min andre halvdel

Som jeg nevnte litt kort for dere tidligere idag har jeg pakket ned halve rommet mitt – i morgen tar jeg andre halvdel. Det føles veldig rart, og jeg fant så mye på rommet mitt som jeg ikke har sett på mange år! Gamle dagbøker, scrapbooks, kjærlighetsbrev. Så mange minner på det lille rommet. Så mye latter, bekymringer, tårer, lekser, blogging, kjærlighet. Og nå starter jeg ett helt nytt kapitell i hovedstaden, og det er både spennende og veldig skremmende at livet mitt sikkert er helt annerledes om ett år fra nå av – jeg håper egentlig ingenting endrer seg. Jeg er på ett veldig bra sted akkurat nå! 

Hvordan utviklet jeg meg fra her . . 

.  . . til her? 

Jakke fra romwe.com / jumpsuit fra chiquelle

Nå skal jeg sove. Utrolig trøtt! Vi snakkes imorgen ♥

36 kommentarer

Siste innlegg