panties

reklamelenke nelly 

Genser fra 6ks, truse fra nelly HER, og piercing er ny idag fra bodymap på arkaden.

 


 

 

Jeg og Charlotte har hatt en utrolig koselig kveld på hotellet! I morgen drar hun tilbake til Harstad, og jeg starter offisielt min nye hverdag i Oslo. . Fram til da skal jeg iallfall nyte litt jentetid mens jeg kan, snart er det hjem til oppvask, plikter, regninger og kjæreste. Så jeg og Charlotte har spist pizza som jeg hentet på vapiano tidligere, jeg løp hele veien fra resturanten til hotellet, hadde nemlig prestasjonsangst – ville ikke at pizzaen skulle bli kald, hehe. Men det resulterte i at alt fyllet på pizzaen var på den ene siden, og andre siden var helt skrapet. Passet bra for meg som ikke spiser kjøtt, hele min side ble jo ryddig :) 

Hvordan har dere lesere startet denne uken, da? Enten det har vært med venninnkvalitetstid (slik som meg) eller hva som helst, håper jeg dere har det bra! 

 

23 kommentarer
    1. Vet virkelig ikke om du leser disse kommentarene 😉
      Men jeg har vertfall sovet utrolig lenge idag, lagd meg pannekaker, gått en lang tur med en veninne, tatt badstu (for å rense huden og svette vekk fett, haha tullaa), og nå er det blogglesing og supernatural før jeg skal legge meg! Ha en fin kveld Sophie! 🙂

    2. Hei! Jeg og kjæresten skal en liten tur til harstad i mai for å besøke familie. Har du tips til hva man kan gjøre der, hvilke butikker man burde dra innom? Er 18 år, liker mote og interiør!
      Har forstått at byen ikke er særlig stor, men kanskje har du et tips uansett? Blir glad for svar!
      Ha en fin påske søte deg 🙂 klem

    3. startet denne uken med avslapping 🙂 reiser på hytta i morgen! så gleder meg masse til sol og varme på hytta! kos deg i påsken sophie<3

    4. Denne uken startet jeg med jobb, gaming og poledancing (:
      Håper resten av uken din blir like fin som dagen i dag, og kos deg i påsken!

    5. Denne helga har jeg faktisk fått veldig øynene åpne for bloggen din, Sophie Elise. Jeg setter så utrolig pris på hvor ærlig du er i innleggene dine. Selv i annonse innleggene dine føler jeg at du “reklamerer” for ting du faktisk liker isteden for bare for pengenes skyld. Føler at du er en av de få som faktisk er engasjert i innleggene dine og som virkelig mener det du skriver. Tusen takk, fortsett slik 🙂

    6. Hei, kan du væresåsnill å lage ett utfyllende innlegg om masse vi kan spise osv som vegitarianer? Tror mange fler hadde vurdert det om du serverte matvarer på ett sølvfat 🙂

    7. Hvis du er vegetarianer fordi du ikke ønsker å støtte kjøttindustrien så hjelper det ikke å kjøpe pizzaen og skrape av kjøttet. Du har jo betalt for den

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg