mitt nye hjem

reklamelenke nelly 


 

Mitt første kjøkkenforkle, haha. Det er fra alphageek.no, den nettsiden er verdt å sjekke ut! Jeg skal vise dere mer interiør etterhvert, det meste  jeg har er kjøpt på internett. 


Hei dere! I dag har vært min første dag i ny leilighet, og i skrivende stund er jeg her sammen med min mamma og pappa. Det er greit å ha foreldre som hjelper til! Og dere, det er hundre ganger verre å flytte enn jeg hadde tenkt meg. Vi har pakket ut i 6 timer, og er enda ikke litt ferdige engang! Vi var også på IKEA, og om det finnes et helvette på jord så må det nesten være der. .
 Det er så fullt i leiligheten nå at jeg knapt vet hvor jeg skal gjøre av meg, og i morgen kommer Mathias med sine ting også. Er veldig spent og nervøs på hva han kommer til å tenke om leiligheten, og uheldigvis er jeg faktisk ikke hjemme når han kommer i morgen.  Da skal jeg fikse neglene og ordne brynene, haha! Prioriteringer, prioriteringer. .

Og jeg hadde heeelt glemt av hva denne dagen betyr! Jeg tenkte jo bare på 1. april som dagen jeg tar over leiligheten, ikke noen lure-dag. Så mitt forrige innlegg var absolutt ikke en spøk til de av dere som måtte tenke det. FIkk jo med meg at flere av dere stilte dere tvilsomme, men nei – jeg kødder ikke om plastisk kirurgi, haha.


Føler meg ikke så vakker akkurat nå, men i morgen skal jeg få tatt gode bilder til dere. Buksa mi er fra nelly HER, elsker den!

 


Håper dere har en fin kveld!


37 kommentarer
    1. Wææ så spennende! Blir bra når alt i leiligheten er kommet på plass da, gleder meg til å se ferdig resultat! Masse lykke til! <3

    2. Hehe, han blir nokk fornøyd, vi jenter tar plass og det regner han vel med 🙂 hvertfall kos deg så mye, spennende med nye leiligheten!

    3. Blir for dumt om det ikke var aprilspøk. Da har du jo faktisk lurt leserne dine, siden hun åpenbart ikke har silikon i rumpa(det ser man jo tydelig på bloggen hennes)… Syntes dette er helt feil måte
      Å få inn stemmer på brun og blid !!!

    4. Så fin leilighet, gratulerer 🙂 Jeg lurte på om du hadde trukket vinneren av hove festivalpassene? <3

    5. Flott blogg du har! Jeg vet du blir å nå langt Sophie Elise!
      Du har hatt et par humper på veien og kan ikke alltids være lett å være deg. Men du skal ha all ros å skryt for at du følger drømmen din, og lever det livet DU ønsker å leve. Aldri ta noe for gitt, følg sjelen din and of course your desires. STÅ PÅ, heier på deg 🙂

    6. Gratulerer med nytt hus ! Håper du trives, ønsker deg alt godt! <3 <3
      Du er alltid vakker Sophie, helt sant <3
      Det var et veldig fint forkle, da lager du sikkert kjempe god mat eller ? hahaha heldige Mathias

    7. Stemte forresten på Klaudia, var det ikke hun som også var på den “ettellerannet” babes ? (var det adventure babes ellerno, husker ikke haha men du skjønner)
      Instaen min er: leeasle
      har lagt ut bilder jeg tok med deg også, husker at du for lenge siden lagde et innlegg der du lå ut fanbilder ogh skrev at du ville ha alle fanbilder fordi du ville se på de så kunne folk sende de til deg på mail ellerno. har prøvd å sende til deg men har ikke fått svar, så kanskje du kunne ta en titt på instaen min ? ville ha betydd mye <3

    8. Dette er kanskje et litt rart spørsmål… Men hvordan har du planer om å rengjøre gulvene i leiligheten?:P

    9. Er det bare meg eller har du blitt en del tynnere i det siste? Jeg synes det er fint altså!! Jeg elsker tynne kropper, og ville dødd for å se ut som deg! Det folk ser på som beinrangel, det synes jeg er nydelig<3<3

    10. Huff, du hadde aldri overlevd en slik operasjon med tanke på hvor vondt du hadde fra Brystforstørrelsen. Det er10 ganger værre med rumpeforstørrelse:) og forresten, du får mye finere rumpe av å trene. Rumpeimplantat er jo helt grusomt.Når kroppen din er dvask, blir den ikke bedre med å putte implantat i rumpa. Da vises bare cellullitter osv bedre. og siden du har implantat under muskelen, så må du være forsiktig med å trene bryst (hvis du skal bli sunn og trene litt.) Du kan få lateral displacement, og det er utrolig stygt. Samme gjelder rumpeimplantat. Når du trener en muskel, skyver muskelen implantatet til sides, og du ødelegger utseendet på den kroppsdelen implantatet ligger i.
      Og du blir nok å få bedre selvtillit når du begynner å trene, slik at du ikke føler at du må operere hver eneste del av kroppen din. Lykke til med deg selv og leiligheten din!:)

    11. Gratulerer så mye med nytt hjem! Flyttet selv for litt over en mnd siden, og det å pakke UT sakene sine er 100 ganger mer stress! :p Håper du koser deg!
      Et lite spørsmål: i videoen fra VG-tv så jeg at du brukte et redigeringsprogram på pc’n som jeg aldri har sett før. Har sett at bildene dine er mye finere nå enn før, er det etter du fikk programmet? Uansett, er veldig interessert i å vite hva programmet heter! 🙂

    12. Gratulerer så masse!! sikkert veldig deilig å flytte for seg selv å ha noe eget 😀 hvor i oslo ligger leligheten og hvor stor er den? 🙂

    13. Hva er dine tanker om at IKEA tester på dyr? Jeg er også i mot dyretesting, men jeg handler fortsatt på IKEA siden det finnes ikke like billige alternativer…. er du enig eller var du rett og slett ikke klar over at de testet? <3

    14. Jeg synes at du har ødelagt det å være kvinne, du er jo bare en barbidokke. Ingenting som er ekte lengre.
      Jeg har sett gjennom bloggen din.
      Skal jeg være erlig?
      Jeg synes du kunne vært en flott inspirerende kvinne når det kommer til motesans.
      Men jeg hater hva du har gjort med lippene, de ser helt slappe overgrodde lipper.
      Ellers høres du ut som en jente som har blitt for mye skjemt bort og at livet ditt er bare om deg selv.
      Men dersverre er det ikke livet bare om deg, du må ha jobb som du senere for pensjon for.
      Kanskje du blir en fin kassedame, men skole er det som kreves for å bli noe stort.
      så lykke til med livet, og vær så snill fiks de lippene dine.
      Ellers er du en vakker jente, men du må tenke om din kropp sin helse og ikke utsene så mye.
      ha en fin dag 🙂

    15. Velkommen til Oslo og ikke minst Carl Berner!. Ser ut som vi bor i samme gate. Håper du får det veldig bra her 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg