mørkebrun

Min topp er fra 6ks, og under ser dere min mørkebrune kjæreste – med en av toppene jeg kjøpte han i Portugal. Alle gaver ble godt mottat, og da er jeg fornøyd! 

Hei på dere! Kom nettopp hjem til leiligheten, jeg og Mathias har vært og tatt solarium. Og det blir siste gang jeg tar solarium med han, jeg kom ut like blek som jeg kom inn, og han ble som vanlig mørkebrun. Hvordan er det mulig!? Det er så sinnsykt urettferdig! Jeg har vært en uke i Portugal og han er likevel så mye mørkere enn meg. Har ett inntrykk av at gutter ofte er litt heldigere med pigmentene, kanskje det bare er min fantasi? Vel vel, jeg tar han nok fort igjen! :) 


Mens vi nå er i gang så kan jeg vise dere ett bilde fra niende klasse. Jeg har hatt en indre kamp om hvorvidt jeg skal vise dere bildet eller ikke, rett og slett fordi niendeklassinger nå til dags ser ut som supermodeller i sammenligning med hva jeg en gang gjorde. Men here it goes, meg og Mathias for 5 år siden.  Han var jo ekstremt fint også hahahahah


36 kommentarer

Siste innlegg