care her og der

Topp og skjorte fra sheinside / bukse fra nelly HER / sko fra nelly HER / smykker og veske fra befresh.no  (reklamelenke nelly)


Hei dere! Spennede å lese igjennom kommentarene etter VG-TV innslaget. Alt jeg kan si er, jeg går aldri inn for å være noe når jeg skal filme. Har jeg en dårlig dag, så orker jeg ikke å framstå som en solstråle bare fordi vi skal filme. Jeg kan kanskje komme fram som litt care og sur, men hva skal man si? Jeg synes det er gøy å holde på med, og er såklart dødstakknemlig for alt jeg får være med på! Men, når man sitter der og føler seg stygg, har kviser og vet hvilke kommentarer som vil tikke inn, er det ikke alltid like kult. Jeg personlig foretrekker å se mennesker på tv som faktisk viser personligheten, uten å bare sitte å smile og fokusere på å se søt ut. Jeg vil mye heller bli framstilt som eventuelt care og “ekte”, en påtatt og unaturlig på kamera. Eller kanskje dere er uenige? Og nok en gang har jeg vanskelig med å forstå at jeg kan bli stemplet som utseendefiksert, når enkelte får seg til å pirke på de sykeste “feilene* ved meg selv som jeg ikke var klar over ergang. Er det rart man blir gal? 

Siste dag i huset hjemme i Harstad, så jeg hadde to venninner over for å spise vegetarpizza og kose oss. Oppdateringen kom derfor litt senere enn først planlagt, fordi jeg ikke er så fan av å blogge når noen henger bak pc-skjermen og studerer alt jeg skriver, haha. Føler alltid ett ekstra press på å være morsom skjønner dere! Vel, nå må jeg sove. Opp dødstidlig imorgen, fly til oslo, og så starter mitt nye liv, woho! 

Meg og Stine. Jeg kommer til å savne deg! Ingen får meg til å bli like irritert, eller å le like mye som du gjør. True love! 

33 kommentarer
    1. Helt enig med deg med det at det er mye bedre å se “den ekte” deg! likte innslaget veldig godt 🙂 har vært fast følger av bloggen din lenge nå, og har alltid syntes at du virker som en fantastisk person, stå på videre og kos deg i Oslo! 🙂

    2. Jeg synes at det er bra at du viser deg sånn som du er når du filmes, det viser at du er ekte! Men kos deg videre, og jeg må bare si- digger t-skjorta!

    3. Bra at du viser deg som du er, er så lei av alle standard-smilene hver gang folk er på tv. Alle skjønner at det er umulig å alltid vært blid liksom! Haha. Såå masse lykke til med flyttingen, kos deg masse og god tur 🙂

    4. Det er kjempe bra at du er ekte og er deg selv 🙂
      Det er bra at du faktisk er flink til å la deg selv vise at du har en dårlig dag for det er for mange bloggere som fremstiller seg selv og sitt liv som et rosa liv som går på skinner 🙂
      Lykke til med Oslo i morgen og riktig god tur 🙂

    5. Så akkurat på videoen, og du er virkelig helt nydelig når du smiler med tenner! gjør det mer sophie 🙂

    6. Så nydelig spesielt første bildet!! Lykke til med ny start i Tigerstaden da 😀 Var selv ny her for 1 og et halvt år siden. Kjempespennende å flytte til ny by :)) Tror nok du kommer til å trives godt her. 🙂

    7. Er ikke du vegetarianer? Sorry hvis jeg ser feil, men det ser hvertfall ut som kjøttdeig på pizzaen..

    8. Lani: det finnes som kalles soya kjøttdeig og det ser ut akuratt ut som kjøttdeig 🙂 og det er alt annet enn kjøtt

    9. Så innslaget, har aldri digget deg mer! Det er sinnsykt bra at du jobber for å ikke fremstå som de idiotiske jentene man f.eks ser på amerikansk TV, men du fremstiller deg faktisk akkurat som de fleste tenåringsjentene i Norge gjør. Også virket du jævlig morsom også haha

    10. samme om det er vanlig kjøttdeig vell!! hun spiser både godteri og fyller tryne med dyretesta greier så samme driten det!!!

    11. Så dere syns altså det er greit å være meggete? At det å være en “ekte megge” i stedet for å være høflig og vise dannelse er greit? Herregud. Nek.

    12. Trodde den forrige hunden din ble tatt av ørn? Tror du lyver litt ettersom det passer deg, er det noe som helst som er ekte her?

    13. Folk er vanligvis ikke slik som du framsto i videoen, det er poenget. Helt tilhenger av å være seg selv, men innenfor rammene av normal folkeskikk. Hadde du oppført deg slik i min jobb, så ville du rett og slett vært uegnet som ansatt. Det er dessuten et ok tips å behandle folk som har vært i bransjen en stund på en ordentlig måte, dersom du vil ha jobb i media eller markedsføring. Vi bor i et enormt lite land, og de fleste i den bransjen snakker sammen. Dårlig oppførsel blir lagt merke til, ingen gidder å jobbe med folk som er sånn som du framsto i videoen, hvis de heller kan velge en oppegående og hyggelig jente blant de tusen andre som også vil ha en slik jobb.

    14. Utrolig dumt av deg å oppføre deg sånn. Søker du jobb hos meg er du milevidt fra i det hele tatt å komme i betraktning. Hos oss vil vi ha folk med integritet, evne til å vise vennlighet og empati i pressede situasjoner, – i tillegg til nødvendige kvalifikasjoner/utdannelse. Og nei, det er ikke butikk, men en mediabedrift.
      Du ville forresten også blitt rådet til å fjerne det meste av staffasjen/ekstrautstyret, det er litt for mye av det.

    15. Hva med å sette seg selv LITT til side, å ikke tenke på kommentarer man får hver dag uansett. Det går ann å være litt mer imøtekommende, hyggelig og høffelig, når man får besøk, å det i tilleg skal på vg-tv… Folkeskikk heter det visst! 🙂

    16. Greit å skulle være seg selv og ikke gjøre seg til.. Men det handler om å ha folkeskikk! Du var direkte frekk mot hun som “intervjuet” deg. Det virker bare utrolig barnslig og uproft. Mistet mye respekt for deg der

    17. Kalles folkeskikk? Var med god grunn hun intervjueren sa “ikke bli sint på meg da” når hun skulle ta bildene av deg(som du hadde redigert som faen uansett) for meg virker det ikke som du har personlighet. Og jeg sier ikke dette utifra dette klippet kun.

    18. Synes veldig mange av kommentarene du fikk var bare helt utrolig teite. Synes ikke du var frekk i det hele tatt og du var jo litt syk i tillegg og bare det alene er jo en grunn til å ikke orke å presse seg til å se søt ut.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg