love and war

reklamelenker nelly 

Hei! Jeg har endelig litt pusterom etter en lang og hektisk dag, jeg har bokstavelig talt løpt rundt fra den ene siden av oslo til den andre og gjort ærend etter ærend. Når jeg kom hjem hadde jeg og Mathias første diskusjon angående oppvasken som jeg egentlig vant, men tydeligvis ikke for nå “gamer” han. Med andre ord er dette noe som forhåpentligvis ikke blir en vanlig torsdag, selv om jeg frykter for det. Neida, kjærlighet er kjærlighet og det går helt fin-fint! 


Jeg hentet min første nelly-pakke på posten idag! Og dere hadde rett, det tok ikke så alt for lang tid. 3 virkedager tok det, så var pakken her! For dere som lurer, nei jeg er ikke sponset av nelly – jeg tar så og si ikke imot spons fordi jeg mener det er dødskjdelig å skrive om ting jeg ikke interesserer meg for selv. Jeg kjøper derfor tingene fra nelly med egne penger, og skriver om det av egen fri vilje.

 

Først ut er en magetopp! Denne er laget med knyting i livet, men om du ikke er like komfortabel med å vise en del kropp kan den like fint brukes med en høy shorts, bukse eller skjørt, Den kan kjøpes HER for 199 kr.

Her har jeg da på meg en slik høy shorts som jeg refererte til, hehe. Dette er en shorts som ser ut som ett skjørt, perfekt for da slipper man å vise alt av indre organer bare man er på en litt hard fyllekule og ruller rundt, hehe. Neida, men praktisk skal det være! Den kan kjøpes HER for 279 kr. 

Fargen på denne toppen er så fin, og den er utrolig deilig å ha på seg! Den koster 199 kr og kan kjøpes  HER  

Denne toppen her var litt slapp til meg, så den selges nok på framtidlig klessalg (jobber med å få satt i gang det, må bare få klargjort med lokale og organisasjoner som skal doneres til) Den koster 319 kr og kan kjøpes HER  

Så, til favoritten denne runden! En fantastisk fin jumpsuit som jeg ser veldig fram til å bruke. Jeg fikk ikke med alt på bildet, så jeg anbefaler å kikke innom på nettsidene til nelly å se på den uansett, for å få ett bedre bilde. Den har dyp utringning men gjør opp for det ved å være veldig lang! 399 kroner kostet den, og kan kjøpes HER 

Noen favoritter? Eventuelt sexstillinger jeg kan friste med for å få oppvasken gjort!? Haha neida, jeg tuller. Jeg er overtrøtt . . Forresten var det morsomt å lese tilbakemeldingene deres etter programmet i går! 🙂 Dere er så gode, mange av dere. Jeg leser alt av kommentarer, selv om jeg den siste tiden ikke har fått svart på alt. Men alt blir notert, jeg tar stilling til det og prøver mitt beste. 

 

42 kommentarer
    1. Gamer Mathias Fifa ? 😉 kan game mot han jeg også når jeg vinner så kan han vaske en hel uke så kan du slappe av haha 😉
      Ha en fin dag Videre Sophie Elise 🙂 <3. Gjerne se på en ny serie som heter The 100 kjempe kul serie !! 😀

    2. Bloggen din er uten tvil norges beste. Du jobber utrolig bra med den, og i mine øyne er du en helt perfekt blogger!! <3
      Lurte på en ting; går hverken du eller Mathias på skole nå? skal dere begynne til høsten?

    3. haha, tru han med at du aldri kommer til å gjøre noe for han noensinne hvis han ikke tar oppvasken!;P
      elsket jumpsuiten<3

    4. Den buksen fra Nelly som du elsket, har jeg bestilt nå! Den var såå fin! Gleder meg til den kommer:) elsker stilen din og bloggen!<3

    5. Øverst i innlegget står det “reklamelenker fra nelly” også sier du at du ikke er sponset av dem. Skjønner ikke helt sånne sponseting, men er ikke du sponset da? Om du får betalt for reklame? 🙂

    6. Ble overraska over hvor liten du er da jeg så deg på tv i går ( positivt ment!) du er så liten og søt, men likevell sexy når du skal det! Uansett ønsker deg mye lykke til i Oslo 🙂 og håper du trives!

    7. Hei!
      Jeg lurte på om det ubehagelig å gå med dine exteinsions, for jeg har nemlig hørt at det lugger? Og er de vanskelig å feste, kan man liksom feste de selv?
      Håper på svar fort, for jeg skal nemlig på ball og vurderer extensions fra luxushair, som du har anbefalt. <3 elsker bloggen din

    8. Hahha jeg bare elsker selvironien din! Du snakker til oss håpløse jenter her ute i den kjedelige, slitsomme verden som om vi er en av dine beste venniner! Alltid gøy å se at du har lagt ut ett nytt innlegg, det gjør min dag myye mer interesant!

    9. Det beste med den oppvasken er at en annen da må gjøre noe annet. En vasker opp, den andre støvsuger, rer opp senga, setter på vaskemaskin og tørker støv 😀 Vil anbefale dere og vaske opp så godt som hver dag, eller annenhver… går det lengre tid enn det tar det 1 timestid med oppvask 🙁 Det funker med stein, saks, papir også 😛

    10. Liker deg bare mer og mer. Starstruck! Må få sett deg en gang i real life hadde gråte! hehe.
      Nei elsker innlegene dine og at du er så ekte både på tv og på bloggen. Regner med det er sånn du er i virkeligheten også. Love love!

    11. Bare lurer, du skriver jo at det er reklamelenker, og om man trykker på dem kommer man først til “adlinks” eller noe før man kommer til selve plagget. Men du er ikke sponset?
      Gratulerer med samboer og leilighet! Dere er så fine sammen!:)

    12. Du er så ekte, Det er så mange falske blant oss, så du med din ekthet er en sjelden rase. Det er ikke rart at vi liker deg 🙂

    13. Hva betyr det når det står ”reklamelenker nelly” om du ikke er sponset? 🙂
      Velkommen til Oslo, Sophie, håper du vil trives!! Du gjør en fantastisk jobb med bloggen! 🙂

    14. hehe slike diskusjoner kommer det flere av skal jeg si deg, samboerlivet ass, hehe. Neida, men ett tips: For å slippe krangling av hvem som skal ta oppvasken denne gangen, osv så (har hvertfall jeg og min samboer gjort) delt inn rom som vi har ansvar for. Typ, jeg har ansvar for å ha kjökkenet fint så har han stuen osv. Da vet dere hvem som har ansvar for hva, det blir mindre småkrangling og suring om hvems tur det er på oppvasken f.eks. hehe.
      Bare et tips 🙂 Slik funker det for oss hvertfall

    15. Sponsing er jo om man FÅR en vare av noen, for å så eventuelt skrive om produktet på bloggen. Det at hun får penger for å ha Nellyreklame er jo ikke sponsing av Nelly, Nelly betaler hun for å ha det der. Å sponse betyr å gi bort, en betalende kunde er noe annet. Lykke til i Oslo Sophie 🙂

    16. Så utrolig glad for at du skriver det jeg tenker om sponsing. For alle andre bloggere skriver jo nesten bare om slike sponsede produkter og klær, men det er jo så klart “100% ærlige meninger”. Meg i rumpa. “Trondheimsblondinene” som jeg kaller dem, du skjønner nok hvem jeg mener, er spesielt verstinger på dette! Setter pris på bloggen din:)

    17. Kjempe fin jumpsuit! Skal kjøpe den men er usikker på størrelse. Er ca på høyde og størrelse med deg, men har ikke så store og flotte pupper…. Hva anbefaler du?? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg