ny tatovering snart?

Jeg planlegger min neste tatovering for øyeblikket – selv om det kanskje blir en stund til, jeg ønsker meg det nemlig i bursdagsgave, men det gir meg også god tid til å planlegge! Jeg har lyst på masse tatoveringer, minst 20, men jeg vil ikke ha full sleeve eller noe annet fulldekkende. Masse små tatoveringer på forskjellige tiltrekker meg, og nå vil jeg ha noe som ikke er tekst!

Jeg kommer ikke til å ta noe drømmefanger eller fugler, jeg tror slike tatoveirnger kommer til å ha veldig “tribal” stempel på seg om noen år, for det er slike tatoveringer flere unge jenter tar nå for tiden. For husk på, tribal har også vært dødskult en gang! Det samme gjelder vel egentlig hodeskaller, så derfor tviler jeg litt på de også. . Man skal jo for all del ikke ta tatovering på bakgrunn av om det kommer til å være inn eller ut om noen år, så ikke missforstå meg. Men man vil jo gjerne ha noe som ikke hele verden har, og uansett hvilke av disse jeg eventuelt velger, så skal jeg få satt på ett personlig preg. 


Permalink til innebygd bilde

Jeg ser fram til jeg er bestemor og skal vise fram mine tatoveringer, jeg og de andre på gamlehjemmet kan sammenligne å fortelle historier. Har dere forresten sett en kjekkere bestefar enn han på bildet over? Det har ikke jeg, så vi kommer nok til å ha mange flotte bestefedre rundt oss om noen år! Slik sveis, slike tatoveringer? Ja takk!

 

35 kommentarer
    1. “Ser fram til når jeg blir bestemor..” haha du snakker som om du blir å være den eneste bestemoren som blir å ha tattis når du er bestemor. 80% av alle kommer til å ha det da, og i den tida blir det nok ekstremt vanlig.

    2. Bare ein warning , på fingrene gjør det JÆVLA vondt ! Tok en fan tattis av ein tryllestav (potterhead 4life) haha . Anyway , må fylle på aen hver måne for vi vasker jo hendene hver dag osv . Sykt vondt.. :/

    3. Hahaha jævla haters.
      Sophie Elise sier jo nettopp nå at hun ikke skal ha sleeve ellernoe, sykt mange har tattoveringer, så det å si at Sophie tar det kun fordi Tcmn har tatt er jo helt latterlig.
      Du som sier det er så fint med tribal tattis, du vet mest sansynlig ikke hva det er – tribal tattis har vært KULT, men aldri fint?
      Og du som mener Sophie tror hun blir den eneste gamla med tattis – hun sa jo faktisk det stikk motsatte.

    4. Jeg vill ikke anbefale å ta på hendene. Den er fin i en uke så blir den stygg og blir nesten slitt bort med en gang så man må gå å fylle på hele tiden også er det ubehagelig å ta på fingeren 😛 jeg har gitt opp den jeg har på fingeren 😛

    5. Med tanke på at du har flyttet til Oslo så trenger du jo et nytt tattoo sted, så jeg tenkte bare jeg skulle anbefale “symbolic ink victorian” oppe ved Alexander Kjellands plass, Waldemar Thranes gate 55 eller 58 🙂 jentene som jobber der er ikke bare fantastisk flinke i hva de gjør, men de er også kjempe koslige! Har tatt 12 tattoveringer hos dem og jeg er ikke noe annet en kjempe fornøyd 🙂 ta en titt innom, de er åpne fra tirsdag til fredag 12-19 og lørdag 13-18 🙂

    6. LOL! Sophie har uttalt seg mange ganger at hun liker tatoveringer, hun har til og med nevnt tidligere at hun har lyst på sleve leeeenge før tcmn, så det å si at hun hermer etter henne er jo bare latterlig!
      Gleder meg til å se hva det blir Sophy 🙂

    7. hahhaha! For den der infinity and beyond tattooen din er jo overhodet ikke mainstream?:P Ser flere slike enn fugler og drømmefangere for å si det sånn 😛

    8. Jeg er så enig med deg! Blir så oppgitt når enkelte sier at man ikke burde ta tatoveringer, på grunn av hvordan man vil se ut når man blir eldre. Tenk så mye minner og historier man har rundt tatoveringene sine når man blir gamle? Kjør på, digger deg!

    9. Tatoveringer er veldig fint, men liker heller noen små enn hel dekkende. Jeg har selv en tatto på ryggen, som jeg elsker og skal ha 2 til med tiden, men skal selv si hva jeg vil ha og hvordan, for jeg skal ikke ha lik noen andre.
      Ønsker deg og dine en god påske=)
      http://www.tinehelen.blogg.no

    10. Har veldig lyst til å ta tatovering igjen selv snart også, det er utrolig fint med tatoveringer 🙂
      Anbefaler deg ikke å ta på Oslo bodyart iallefall! De er ikke noe flinke der, og tatoveringen jeg har derfra er absolutt ikke noe fin.. (skal dekke over den så fort jeg får penger til det)

    11. Alle tatoveringer du finner er allerede brukt. Jeg kommer aldri til å ta tatovering, men jeg synes det er fint fordi. Det jeg anbefaler til deg er å finne 3-4 tatoveringer du liker, og bruke de som inspirasjon til å tegne selv. Ikke vet jeg hvordan din kunstneriske side er, men PRØV. Kanskje du selv finner nok inspirasjon til å tegne DEN awesome tattooen. Din helt egen unike, komponert av ingen ringere enn: deg selv 🙂

    12. Haha, tenkt det samme som deg når det kommer til fugler, fjær og drømmefangere.. Har fem tatoveringer, liker godt drømmefangere osv, men ville aldri tatt det.

    13. Jeg har selv utrolig lyst på en liten tatovering, men er usikker på nøyaktig hva. Det eneste jeg vet er at jeg vil ha noe som hedrer mamma og pappa på en måte. Ikke den typiske “mamma, pappa” på håndleddene, men noe annet som kan minne meg om dem 🙂

    14. Hei Sophie! Jeg vet dette ikke har så mye med innlegget å gjøre, men du har så ufattelig mange fine klær.. Så jeg lurer på om du har noen nettside-tips som har fine klær? Spiller ingen rolle hvordan type klær det er egentlig.. Bare fine! Betyr mye om du svarer.. Du er forbildet mitt!<3 jeg har lest bloggen din helt siden du begynte, og du er bare helt fantastisk!<3

    15. Tror du hadde passet veldig bra med ett evighetssymbol på håndleddet : fordi det symboliserer evigheten på kjærlighet,evigheten av å elske dyr.. Eller at du er den du er , og slik tørr du å være for evig❤️
      Eller noen småe fugler bak på skulderbladet(tre stk) det er en utrolig fin tatovering
      En drømmefanger,i nakken eller under overarmen🙏
      Du er utrolig fin sophie. Som menneske er du ett flott forbilde. Som tørr å stå for den personen man er og ikke gjemme seg bak ett smil. Men å la folk få høre om problemer og at det ikke er tabu å snakke om ting

    16. du sier du ikke skal ha drømmefanger eller fugl fordi det er det alle tar nå? haha så legger du ut bilde av diamant, hodeskalle og sånn tegn som ALLE tar. det er jo alle de du har lagt ut bilde av er jo også slike som alle andre tar 😛

    17. just saying: hvis du tatoverer fingrene kan det være vanskelig å få jobb.
      Men…. gjør som du vil… elsker deg uansett<3

    18. Jeg har en skilpadde på foten og er så fornøyd. Den tok jeg for å minne meg selv på at selv om ting kan ta tid vil jeg alltid nå målet mitt hvis jeg vil. Tilfeldigvis så har jeg av en eller annen grunn dilla på skildpadder også 😊 elsker bloggen din. Syntes du skriver så ærlig og ekte på en måte!

    19. Tok et semicolon i høst, på håndleddet – bare den andre veien, og er utrolig fornøyd!
      Men jeg tok den jo grunnet en fin tekst som passet veldig fint i forhold til bakgrunnen for tattoveringen 🙂
      Gleder meg til å se hva du ender opp med!

    20. til de som sier det kan være vanskelig å få jobb med tattovering på fingrene: det er det ikke mange plasser som bryr seg om lenger, og i verste fall så er det ikke værre enn at de ber hun ta et plaster over den på jobb. Selv har jeg fire finger tattoveringer og jobber i security på gardermoen, så innenfor sikkerhets yrket er det ikke noe problem og da jeg var innlagt på sykehuset i fjor hadde sykepleieren min full sleeve + håndtattovering 🙂

    21. “Jeg kommer ikke til å ta noe drømmefanger eller fugler, jeg tror slike tatoveirnger kommer til å ha veldig “tribal” stempel på seg om noen år”
      det er det allerede nå.

    22. Jeg har fugler på ryggen. Dødsfine, og jeg tok de før fugler ble “in”, men jeg har selv tenkt det du sier om at det får samme stempel som tribals om noen år, og derfor angrer jeg en smule……… meeen! Jeg har også hatt tanken om at jeg er veldig glad for at jeg ikke tok tekst da jeg hadde lyst til det i fjor, for jeg er overbevist om at tekst også kommer til å være dødskleint og øverst på fjernelisten hos alle laseroperatører i Norge.. haha.

    23. Jeg skal ta tattovering om en måned ca, og jeg skal ha fire/fem fugler på armen og fødselsdatoen til min døde farmor. Hun døde altfor brått, samtidig som det tok 4 måneder hvor hun hadde altfor mye smerter og den dagen jeg skulle ta farvel (hun var allerede død) så jeg en fugl på utsiden av vinduet, en due. Jeg symboliserer duer med hun, og den freden hun endelig fikk når hun døde, og hvor fredelig hun så ut. Dermed syntes jeg ikke at min tattovering vil være så tribal, nettopp pga historien den har. Før ville jeg aldri tatt fugler, nettopp fordi alle har det. Men etter hun døde har jeg bare ventet og ventet på å få tatt det. Det er 8 måneder siden hun døde, og jo mer jeg tenker over det jo mer er jeg sikker på att det er riktig.

    24. Du kan jo nesten ikke uttale deg om dette, du hyar jo 3 tattoveringer som man ser på annenhver person. Så det blir harry på akkurat samme måte for deg, som med drømmefanger eller fugler… Dine quotes går under akkurat samme kategori! Ikke at de er stygg eller noe, men ærlig talt, du har mainstreem tattoveringer som det holder.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg