I can tell just what you want

 

topp fra sheinside.com


Jeg er virkelig stolt over meg selv og mine nye rutiner – jeg har vært våken siden klokken 07 i morges, og fått gjort rundt 90% av all jobb for dagen, og jeg har enda god tid på meg. Herlig! Jeg startet dagen med en kopp te, jeg liker jo ikke kaffe – etter min personlige mening smaker det jo gammel tåfis. Finnes det noen der ute som er enige? 

Jeg tenker å ta meg en tur til solariumet, mye lettere å opprettholde brunfargen nå som jeg har førerkor. . Så jeg skal jeg hoppe i dusjen! Min vanlige tvangstanke om å dusje både før og etter solarium slår inn for fult. . Det er rimelig slitsomt med tvangstanker noen ganger :( 

 

40 kommentarer
    1. Liker heller ikke kaffe, tror heller jeg aldri kommer til å like det. Men jeg forstår ikke at du må dusje før du skal ta solarium, haha, det er jo bare å skrubbe huden i dusjen dagen før. Skjønner godt at du vil dusje etterpå da, solarium er jo sykt skittent og uhygienisk med tanke på alle de andre som har ligget der svett og ekkel. Alt blir jo ikke rent selv om man vasker litt før man legger seg ned.

    2. Kan ikke være mer enig med deg. En gang var det sånn at jeg smake kaffe, også da jeg smakte det så spydde jeg, pga. det smakte så ekkelt og lukta ekkelt.
      Smilet ditt er så vakkert 🙂
      Ha en fin dag videre, og jeg håper du blir 100% ferdig da, haha c:

    3. du, angående øyenbrynene dine. jeg har peiling på dette og du må virkelig ikke forandre de, de er perfekte sånn de er nå! de komplimenterer ansiktet akkurat som de skal

    4. Hei! Jeg ville egentlig bare spørre deg om en ting.. Jeg tok silikon for 1,5 mnd siden og lurte på om du tror det enda er lurt å holde seg unna solarium? Vet jo du nettopp hadde ny operasjon.. Hvordan reagerer du? Noen tips? 🙂
      Hilsen en skikkelig solariumsdesperat-bleikfis!

    5. Ja, kaffe er æsj… Drikker masse grønn te daglig, jeg. 🙂
      Godt å få gjort så mye da, flink.

    6. Woooow for noen vakre bilder av deg! De burde du seriøst ha som ny header! 😮 Du er så utrolig heldig, du har sånn indre glød som virkelig kommer fram på bilder! 😮

    7. Liker irish coffe, men vanlig kaffe er æsj. Hiver det i meg om jeg er dødstrøtt og skal noe viktig da 🙂

    8. shittt, tar du botox i panna_????????????????+ DU har jo høy panne fra før av og ved at du tar botox vil jo panna de bli ektra synelig og stor nå :S skjønner at botox er for rynker men forsatt vil panna de få oppmersomhet i og med at den er stor fra før av :S

    9. Smil oftere!!! Sykt fint smil og det kler deg godt! Liker neglene og koppen ogsåå :’) åå fikk veldig vår- og sommerfølelse av disse bildene!

    10. Trodde ikke man skulle dusje rett etter solarium i og med at man da “dusjer bort fargen”. Har hørt man skal vente noen timer/eventuelt dagen etter slik at brunfargen får “trengt seg” inn i huden 🙂

    11. Liker kaffe – om jeg har sånn 10 søtningstabletter oppi:P Om du vil teste en god en selger coop (vet ikke om dere har det i Harstad, men du finner sikkert noen butikker i Oslo) en kaffe som heter sjoko&vanilje – det er en vanlig svart kaffe med aroma, latterlig god:D

    12. Når jeg tenker over det så har jeg faktisk lagt merke til det med botoxen, for man ser jo at du ser anneledes i ansiktet, men tenkte det var bare hvordan du sminket deg!
      Nei æsj, hater kaffe! Kommer aldri til å like det heller, holder meg til te:)

    13. Digger bloggen din! Du er et stort forbilde for meg! Hadde blitt veldig glad om du kunne ha lest bloggen min og skrevet hva du synes om den, hva jeg kan forbedre e.l. Den heter heddagullet.blogg.no

    14. Jeg har blitt vegetarianer etter å ha lest bloggen din 🙂 Jeg lurte på om du kunne hatt en spørsmålrunde om deg og vegetarianer?

    15. Kaffe er verken sunt eller godt, forsett med te Sophie for det gjør jeg også! Anbefaler deg å prøve en chai te fra Pukka (brun/rød pakning), helt nydelig! Og om du noen gang skulle slite med søvn ville jeg prøv “good night” teen fra Pukka, funker overraskende bra! Den funker dersom du sover dårlig, er urolig eller drømmer mye fælt. Den skal visst berolige hele kroppen samt gjøre deg trøttere 🙂

    16. WOW Sophie Elise! Du er så nydelig. Jeg synes du alltid har vært pen, og virket som om du har vært seg selv og stått for det. Selvom du har fikset litt på deg og sånn gjør det ingen ting. Det er sånn mange gjør, og hvis man ønsker det selv så er jo ikke det noe problem. Som sagt har du alltig vært nydelig, men wow, nå er du fantastisk fin. Du stråler. Slik du ser ut nå ser du bare helt perfekt ut.
      Og du er så strek, at du får all den dritten du har fått gjennom tidene er sykt, at folk ikke bare kan godta forskjellige mennesker slik de er og deres meninger er så rart. Stå på. Du er så mye bedre enn alle de haterene!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg