look at us now, so in love with the way we are

reklamelenker NELLY 

Skjorte fra sheinside.com 

Er som nevnt på plass på hotellet hvor jeg og Charlotte skal bo ett par dager. Jeg har riktignok “juset” litt og vært hjemme en tur i leiligheten, og skal tilbake en tur senere i kveld. Finner alltids opp unnskyldninger for å dra dit, hehe. Kjærestekoooos  

For å ta noe helt annet, så jeg at noen av dere lurte på om jeg surfet med sminke på i Portugal. En og annen dag kunne litt små sminkerester henge igjen, men jeg sminket meg aldri før vi dro for å surfe. Noen valgte vel å gjøre det, men jeg ser ikke heeeelt hvorfor man skal trenge å se fin ut mens man surfer. 


Hadde en liten shoppingrunde på nettet i dag også, en pakke fra nelly ligger som vanlig og venter på meg etter jeg har vært og reist, tror jeg skal hente den i morgen så får jeg vist dere også! Jeg har lett etter en kjole til gullruten, og tror den under i peach blir rett valg for anledningen. Ellers kommer det jo som regel noen andre ting med på kjøpet, slik som nå . . 

1. Den lange, fine kjolen koster 499 kr HER / 2. Skoene i mintgrønn koster 399 kr HER / 3. Helt undertøyssett koster 149 kr HER / 4. Hvit kjole koster 399 kr HER 


Hva gjør dere idag, da? Er som vanlig veldig interessert i å vite, haha. Akkurat NÅ ligger jeg i sengen på maget, skriver på pcen, har Charlotte på høyre side og hører på sangen hun hører på gjennom headsettet (chris cab- good girls). Jeg har vondt i magen, skal snart begynne på ett innlegg om uren hud, og etter det skal jeg gå til narvesen for å se om jeg finner ett eksemplar av engelske cosmopolitan som jeg har lyst på. Hva gjør DU? 

32 kommentarer
    1. Haha, så søt du eer! AKKURAT NÅ sitter jeg i senga og leser bloggen din, selvom jeg egentlig burde hoppe inn i dusjen og pakke ferdig til hyttetur med jentene!

    2. Jeg sitter og pakker ned leiligheten, skal nemlig flytte i morgen! Ellers stresser jeg i hodet ettersom jeg har en stooor haug med skolearbeid jeg må få gjort før påsken er ferdig, og det er ikke hva jeg helst vil bruke fridagene på:(

    3. Akkurat nå ligger jeg i senga, ser på episoder av Paradise Hotel som jeg har gått glipp av, og skal snart få besøk av familien for litt middag og kos 🙂 Kos deg i dag Sophie <3

    4. Kos deg masse! 🙂 Akkurat no sitte eg i sofaen med ein kopp te og eit glas sjokolademelk. Deilig å bruke søndagane til avslapping og oppdatering på bloggfronten, og seinare blir det nok heimespa.

    5. Jeg sitter i kjelleren til kjæresten min, med han selvfølgelig, og skal se på fotball kamp med han.. Yey! Så da leser jeg heller bloggen din, for den er mye mer interessant! 🙂

    6. Hei!
      Jeg har planlagt stor vektnedgang og vet da at det er store sjanser for å få mye mindre pupper, hvis det skjer skal jeg ta silikon. Så klart når jeg blir 18!Men jeg sover best på magen.. Er det ekkelt å ligge på magen i forhold til silikonet? Takk på forhånd! =)

    7. Har kledd/sminket meg som gutt, hører på partymusikk jeg hater, depper over livet og tenker på hva jeg skal ha til middag

    8. Akkuratt nå skal jeg lage sjokoladekjeks og finne oppskriften, men ble aaalfor fristet til å stikke innom bloggen din. ♥

    9. Jeg liker deg godt og følger med på bloggen din. Men jeg må si at forbruket ditt gjør meg litt kvalm. Det er helt sykt å se hvor mye klær du kjøper, hvor mye du flyr osv. “Alle her opp i nord er så ignorante som ikke skrur av lyset ved earth hour” liksom. Hjelper ikke å skru av lyset en time i året, når du flyr og bestiller billigklær fra india hver uke

    10. Gla for seiera til beste fotballagan Molde og Liverpool. Slapper av med mobilen, og leser bloggen din😜

    11. Akkurat nu ligger jeg i sengen og leser blogger xD synes du blogger veldig bra nå sophie! Stå på ❤️

    12. Akkurat NÅ sitter jeg i sofaen og skal straks lage middag, måtte bare innom bloggen din først 🙂 Tenkte jeg skulle starte sammen med deg , og begynne et “nytt og bedre” liv heheh.. Så da jeg fikk bestemme middag, ble det laksesalat! Ellers har jeg nettopp sett Trinny og Susannah – Oppdrag Norge, og fikk akutt lyst på dipdye. Decisions, decisions………. Ha en fin kveld videre♥

    13. Har faktisk nettopp kommet hjem fra Oslo, vært på en fantastisk hotelltur med kjærsten for å feire 2 års dagen vår 🙂 støta på deg i stad, men du var nok veldig stresset så det ut som.

    14. Hei Sophie! Akkurat nå sitter jeg og er forferdelig kvalm etter helgen. Hooket opp med eksen både fredag OG lørdag. Aner ikke hva som skjer.. Føler meg superlykkelig for har jo savnet han, men samtidig er jeg så forvirret. Jeg vet han ikke vil begynne på’an igjen, og han har heller ikke kontaktet meg. Æsj ass.

    15. Jeg sitter i senga med musikk og blar gjennom bloglovin! Noe litt gøy er at jeg alltid sparer dine innlegg til slutt – det beste til slutt 🙂

    16. Jeg er i Marbella på korpstur! Hehe, er litt flau egentlig for at jeg går i korps :/ men det er folkene og turene som gjør slik at jeg fortsetter! Har du gått på det? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg