mest kritikk på

reklamelenker nelly

 

Dere er veldig snille med meg for tiden, og jeg får masse komplimenter for utseendet mitt hos dere hver eneste dag – det setter jeg utrolig stor pris på! Men det er enda en ting på meg flere av dere ikke godtar helt – øyenbrynene mine. ” Du hadde vært mye penere om du fikset de grusomme brynene dine”, “æsj, hva faen skjer med brynene dine” og kommentarer i den duren tikker ofte inn, både her og på instagram. Så derfor spør jeg dere nå . . Hva er egentlig galt!? Jeg som følte jeg gjorde det rett nå, haha. De er naturlige, jeg sminker de så vidt, napper de aldri selv og går til profesjonelle en gang i måneden for å fikse dem. Jeg har naturlige mørkebrune øyenbryn og det er ikke noe jeg kan gjøre noe med, så om noen av dere “eksperter” kan komme med råd så blir jeg veldig glad! :)


 

Produktene fra kolleksjonen til Fred er hva jeg bruker for å fylle ut og highlighte under brynene mine nå for tiden, i fargene Light Blonde. Jeg kjøpte mine på SpaSpa i Harstad, men vet de også er tilgjengelige på blandt annet MakeStyle.no 


Ellers er jeg i full gang med nettshoppingen igjen, som vanlig på søndager. Til dere som lurer, nei det er ikke noe jeg har fast i kalenderen haha. . Det blir bare sånn. På søndager har jeg som oftest en del tid alene, og jeg vet at det er masse tilbud på nettet akkurat den dagen, og alle nyhetene for uka som har vært er kommet inn. Jeg må uansett fylle opp litt nye klær i skapet, siden jeg skal selge alt mitt gamle! Satser på at tingene kommer før jeg flytter, har jo ikke fått opp postkassen i Oslo enda. 

1. Var ikke denne kjolen utrolig søt? Gleder meg så mye til å hoppe rundt med denne på i sommer. . Kanskje med oppsatt hår, runde solbriller? Hehe. Den koster 349 kr og kan kjøpes HER / 2. Bikini med leopardmønster i lilla kan kjøpes HER for 429 kr / 3. Denne buksa var også utrollig fin! Mangler uansett noen lyse jeans. HER kan den kjøpes for 399 kr

1. Undertøy fra wonderland er noe av det beste jeg eier, mye mer komfortabelt og finere enn det jeg eier fra victoria’s secret for eksempel! Jeg har sikkert 10 bh’er fra det merket nå, minst! Hehe. Bh’en koster 79 kr og kan kjøpes HER (størrelsene kan sammenlignes med de på cubus), og stringen koster 49 kr og kan kjøpes HER / 2. Dette blir min første maxikjole, og selvfølgelig må den være rosa! HER kan den kjøpes. / 3. Har vært flink å kjøpe cardiganer i det siste! Dette blir min andre fra notion 1.3 kolleksjonen, jeg har den tidligere i beige. Så vet hvor fin den er! HER kan den kjøpes. 


Vi snakkes senere! Spent på å høre hva dere mener om brynene, kanskje jeg faktisk har godt av litt råd på det området. 

205 kommentarer
    1. Jeg skjønner ikke hva andre mener når de klager over brynene dine. Synes de er fine jeg 🙂 Jeg også har mørke øyenbryn og øyevipper, er det ikke det alle vil ha? 😀

    2. jeg syns brynene dine ser utrolig fine ut nå som de er naturlige ut 🙂 mye bedre en den typiske fjortiss streken som de fleste tegner på 🙂 you go girl!

    3. Synes de er kjempefine jeg! du kler de kjempegodt og de står veldig fint til ansiktet ditt, øyenbrynene skal jo “ramme” inn ansiktet og jeg synes dine gjør en god jobb med det!

    4. Syns det ikke er noe galt med bryna dine nå, de er superfine! De har fylde, fasong og ser naturlige ut. Folk kommenterer sikkert bare fordi vi er vant med å se deg med stygge bryn. Vet ikke hvordan jeg skal forklare poenget mitt her, men… Jeg syns ihvertfall både du og bryna dine ser superbra ut!

    5. Brynene dine er veldig fine! De som kommenterer noe annet har ikke noe peiling på bryn. Det er mange som er spektiske til tykke bryn og foretrekker tynnere enn dine, men jeg syntes dine er veldig fine nå.

    6. nei æsj! ikke hør på dem. Æ syns nu bryna dine e perfekt akkurat nu. Håpe du ikke tar til deg det negativet tullet folk sir. stå på jente, du e helt nydelig sånn som du e!<3

    7. jeg syns ikke de er noe særlig stygge, men når man ser en closeup av øyenbrynene så ser det ut som du har brukt en godt brukt øyenbrynspenn og bare klæsjet på her og der. om du spisser den og lager litt med markerte kanter hadde de kanskje vært litt bedre. samtidig så har de en veldig spiss kant på “oversiden” av øyenbrynet, der de begynner å peke nedover. en bue som gikk parallellt med “undersiden” hadde kanskje passet deg bedre, syns jeg 🙂 i tillegg er de veldig “buskete”, så å trimme de litt med en saks kunne sett bedre ut 🙂
      uansett så er du nydelig, og dette er bare min mening. du velger selv hvordan du vil ha dine øyenbryn 🙂
      kos og klem <3

    8. Elsker brynene dine! Kunne ønske jeg hadde slike selv. Ikke gjør noe med de, for nå ser de så naturlige og fine ut 🙂 De som skriver negativt om de, er nok bare misunnlig 😉

    9. jeg liker brynene dine. synes alltid “natural looking” bryn ser bedre ut. tror de fleste som klager på brynene dine kun liker tynne påtegna bryn, sånn tcmnish. ikke for å være frekk mot henne 🙂

    10. jeg elsker det at brynene dine ser såpass naturlige ut, ikke for stritte linjer, og litt mer “bustete”, gjerne som man ser modeller har. Aldeles nydelig er du!

    11. Du har helt fantastisk fine øyenbryn, er så misunnelig! Ikke for mørke, ikke for tynne og ikke for tykke! Perfekte ;O

    12. Jeg er utdannet makeup artist og gjør også bryn på andre. Hvis det er en ting jeg personlig ville endret med brynene dine så er det fasongen. Du har naturlig en veldig spiss knekk i brynet, dette har jeg også fra naturens side. Jeg napper mine egne bryn litt på oversiden for å gi de en mykere bue på oversiden, men som sagt dette blir å endre den naturlige formen på brynen så det spørs om dette er noe du egentlig vil, det er jo smak og behag. Men dersom det er noe du selv ønsker så kan du jo eventuelt ta det opp med de som fikser brynene dine og få deres mening om saken! Men du har fine bryn altså, for all del! De ser såå mye bedre ut enn de gjorde før, naturlige og vakre! Synes uansett du ser flott ut for tiden, en kjempe søt jente 🙂

    13. Nei, det er ikke noe galt med brynene dine. Jeg er utdannet makeup-artist, og personlig mener jeg at brynene dine aldri har sett bedre ut! Med det sagt, så har jo min mening egentlig ingenting å si. Det eneste som betyr noe er om du liker det eller ikke. Andre kan ha sine bryn som de selv ønsker.
      Du er kjempefin 🙂

    14. Øyenbrynene dine er skeiv, men hallo. Skal de være tvillinger? Nææh. Skjer vel veldig sjeldent at noen sine øyenbryn er prikk like 😉 liker at de ikke er helt like, ville sett veldig unaturlig ut!

    15. Syntes ingenting er galt med brynene dine, alle har opplevd bryn-hat en gang i livet. + INGEN liker akkurat det samme så de som klager på dine bryn har tydeligvis ikke samme smak som deg og sånn er det bare, du er vakker og fin uansett hva du gjør med utseende ditt. naturlige bryn er fint men jeg syntes også at påtegna bryn kan være fint og du kler begge deler. haters gonna hate and bithces gonna bitch! <3

    16. Du er fin du! Jeg Ville heller tatt det som et komplemang at de jævla hatersene kritisere bryna dine. Når de begynner og lete etter de små tingene de kan si noe om, så kan du vell Ikke være så langt borte fra “Perfekt”? Du har fine bryn Sophie, sku likt og sett hvordan disse hatersa ser ut jeg

    17. Brynene dine er finere enn de fleste sine akkurat nå, det skal du ha! 🙂 men noe jeg tenker på hver gang er at du har en litt for spiss kant der øyenbrynene “knekker” hvis du skjønner 🙂

    18. Jeg har ingenting i mot brynene dine, men tror du ville blitt mye penere med en annen form på dem! Sliter litt selv med å finne en bra form på mine da mine er veldig ulike.. Det ene er mye mindre og det betyr at jeg må nappe over det ene slik at de blir på samme høyde, i tillegg til at jeg må tegne over det som er mindre slik at de ikke blir for små!

    19. Jeg liker formen og fargen, det passer deg bra! Men jeg synes kanskje det av og til på noen bilder det ser det rotete/skitten ut fordi det er så duset ut. Kanskje du må prøve å “rengjøre”det med f.eks concealern som er litt lysere enn din vanlige hudtone, under øyenbrynene dine slik at de ser mer ryddig ut.

    20. Hei!
      Nå har jeg aldri kommentert brynene dine før, men jeg skjønner på en måte at folk kanskje har noe å si. Du gjør jo alt riktig og du har finere bryn enn de fleste, det skal du ha! Men om jeg skulle sagt en bitteliten ting, så hadde det kanskje vært at knekken din er veldig spiss og at det som kommer etter (kortsiden) er veldig tynn i sammenligning. Jeg ville bare fyllt på litt ekstra oppe, helt ytterst slik at det harmonerer litt mer med knekken på brynet ditt 🙂 Men du er fortsatt nydelig og dette er bare hvis jeg måtte ha sagt noe, helt ærlig så er det ikke noe stort og du kler brynene dine veldig godt <3

    21. Syntes øyenbrynene dine er flotte, ser ikke noe galt med de. Mye finere med fyldige, naturlige bryn og litt markeringsfarge på de enn ihjel nappete og tegnet bryn. Du stråler fortiden, så vakker!

    22. 1. Det vises godt at du har brukt brynpudder på de, for fargen er ikke jevnt påført. Det er på en måte skjodete.
      2. Greit nok at du har naturlige mørke bryn, men det går faktisk an å bruke en litt lysere tone som er mer kledelig til din hårfarge. Noe som fører meg til neste punkt?
      3. Når du bruker såppas mørkt pudder så får du en brå overgang i innerst, og det er typisk “fjortis-prøver-seg-på-bryn-for-første-gang”-look. Det er alt for kvass og brå overgang.
      4. De har ikke en fin fasong. De er skeive og bare.. rar. Jeg vet ikke helt hva jeg skal si. De er bare deformert. De som har fikset dine bryn gjør i alle fall en utrolig dårlig jobb, dessverre.
      Selv har jeg mørke bryn (og lyst hår), men de er skikkelig rare helt innerst. Derfor bruker jeg min naturlige mørke farge helt ytterst, og går gradvis over til en lysere tone mot midten (for å fylle ut litt i kaoset). Uten sminke ser jeg ut som et muldyr, men når brynene mine er fikset får jeg stadig vekk komplement. Håper mine tips kan hjelpe deg på veien til en bedre look! 🙂

    23. Elsker mørke øyenbryn, så det er bare veldig positivt! Du har ikke stygge øyenbryn, men de kunne bare vært litt mindre “spisse” (du bør nappe dem litt over brynet, så de får mer bue på seg), da hadde de vært heelt perfekte! Men ikke gjør dem for runde, det er ikke fint! 🙂

    24. Jeg synes formen, tykkelsen og fargen er superfin til deg! Jeg bladde gjennom bildene dine nå, for å se, og det eneste jeg kan peke på er to ting!
      1) Det ser ut som det er en “klump” med farge midt på brynet, så hvis du fyller jevnere hele veien fremover til den tykkeste delen også, så blir det peeerfect! Dette så jeg spesielt på det øverste bildet 🙂
      2) Der “knekken” på øyenbrynet er, har du litt mye hår på oversiden, sånn at de blir veldig spisse på oversiden. Det går jo an å ta det vekk, men det er ganske bagatellmessig 😉 Og i tillegg skal man helst ikke nappe over brynet.
      For mange kan sikkert brynene dine bare være uvante, siden før var de jo mer “strekete” og falske, men det er jo lenge siden! Jeg liker de aaaabsolutt best slik de er nå!
      Oi shit du shopper veeeldig mye! Har du vurdert å ha en slags shoppestopp elns før?
      Så vil jeg si at du er dødsflink til å blogge! Den flinkeste. Alltid et inspirerende innlegg, og nesten aldri reklame! Faaantastisk <3
      Og du er superpen, og lykke til med ny leilighet!

    25. Det er ingenting galt med øyenbrynene dine! De har blitt såå utrolige fine nå for tiden, så skjønner ikke hva folk klager over! De har en fin form og de ser naturlige ut, så ikke la slike negative kommentarer ødelegge for deg!:)

    26. Brynene dine er veldig fine og naturlige!
      Syns ikke det er fint med fake/tegnet bryn,
      som de fleste har nå til dags 😉

    27. er ikke noe galt med øyebrynene dine, folk må bare ha ting å hakke på, selv om det ikke er noen ting hahah 🙂

    28. Jeg har aldri tenkt på brynene dine før, haha. De ser flotte ut fra avstand. Men med mine egne passer jeg hvertfall på å nappe bort hår hvis det kun er ett hår som vokser for seg selv under øyenbrynet, som man ser helt utterst på dine når det er close-up, så de ikke ser ustelte ut. Det er egentlig det eneste jeg gjør med brynene mine, og fyller dem inn med blyant. Men jeg synes de fine og naturlige, mye bedre enn en tynn strek. 🙂

    29. Brynene dine er kjempe fine nå! Synes ikke du skal høre på de som sier noe annet. De er anderledes enn hva du hadde tidligere, men mye finere

    30. Syns egentlig du har utrolig fine øyenbryn jeg! ..Men en ting som irriterer meg er den shoppingen din, jeg bestemmer jo ikke noe, og jeg har vel kanskje ikke noen som helst inflytelse på det heller, men ikke kom og si at du bryr deg om miljøet. Blir så utrolig lei av at alle med penger kaster det ut uten tanker på miljø og dyr.

    31. Du er kjempefin akkurat som du er, Sophie! 🙂 bare fortsett å være deg selv, så er du det beste du kan være! Og ikke glem å smile! 😀

    32. Kom det skulle være noe å klage på så syntes jeg de er litt lange.. Like før det er mono (ikke frekkt ment) åsså går de langt ned framme, de går liksom i bue neddover, så da virker de litt sånn rar 🙂 vill bare hjelpe 🙂

    33. Jeg synes personlig at tynne og veldig nappete (?) øynebryn er finest, men det er absolutt ingenting galt med dine! Du er nydelig!

    34. Dine fans fokuserer på at du smiler så mye for tiden, og legger ikke merke til den gradvise endringen av øyenbrynet. Jeg synes de er fine!
      Dine haters klaget på duckfacet ditt, og siden du smiler så pent nå, trenger de noe annet på fokusere på.
      Slik jeg har oppfattet det hvert fall!
      Haha

    35. jeg liker øyenbrynene dine godt som de er, men personlig foretrekker jeg rundere fasonger. (selv ville jeg ha tatt bort den lille trekant fasongen helt øverst på dine bryn, der de skifter retning). Men jeg synes som sagt at dine bryn er fine som de er. Det er liksom ikke min “business” hvordan andres bryn ser ut. Og din er meget elegante

    36. Sophie jeg lover deg jeg leste ikke innlegget med en gang, først trykka jeg inn på dette blogginnlegget via faceebook siden din hvor du hadde postet det, så så jeg først på bildene og tenkte åii så fine øyenbryn hun hadde, jeg likte spesielt at de var nærme hverandre, for mine øyenbryn er ikke nærme hverandre og er forskjellige. Men jeg tenkte skal jg komentere for dt er ikke alltid jeg komenteter, det er ganske sjeldent faktisk at jeg komenterer på denne bloggen og andre blogger, men jg tenkte å komentere for å spørre om du hadde noen tips til å få de nærmere bortsett fra sminken, da jeg så at du hadde skrevet at du hadde fått stygge kommentarer ang. dine bryn ble jeg sjokket, de er så fine da ttenkte jeg at da MÅ jeg komenterere for å fortelle deg hvor vakre de er <3 Øyenbryn er de som former ansiktet ganske myeee, og har utroolig mye å si, dine er veldig fine!

    37. Jeg synes bryna dine er fine jeg? De som sier de er stygge er sikkert sånne som tegner helt sykt svarte, firkantete/runde bryn som tror de har peiling..

    38. Ikke hør på de negaive kommentarene Sophie, du har naturlige og helt nydelige bryn! Mye finere når bryn er naturlige 🙂 Stå på!

    39. Jeg forstår ikke hvorfor folk ser ned på deg pga øyenbrynene? De er jo kjempefine sophie, du må ikke høre på de som kommer med noe negativt. Det er alltid noen som vil pirke på noe uansett om du forandrer ting. Det viktigste er at du er fornøyd med de selv 🙂

    40. Skjønner ikke hva folk klager på, jeg heller 😛 Naturlige bryn er finest, og dine er i hvertfall kjempefine! 😀 Det er alltid noen som finner noe å pirke på uansett, så bare ikke bry deg 🙂

    41. de er for tykke ytters, og ser nesten for naturlige ut, haha. ser liksom ut som du ikke orner på de og det er jo ikke så pent.

    42. Dette er bare tull! Brynene dine er naturlige og fine. Når folk snakker om litt mørkere (klump) ett sted og øverst ett sted er det litt skjeft og slikt, så ok om de mener det, men selv har ikke jeg lagt merke til dette, mener de er fine og NATURLIGE, og det er nettopp det som er fint og det “rette nå” og vært det en good stund. Brynene trenger ikke være plettfrie og strekete (Det er grusomt, med slike tatoerte), de skal være litt tilfeldige og dine er nettopp fyldige og godt med hår, samtidig som de er “ryddige” som gir en flott look på deg 🙂

    43. Du har fine øyenbryn! Når du er på plass i Oslo må du sjekke ut Loving Hut, de serverer bare vegetarmat 🙂

    44. øyenbrynene dine ser både fine og naturlige ut, men jeg tror det kunne blitt litt finere om du hadde fullt dem litt mer inn me farge. bare et tips 🙂

    45. Du skulle lagt ut et bilde der man ser begge brynene samtidig. Forfra feks.
      Jeg har reagert på at det ene brynet ser ut til å være mye høyere enn det andre.
      Det ene brynet er også smalere enn det andre.
      Stygge? Nei. Men ujevne ja. Dessverre er det vanskelig å se på det innlegget du legger ut nå.

    46. Du må slutte å fylle de så mye inn på fronten og forme de så mye! En ting som er værre en brynene dine er vippene dine.. Du nå virkelig stelle de helt for jævlig

    47. Wtf, kritikk for de bryna? Er ikke noe skjønnhets-, sminkeekspert, men er ikke de bryna i riktig form? Jeg har lært at man skal holde en penn helt inntil nesa og rett opp, og der skal bryna starte, og man skal heller ikke nappe ovenfor. Har sett på et program av Jan Thomas hvor han viser hvor bryna skal starte, hvor de skal få den “toppen” og hvor de skal slutte, og jeg syns at dine ser riktige ut. Syns det også er finere med litt mørke bryn når man også har solbrun hud.

    48. Sånn som du ser ut nå synes jeg er perfekt i grunn. Ikke for mye av noe som helst og en hårfarge som kler deg utrolig godt! Men folk skal jo alltid klage på noe, sånn er de jo dessverre, bare å ignorere det så godt man kan 🙂

    49. Du burde ha litt større mellomrom mellom brynene, de går litt for langt ut. Også er de veldig firkantet i kanten, du burde nappe de litt rundere

    50. Haha what? En ting jeg har lagt merke til i det siste, er at du har så fine øyenbryn! Skulle gjerne hatt slike 🙂 Folk blir jo aldri fornøyd uansett. Noe “feil” må de jo alltid finne uansett. Du er slående vakker <3

    51. Livet vårt fra en afrikansk fattig families synpunkt er så å si perfekt. Men er det en ting jeg har lært, er at jeg kan ikke se livet mitt gjennom andres øyner. Kom med så mye hat som dere vil om at jeg ikke tenker på andre og at mine problemer er ingenting i forhold til andres rundt omkring i verden, kjør på. Jeg er lei av å gjemme bort «småproblemene» mine som om det ikke var problemer i det hele tatt.
      Er helt enig i at problemene mine ikke er i nærheten av nå dagens verdensproblemer, men selv om at jeg bor i verdens rikeste land, betyr ikke det at jeg ikke får lov til å ha problemer. Jeg har rett på å ha problemer uansett hvor jeg bor, smått eller stort, problemer er problemer. For det er det som er problemet. Folk ser problemene sine gjennom andres øyner og finner ut at det ikke egentlig er problemer. Mitt råd er å se problemet ditt gjennom dine øyne, og bare dine, ingen andres. Da finner du ut om det er et ordentlig problem eller ikke.
      Så sophie, er det egentlig et problem om du ikke ser på det som et problem selv?

    52. Om du ikke selv synes det er noe gale med bryna dine, så slepper jo du å bry deg om hva andre sier.
      Jeg syns ihvertfall det ikke er noe gale med bryna dine, de er kjempe pene på deg:)

    53. Brynene dine er jevnt tykke hele veien, og det er feilen. De skal være tykke ved starten av nesa, og bli smalere lengre ut. Så bør du bli flinkere til å fylle de ordentlig inn innerst, for man ser du bruker noe slags farge fra enten øyeskygge eller penn. Tror du ville kledd tynnere bryn også, slike som TCMN har.

    54. Brynene dine er ikke ille nå i det hele tatt! Men de er litt spisse på sidene og er litt for langt ned etter ‘bua’. Ellers har de en fin farge og tykkelse 🙂 Hvis du får evt tegnet fargen litt jevnere og ikke har de kjempe spisse ytterst så blir de perfekte! Men som sagt, de ser langt ifra stygge ut nå

    55. Det er absolutt ikke noe galt med bryna dine! Tror nok minst halvparten av jentene som påpeker det, bare sier det fordi de ikke har noe annet å rakke ned på 🙂

    56. Brynene dine er virkelig kjempefine! Ble sykt overrasket over at du tok det opp i det hele tatt, fatter ikke at de er noe å klage på haha

    57. Syns brynene dine er pene jeg! Eneste jeg har å si er at du kan prøve å ha dem litt buet istede for strek og en spiss på det høyeste om det gå noe mening, hahah 🙂

    58. Jeg syntes tvert imot du burde fylle dem inn litt mer! Da ville du virkelig vist frem den fine formen som de har laget til ansiktet ditt. Du har supre bryn fra før, og med litt mer “fyll” ville de være perfekte. Når du fyller dem inn, husk at øyenbryn er søsken, ikke tvillinger (dvs. at det utrolig nok ser mer naturlig ut med litt ujevne bryn)
      Du er kjempepen Sophie! 🙂

    59. Brynene dine er alt for spisse på den øvrige kanten, samt så går den siste delen av Brynene dine veldig langt utover, du burde nappe dem så de går mer nedover.

    60. Du bør være fornøyd sånn som du er 🙂 Fasongen er fin, men jeg tror det hadde sett bedre ut om du bruker pudder isteden for blyant om det er det du bruker. Det ser ut som om du har farget dem veldig sterkt noen plasser, men på slutten så er det mye mellomrom om du skjønner. Det hjelper alltid å ‘børste’ litt sånn at fargen fordeler seg litt. Men herregud, du trenger ikke å gjøre alt PERFEKT! De er kjempefine fra før.

    61. Synes brynene dine er kjempefine! Naturlig, slik øyebryn skal være. Alt for mange jenter som tegner på store øyebryn med harde kanter for tiden. Slike bryn ser latterlig ut 😛

    62. Det mange sier er at de er litt for spisse i knekken, så om du napper litt på oversiden for å få et jevnere bue, så hadde det sikkert komt seg. Synes også de er litt nærme hverandre, de skal ikke være lengere inn enn ytterste kanten av nesen din, og det er litt harde kanter 🙂 bare noen små hår som kan gjøre det litt bedre! Lykke til, du er kjempeflink, Sophie Elise!

    63. Om brynene dine er det eneste folk ikke liker ved utseendet ditt kan du si deg rimelig fornøyd! Jøye meg, skulle bare mangle at ikke alt er perfekt med deg, det gjør deg bare menneskelig. Det virker litt som om du prøver for hardt å se perfekt ut, og at du bryr deg liiitt for mye hva folk sier om deg. Alle som sier noe om utseendet ditt har jo garantert sider ved kroppen sin som er langt ifra perfekte. Så, gjør det deg virkelig noe at folk som sikkert ikke har perfekte øyenbryn selv, sier noe om dine øyenbryn? … Let it go, du er jo kjempepen uansett.

    64. Først må jeg si at jeg hele tiden ser folk MYYEE verre bryn enn deg. Merker også at de såkalte profesjonelle ikke er særlig flinke da er mer opptatte av å følge “reglene” enn å tilpasse seg folks ansiktsform.
      Selv om brynene dine ikke er det verste jeg har sett, kunne du hatt fordel av å gjøre noen små endringer. Hadde aldri kommentert på dette, men siden jeg henger meg noe sinnsykt opp i folks bryn og du VIL ha tips… Brynene dine er “plassert” feil. De ligger mye lengre inn mot midten enn det de burde (dette ser man særlig på speilselfien du tok på innlegget der du la ut et bilde av når du var liten i går eller noe). Buen/brynets toppunkt er også litt for dramatisk og er sikkert derfor mange kommenterer at de ser fake ut. Toppunktene burde også ligge litt lengre ut mot siden – hos deg ligger de mer mot miden. I tillegg er brynet i helhet altfor kort. Brynene burde stoppe litt lengre ut mot siden; se for deg at du trekker en strek ved å følge den nedre vippekanten (som man gjør når man tegner cateye. Trekk denne cateye-linjen heeelt opp til nivået brynet ligger på. Det er der brynet skal stoppe). Så når jeg sier at brynet ditt er feil plassert mener jeg at brynet er for kort og at toppunktet ligger lengre inn mot midten enn det burde. Så ved å trekke det litt ut til siden, vil det automatisk ikke lenger være kort og buen vil ligge lengre ut. Når det kommer til opptegning for å fremheve brynene enda mer, burde fargen “fade”: fargen skal være lysere på starten av brynet (ved nesen) enn enden. Dette får du lett til ved å ikke legge like mye trykk på børsten/pennen når du farger inn starten. Hvis du bruker pudder kan du rett og slett bruke det produktet som er igjen på børsten etter at du har farget inn resten av brynet. Du burde også gjøre bryet tykkere på staren og tynnere mot enden.
      Tror looken din hadde sett mer balansert ut hvis du endrer på dette da det hadde rammet inn ansiktet ditt på en enda finere måte 🙂

    65. Før så taklet jeg ikke øyebrynene dine av den enkle grunn at de var litt usymmetriske og rare i mine øyne. Men nå synes jeg de er kjempefine! Du kler de veldig godt og de passer til ansiktet ditt 🙂

    66. Du har helt perfekte øyebryn til ansiktet ditt! De er naturlige og det er det som faktisk er finest! Ikke hør på de frekke kommentarene, er sikkert bare folk som er misunnelig 😉 <3

    67. Du har et utrulig nydelig utseende! men om jeg skal være helt ærlig! (liker ikke si negative ting)?.
      men jeg tror du har passet til “myke” bryn. ikke firkanten fremst og spissen ned
      lag de mer runde (slik som voeblogge.no) tror faktisk du har kledd det meget godt!
      men du er nydelig uansett bare så det er sagt!

    68. De er jo kjempefine! Folk kritiserer de sikkert bare fordi de ikke har noe annet å kritisere ved deg!!

    69. skjønner ikke hva de mener med at øyenbrynene dine ikke ser bra ut..jeg har lagt merke til det helt motsatte, nemlig at de ser MYE bedre ut nå enn tidligere? Før så hadde de helt forskjellig form, det ene brynet var mye høyere opp enn det andre og det så ut som det kun var to påtegnede streker, imens nå har de utrolig fin form og de er akkurat passe fyldige og har en kjempefin farge!!!:)

    70. Jeg kommenterer nesten aldri, men nå føler jeg for å si noe til deg! Jeg syntes det egentlig er veldig trist at noen skal si noe negativt om brynene dine nå! For etter min mening (og helt klart maange andre som leser bloggen din) har brynene dine aldri vært finere enn det de er nå! De passer deg kjempe bra og ser helt naturlige ut 🙂 Jeg har faktisk lagt merke til at de har blitt helt perfekte i det siste, og du ser også veldig bra ut nå! Personlig hadde jeg vært super happy for å hatt så fyldige og naturlige bryn! Stå på Sophie og vær deg selv!! 🙂

    71. Det var litt morsomt for jeg tenkte på øynebrynene dine i det forrige innlegget ditt, jeg syntes de var blitt kjempe fine! Uansett så må jo du gjøre det du selv vil med dem selv om ikke alle liker det, det er du som skal se deg selv i speilet. “De som leter etter noe dårlig, finner det alltid” det er bare noen mennesker som må ha noe å hate, prøv å ikke tenk på de kommentarene!! 🙂

    72. Håper virkelig ikke du gjør noe av dette her, men jeg er hobby illustratør så jeg tegner mest. Men kan en ting eller to om å redigere bilder også!
      Jeg redigerte et av bildene her: http://oi62.tinypic.com/6rlybp.jpg For å illustrere litt mer hvordan jeg tror brynene dine kanskje hadde sett bedre ut. Jeg er ikke sminkør, men som tegner har jeg et veldig godt øye for symetri og at alt skal se “fint” ut.
      Er ikke så god på ord, så derfor får du det heller i et bilde! 🙂 Ser jo absolutt ikke feilfri ut selv, men er veldig opptatt av brynene mine.
      Men kan fortelle hvordan jeg “redigerte” det.
      Først fjernet jeg litt av håret på toppen av øyenbrynet, sånn at “knekken” begynner bare bittelitt tidligere, og har litt mer rolig overgang. At det ikke er en kjempeknekk liksom.
      Så tok jeg å gjorde brynet litt tynnere jo lengere utover, sånn at det er tykkest i starten.
      Gjorde også sånn at brynet på ditt høyre øye er litt kortere, fjernet noen få hårstrå helt i begynnelsen.
      Tok også og rundet de litt av i begynnelsen, sånn at de ikke har veldig synelige kanter.
      Håper dette var hjelpfult! Og beklager veldig hvis du ikke likte at jeg redigerte det, pleier aldri redigere uten lov men tok en liten sjangse. 🙂 Du er fantastisk flott uansett, så akkurat det med brynene er bare en liten bagatell. Menmen, det er jo alltid gøy å prøve seg frem å se endringer! Masse lykke til videre Sophie. <3

    73. Øyenbrynene dine er veldig forkjellige, og de ene er mye høyere enn det andre, det ser bare ikke så bra ut. Prøv heller å få dem like, hadde sett mye bedre ut! 🙂

    74. Er nok bare bitching på gang! Synes du har kjempefine og naturlige øyenbryn nå, noe som kommer godt frem i forrige innlegg 🙂 Lykke til med flyttingen og gratulere så mye med leilighet! Ps: stol på meg, er ikke bare dine foreldre som flipper ut når det kommer til flytting 😉

    75. De er litt for hårete, jeg ser hud i mellom, + archen starter litt for tidlig, kanskje du burde klippe de litt og gjøre de mer gjevne,

    76. Bryna dine er fine som de er. Hvis du har så mørke bryn som du sier, så kan du kanskje la være å fylle de ut i det hele tatt. For markerte bryn ser fort fake ut synes jeg. Eventuelt anbefales det å bruke pudder i stedet for blyant, litt mykere og mer naturlig. Mac har et bra et med 2 farger som kan blandes for å tilpasse. Heldige du som har naturlige tykke (som i mye hår) og mørke bryn!

    77. Se på bildene i innleggende under her. De er jo TYKKE som sørn før knekken, og etter knekken er det ingenting, bare noe tynt pister jo.

    78. Haha, herregud! Du får bare ta det som et kompliment at folk velger å klage på øyenbrynene dine, for da har de tydeligvis gått tom for andre ting å klage på. Ser ingenting galt med dem og syns du har blitt penere den siste tiden faktisk. Både bryn, sminke og hårfarge passer deg veldig godt 🙂

    79. Synes det er mye finere med brynene dine nå, enn før 🙂 Men jeg synes kanskje “arch”-en er litt vel markert, hva med å nappe litt på det helt øverste, slik det blir en litt mer “buete” arch? Da blir det ikke så markert.
      https://www.youtube.com/watch?v=Wq5kuFIDIYs
      På filmen over er det brukt dipbrow pomade fra Anastasia. Ettersom du har ganske mørke bryn fra før av, ville jeg rådet deg fargen Blonde, bare til å fylle inn de plassene hvor det er litt hud gjennom 🙂 Ellers vil jeg anbefale dipbrow pomade fra Anastasia på det høyeste! Det sitter som skudd (selv i vann) og er så lett å arbeide med! Pluss “LESS IS MORE”, den er så utrolig drøy, den varer jo i en evighet! 🙂

    80. Er vel bare det at på mange bilder ser det ut som det ene brynet er mye høyere opp enn det andre. På andre bilder igjen ser de ut til og være i lik høyde. Er litt vanskelig og se om du bare får løfta øyenbrynet veldig lett opp så det blir sånn på bildet eller om de faktisk har så forskjellig høyde. Høyde på øyenbryn er jo veldig vanskelig å gjøre noe med, men hårene vokser jo annerledes etter tid. Selve formen på brynene dine er vel helt normale. 🙂 Lykke til 😉 haha, eller hva man skal si. Fine øyenbryn <3

    81. SOPHIE: Hva i all verden er en hobbyillustratør? Enten er man illustratør: Illustrerer på oppdrag fra noen, eller så er man hobbytegner/-maler.
      Det bildet du hadde redigert så helt forj*****g ut.

    82. Du har ett veldig lite/smalt ansikt og veldig tykke bryn. Når man ser bilder forfra ser man at brynene er alt for store i forhold til ansiktet. Ellers er du veldig pen!

    83. Jeg ser ikke helt hva som liksom skal være problemet med øyenbrynene dine? De er jo bare helt nydelige!:o<3

    84. Er sikker mange som synes slike bryn er veldig fine, men det er ikke min stil uten at jeg sier det er noe galt med stilen. Personlig synes jeg de ser veldig “strenge” ut. Altfor markerte for min stil. Jeg liker bedre klassisk stil, altså tynnere enn det du nå har. Synes også du farger de for mørke ifht hårfargen din, noe som gjør at du ser litt streng frøken ut. Eksempler på bryn jeg synes er veldig fine er faktisk TCMN sine. Jeg er ikke så glad i stilen hennes ellers men akkurat brynene er hennes er mine drømme øyenbryn. Skulle gitt mye for slike. De har kjempe fin form, de er tynne men akkurat perfekt passe tynne. Viktigste er uansett som andre sier at du selv er fornøyd.

    85. Du er så fin Sophie! Bryn kommer alltid til å være vanskelig.. Noen er født med perfekt form og andre er ikke like heldige. Dine bryn ser fikset og ut, og det er ikke noe galt med de. Noe ser vel også litt annerledes ut på bilder enn i virkeligheten..

    86. Heeeerrefred.. øyenbrynan dine e nydelig!!!!;) Da e heilt utrulig kor my skit nån kan få otor sæ…
      Æ syns da e artig/kozelig å titt innom bloggen din og æ håpa du får da topp i Oslo!!!;-)

    87. Er ikke noe spesielt gærnt med bryna dine, men hadde likt å se en mykere arch… Syns de er de fineste du har hatt.

    88. MARIA: Wow wow wow, her er det noen som må roe seg 5 hakk ned. Jeg vet veldig godt hva jeg snakker om kjære deg, hobbyillustratør er en fin liten blanding av at man kan arbeide som litt free-lancer, samtidig som man lager mye for moroskyld. Og det var da fryktelig så mye hat vi skulle ha i oss idag da. 🙂
      Bildet er ikke redigert for at det skulle se mest mulig naturlig ut, det er redigert sånn at det kan være lettere å se hvor eventuelle endringer skal være.

    89. Hahaha, jeg må no le av dem som bare må ha noe å kritisere. Jeg syns brynene dine er kjempefine og skulle virkelig ønske at mine så sånn ut!

    90. Synes nesten bryna dine er finere nå enn de har vært! De gjør at du ser mye søtere ut, og mye mer voksen.

    91. Haha, det sier de bare for å ha noe å klage på 🙂 Du har helt perfekte øyenbryn, skulle ønske jeg hadde like!

    92. uansett om de hadde vært drit stygg har ikke folk rett til å si de er det, folk må respektere at alle er forskjelig. tror grunnen til at noen folk sier slemme ting er at noen ganger er ene bryne høyere oppe en det andre, det skjer med meg også på bilder, haha, ene bryne løfter seg automatisk noen ganger. også er jo folk så sjalue av seg, at de må jo lete etter noe slemt å si! elsker deg:-)

    93. jeg fikk litt intrykk av at du vil endre på brynene dine siden folk sier de er så stygge. Jeg synes du er en veldig pen jente, men dt har ikke så mye å si hva andre sier det som er viktigst er at du synes du er fin eller ok eller ja du fatter. men synes det er gøy at du spør om tips! hihi
      Alltid noe som jenter vil fikse på føler liksom det ligger litt i jenters natur, men hvorfor skal man fikse på det når man kan lære seg å se det fine i det eller bare akseptere det? (tenker ikke på brynene eller hår nå men selveste kroppen 😛 hihi) Jeg synes det er sykt bra gjort av deg og si at jeg har tatt opprasjoner! alt trenger ikke å være finere naturlig 🙂
      må bare si en random ting til; du har et veldig søt/fint smil, keep om smiling and make the world happy 🙂 hihi

    94. Du er kjempevakker, men det ene(venstre) øyebrynet er mye spissere og lengre enn det andre? Det er ihvertfall det som slår meg.. siden du spør 😛 Ha en flott mandag søte deg.

    95. Kjære deg, øyenbrynene dine er nydelige! Ikke la andre få deg til å tro annet. For de som ikke kan se det så passer brynene hennes perfekt til ansiktet hennes, hvilket er meget viktig. Jeg tror kommentarene du får på øyenbrynene er basert på ungjenters ulike preferanser på hva som er pene bryn. De låser seg til å se på brynene alene og ser ikke helheten. De som kan litt om øyenbryn vet at det er helt individuelt fra person til person hva som er kledelig på den enkelte! Og dine er absolutt helt perfekte til deg Sophie! 🙂

    96. Brynene dine er fantastisk, bruk hva andre sier til motivasjon. Og til de som er haters, få dem til å hate deg mer. For da blir de bare så utrolig sint og gidder ikke kommentere mer. Man kan ikke dømme folk etter utseende, for hvis du vil forandre på pupper, lepper og øyenbryn for og få bedre selvtillit og tenke ” jeg føler meg faktisk fin” så er det fint.. HATERS GONNA HATE❤️😊

    97. Bryna dine er VELDIG mye bedre enn de var før, men om jeg skulle kommet med noe konstruktiv kritikk måtte det vært at de er ganske “spisse” på toppen der hvor knekken begynner. Det blir kanskje litt brått om du skjønner? Selv hater jeg øyebrynene mine ettersom jeg er helt blond, så jeg må fylle inn med litt svak brunfarge hver dag. Ser ut som en kreftpasient før jeg har fikset bryna haha. Er heller ikke fornøyd med formen min. Har ingen naturlig “knekk” i brynet og de er veldig dråpeformet helt innerst. Du er heldig som har så fine, naturlige bryn som du har selv om du er blond! Må få fikset mine hos en proff snart 🙂

    98. Wtf, stygge bryn? Oh hell no. Da vet de ikke hva skjønnhet er. Har også naturlig mørke bryn, men jeg klipper toppene på dem så de er lettere å forme og ikke er veldig tykke og mye mørkere der det er mest hår. Er selvsagt veldig forsiktig og bruker kost for å koste dem rett opp og klipper kun tuppene. U go u beautiful girl! 🙂

    99. Du har flotte bryn, men hvis det er èn ting jeg skulle forandret ville det vært at brynene fikk en mykere bue, og ikke en slik “knekk”.
      Du har en utrolig flott farge på dem som du overhode ikke trenger å tenke på☺️
      Stå på Sophie, og lykke til i fremtiden, jeg respekterer deg så utrolig masse og du gir meg så utrolig mye inspirasjon på sminke, klær og ikke minst menneskelige verdier.

    100. Synes det ikke er noe galt med øyenbrynene jeg!
      Men ser mange skriver “bustete” og noe “ser ut som du ikke gidder å nappe”.. Nå er det jo ikke deres øyenbryn det gjelder, så du har jo dem slik du vil ha dem selv! Men om du vil tilfredsstille dem kan du prøve øyenbrynsgele? Eller “klippe” brynhåra kortere ved å børste bryna nedover/oppover og klippe det som er for langt? Eller du kan spørre dem som fikser brynene dine neste gang. 🙂 Kan sikkert søke litt rundt på nettet for tips og trisk slik jeg gjorde, men ærlig talt synes jeg du ikke trenger det. 🙂

    101. Jeg tror det bare er fordi på noen bilder så ser det ut som øyenbrynene er ujevne. Det vil si at det ser ut som det ene brynet er høyere opp enn det andre. Men det er når du “poser” og lager trutmunn. Da endrer hele ansiktet seg. Til og med øynene ser ut som de har forskjellig høyde.
      Så når du ikke gjør deg til, så ser du sååå mye finere ut!

    102. Det er INGENTING i veien med øyenbrynene dine. Trust me.
      Alle og enhver som skriver “æsj” og lignende i en kommentar er 10 år
      eller kun ute etter å trolle.
      Du går til profesjonelle som vet hva de gjør. De som slenger med leppa her
      har ikke peiling på hvordan bryn skal se ut. Sorry fellas!

    103. Har ikke tenkt noe galt om øyenbrynene dine, noen folk må bare komme med noe å kommentere på… Ikke la deg påvirke av det, brynene dine er fine som de er, og kan ikke forbedres på noen måte.

    104. Jeg syntes de er kjempe fine jeg , skulle ønske at jeg hadde sånne bryne siden jeg har så stygge bryn ;(

    105. Det at folk sier stygge ting om brynene dine er helt idiotisk, de er antagelig misunnelige og føler kanskje ikke at de har pene nok bryn selv og barberer dem bort. Og det at folk faktisk barberer bort øyenbrynene og tegner de på er noe av det styggeste! Jeg syns brynene dine er fine, mye finere med naturlige og fyldige bryn enn bare noen streker som er tegnet på. For all del ikke hør på noen som sier noe stygt om de og ta dem bort! Det må du aldri gjøre!

    106. Jeg synes ikke du burde gjøre noe annerledes med brynene dine! De er kjempefine og naturlige og passer til ditt ansikt. Du har ingen småhår her og der rundt om kring øyenbryna. Er missunelig på bryna dine jeg..

    107. Har ikke lest bloggen din paa en liten stund, go det foerste jeg tenkte da jeg gikk inn var “WOW SE PAA OEYENBRYNA! FANTASTISK” saa nei, jeg ser ikke noe galt i dem i det hele tatt

    108. Du er råflott, Sophie. 🙂 Øyenbryn har mye å si for utseendet, synd dèt toget er gått for jentene med blyantstreker fra ende til annen og at det er nødt til å gå utover dine naturlige,flotte bryn. 🙂

    109. Jeg elsker brynene dine! De er perfekte i mine øyne så syns det er rart at folk har negativt å si om de.. Lurer på hva da folk ville sagt om mine bryn.. o.O .. hah

    110. Bryna dine er ikke stygge!! De er kjempe fine♥ jeg har deg som forbildet mitt ♥ for du tørr å være den du vil være og det elsker jeg♥
      Vil du følge meg på ig?? Thisismoi1239 heter jeg

    111. Hei, har fulgt med på bloggen din innimellom, og eg tykkjer det er kjempeflott når eg ser du er med på engasjemang, som turen din til Afrika f.eks. Men det eg synes er trist å lese, er at bekreftelsene du får i forhold til utseende ditt prege deg så mykje, og at det også er med på å føre til at du endre på utseende ditt. Dette er på ingen måte meint som kritikk, fordi eg tenkjer du ser flott ut, og er heldig som har den kroppen du har! Men det er trist å lese at det må operasjoner til for at du blir fornøgd sjølve, og at dumme kommentarer frå uvitende menneske som ikkje kjenner deg, skal prege deg så mykje. Min oppfordring blir då: Ver deg sjølve, ikkje bli eit offer for andres stygge kommentarar, men sjå deg sjølve som den flotte jenta/kvinna du er! Den indre verdien i deg 🙂 Ikkje la verden definera deg, men definer deg sjølve. Håpar du tek dette som oppmuntring, for det er meint som det. Du er flott og verdifull akkurat som du er! Stå på!

    112. Brynene dine er jo kjempe fine! Folk sier så mye dritt at det er ikke lett å bli klok i denne verden lenger… Stå på! ^^

    113. Bare så du vet det så er du en av de få heldige som har tykke bryn 🙂 bedre å ha for mye enn for lite vet du ! Sykt fine er de og 😉

    114. Jeg ser absolutt ingenting galt med øyenbrynene dine ! De er utrolig fine og passer ansiktet ditt perfekt 🙂

    115. Øyenbryna er fine! Det eneste man kunne ha endret på hvis man skal være pirkete er at jeg ville ha børstet de hårene i den “knekken” oppover! Tror det ville gjort susen

    116. Sophie Elise!
      Fikk link av en kollega på Hednrix hair angående denne posten 🙂
      Kontakt meg neste gang du er på Hendrix, jeg er på avdeling Pilestredet. Gjør bryn der fulltid and I do em well;) Sminket deg før premieren på bloggerne, vi snakket såvidt om det da. Sjekk ut mine før og etter bilder på instagram: makeup_silje, hadde vært gøy å få hjelpe deg.
      ps: De ER fine, men jeg kan få de LITT mykere og fyldigere hvor det behøves.
      Håper vi sees!
      X Silje

    117. Ikke rør øyenbrynene dine! De er helt perfekte! Og det er ikke noe jeg bare sier! Jeg kan garantere deg at du gjør en god deal når du går å steller de.
      Ikke la de dumme kommentarene påvirke deg. Du er så altfor vakker og et stort forbilde for meg. Stå på!

    118. Har aldri kommentert det, men pleide å syntes brynene dine var ujevne. Vet ikke hva folk syns er feil med de nå, men etter du gikk og fikk ordnet de så syns jeg det problemet ble ordnet, så nå ser de flotte ut.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg