lappen & botox

reklamelenke nelly

Screenshot fra Marte sin instagram ( @marteditlefsen), og hva jeg har på meg i dag. Genser fra madlady.se / tights fra romwe / jakke i bilen fra nelly HER 

 


 

Jeg startet faktisk denne onsdagen med å få førerkort! Endelig. Jeg har holdt på med kjøretimer i nesten ett helt år, men på grunn av mye reising og andre prioriteringer for meg har det ikke blitt tid. Nå er det iallfall ute av verden! Etter dette var gjort dro jeg i banken, og nå har jeg alt av nedbetalingsplan, forsikringer og ikke minst aksjer på plass. Alt dette feiret jeg med å ta botox i panna, haha. Jeg har tatt botox to ganger før, både i panna og de såkalte “sinnarynkene” mellom øynene. Flere synes sikkert det er sykt med tanke på alderen min, men det er forebyggende slik at jeg ikke skal få så dype rynker når jeg blir eldre – da blir det vanskeligere, vondere og dyrere å fjerne. Det er Elisabeth på Juvelen Spa som utfører disse behandlingene på meg, og det var hun som fikset på meg i siste episode av bloggerne! Hun er den beste, og har også reddet leppene mine fra da de ble ødelagt etter ett restylane-besøk i Stockholm. For dere som bor i Harstad eller skal hit, er nummeret hennes 95867711 for timebestilling eller spørsmål ♥

Jeg har som tidligere nevnt bestemt meg for å starte ett nytt og mye bedre liv så snart jeg flytter bort herfra, og tenkte jeg kom til å bli motivert om jeg hadde noen nye produkter å starte med. Jeg har skaffet meg diverse proteinpulver, en fin drikkeflaske og treningsdagbok etter mye nøling fra min egen side. Men, jeg har en venninne som er personlig trener i Oslo, så nå blir jeg vel tvingt med. Har sett fitnessguru.com dukke opp på ca alle inspirasjonskontoer jeg følger på instagram, så jeg valgte å gi dem en sjangse. Noen som har erfaringer? Tenker å komme med videre oppdatering etterhvert! 

 

Er så trøtt at jeg holder på å sovne over tastaturet, men jeg har enda vått hår og en pizza i hånden (sunnere liv har med andre ord ikke startet). Får forhåpentligvis sovnet snart 🙂 

82 kommentarer
    1. Åååh, Gratulerer så mye Sophie !♥ Det er jo kjempebra ! Gratulerer !♥ Du har forresten veldig bra blogg og jeg leser den nesten hver dag !♥

    2. gratulerer. Litt kip nyhet med treningen, elsket at det fantes en blogger som ikke blogger om Fitness og Trening…

    3. Grattis med lappen! 😀 Digg da 🙂 Så flink du er med innkjøp og treningsplaner 😉 Det er herlig 😀 Skriver selv ned hva jeg trener (cirka) hver gang og hvor tungt. Ikke dumt 😉

    4. Begynner du med Botox for tidlig så blir du etterhvert seende eldre ut enn du er. Og INGEN har rynker de trenger fjerne når de er 19 år

    5. Gratulerer så masse med lappen og leilighet! Du har gjort mye store forandringer på kort tid du, vær stolt av det.
      Masse lykke til med nytt hjem og i trafikken, vær forsiktig da Sophie <3

    6. Blir faktisk litt skuffet når jeg leste at du har tatt botox. Du sitter selv og er så moraliserende ved å si ting som “Ikke sitt der og si du er imot pels mens du dytter i deg svinepølsa di” og liknendes, mens botox…det er derimot greit? For det første er ikke botox forebyggende, det er det dummeste jeg har hørt, og for det andre er det testet på dyr i alle år. Selv er jeg også 19, og tanken på og allerede skulle begynne med botox for “forebygging av rynker” er bare…nei. Greit med silikon og restylane, men botox er å prøve litt for hardt når man ikke eier en eneste rynke.
      Du er rett og slett en skikkelig hykler, men jeg har aldri ment noe annet heller. Menmen, sånn går nu dagan som dere sier oppi nord. Gratulerer med lappen ihvertfall! Det er sykt befriende med lappen og egen bil. Kan ikke en gang tenke meg å ta buss lengre 🙂

    7. Gratulerer så mye med lappen!!!!!!!!!! Velfortjent! 🙂 Du er en stor inspirasjon for meg! Du gir deg aldri før du er i mål, DET står det respekt av! 🙂 Har faktisk tenkt litt på å ta Botox selv og jeg er godt oppi 20årene men jeg tenker uanset at om det gjør at man får det bedre med seg selv, så hvorfor ikke? vet om noen som tar botox for å få ett mer “dukkeaktig” ansikt også..om det er noe i det aner jeg ikke men enkelte sier så da..

    8. Til deg over her:
      Botox er faktisk forebyggende. Skjønner ikke hvordan du kan si noe annet. Men det er åpenbart fordi du ikke har kunnskap om det. Sier seg selv at det er forebyggende da det hindrer musklene i å trekke seg sammen, slik at huden ikke vil bli strukket/dratt av ansiktsmimikken. Det er jo denne mimikken som skaper rynker på sikt. Logisk? Ja 🙂

    9. Du lever virkelig et annet liv enn de fleste.. Rart hvordan botox og surgery som er nærmest utenkelig og uoppnåelig for de fleste av oss, er en hverdags-norm for deg.. Tenker du ikke på at det du gjør mot deg selv er langt fra det unormale i vår samfunn, eller at det er rart at du bearbeider det gud ga deg.

    10. Gratulerer med påbegynt førerkort :))
      Det med botox og Restylane er smak og behag synes eg:) noen kler det og andre ikke:)
      Men du er en av de få jeg vet om som virkelig kler det:)
      Ha en fin dag!:)
      Ta gjerne turen innom bloggen min også 🙂 *mayhedly.blogg.no*

    11. greit at botox er forebyggende , men det blir i overkant mye når du har botox når du er så ung som du er… Hadde ikke trodd at noen ansvarlige, profesjonelle helsepersonale hadde satt botox på en så ung .. hvertfall ikke uten grunn… men men, uansett gratulerer masse med lappen:)

    12. For og være litt negative her! Jeg forstår ikke hvordan du kan si at botox er forebyggende for noen på din alder? Forskning viser at botox i for ung alder kan føre til at det blir verre,pga at muskelaturen blir slapp over tid med bruk av botox! Muskelene kan jo få permanente svekkelser!
      For min del, gjør det selvfølgelig ingenting om du eller andre bruker dette 🙂 Men ikke reklamer på bloggen om at det er forebyggende, når det klart er feil!

    13. God morgen skjønne, spreke, sportye du! Er innom for å ønske deg en god morgen, og håper du får en fantastisk torsdag 🙂 Å lese bloggen din er høydepunktet på dagen, derfor er det alltid moro når det er et nytt innlegg 🙂
      Jeg er treningsnarkoman til tusen, og gleder meg ihjel til å få treningsmotivasjon av favorittbloggeren min så snart du flytter til Oslo. Kunne du komt med et innlegg med de proteinpulverene du liker best også? Siden jeg har ikke penger til å bestille et pulver for så å la det bli liggende fordi jeg ikke liker det…
      Stooor klem fra fast leser – vektlofterjenta.com ❤

    14. Forstår godt behovet for Botox etter ha ødelagt ansiktet. Ikke alle er heldige med sitt utseende, men det er grenser for hvor mye “industrien” kan redde.

    15. Stusser litt over at du skriver starte nytt og bedre liv. Får du det av nye pupper ( silikon ), restylane, neseopeasjon og botox? Sykt og legge ut tlf nummeret hvor du tok botox med tanke på at du sikkert har mange mange jente følgere av bloggen din rundt din egen alder. Samfunnet er mye mye mer en bare å leve av utseende sitt Sophie. Vil aldri dømme deg eller skrive noe stygt om deg, men denne bloggen kan provosere hver enkel og stakkars alle de unge leserne dine som virkelig tror en må leve slik. Du burde faktisk søkt deg i militæret slik at du får inn litt disiplin og ser hverdagen fra en annen side, eventuelt søkt noen gode råd oss tidligere puppedame Lene Alexandra. Wish U the best og grattis med lappen

    16. JIPPI!!! og gratulerer med lappen 😀
      bruker selv fitnessguru og ble overlykkelig når de sa de skippet til norge etter jul<3
      er suuper fornøyd med dette proteinpulveret for det smaker faktisk godt! barene er gode også 😀
      og når jeg først skriver her, pliis skriv mere om uggs, pels og skinn! vil lære mere og har allere lært så mye av det du har skrevet fra før<3 jeg vil lære hva som er greit og hva som ikke er greit 😀 lykke til i Oslo! skal løpe bort hvis jeg ser deg en dag<3

    17. Gratulerer med lappen 🙂
      Verre med botox i din alder -hvor skal det ende…..du er så ung og vakker som du er 🙂

    18. Er det noe du ikke har gjort med deg selv nå Sophie Elise? Sier ikke at du ikke er pen, for det er du virkelig. Men virker som du tøyer grensene dine lengre og lengre og at det snart ikke er noe igjen av den naturlige deg.

    19. Jo det er faktiskt jenter/ gutter som har rynker i en alder av 19år…
      Hvis man tar mye sol, så forebygger det rynker og da får man rynker tidlig. Vet om en del jenter på min alder (19år) og yngre til og med som har masse rynker i pannen, smile rynker, osv. Så jo, man kan få rynker tidlig. Så kommer det an på hvilken hud man har og hvilken hud man har arvet.
      Noen har sykdommer som gjør at man får rynker.
      Gratulerer så mye med lappen Sophie Elise! <3
      Syns du er utrolig vakker!

    20. Du trenger ikke botox, du er nydelig! Man ser jo bare verre og verre ut etterhvert som tiden går og man tar mer og mer botox 🙁 Men det er jo ditt valg selvfølgelig, vil bare si at jeg synes du er finest naturlig <3 Lykke til med flytting og gratulerer med lappen 🙂

    21. Du er så dobbelmoralsk sophie. Vi som spiser kjøtt vi elsker ikke dyr på samme måte som deg, også sprøyter du inn botox i trynet?? Det er jo dyretestet! Grusomt. Så poenget er du elsker ikke dyr du heller. Også er du bare 19 år hadde skjønt deg litt hvis du var i 30 åra. Man trenger ikke botox i så ung alder!! Med mindre du har begynt å få rynker av all solinga. Hadde jeg vært foreldrene dine hadde jeg rista på huet.

    22. det som er skremmende er at Elisabeth på juvelen spa, er fastlege… sålenge hun tjener penger, så driter jo hun i hvem som hun setter botox og restylane på!

    23. Jeg leser bloggen din fast og jeg elsker personligheten din og dine meninger, du står for det du gjør. Men det jeg ikke likte å høre var at du har hatt botox. selvfølgelig er det ditt valg. Men jeg mener botox for ”rynkene” og du er 19 år? Og når du blir voksen, gammel, er det helt normalt og naturlig å ha rynker. ingen har rynker når man er 19 år gammel.. Jeg vet ikke om det du skrev om botox er kødd eller ikke. Men jeg sier bare ifra vis du har gjort det..
      Jeg syntes det er greit at du har tatt silikon og restylane i leppene. Men jeg syntes du går for langt når du tar botox i panna osv.. hva er vitsen med det? Du har ikke noe rynker engang selvom du sier det forhindrer rynker når du blir eldre..

    24. “Jeg synes mennesker er mer verdt enn dyr” spar deg.
      Hvis du fremdeles står for påstanden din hvorfor bruker du da inngrep som er dyretestet, på deg selv?

    25. Jeg tror ikke Botox kan redde deg fra rynkene så mye som du soler deg. Det vil skade huden din og også på andre steder enn i ansiktet.

    26. Herregud, for en elendig dyreverner du er. Botox er ikke særlig dyrevennlig. Alle shoppingen din? Alle vet at bomullsindustrien er noe av det mest miljøskadelige som finnes, det går utover økosystemet og dermed dyr. Du er heller ikke vegetarianer, du spiser fisk og godteri med gelatin. Så ikke sett deg på en høy hest og moraliser overfor andre før du har gjort ditt f”ullt og helt og ikke stykkevis og delt”.

    27. Serr du suger. Dyreverner my ass. Og hey, gleder meg faktisk noe jævlig til å følge deg i årene som kommer. Du ligner mer og mer på Heidi Montage haha. Og i fremtiden vil du nok se jævli plastisk ut

    28. nei nei nei, ikke ödelegg deg, har du sett hvordan de botox damene ser ut? helt forferdelig, ikke gjör det mot deg!

    29. Ikke for å være frekk nå men du burde oppsøke hjelp. Synes det er trist at en jente på bare 19 år har så dårlig selvtillit som det du har. Føler du må operere deg og ta Botox. Det er IKKE normalt å ta Botox som 19 åring!! Dette må du slutte med ellers blir du seende ut som Joan Rivers før du vet det. Håper du leser dette. Stopp med galskapen Sophie!!!!!

    30. Åh så heeldig som skal flytte til Oslo!!!!!.. Men bare et tips, er ikke noe ekspert ellerno haha, men man skal trene helt sinnsykt mye for å faktisk kunne drikke proteinshaker uten å legge på seg av det.. Ikke en gang toppidrettsutøvere trenger det liksom.. Det sier jo litt, for de lever jo faktisk av trening:o

    31. Gratulerer så mye med lappen! Fint å få det unna før du flytter 😀
      Lykke til med flyttingen, forresten!

    32. Synes du er ganske feig som ikke tør å svare på spørsmål om hvorfor det er greit for deg som “dyreverner” å sprøyte inne kjemikalier i ansiktet som er testet på dyr.
      Ja også har du vært i Afrika å tatt bilder av deg selv med stakkars barn som lever i fattigdom for å støtte en god sak, men du tror jo mer på dyreverd enn menneskeverd? Om jeg da ikke har lest helt feil i tidligere innlegg der du prøver å rettferdiggjøre ditt overforbruk av klær som er produsert av fattige mennesker som får så og si dritt og ingenting i lønn. Men det er jo helt greit fordi du spiser jo ikke kjøtt og er superflink til å rette en moraliserende pekefinger på oss grusomme kjøttetere?
      Utfordrer deg til å skive et innlegg om botox og restylan i sammenheng med dyrevelferd.

    33. det blir ALDRI å komme noe innlegg om botox og restylane i forhold til dyr.. kansje det er hasjen og nervegiften som har tatt knekken på de få hjernecellene til miss sofie?

    34. ane karene bukten det du sier som proteinshake er bare tull. Grunnen til at man drikker det er for å sørge for å få i seg nok protein som er kroppens og musklenes byggestein. Og det vil med sophies kosthold faktisk være en fordel, siden hun ikke spiser kjøtt får hun nok i seg for lite protein. Og det er IKKE protein man blir feit av, men fett og sukker og verst er de i kombinasjon. Er du klar over hvor mange kcal toppidrettsutøvere spiser? Kan love deg de drikker shakes også. Seriøst, ikke spre rundt deg med treningsmyter og falske utsagn. Skaff deg kunnskap før du snakker om ting du ikke vet noe om.

    35. Gratulere med lappen, men eg må bare si at eg e utrolig skuffet over i blant deg og andre unger jenter på 20 år alder for å ta Botox,,,Herregud sier eg bare og dere har jo fan meg ikkje rynker..og enda dere har kun smilerynker og sinte rynker, og de e faktisk naturlig.. Og min salong gir eg ikke noen botox til unge jenter som du og dere ødelegge bare seg sjøl ansiktet blir bare stivere og stivere og oppblåst i hver botox og kan du tenke deg kordan du ser ut da når du passert 30 og eller 40.. Hjelpe meg sier eg bare.. Og eg e 47 og har lite rynker , men e faktik mer fornøyd med det eg har og rynker e min livslinje. Og det finnes faktisk gode produkter som kan forebygger rynker..altså mindre og bevares huden mer glød i huden, enn å ta botox.. Men din ansikt ser med dukkefjes…Mine døtrer e faktisk finere enn deg….For meg virker atdu e så desperat for å holde unge.. Og det der synes eg det var leit.. Men løkka tel…Og ta nu varer på deg sjøl…;) Du ødelegge bare deg sjøl med all giftig du har inni deg og pluss derre protein…bare tull sier eg bare..!!

    36. Kan jeg spør hva du betaler hos henne? Jeg er interessert i å få litt fylt i posene under øynene, og lepper :):) og du ser jo bare fantastisk ut!

    37. Hei. Jeg lurte på hvor du hadde kjøpt den workoutboka? vêr så snill å svar ønsker meg sånn bok selv.

    38. Hei. Lurer på om de fortsatt har den tightsen du har på bildet. Den fra romwe ?? Finner ikke den 🙁

    39. Jeg håper for guds skyld du ikke blir like blind på botoxen som du ble på restylan. Du sa selv at du ble veldig blind og forsto senere at du hadde tatt alt for mye. Gjør du samme feilen med botox er det ikke akkurat en vei tilbake. Ikke ta for mye, det blir stygt, unaturlig og du kommer til å se ut som en 40 åring før du er fyllt 30. Greit at det kan være forebyggende, men du har allerede tatt det et par ganger som 19 åring, tenk hvor avhengig du blir!

    40. Har du tenkt på hvordan du vil se ut om 30-40 år når du nå bruker Botox m.m . I din alder trener du ikke det. Helt hårreisende at noen vil gi deg disse injeksjonene, men pengene rår. Du ser lite naturlig ut.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg