klessalg?

Fin og solfylt dag med en fin person!

Jakke fra sheinside / skjørt fra voguec.com / veske fra h&m / solbriller fra nelly HER (reklamelenke nelly)

Til dere som lurer, så skal vi bo sammen i første omgang – jeg og Mathias, altså. Det kommer jo an på om han får jobb i oslo etterhvert eller ikke, men jeg håper alt ordner seg. Jeg har, for å være helt ærlig, lenge stilt meg ekstremt negativ til å bo med noen andre uansett hvem det måtte være, men vi er heldigvis ikke så avhengige av å være sammen hvert sekund og vet vi ikke kommer til å bli lei sånn sett. Jeg kommer jo til å reise bort nesten med en gang vi flytter inn, haha! Og slik blir det vel mye av. Det skal bli godt å bo med noen man kjenner godt uansett hvordan situasjonen er, og det er ikke noe jeg ville ha hoppet inn i om jeg/vi var klare. Og ja, det er jeg som eier leiligheten og han kommer til å leie hos meg. 

Sko fra romwe.com

 

 

Jeg skal selvfølgelig vise dere bilder av leiligheten når den er klar! Liten funfact : jeg skal bruke spisestuen som walk-in-closet. . Hehe. Klærne må jo være med, og selv om jeg kommer til å ha ett stort klessalg etterhvert så blir det jo fort fyllt opp igjen. Angående klessalg, så tenker jeg å kjøre det rundt samme tid som Miley Cyrus spiller i oslo. Da er det jo mange i byen som ikke ellers ville vært der! Og er mulig jeg faktisk bare kjører det hjemme hos meg. Høres det bra ut for noen av dere? Kanskje det finnes andre datoer når mange er i oslo? Vil at så mange som mulig skal ha mulighet til å kjøpe klær. Og ps ; skal ikke selge noe som helst for over 200 kr 🙂 Jeg tenker det dyreste blir jakker og noen sko, mens gensere, topper, skjørt, bukser, shorts og kjoler kommer til å ligge mellom 50-100 kr. Og det beste? Pengene går til dyrebeskyttelsen, regnskogsfondet og forskning på malariamedisin. Jeg skal ikke ha noe fortjeneste av dette.

alt dette skal bort! 

Masse planlegging før flytting . . Mye mer enn man skulle ha trodd. Det er faktisk mye lettere å holde oversikten med en notatbok, enn med notatlapper på pc!

 

Ellers fikk jeg bekreftet idag at jeg drar til København den 4.april, dagen før jeg drar til Portugal, for å se en konsert med danske Cristopher! Jeg reiser på jobb sammen med Warner music og artisten Julie Bergan, så jeg ser veldig fram til det. Ikke bare blir det min første gang i København, men jeg er også stor fan av Cristopher som artist! Vet sangen hans crazy blir spilt mye på radio, og den og “told you so daxtar remix” er mine favoritter. Den finner dere på spotify HER, og crazy kan dere se videoen til under. Gleder meg til å møte han, og ha en natt i København! 

Nydelig, ikke sant? Og sangen er bra den også, hehe. . 

Nå skal jeg drikke opp smoothien før jeg drar til noen venninner for kvelden. Snakkes imorgen! Jeg smiler stort her jeg sitter, dere er best. 

 

142 kommentarer
    1. FYFAEN så fint bilde av deg!! der du smile!! du e rett og slett bare nyyydelig
      sku gjerne kjøpt noen klær, men passer de nok ikke og e aldri i oslo

    2. håper jeg blir så heldig og får tak i noen av klærna dine. Er ikke ofte man kan kjøpe så nydlige klær der pengene går til et så godt formål. Uansett, siden du skal flytte inn i leilighet så må jeg henvende deg til denne nettbutikken, den er litt dyr,men har utrolig fine saker og ting: http://www.kare-design.com/en/shop29998/products/catalog/
      Håper det går fint med deg og ønsker deg alt det beste med innflyttingen <3

    3. Haha, morsomt, jeg skal også til portugal den 5. Men bare for å mellomlande på turen til Brasil 🙂

    4. Du er så fin for tiden! Skal innrømme at du aldri har hatt helt min type stil, men etter å ha lest bloggen din litt innimellom ser jeg mer og mer hvor søt og ikke minst reflektert du er. Syns liksom du ser mer naturlig ut nå, tror det er håret som gjør det, liker håret ditt godt for tiden. Du kler å smile, fortsett med det!

    5. Utrolig bra gjort, du er virkelig en fantasisk person! Eg ser virkelig opp til deg, du er faktisk grunnen til eg ble vegetarianer, håper du får det fint i oslo:) Byen er jo veldig fin å da, tror ikke eg får reist til oslo når du skal ha klessalget men håper alt blir solgt å du får masse penger som du kan gi:) Å eg håper du koser deg kjempe mye ikveld, får det fortjener du virkelig! xoxo

    6. smilet ditt er virkelig nydelig.. ikke slutt å smile på bilder! det er akkurat som at jeg ser deg på en ny måte, du blir mer jordnær og virkelig på bildene på en måte. mindre kunstig! helt fantastisk fin er du! jeg er glad i deg, selv om du ikke aner hvem jeg er:)

    7. Du er mye finere når du smiler enn når du poserer. Så snill du er som donerer bort penger.
      Et tips, hvis du leser dette, ang det å bo med en annen person..
      Jeg bodde med kjæresten min 1 år og jeg hadde høyere inntekt enn han. Vi hadde kun muntlig kontrakt med hverandre ang hvem som skulle betale hva. Vi planla at alt skulle deles likt, men det endte med at jeg til slutt betalte alle regningene og han av og til kjøpte interiør og ting vi trengte. Da det ble slutt endte jeg opp med en bunke med betalte regninger og han satt igjen med sofa, kjøkkenredskaper, +++ gå gjerne til advokat for å få en samboerskapsavtale. Det er mange unge som velger det, for å ha en ordentlig kontrakt på det. Lykke til med flytting og et nytt kapittel i livet 🙂

    8. så utrolig domt du ikke skal ha et i Harstad, har veldig lyst på noen av klærne dine for jeg har ikke råd til å kjøpe så mye nytt selv 🙁
      Og siden jeg er fra Sortland, har jeg ikke mulighet til å dra til Oslo 🙁
      Så omtenksom av deg å ikke beholde noen av penge selv ! 🙂

    9. Jaaaaa, du må ha klessalget ditt samme dag som miley cyrus sin konsert! Den skal nemlig jeg på 🙂 hadde vært super gøy å kjøpe dine klær OG forhåpentligvis møte deg OG støtte flere gode saker som jeg også er opptatt av!

    10. Skal finne en måte å komme meg til Oslo på når du har klessalg!
      Og bildene av deg i dette innlegget var fantastisk fine :))

    11. Elsker at du gur bort inntektene til et godt formål, du er rett og slett fantastisk, og nydelig når du smiler!

    12. Jeg lurer på når du skal få deg jobb for det er jo ikke kun kjærestn din som må jobbe for at dere skal få inntekt…
      Skal du starte på videregående ? Det er lurt å tenke på fremtiden og skaff seg ei utdannelse 🙂
      Er ikke meningen å virke frekk.

    13. det er så flott at du donerer vekk pengene, det står det respekt av! jeg er så glad for at det finnes slike bloggere som deg, for det er så viktig å vise omsorg og takknemlighet i tillegg til å kanskje vise “dagen outfit”! dette her må du virkelig ta inn til deg, for selv om dette kanskje bare er en liten ting så betyr det så mye for andre, samtidig at vi får se hvor herlig personlighet du har.
      Dette synes jeg var virkelig rørende!

    14. Dette er en av de få bloggene jeg leser, og det er nettopp fordi jeg beundrer at du er imot pels! Jeg syntes det er fantastisk at som toppblogger at du er det, og kanksje du til og med får andre til å bli det (forhåpentligvis)! Fikk veldig lyst til å møte opp i oslo får å kikke på noe av det du selger pga at det går til et godt formål. 🙂

    15. Masse lykke til med leiligheten! Gleder meg masse til å lese om den!
      Ang det med klessalget, jeg bor ikke så langt unna Oslo, så jeg kommer nok uansett 🙂 utrolig snilt av deg å donere bort pengene! Det tror jeg mange setter pris på 🙂

    16. Har dessverre ikke mulighet for å være der under klessalget, men kos deg masse!
      GRATULERER MED NY LEILIGHET!!

    17. Hei:-) jeg kommenterer aldri bloggere! Men måtte det nå, for vil bare si at jeg syns du endelig har fått det smile som du egentlig sikkert har:-) ser ut som du har fjernet litt av den kunstige leppa du hadde? Smilet ble rett og slett ikke pent, men nå er det helt nydelig når du smiler:-) vær deg selv, du er så vakker som du er:-)

    18. Så fin du er :)! Hvis du vil legge vekt på rettskrivning så bør bl.a. Oslo alltid skrives med stor O. Hilsen korrekturleseren 😀

    19. Jeg må bare fortelle deg en ting. Du overrasker meg stadig, virkelig! Jeg bruker normalt sett ikke å kommentere blogger, men nå følte jeg bare for å skrive en hyggelig hilsen til deg siden du fortjener det 🙂 Først og fremst vil jeg fortelle deg hvor bra personlighet du har. Jeg var innom bloggen din da du var i Afrika (?) og leste det innlegget hvor du skrev at du føler deg som en helt annen person siden du så hvordan de hadde det der nede. Da kjente jeg det, jeg kjente at du ikke er den jenta som du ofte kan bli fremstilt som i media og hos mennesker i hverdagen. Jeg vil også si at da du tok restylane (?) i leppene dine, “mista jeg litt håpet” for deg, men nå når du smiler, så ser jeg hvor vakker du er! Fortsett sånn, virkelig!! Jeg vet at du sikkert hadde dine grunner til å gjøre det du har gjort med kroppen din, det er ingen andre enn du selv som har noe med heller 🙂 Fortsett sånn, Sophie Elise, så tar du alle med storm! 🙂 Håper du leser disse kommentarene her, for jeg vil gjerne at du skal smile det vakre smilet du faktisk har <3 Lykke til med flyttingen og videre i livet!

    20. Er veldig stolt over hvor langt du er konmet sophie!! Du er virkelig et forbilde for alle andre som sliter!! Er så utrulig mye hyggeligere å lese bloggen din når du er blid å nyter livet!

    21. Du er såå utrolig nydelig Sophie, herregud!! Begynte å tenke litt på noe isted, blir Rigmor med deg til Oslo eller skal hun være igjen hjemme?:o

    22. Hei Sophie!
      Er kanskje første gangen jeg kommenterer bloggen din, og har fulgt deg i flere år nå 🙂
      For det første syns jeg det er dritfett at du flytter til Oslo! Og jeg gleder meg sinnsykt til klessalget ditt, jeg skal på miley konserten, og det er kjempebra tenkt av deg å ha det da!
      Jeg syns du skiller deg ut og er unik i forhold til de andre rosabloggerne, og jeg vet ikke, men det er noe ved deg jeg liker veldig godt, føler at vi har samme smak og tenker ganske likt.. Og jeg ble helt starstruck da jeg så at du også leste en bok skrevet av Sophie Kinsella (yndlingsforfatteren min!).
      Jeg har fått Crazy-sangen i hodet nå og er helt hekta? Hahah tusen takk !
      Også ønsker jeg deg lykke til med leiligheten og det nye livet her i Oslo 🙂
      Håper du leser dette.
      Klem! <3

    23. Åhh gleder meg utrolig til klessalget, men om du har det hos deg selv tror jeg det blir litt fullt haha! Uansett, I’ll be there! ^^

    24. Jeg vil komme, så gøy 😀 Kan du velge en litt annen tid? (med tanke på eksamner og sånt for vg3 elever, norsk eksamen er samme dag som mileys konsert)

    25. Dette har liten sammenheng med selve innlegget ditt.. Men håper håper du tar deg tid til min kommentar likevel. Legger merke til at du tar bedre bilder med tiden som går, hvordan lyset faller inn på bildene fra idag for eksempel syns jeg er dødsfint. Bruker du noe spesielt objektiv? Hvordan tenker du når bildene skal tas? Og evt hvordan/hvor redigerer du bildene? Kunne du nesten hatt en tutorial eller noe?

    26. okei, jeg kommenterer veldig sjelden, men jeg må få si deg at klessalg hjemme hos deg er en dårlig ide! klessalg er topp, men husk på konsekvensene av å legge ut adressen din for hele norges befolkning! det kan bli mange uventede og ubehagelige utfall! ellers er klessalg en super ide! jeg kommer gjerne 🙂

    27. Ååh!!! Kan du ikke leie noe inærheten av sentrum da? For oss som ikke er så vant med by og sånt, så hadde det hvert lettere for oss å finne fram og sånt 🙂

    28. Utrolig fint bilde av deg! Enig med mange over her, det er finere med skikkelige smilebilder! 🙂 Jeg begynte å lese bloggen din etter at jeg så deg på bloggerne, men dette er første gangen jeg kommenterer. Da jeg begynte å lese bloggen din ble jeg positivt overrasket og fikk et helt annet inntrykk av deg enn jeg hadde fra før. Du står tydelig for dine egne meninger, og selv om du har fikset en del på kroppen din så er du helt åpen om det. Stor respekt for deg som hopper i det og kjøper egen leilighet i steden for å kaste bort pengene på tull! Det er også kjempebra av deg å donere pengene du får fra klessalget – spesielt etter at du har kjøpt leilighet. Det ser også ut til at du har god kontroll på leieavtale og slikt med kjæresten din, noe som er veldig lurt. Litt kaotisk kommentar, hehe, men masse lykke til med flyttinga til Oslo! Du er også flink som oppdaterer bloggen så ofte, forresten! 🙂

    29. Det er mange som har eksamener i tiden rundt miley-konserten. Det beste for mange jeg kjenner hadde hvertfall vært om klessalget var kanskje 2 dager etter konserten:)

    30. da må du ha salget 29.mai!! for da er jeg i oslo og jeg er fra stavanger 🙂 skal også på konserten!

    31. Du slutter aldri å imponere!:-o. For et fantastisk flott formål!:D det står så mye respekt av! 😀 jg er også ganske sikker på at dyrene ville takket deg, om de kunne snakke!:) you’re my hero! Jeg vil handle i dine skaper! :p haha.. Ikke at noe av det passer xD kanskje noen topper da!:) men pengene går til et fantastisk godt formål, og du har så mye fint! Bor et par timer unna, men ikke så langt at jeg aldri er i Oslo:) så dette vil jeg prøve på!:) om ikke kunne du kanskje solgt noe over nett om vi betaler frakt?:) så noen andre hadde kommentert det også:) store klemmer

    32. Gratulerer så mye med leilighet! Og utrolig flott gjort av deg å gi pengene for klessalget til forskjellige organisasjoner 🙂
      Men til noe helt annet. Jeg har lenge hatt lyst på slike fyldige lepper du har. Tok for første gang 1ml restylane forrige uke, men synes ikke det hjalp en dritt! Hvor mange ganger måtte du ta før du fikk slike fine lepper du har nå? Og tok du restylane eller juvaderm? Tok du 1 ml per gang?
      Beklager så mange spørsmål, men det koster jo en formue så må bare finne ut om jeg skal fortsette med det 🙂
      Håper på svar!
      Ha en fortsatt fin kveld.
      Line.

    33. Jeg vet ikke om det er smart å ha det hjemme hos deg med tanke på antallet folk som kommer til å møte opp – det kan bli kaotisk, du kan fort få noen inn i leiligheten din uten at du vil det, ikke minst at mange vil vite nøyaktig hvor du bor! Med tanke på sikkerhet liksom, du vil ikke ha blogglesere bankende på døra på kvelden for et bilde (slik fotballfrue har fått for å ta bilde av babyen hennes osv). Bare en tanke 🙂
      Gleder meg til å lese om ditt nye kapittel i livet, du har jo snakket lenge om å flytte, tenk at nå skjer det faktisk!

    34. Gratulerer så mye med leilighet! Den var utrolig fin, får lyst til å flytte ut selv 😀 men jeg lurte på om du hadde planer om å ta med deg Rigmor til Oslo?

    35. Jeg er ikke alltid enig i alt du gjør og måten du gjør ting på, men til syvende og sist er du et utrolig godt menneske, faktisk bedre enn de fleste. Når alt kommer til alt, er det dette som er viktig, og noe jeg respekterer sterkt. Det er ikke alle som klarer å støtte veldedige formål, iført høye hæler og med silikon i puppene. Stå på 🙂

    36. Du er så utrolig vakker Sophie!
      Hadde vært fint om du kunne solgt noe igjennom bloggen i og med at det sikkert er mennesker der ute som kanskje vil kjøpe ting, men ikke kan komme til oslo for å kjøpe klær hos deg 🙂

    37. Tenk hvor mye man kan oppnå kun ved å ha en blogg…hadde du noen gang tenkt at livet ditt ville ha endt opp slik for bare 2 år siden,..tviler…vær takknemlig, you’re blessed!

    38. Gratulerer med leilighet! Må bare nevne at, åh, så glad jeg er for at du kommer til å bo i hovedstaten… kanskje jeg blir så heldig at jeg får møtt deg engang på byen? Hadde vært moro! Ellers er tiltaket med klær veldig god idé, keep up the good work!

    39. Du har tydeligvis lært litt fotografering, bruk av reflektorer, etc. Ikke verst. Men, noe helt annet: Det er SVÆRT dumt av deg å la osloadressen din ligge fremme for all verden. Jeg skjønner at det er kult å kjøpe leilighet og at du gleder deg. Men det er naivt å tro at det ikke kan bli ubehageligheter når ALLE vet hvor du skal bo, særlig med tanke på at de bildene du har lagt.
      Nå håper jeg egentlig at du er så smart at du har lagt ut narrebilder …

    40. Hahaha. Andrea sensurerer spørsmål om når hun skal fullføre videregående. Det ække greit å være dropout!!!

    41. Åå som jeg gleder meg til klessalget, har alltid likt stilen din ! Blir det mulighet for å snakke litt med deg og sånn også eller blir det for stress/kaos ?

    42. Hehe vi er like der 🙂 men jeg tåler ikke tanken på å bo med noen nettopp fordi ALT skal være på min måte og jeg hater rot og stygge møbler som evnt blir med flyttelasset men er snart 27 år og burde snart ta meg sammen å tåle å bo med noen, tåler jo å bo med barna mine men det blir no heeelt anna da :p elsker å ha kveldene for meg selv ha beina på bordet ha egen pleier osv bare slaske alene når de sover. Ahh <3 men blir vel motsatt når jeg blir kjempegammel og barna flytter ut eller no. Uansett Lykketil 🙂 og skriv sånn kontrakt 🙂 kanskje du skal stå for regningene osv og han alt av mat? Dere finner ut av det 🙂 og smart av deg å komme igang med utdannelse så du har noe ekstra bak deg 🙂

    43. Bor et par timer unna Oslo, men skal til Oslo 8. Mai på Miley konserten sammen med 6 andre venninner! Vi har veldig lyst til å dra på klessalget, men skal bare være der akkurat den dagen (tar fri fra skolen så er i Oslo hele dagen frem til etter konserten) Hadde vært utrolig flott om du kunne ha klessalget den dagen!

    44. Jeg leser flere blogger, men er lat nok til å aldri kommentere, men denne gangen må jeg. Synes det er utrolig flott at pengene går til veldedige formål, og forn noen flotte formål du gir det til! Utrolig imponert over deg. Pga operasjoner du har gjort så tror jeg det er lett for mange å dømme deg, men jeg synes det er flott hvor åpen du er om det, og at du har så mange bestemte meninger, dine egne meninger. Lykke til med leilighet og alt!

    45. Du er en god person Sophie Elise. Selvom du er rosablogger, så er det så mye mer til deg. Du et så omsorgsfull. Du bryr deg og viser det i handlinger. 🙂 blir spennende å følge deg i Oslo! Lykke til 🙂

    46. Dagen etter konserten? 🙂 Altså, den 29. mai. Det er Kristihimmelfartsdag, så ingen andre butikker er åpne

    47. Til “meg”. Spørsmålet ditt om hu ikke burde ordne seg jobb snart også ,så lenge han skal.. Er nok noe du ikke er klar over. Blogging på dette nivået ER faktisk jobb:) Hun får betalt så hu trenger vel ikke akkurat ha så mye mere enn denne:)

    48. Utrolig imponerende at du gir pengene til veldedige formål! Ble glad da jeg leste det!:) du virker som en herlig jente

    49. Misunner deg så utrolig mye som har råd til å kjøpe egen leilighet! Jeg er 94’er selv og leier sammen med kjæresten min. Neste år blir vi og til å flytte til Oslo siden jeg skal på politihøgskolen, og ender sikkert opp med å leie en overprisa, gammel leilighet som koster dobbelt så mye i mnd som den vi leier nå og er dobbelt så liten. Du er utrolig heldig!
      Og som flere har kommentert over så bør du revurdere å ha salget hos deg. Skjønner at det hadde vært stas og det er en god tanke av deg, men uheldigvis finnes det mange mennesker med onde intensjoner om de får vite adressen din, spesielt i Oslo. Ikke bare vil du bli forstyrret av irriterende lesere midt på natten, men når fks ransgjengene Oslo vet at det bor en rik, liten jente i nøyaktig den leiligheten som er mye ute og reiser nøler de ikke med å ty til innbrudd. Er med god grunn flere toppbloggere ikke deler ut sin nye adresse! Bare et tips 🙂 Håper du trives godt i leiligheten ihvertfall. Mulighetene du har med bloggen er så fantastiske <3

    50. syntes du burde ta det den 29.mai da det er kr.himmelfarts dag, siden det er mange som er der igjen etter konserten da, og da er det ikke så mye annet å finne på når så og si alt er stengt.. 🙂 Bra at pengene går til så gode formål! 😀

    51. Jeg og seks andre venninner skal på Miley konserten akkurat denne dagen! Hadde vært så gøy om du kunne hatt klessalget denne dagen og vi kunne fått det med oss, da vi tar oss fri fra skolen for å være i Oslo hele dagen!

    52. Jeg skal og på Miley Cyrus!!!! Hadde vært kjempebraa!
      Du kan jo ha det dagen etter Miley Cyrus, for da er ingen butikker åpne (kristi himmelfart eller noe) og da kan vi komme og handle hos deg istedenfor 🙂 🙂 🙂

    53. Hej Sophie ,jeg skal på konserten. Og det hadde vært kjempefint, om du kunne selgt dem foreksempel dagen konserten er, jeg vil gjerne kjøpe klærne dine:)) men du må jo fortelle hvor du skal selge dem:) Lykke til med leiligheten plis svar meg:)

    54. Kjempefin ide med klessalg.
      For å nå mest mulig folk (ikke bare Oslo-området) og dermed også øke salgsinntekten for en god sak, anbefaler jeg den siden her. http://bloppis.no/
      Da kan du som andre kjendiser legger ut plaggene med pris, størrelser osv.

    55. og jeg må jo bare si, at jeg har lenge ønsket og møte deg. og spesielt kjøpe noen av klærne dine:)!
      så jeg synes det er en fantastisk ting og gjøre, og at du gir pengene til dyr og slike ting….. Jeg er faktisk litt stolt:)

    56. Jeg anbefaler deg å IKKE ha kjøp av klær fra leiligheten din og det er kun fordi småjentene kommer til å gå av skaftet fordi de har muligheten til å komme hjem til deg og se deg “in live”.Det blir kaos og jeg tror at du ikke helt ser rekkevidden i det du gjør.Men det er selvfølgelig ditt valg.

    57. Kan du ikke ha klessalg på bloggen da? Så får alle mulighet til å kjøpe noe? Blir litt mer fair da, for jeg tror nok ikke jeg kommer til å kjøre 100++ mil for å få et par sko eller to :p Ellers er jeg enig med Lizz 🙂

    58. Veldig kule solbriller, men tror kanskje det er feil link? De ser mer ut som rayban clubmasters og ikke som de på linken.

    59. Åh, jeg hadde blitt såå glad om du hadde satt igang et klessalg! Da hadde iallefall jeg kommet, haha. Pluss at det går til mange gode formål – som jeg står for.

    60. Kan du ikke ha klessalget på nett også så vi som ikke bor i oslo også kan få kjøpe klærne dine? 🙂

    61. Utrolig snilt av deg! Men jeg kan ikke komme til salget ditt… 🙁 men den kjolen som har lange armer med en del farger lurte jeg på om var mulig og kjøpe, selv om jeg ikke kan komme? om jeg kunne betalt over nettet eller noe? 🙂

    62. Så snill du er!! Jeg ser på den rosa genseren med “blomstersydd” stoff som henger der, den er den fineste jeg vet om…Om du ikke får solgt den er jeg veldig villig til å sende deg penger som du kan gi til dyrebeskyttelsen mot denne genseren! Kontakt meg hvis du husker på det, og om det går bra for deg.. Ønsker meg den så veldig, og jeg bor i Bergen..
      Hilsen Helena

    63. På IKEA får du kjøpt et lekkert walk-in- closet garderobe som du kan desige hvordan skal se ut. Garderoben heter PAX. Man kan få med og uten skapdør. bilder av hvordan mitt walk-in-closet ser ut er på bloggen min. 🙂

    64. Gleder meg til å se den nye leiligheten 🙂 ! Og har troen på deg og Mathias ! Har alltid heiet på dere <3 🙂 Stoor klem ! og Kos deg på tur til Barcelona, og København! Nydeligt begge plasser 🙂

    65. skal du selge det via nett har så virkelig lyst på noen av klærne dine? 🙂
      og jeg får ikke kommet dit du tror jeg 🙁
      men vil ha klær<3

    66. Så utrolig fint av deg og gi pengene til veldedighet. Det er ikke mange som deg, dessverre!
      Jeg lurer bare på hvilke strl klærne er i, eller er det spredt med strl? 🙂

    67. Du er så utrolig fin Sophie Elise! Kjempe fint at du vil gi pengene til veldedighet, mang en gang viser du at du er mer reflektert enn folk tror, you go girl!

    68. Så aldeles fantastisk at du skal ha klessalg til inntekt for Dyrebeskyttelsen – det gjør meg så utrolig glad, kjære deg!!! TUSEN takk på vegne av dyr og meg som blir så ekstra glad for at du gjør dette:D GOD klem til gode deg:)

    69. Så snilt av deg å gi penger til et godt foretak!
      Jeg kommer nok når du skal selge klær, men er usikker på om noe vil passe meg. Jeg bruker S-M..

    70. Du er utrolig heldig som skal på Christopher konsert! Han er helt klart min favoritt artist. Håper du får en fin konsert med han.

    71. Kunne du lagt ut link til solbrillene og jakken? tror du har lagt ut feil link til de solbrillene du har på deg på bildene 😀

    72. Hei ! Først vil jeg bare si at det er utrolig snilt av deg å bruke pengene du tjener på dyrebekyttelse, og jeg skulle ønske at jeg kunne kjøpe noen av klærne dine selv, fordi de er kjempefine og også fordi jeg vil hjelpe 🙂 men kan desverre ikke komme til oslo, men uansett du må kose deg kjempemasse i oslo. elsker bloggen din sånn btw.

    73. Vær så snill å ta det 29. Mai, dagen etter miley cyrus konserten. Det er en hellig dag, og vi som tar fly fra langt vekke er mest sansynlig enda i Oslo. Dette hadde passt perfekt for di som har fly sent om kvelden, og ikke kan gå i butikkene om dagen fordi det er steng. Så slippe de å sitte på fridays hele dagen! Håper du hører på meg, da hadde jeg blitt super fornøyd!!
      Digger deg sophie elise, du er den beste bloggeren!!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg