dag 2 i Portugal

reklamelenker nelly 

Noen bilder fra soling og volleyball i går (han på bildet over er instruktøren til oss på nivå 1). Jeg har på meg bikini fra Cubus! 



Det var noen som lurte på om instruktørene på Lapoint snakker norsk eller om alt her skjer på engelsk – noen er norske, og noen er portugisiske og snakker engelsk. Det er også en del svenske! Elevene her er norske og svenske, iallfall de jeg har møtt! Så det er med andre ord ingen problemer om dere ikke snakker flytende engelsk, jeg gjør ikke det, og klarer meg veldig bra på leksjonene og ellers på campen. Ellers må jeg takke dere utrolig mye for alle de fine komplimentene den siste tiden om at jeg stråler – jeg er veldig lykkelig om dagen, og om det vises er jo det ekstra trivelig for meg. Har ventet på denne tiden hvor jeg skulle føle meg 100% tilfreds, og der er jeg nå. Unner alle den følelsen! 

Kjolen jeg har på meg er fra drylake.se 

 


 

I går ettermiddag dro jeg og Charlotte på en liten spasertur, som til slutt endte opp på stranden hvor vi spiste hver vår belgiske vaffel. Det er så fin utsikt her, og kombinert med godt vær og hyggelige mennesker er det en ferie jeg aldri ville ha vært foruten! Jeg elsker å oppleve nye steder, og spessielt med folk jeg er glad i! Jeg og Charlotte har kjent hverandre i mange mange år, og har så utrolig mange minner sammen. Når vi legger oss om kvelden ligger vi å ler høyt mens vi mimrer tilbake til den tiden vi var som verst og snek oss ut midt på natten, gikk over alt og hadde sprit tullet inn i masse klær slik at ingen skulle høre klirringen. Gode tider, selv om denne tiden er enda bedre!

I dag tidlig tok vi oss nok en tur på stranden for å surfe, det gikk ikke fullt så bra som i går, men jeg overlever vel. . Haha, jeg blir alltid så sur på meg selv når jeg ikke klarer noe jeg vet jeg har inne i meg ett eller annet sted, men i dag gikk alt bare feil. Jeg klarte riktignok å stå på brettet, men jeg hadde forventet litt framgang og man blir jo så frustrert – jeg brukte jo opp all energien på å rope og skrike, istedenfor å faktisk ta tak i problemet og forbedre meg. Men, i morgen prøver jeg på nytt! Etter surfingen var over gikk vi opp og spiste lunsj, jeg spiser en wrap som er veldig god hver gang. 

Litt sånn dagens outfit, haha. Charlotte på bildet øverst. Jeg har på meg kjole fra drylake.se her også, men det er en annen enn den jeg hadde i går. . Elsker leopard, vet dere! 

 


 

 

Litt store sko jeg måtte danse i ser dere, haha. Sportsbh kan kjøpes på nelly HER

 


 

Og hva har vi gjort ellers i dag? Jo, vi har lært oss poledancing! Jeg, Charlotte og Stine dro sammen med den ene norske instruktøren og fikk på oss høye sko, små shortser og så satte vi igang. Det var dødsgøy! Jeg elsker poledancing/fitness, man føler seg feminin og sporty. Alle jenter bør prøve det! Det er i tillegg kjempebra trening, det verker i hele kroppen min nå. Så, en time med å se på sin egen rumpe i speilet mens man trener kroppen og setter inn noen ekstra knep man lett kan bruke på fest, er absolutt å anbefale!

Har noen av dere prøvd polefitness/dancing før? Hva synes dere? Det kan også gjøres i sammenheng med surfecamp i Portugal, ettersom det er den ene instruktøren som eier studioet. 

71 kommentarer
    1. Alt dette høres veldig kjekt ut, men du er jo NYOPERERT!! Hvordan kan du gå uten bh i enkelte antrekk og holde på så fysisk krevende når du vel egentlig skulle gått med sportsbh 24//7?

    2. Du er så utrolig vakker. Synes måten du er deg selv på er fantastisk! Blitt SÅ glad om du hadde tatt en titt innom bloggen min som er nyoppstartet og handler som tanker og følelser hos unge

    3. Jeg lurer på en ting..ser at du har extensions på, men blir de ikke ødelagte når du får saltvann osv siden du har de på stranda og i havet? 🙂

    4. Er du også i somalia. Sjekk ut innlegget mitt som også er somalia med prinsen min
      Elsker bloggen din du har veldig fine brøst<3<3<3<3<33<3<3<

    5. Kan du legge ut surfevideo? Hadde vert driiit rått å sett! 😀 stas med masse bikinibilder, men blir litt kjedelig i lengden å bare se det liksom 😛

    6. Ååh du er så herlig! Har alltid syns bloggen din har vert bra, men idet siste har den blitt mye bedre
      Er så koselig å se at du har det så bra for tiden ❤️

    7. Fy faen helt jævlig å se på føttene dine. De ekle tærne dine. Ser t.o.m de lange ekle neglene på tærne. Klipp dem

    8. Jeg har gått på to poledance-kurs, og det er helt utrolig artig! Anbefales på det varmeste til alle som vil prøve noe nytt og ikke er redd for å få blåmerker. Det er utrolig god trening, og man får en utrolig selvtillits-boost når man endelig klarer noe man har prøvd på lenge. Igjen; anbefales på det varmeste!

    9. JEG VAR AKKURAT DER DU ER I SOMMER! Er så gøy å se at jeg kjenner meg igjen og at vi gjorde mye av det samme som deg! Kos deg videre<3 Du stråler!

    10. Aaah du er herlig!
      Kjenner en som har denne bloggen: Gaiadottir.blogg.no
      Hun er helt fantastisk, har mange sterke og gode meninger. Hun brenner virkelig for dyr, planter, likestilling, gjenbruk og miljø. Hun er 22 år gammel og veganer, hun fortjener mye mer oppmerksomhet. Tror hun hadde satt stor pris på om du tok deg en tur innom bloggen hennes eller la ut en link til hennes blogg på din egen. Hun er et fantastisk menneske akkurat som deg!

    11. Driver med polefitness, og har gjort det i 7 år:-)
      Det er sant, du stråler virkelig! Og du tar også bedre og mer interessante bilder for tiden:-)
      Pass bare på stingene under brystet ditt, slik at du ikke får infeksjon og må operere på nytt igjen. Har selv implantat, og klarte heller ikke holde meg unna tunge løft eller trening etterpå, og heldigvis gikk det nå greit!:)

    12. Hei Sophie 🙂
      Har du begynt å sminke deg annerledes for tiden, eller gjort noe nytt?
      Syntes du ser helt fantastisk bra ut! 🙂
      Hadde vært gøy om du hadde begynt med noe ny sminke, og eventuelt kunne anbefalt det i så fall 🙂
      For du stråler jo for tiden! 😀 Herlig å se! Ha en superflott uke 🙂

    13. Ser ut som du har det som plommen i egget, ser rett og slett helt fantastisk ut! 🙂 Har alltid hatt lyst til å teste ut pole dancing, er jo utrolig bra trening for hele kroppen. Men er ingen steder i Lillehammer som tilbyr det, utrolig teit 🙂

    14. Du er ei nydelig jente du!! Ikke bry deg om haters, det vil alltid være mange av de og det er synd på dem! Stå på frøken! Leser bloggen din hver dag og du har masse fine bilder også! <3 Stor klem herfra!

    15. Så deg på programmet Truls på hurtigruten. Må si du virkelig ser annerledes ut i
      virkeligheten! Trodde du var PEN! Så ut som en tolvåring med silikon,
      full av kviser og ELENDIG SMINKA! Hahahahahahhahahahahhaha!

    16. Det vises at du stråler, et smil , du ser ut som en veldig oppbegående jente som nå vet hva hun vil!! Kjempemorsomt å se deg smile med et ekte smil. Håper bare ikke dt er du som er en god skuespiller:) du ser kjempefin ut når du e glad og vil vise det!

    17. Tusen hjertlig takk for svar fine deg :):) jeg var litt beymret for det med språket, men nå bare gleder jeg meg noe helt vanvittig! Og så må jeg jo prøve poledance når jeg er der hvis vi får muligheten til det ! Det har jeg alltid hatt lyst til å prøve 😀

    18. Har ikke du en pole stang hjemme? syntes å huske det 🙂 Jeg hadde en stang, men den ble ødelagt så vi måtte sende den tilbake. Hadde jeg hatt råd hadde jeg starta på det fast, er jo utrolig gøy og en sykt bra treningsmetode!
      Du er utrolig fin på bildene her, du ståler! 😀

    19. Herregud hun reiser mye. Går utifra at hun reiser til minst 10 land i året med pengene hun tjener på bloggen. Tragisk og ufortjent.

    20. Hei Sophie 🙂
      Har lest bloggen din lenge, men har aldri kommentert før!
      Grunnen er at jeg må spør om du kan gjøre Sykkylven (fergen over fra Ålesund) en tjeneste og dele denne siden på bloggen din eller facebook-siden din:
      http://grillpolse.gilde.no/grillplasser/volleyballbana
      Grillen er til minne for 17 år gamle Marcus Julian Kvalvåg som nylig gikk bort etter en lang kamp mot kreften som han kjempet hardt mot til siste time.
      Han var en stor gledesspreder og en morsom gutt som alltid smilte og var positiv til livet.
      De fleste på hans alder i bygda har et eller annet godt minne med han og det vil bety mye for mange om en inngravert grill kan pryge den populære volleyball-bana vår:)
      Sykkylven er ikke en så veldig stor bygd, så det ville betydd mye om du kunne poste dette, da du når ut til langt flere! Det går ann å stemme flere ganger
      Synne Malen

    21. Jeg driver med polefitness! Jeg deltok i Norges første mesterskap i Pole Sport nå for noen dager siden. Utrolig fornøyd med en 5.plass etter bare 6mnd trening 🙂
      Her er min fremførelse: http://m.youtube.com/watch?v=pOmASuJRvs4 (hehe:$)
      Følg gjerne fremgangen min på instagram om du er interessert i Polefitness/dance: camillahs <3

    22. Storesøstra mi er instruktør i Oslo (lillestrøm), du burde prøve et kurs der nå som du bor i Oslo 🙂

    23. Du er så syykt fin! Kroppen din er også til å dø for, aahh. Må si du kledde poledancing, hahahha. Håper du koser deg masse der nede og tar med deg mange minner hjem! Selve plassen forblir vel et minne, men utenom den da hehehe :DD

    24. Hei, lurte på om du tok med deg el-cigarretten til Portugal, og hvis du gjorde det ,var det lov, ble du stoppet på flyplassen?

    25. åå du er så sinnsykt pen! Og du virker som en veldig omsorgsfull jente, og så vanvittig snill og god mot alle rundt deg! Merker det på bloggen at du er veldig glad nå, og da blir jeg også glad! Kos deg masse videre 🙂

    26. hei 🙂
      vet du sjeldent svarer på spm, men er det mulig at du forteller meg hvilke redigeringsprogram du bruker? du har alltid fantastiske bilder så regner med det er bra! på forhånd takk 🙂

    27. har du hørt remixen kygo har laget av “i see fire”? Er verd å høre!! Min absolutt favoritt sang for tiden. Hadde blitt glad om du hadde nevnt den i et innlegg, det er nemlig søskenbarnet mitt som har laget den, og den er utrolig bra 🙂 den er på spotify 😉

    28. Du er veldig heldig som får sjangsen til å oppleve så mye gjennom bloggen! Kunne gjerne tenkt meg å fått muligheten til slikt selv 🙂

    29. Ville bare si at du virkelig fortjener toppplassen din. Dette kaller jeg blogg, og det er jo totalt klasse forskjell i forhold til Andrea. Du viser virkelig at du prøver å gjøre en innsats. Bare det å sammenligne deres to innlegg fra portugal viser jo den store forskjellen enda bedre.
      Thumbs up:D

    30. Jeg driver med poledance, du kan se litt bilder av meg på bloggen min eller instagrammen min Katrinex3. 🙂 Det er supermorsomt, og fantastisk trening, du merker fort forskjell når du driver med det. Vi bruker ikke slike heler da vi er barbeinte for og ha det mer sensuelt enn sexy. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg