en perfekt dag

I dag har jeg hatt på meg jakke fra sheinside.com, bluse fra vateno. bukse fra BIKBOK, sko fra nelly HER , solbriller fra nelly HER og veske fra befresh.no   (reklamelenke nellY)

En veldig fin dag i hovedstaden sammen med min samboer Det er forresten helt utrolig sært å kalle Mathias for det, føles som om det var i går vi kysset første gang.  Vi har handlet og spist middag, diskutert litt, kost masse og nå har jeg tent telys i hele leiligheten – vi skal bare slappe av, snakke og fundere litt på livet tenker jeg. Mye bedre enn film! 


 Midt opp i alt flyttestresset rakk jeg faktisk å få booket meg en time til vippeextensions. Jeg forhørte meg litt rundt med venninner i oslo, og til slutt falt valget mitt på Beths Beauty ved Frogner. Marna fra bloggerne har jobbet der tidligere, og hun var nettopp der og fikk satt på 7D-vippeextensions. Når jeg så resultatet måtte jeg bare prøve! Jeg er ingen ekspert, men det går altså ut på at det festes tre løsvipper per naturlige vippe, altså tre ganger så mange vipper som med vanlige extensions. Jeg har ikke det lengste alternativet engang, og bare se hvor bra det ble? Jeg gikk til Magda denne gangen, og har allerede booket time for etterfylling. Dette må jeg bare ha mer av! Jeg er som nevnt ingen ekspert og dere bør ikke rådføre dere med meg før jeg har gått der ett par ganger, men nettsiden finner dere HER – om dere likevel skal ta turen til oslo så anbefales dette på det varmeste! 

I morgen drar jeg til København for første gang i mitt liv – det er riktignok bare en dagstur, for jeg skal på surfeskole på lørdag – men jeg gleder meg utrolig mye! Jeg reiser med warner music som jeg jobber litt med nå og da, og med jeg til Danmark er blant annet Julie Bergan, som dere kanskje kjenner til? Vi skal på fest med warner og så skal vi få møte den danske artisten Cristopher (sjekk han på spotify HER). Det blir nok en fantastisk opplevelse, men herregud så tung kofferten min er! Får krysse fingrene for at jeg ikke har overlast. . i mellomtiden kan dere kanskje komme med noen københavntips til meg? 

 

61 kommentarer
    1. Den sunne livsstilen har startet ser jeg ;);) haha <3 du er så nydelig, elsker håret ditt fortiden. Jeg bor også i Oslo sentrum, håper jeg ser deg her en dag :*

    2. kjære deg, få på blått hår igjen!! var så utrolig deg! gifaen all the way! var dritkult, kledde det insane godt!!

    3. Samboeren din har ingen jobb så vidt vi vet, hvordan skal han da betale husleie? Men vent litt, han betaler vel på andre måter, haha

    4. ååå, du er så nydelig sophiee <3 Hele du stråler bare, og det ser ut som du har det veldig fint for tiden, jeg blir glaad, kos deg masse i køben, og ikke minst i portugal!

    5. For de som ikke bor i Oslo, inkludert meg og sikkert en del andre, kunne det vært fint om du solgte via nettet også. ♥
      Er så kjipt når du har så mye fint, men som vi ikke får kjøpt hahah 🙂

    6. kan du legge ut link til den svarte skinnjakken som du kjøpte for ikke så lenge siden fra nelly? du la ut link til den, men det var feil link.. den skinnjakken som det er ruter på

    7. Et lite tips til deg som reiser mye med koffert: Kjøp en “koffertvekt” slik du unngår overvekt når du skal ut å reise. Er en liten dings/krok du løfter kofferten med! Klem 🙂

    8. Du er en fin person! Jeg ser virkelig opp til deg fordi du er så reflektert og engasjert i det som skjer rundt oss. Det er på grunn av deg jeg har åpnet øynene for dyrevern og miljø. Pleier egentlig ikke å legge igjen kommentarer, men ville bare si at høydepunktet i hverdagen min er å komme inn på bloggen din og lese det du skriver. Sparer alltid din blogg til sist, fordi jeg alltid gleder meg til å lese og som regel er det alltid et nytt innlegg, i motsetning til mange andre blogger jeg er innom. Håper du trives i den nye leiligheten og ønsker deg all lykke! Klem fra Martha 🙂

    9. Er fra DK, godt nok Århus, men kommer da til KBH nogle gange om året.
      Tag ned i nyhavn og spis evt. frokost dernede, synes det er et af de hyggeligste steder i byen, H.C.Andersen har boet der og de fleste af husene er fra hans tid. Det er egentlig en kanal som går ind der hvor der er super fint og hyggeligt især på den ene side (gamle huse og både)
      Vil du have noget af verdens bedste kage så tag på la glace http://laglace.dk/ et kæmpe stykke kage koster omkring 50,- men det er virkelig super lækkert og den ligger på strøget, tror dog ikke du vil synes strøget er super spændende, der er masser af butikker, men ret få som er noget særligt
      Ved ikke hvor meget tid du har men ellers er Amalienborg (fra Amalienborg kan man se Amaliehaven og overfor operaen) og lange linie (den lille havfrue) – disse to ligger tæt på hinanden
      Rundetårn er også meget populært at se
      Christiansborg (folketinget) er også ret centralt
      Synes Christiania er opreklameret og ikke det værd at se som turist (for at det bliver godt skal man have en rundvisning af en beboer og det tager omkring 2-3 timer) helt ærligt er det bare nogle som sælger hash…
      Håber du får en skøn weekend i KBH
      Knus fra Tine

    10. Du MÅ dra til Disney store! Du vil elske det 😀 bare å følge strøget som er den store shopping gaten der med butikker som sephora, urban outfiters, topshop og mye mye mer, så vil jeg anbefale en restaurant som heter Le Diamant som du også finner på strøget, god mat og superhyggelige ansatte. Sikker på at du kommer til å trives i køben Sophy 🙂

    11. Hei, jeg bor i Køben og kan absolutt anbefale shopping gaten strøket ved kongens nytorv. Der har de alt fra Chanel til veromoda 😀

    12. Gratulerer med leiligheten! Kunne du laget et innlegg der du viser hvordan dere har det? Jeg skal snart flytte ut selv, og jeg ser litt rundt på bloggene jeg leser og henter inspirasjon til min egen leilighet ser du 🙂 Det hadde vært utrolig gøy å få se hvordan dere har valgt å innrede deres! 🙂
      Skulle gjerne kommet med tips til ting du kan besøke/gjøre i Køben, men jeg har aldri vært der selv, hehe. Ha en super dag videre! 🙂

    13. København er en kjempefin og koselig by! Det eneste er at du burde passe godt på mobil og lommebok! Mange som stjeler der så vær ekstra forsiktig! Kos deg 🙂

    14. Idag er Senegals nasjonaldag 🙂
      Gratulerer med leilighet og samboer, håper dere koser dere her nede i hovedstaden og lykke til videre! Ønsker deg all lykke og hel 😀
      Digger deg 😀

    15. Åh, nesten like perfekt som deg den dagen da?:) Altså jeg kom over en artikkel, ” Sophie Elise sammenlignet med en And” Vet du hvor utrolig tragisk det der er? En ting, og det er at du er så utroolig pen Sophie! At voksne mennesker seriøst gjør sånt. Det sier så utrolig mye mer om dem, enn deg. Du er nydelig fra topp til tå. Å det må du aldri glemme. Ikke det at denne meldinger veier opp for det negative du har fått. Men bare husk på det, og jeg tror du vet det selv. Alle er unike på sin måte, og virkelig ingen av de alle menneskene her i verden er som deg. Du er den eneste. Du er vakker, du virker veldig smart, Positiv, morsom og veldig “Down to earth”. Du er super pen! Du virker som den gode jenta, og bloggen din er helt herlig. Måten du står fram på, sier ting som det er. Driter i hva andre synes, det er sånn de fleste skulle vært. Ikke den sorten som er nærmest janteloven. At ingen tør å skille seg ut. DET er lavmålt. Håper du får en kjempe fin helg peneste! Vær positiv, du er gull verdt!

    16. Er ikke fint med for mye vipper. Syns det har lett for å se ut som en sånn piasavakost…. Sånn man feier gatene med…..
      København er en kjempefin by. Kos deg 🙂
      -Til slutt; syns du er heldig med Mathias. Han virker som en fin fyr. Hold på han 🙂

    17. Helt jævlig å lese hva folk sier om deg etter innslaget på tv2. Spyr av slike mennesker! Synes du er en herlig person! Folk burde holde kjefen sin,og passe sine egne saker! Du er ei fantastisk jente! 🙂

    18. hei! har du noen gang vurdert å melde deg på paradise hotel? du hadde vunnet 🙂 elsker bloggen din <3

    19. Trodde du var imot pels? Her bruker du jo mink som vipper?? Eller har jeg misforstått helt?
      Noen ganger snakker du imot deg selv føler jeg. Du sier du er imot dyremishandling men du tok jo botox?

    20. Digger deg Sophie 🙂
      Kunne du skrevet et innlegg om din tro og tankene dine om hva som skjer etter døden ol? Hadde vært interressant å høre! 🙂 kan du også oppdatere hvordan det går med vegetar fronten?

    21. Heluen! Kjøbenhavn? Woho! Jeg har bodd i kjøbenhavn i to år og gikk på den intrenasjonale skolen der nede(…..hvis det interesserer deg hvilke skoler jeg har gått på.) Du burde skjekke ut café Norden. De har verdens beste frokost der, og annen god mat der seffølgelig:) Ellers driver vennene mine der nede og maser om en “hamleys-lekebutikk” som har åpnet rett ved tivoli. Det kan sikkert være morsomt å stikke innom, jeg vet ikke hvor stor den er da (jeg er litt sånn stuck her i NYC) Også er “Tivoli” veldig koselig:) du trenger ikke ta karuseller hvis det ikke er helt din greie, men de har masse bra restauranter der! Av klesbutikker som det ikke er i Norge ligger jo”Abercrombie og Fitch” og “sephora” der. Sepessielt Sephora er verdt å skjekke ut.
      Ha en fin dag videre og kos deg i Cobenhagen!

    22. Bloggen din har vert helt fantastisk å lese helt siden du flyttet til Oslo!
      Lyse og klare bilder og inntresange tekster! Stå på!! Detter er det vi vil ha <3

    23. M bør løfte på rævva si og gjøre husarbeidet dersom han ikke har jobb. Kan ikke fordra små guttevalper som tror de bare kan sitte å game og at maten lager seg selv. Klærne blir også nyvasket helt på egenhånd. Puslete gutt.

    24. Fikk du med deg på nyhetene om en jente på 10 år i Senegal som ble voldtatt fordi hun tok abort av tvillinger? Helt sykt 🙁

    25. Det finnes et kjøpesenter i københavn med en hel etasje med bare sminke, en hel etasje med bare dameklær og en med manneklær, der burde du kikke innom, de har alle slags merker og det er skikkelig stort!

    26. Så heldig du er! Jeg har vært i København flere ganger og det er så fint der, vi bodde på hotel omena og gdi byen. Hotel omena var et selvbetjent hotel uten resepsjon, veldig rart egentlig.
      De har dødsgod mat på Andersens bakeri og på Cafe Norden, i allefall, kos deg utrolig mye!

    27. Er rosene på bordet ditt ekte eller falske? De var så fine og blomstret så fint! Skulle gjerne hatt noen slike roser på bordet mitt jeg og! Og gjerne noen som ikke visner, haha! 😉

    28. Husker ikke helt hvor jeg leste det men noen som skriver du er dobbeltmoralsk fordi du bruker uggs, og restylan! Kan man ikke være dyreelsker, spise godteri som gud av meg inneholder gelatin? Det er farlig med fanatikere folkens! Jeg elsker dyr mer enn mennsker, men spiser kjøtt, bruker restylan for det. Kos deg masse Sophie 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg