsjen og middagen min idag. Det er ikke alle som har en kjæreste som serverer alt man måtte ønske, men det har altså jeg (så lenge det ikke er laget i micro, kjæresten min hater micro og jeg får ikke lovt til å kjøpe det). I morgen er det jeg som skal stå for middagen, så da tror jeg at vi drar ut og spiser. . Jeg vil ikke sette oss i en slik pinlig situasjon hvor jeg må slite i 3 timer på kjøkkenet for å få fram noe som han må presse i seg med ett falskt smil om munnen, hehe.


Nå skal jeg faktisk legge meg! Vi skal opp tidlig i morgen for å henge opp litt bilder og speil i leiligheten, etterfulgt av ett møte med dyrebeskyttelsen for min del. Det gleder jeg meg utrolig mye til! Det føles bra at ting man jobber for blir lagt merke til, spesielt når jeg brenner for det. God natt 

33 kommentarer
    1. Nei er det muuuulig?? Ville ikke overlevd uten micro altså. Shame om him, ikke bra i det hele tatt ahhah.

    2. Huff, kjenner meg igjen i det du sier.. Bor alene i Oslo med typen jeg og, ikke så mange venninner her jeg heller. Du får rope ut om du trenger selskap!

    3. Ser ut som du koser deg mye og får fylt hverdagen mer i Oslo 🙂 Vi har heller ikke micro faktisk, det kommer til å gå fint haha. Gleder meg til å høre sangen. Er sikker på den kommer til å være bra, husker når du sang The Climb det var utrolig bra ! <3 Håper det kommer ett innlegg om dyrebeskyttelse møtet.

    4. Hva er det Mathias gjør i Oslo? Altså, studerer han, jobber han eller lignende? :-)) Dere er så nusselige

    5. Du gløder virkelig for tiden og det er så herlig å se. Jeg kjenner deg ikke, men alt du skriver på bloggen fortiden er smittsomt positivt, og jeg blir så glad for å lese det. Jeg elsker glade mennesker 😀

    6. Du gløder virkelig for tiden og det er så herlig å se. Jeg kjenner deg ikke, men alt du har skrevet på bloggen i det siste er smittsomt positivt, og jeg blir så glad for å lese det. Jeg elsker glade mennesker 😀

    7. Æ regne nu sterkt med at du stille på “4-stjerners middag” neste sesong… Så bare å hiv dæ i hardtrening ;))

    8. Du har vært skikkelig flink til å blogge i det siste. Spesielt etter at du flyttet til Oslo 🙂 Gøy med bilder og innleggene du skriver.
      Du får deg nok en bestevenninne i Oslo snart skal du se. Hvem vill ikke være venn med deg liksom ? hehe.
      Syns du er så utrolig omtenksom. Mange i Norge aner ikke engang hva som skjer i Syria. Men du tenker alltid på andre mennesker og dyr og ikke kun på deg selv. Liker at du er så ekte og ærlig.
      Gleder meg veldig til å høre sangen. Når slippes den ut?

    9. Jeg sitter også ofte med tankene helt andre steder, haha. Husk bare å nyt det du har her og nå også 🙂
      Og jeg tror Mathias gjør rett i å holde seg unna micro, han er akkurat som faren min. Microovn gjør visst noe med partiklene i maten, slik at kroppen vår ikke tolker den slik den hadde gjort hvis den er kokt på vanlig måte. Jeg er ikke helt sikker på hva effekten er, men det kan jo ikke være bra. Synd at micro er så lettvint!

    10. Hei 🙂 Hva gjør kjæresten din på dagtid, går han på skole, jobber eller lignende? 🙂
      Lurer også på hva du gjorde med extantionen(?) når du badet og surfet? Ble det ikke ekkelt og ødelagt av saltvanne? Hvorfor gikk du ikke uten det når du klarte å gå uten sminke? 🙂
      Fint om du svarte på dette i et innlegg, leser ikke i kommentarfeltet 🙂
      Ellers vil jeg bare si stå på! Du er nydelig og du inspirerer meg, liker at du er så åpen om operasjoner og silikon 🙂

    11. Det trenger ikke være så vanskelig å lage mat. Jeg hatet å lage mat når jeg i starten flyttet inn med kjæresten min, men nå syntes jeg det er kjempegøy å teste nye ting!
      Her er eksempel en enkel middagsrett:
      – Snitt opp kyllingen litt forsiktig, og putt litt kremost inni (med eller uten smak, det velger man selv).
      – Snurr kylling inn i spekeskinke (eller dyrere slike skinker).
      – La de stå i ovnen i ca 20-25 minutter på 200 grader.
      Lag en enkel salat ved siden av.
      Superenkelt, og supergodt!
      Bare søk litt rundt på nettet, man finner masse inspirasjon der. Kan også foreslå Trines matblogg, hun har mye bra! Spesielt den indiske kyllingsuppen hennes! Hadde den suppen senest igår, noommenom!

    12. Haha, jeg hadde en syk drøm i natt. Jeg drømte at jeg var innom en leketøysbutikk og skulle kjøpe et Hello Kitty-surfebrett til deg! Det var det eller Hello Kitty-sparkesykkel. Så ville kjæresten min at vi skulle pakke den inn i sølvpapir, og jeg bare: “Nei, er du gal? Hun elsker rosa, vi må jo pakke det inn i rosa papir!”
      Sykt, jeg vet. Var vel fordi jeg leste om deg i leketøysbutikken i går. Ellers får du ha en fin dag! 😛

    13. Forstår at det er vanskelig å bo et sted der du ikke har noen veldig nære, er ikke så lenge siden jeg selv flyttet vekk fra alle jeg kjente, haha! Du virker som en veldig alright og hyggelig jente, så om du faktisk, virkelig trenger nye kontakter i Oslo-området, kan du sende meg en mail eller noe så kan vi treffes hvis du ønsker det! :-))

    14. Åh! Så enig med Mathias! Her hjemme hater vi begge micro og jeg får som jeg ønsker av mat og kjæresten får som han vil. alt hjemmelaget ❤ det er så godt! Så vi gleder hverandre og spiser så og si ALDRI ute 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg