hysteri i københavn

reklamelenker nelly 

Blå genser fra nelly HER  – skinnjakke fra nelly HER


 Hei fra København! Nå har jeg det virkelig som “plommen i egget” (selv om jeg synes det høres fryktelig ubehagelig ut). Jeg har ett eget hotellrom, mens Julie Bergan og en representant fra warner music ligger rett bort i gangen på hver sine rom de også – luksus! Vi har hatt en fin dag i København så langt, og jeg gleder meg til hva kvelden har å by på! Til dere som lurer på hva jeg egentlig gjør her, og hvordan det har seg at en blogger får reise rundt med warner music, så er det så enkelt som at kontakter egentlig er alt. Dette blir tredje året jeg jobber med hovefestivalen (uten at dere får se så mye til det da, slike jobber holder jeg utenfor bloggen), og min kontakt på hove jobber også med warner music, så hun satt meg opp med noen folk og voila! Dette er da min andre tur med warner, og jeg synes det er minst like spennende. Nye folk, ny by, ny musikk. Blir vel ikke stort bedre?

Måtte bare vise bh’en, den er så kul! HER kan den kjøpes. Klokken er fra drylake.se


På bildene over kan dere se utsikten fra hotellrommet mitt blandt annet. Ikke noe særlig å skryte av, men å sitte i vinduet å blogge med litt byliv i bakgrunnen er ikke akkurat det verste som finnes heller. Jeg rakk til og med en powernap i dag, jeg sov knappe to timer i natt – det trengtes, men nå er jeg klar for å sette inn ekstragiret i kveld!

 


 

Vi var så heldige å få ta turen bort for å møte på Christopher, som vi også skal se konsert av i kveld. Han er veldig hyggelig, kjekk og immøtekommende – og så vidt jeg vet, er han vel singel også. For meg er han jo bare en helt vanlig person ettersom jeg ikke har noe særig forhold til han, det er jo mest i danmark han er veldig kjent enn så lenge. Her har han jo til og med sitt eget vann! Jentene ble helt gale da vi gikk ut på gaten en liten stund, her snakker vi Justin Bieber-hysteri. Det var veldig rart å vitne det! Mennesker er rare ass, men jeg skjønner greia. Jeg hadde nok reagert likt om Miley Cyrus plutselig gikk forbi meg.

 


Jeg er veldig lei av å skrive det her, men jeg har som vanlig dårlig tid og vi har freshet oss opp i rekordfart. Nå blir det middag med warner music, så konsert, og så fest! Jeg skal ikke drikke og planlegger derfor en oppdatering når jeg kommer tilbake på hotellet senere . . Så vi får heller snakkes da!

 Kanskje jeg har noen lesere som kjenner til Christopher fra før av? Det blir han nok såfall glad for å høre! 

40 kommentarer

Siste innlegg