4 bloggår og gave fra israel

Jeg har ofte sett i kommentarfeltet at det er en felles oppfattning blandt “blogglesere” om at de fleste rosabloggere kun tenker på klær, sminke og hår. For å si det sånn, så er det ingen som kun tenker på de tingene. Man må jo gå på do en gang i blandt også. Neida, men sånn seriøst – det er ikke slik, det som varmer hjertet mitt aller mest er ikke fine klær, å dra til frisøren eller sole meg på en strand. Det er når jeg får fine kommentarer fra dere, søte mailer og ikke minst gaver i posten. I går fikk jeg ett lite brev sendt helt fra Israel! En bloggleser har laget meg ett lite smykke, og jeg ble så utrolig rørt at ord ikke engang strekker til. Den fineste gaven jeg har fått i år. . Tusen takk ♥

I anledning denne gaven foreslår jeg at vi kjører en liten vei ned “memory lane” og tar en titt på akkurat denne dagen – 18 mars, opp igjennom årene på bloggen! Og derfor spør jeg dere : hvor lenge har DU lest bloggen min? Og hva husker du mest fra bloggen min gjennom denne tiden? Ett spessielt innlegg, bilde eller video? Vil gjerne høre! Husker jo selv alle mine år som leser på Ida Wulff sin blogg. Begynte å grine da hun og exen slo opp, så man lever seg jo inn! 

18 Mars 2011

 

Gikk enda i første klasse på videregående, hadde brunkremskille til de grader, bleket hår, bleka tenner og hadde mye motivasjon for framtiden – latet jeg som på bloggen. I virkeligheten var jeg dypt depirimert og gikk til psykolog og hadde problemer med selvskading. Lå ikke på topplisten og hadde rundt 2000 lesere om dagen. Var veldig lite sosial, satt mye hjemme alene og hadde fått klærne jeg bestilte fra h&m hjem i posten akkurat den dagen. Toppen/kjolen på bildet over  lurer jeg veldig på hvor tok veien. . Den var jo kjempefin! Var også en stor fan av å ha håret flettet med luggen til siden. Sykt å tenke på at jeg har brukt extensions fra luxushair helt siden da! 

18 mars 2012


Denne dagen var veldig gøy å lese om! Husker jeg sånn smått hadde begynt å rote litt rundt med en som da var min beste kompis, og så hadde det vært maaaasse drama kvelden før hvor jeg blandt annet falt og slo hodet i en klump med is fordi en kompis skulle gjøre meg en “tjeneste” å løfte meg over. Jeg kranglet også med en god venninne akkurat den kvelden. Vi hadde feiret Linn Ida, som nå er i militæret. Jeg skrev mitt første innlegg om depresjonen jeg hadde ett år før, og fikk mye støtte fra leserne. Hadde nå vært en av de mest leste bloggerne i norge i over ett halvt år. Det var en gøy tid, andre klasse på videregående, ekstremt mye fest, mye drama, mye kjærlighet.

18 mars 2013

For nøyaktig ett år siden hadde jeg nettop hentet en pakke på nelly, og skulle til oslo dagen etter for å være gjest på ettermiddagen for andre gang. Jeg hadde også nettopp fått vite at bloggerne kom til å bli en serie, og jeg var veldig spent på å begynne med produksjonen. Jeg var sammen med Mathias og vi hadde det veldig fint. Jeg skrev på bloggen at jeg var forkjølet og jeg hadde tydeligvis tatt solarium. Så min hverdag har ikke endret seg stort akkurat der, haha. Jeg gikk enda på videregående men var så mye borte fra skolen at det nesten ikke kan regnes engang.

I dag:

Jakke fra sheinside / solbriller nelly HER / smykke nelly HER  (reklamelenker nelly)

Jeg våknet opp sammen med Mathias, jobbet litt, koste meg med han og har ellers planlagt overtakelsen av leiligheten enda litt mer. Jeg er veldig glad og føler meg bra, selv om presset og stresset er større enn noen gang. Jeg har flere venner enn noen gang, bedre forhold enn noen gang og mer orden på livet mitt enn før. Jeg ville ikke byttet det mot noe, og er ekstremt spent på hvordan årene som kommer vil være. ♥

 

107 kommentarer
    1. Jeg har lest bloggen helt siden du startet den, noe som er litt sykt! husker jeg var så misunnelig på håret ditt, og så var jeg platinablond selv også, haha. Husker veldig mye forskjellig egentlig, forskjellige kjærester, hårfarger ++ alltid vært gøy å lese bloggen din 🙂

    2. Er så utrolig glad på dine vegne! Du har virkelig forandret deg, men du er penere enn noen gang!
      Har lest bloggen din ihvertfall over 1 år.. Husker faktisk ikke, men har alltid vært fast leser 🙂

    3. Er ikke ofte jeg tar meg tid til å legge igjen kommentar på blogger, men denne gangen klarte jeg ikke å la være. Du har hatt en utrolig bra utvikling, fra der du sto i 2011, til der du står i dag. Jeg blir glad av å komme inn på bloggen din å bli møtt av ett strålende smil, og jeg er virkelig “stolt” over alt du har gjennomført. Stå på, du er kjempeflink!

    4. Eg e fra Stavanger og eg begynte å lesa bloggen din når du hva samen me Marco. Huske spesielt dette fordi eg hva hjemme fra skolen å såg på videobloggene dine. Har fulgt deg kver einaste dag siden det, du lyse hverdagen opp, me det skjønna smile ditt:) stå på, du e god og ekte tvers gjennom. Klem.

    5. Hvordan kommer forholdet til deg og Mathias til å bli når du flytter til Oslo? Eller flytter han med deg?..

    6. Hårfargen du har nå får deg virkelig til å se utrolig mye bedre ut! Du ser mye mer ”ren” og fresh ut, hvis du skjønner hva jeg mener. Veldig positivt!

    7. Har lest bloggen din siden 2011, og husker best videoen fra september av deg og kjæresten du hadde da! 🙂

    8. Altså, jeg digger deg og alt sånn, men jeg synes du bør være litt mer forsiktig når du skriver at du har “slitt” med selvskading… Isåfall burde du hatt noen arr ut av det. Kan godt hende at du har gjort det, men vær litt mer forsiktig med å bruke verbet “å slite med”..!
      Du har alltid vært pen -digger deg!
      Lest bloggen din i 3 år tror jeg, stå på videre:)

    9. Såå fint og lese et slikt innlegg! Rart å tenke på hvor mye alt forandrer seg. Jeg går selv vg1 nå. Du er blitt utrooooolig vakker! Du aner ikke. Du blir bare finere og finere <3

    10. Har fulgt bloggen din siden starten, og jeg blir bare mer og mer imponert over hvor “menneskelig” du er. Du virker som et utrolig bra menneske alle ville vært heldige å få kjenne. Men det jeg elsker mest ved deg og bloggen din, er engasjementet du har for utrolige viktige ting! Det er så mye mer bak det rosa designet ditt, og det liker jeg så utrolig godt.
      Også er det supert at du har det bedre med deg selv og de rundt deg, i forhold til da du startet å blogge. Vakre deg! 🙂

    11. har faktisk sett alle disse bildene før, så da har jeg nok lest bloggen din så lenge da! føles virkelig ikke slik 😀

    12. Jeg har fulgt bloggen din siden 2011 tror jeg, hvertfall siden før det begynte å bli mye “oppstyr” rundt deg, dine meninger, og din måte å provosere på. Fram til i fjor leste jeg bloggen din kun for å få meg en god latter, pleide jeg å si til folk, men helt ærlig så har jeg lest fordi jeg syns du er flink til å skrive, flink til å oppdatere, og ikke minst så opplever du mye. Ved å følge bloggen din, føler jeg på en måte at jeg får bli med litt på ditt eventyr som b-kjendis og toppblogger i Norge, noe jeg syns er veldig spennende 🙂 Moro å se din utvikling både som person og som blogger oppigjennom alle disse årene. Håper du fortsetter å blogge i mange år til, og gleder meg til å følge med på flytteprosessen din osv 🙂

    13. Elisabeth Ruud;
      hvorfor ? hun har jo noen arr fra det og de har syntes mange ganger på bloggen. Så hvorfor skal hun ikke skrive “Slitt med selvskading”?

    14. Har “kjent” deg siden du var på bloggen til kusinen din Stine Steen. Leste bloggen hennes og hun skrev at du skulle lage deg en egen blogg. Jeg tenkte ikke jeg kom til å lese den hver dag i flere år fremover da for å si det sånn. Men jeg tror grunnen til at du har så mange lesere er fordi du gjør veldig mye ut av å bo på en liten plass. Det er ikke så mye å blogge om når man bor på et hull som Harstad, jeg bor selv på en veldig kjedlig plass. Men du skriver likevel interessante innlegg der vi får lese om dine operasjoner, reiser, tanker som vi ikke trodde kom fra deg, og ellers morsomme historier eller triste dager. Du skriver veldig, veldig bra! Du er den beste til å skrive og det er jeg og flere venninner enige om! Selv leser jeg minst 15 blogger hver dag og sparer alltid innleggene dine til slutt, så jeg får dem beste til slutt 😀 Haha, spesielt men sant 🙂

    15. Det er MANGE måter å bedrive selvsakding på, ikke alle medfører arr. Å stange hodet mot veggen over en periode er selvskading, men gir ikke arr. Dersom Sophie selv mener hun har hatt et problem, blir det for dumt å stille spørsmål ved det.

    16. Så utrolig fin du var på håret i 2013!! Du kler virklig kort hår, og selfølgelig det lange blonde håret ditt nå da 🙂

    17. Har fulgt bloggen din sia første gang jeg klikka innom den.. som har blitt noen år siden nå ja heh 😛

    18. Jeg har fulgt deg siden starten, og du har vokst utrolig mye på den tiden! Bloggen din er absolutt yndlingsbloggen min. Du er en nydelig jente og et flott forbilde. Stå på videre, du er amazing!

    19. Har fulgt bloggen din helt siden du svarte på en spm runde. Har alltid synes det var veldig morsomt at du tullet med at du var Norges yngste som noen gang har tatt silikon! Var så morsomt å se reaksjonene til noen folk! Innleggene sol er mine favoritter på bloggen din er de som har handlet om dyrevern, de treffer meg rett i hjertet for jeg virkelig elsker dyr og donerer penger til ulike organisasjoner hver månede. Av en eller Anne grunn får eg mye pryl av vennene mine for dette så er kjekt å vite at jeg ikke er den eneste som prøver å kjempe for dyrenes rettigheter. En ting som traff meg rett i hjertet er det innlegget når Mathias og du hadde vært på butikken og han hadde sagt -tenk hvor mange døde dyr det er inni denne butikken. Det gjør meg fysisk kvalm av tanken på hva vi mennesker kan finne på å gjøre mot dyr.

    20. men krangler ikke du og mathias hele tiden? Det er jo det vennene dine sier. Kan ikke du lage et innlegg om hva som er viktig for deg i et forhold?

    21. Har lest bloggen i 3 år ca. Jeg sliter med alvorlig depresjon nå, og lurte bare på hvordan du ble frisk fra depresjonen? Tar så gjerne imot tips..

    22. dette innlegget likte jeg! 🙂
      Jeg har lest bloggen siden begynnelsen av alt. Husker ikke noe mer enn andre ting, men før videoblogget du veldig mye, noe du må begynne med!!! Tror det var en grunn for at mange fulgte bloggen din. Skrev om ting som provoserte + videoer (noe alle slutter med når de kommer på topplisten…)

    23. Jeg er en fast leser og har vært det helt siden 2011. Det første innlegget jeg leste var når du og Marco gikk mot slutten. Og jeg fanget interesse av deg med en gang. Måten du formulerte deg på, rørte meg. Og jeg fant fort ut at vi var utrolig like. Det som har fått meg til å følge deg igjennom alle disse årene, var da du skrev mye om at du hadde depresjoner og skrev dype innlegg om hvordan det var og være psykisk syk og dine opplevelser med det. På denne tiden gikk jeg til psykolog selv, og slet med posttraumatisk stresslidelse. Det var ikke det samme som du slet med, men på en måte var det deilig å kunne lese om at jeg ikke var alene om å være psykisk syk. I tillegg er vi like gamle, så vi var på veldig likt stadiet når det gjalt måten vi tenkte på. Jeg følte vi gikk igjennom den vonde perioden sammen, på en rar måte. Så jeg fant trøst i deg, og jeg er så utrolig takknemlig for at du er den du er. Når det ble mye oppmerksomhet rundt deg og operasjonene dine, restylane osv. Så har jeg aldri sett på deg annerledes. For meg har du alltid vært den snille, sterke og gode Sophie som hjalp meg igjennom en tøff tid, når du ikke en gang visste det selv 🙂 Du var min helt. Og jeg er så takknemlig.

    24. Hei Sophie!
      Jeg har aldri før kommentert bloggen din, men fy flate så fin du var med kortere hår! Du ser helt smashing ut 🙂

    25. Jeg har ikke vært fast leser av bloggen din noe særlig lenge, men har alltid tittet innom en gang i blant. For å være helt ærlig så hadde jeg ikke sansen for deg for noen år siden (trodde jeg). Jeg gadd aldri og ta meg tid til å lese innleggene dine, så inntrykket jeg hadde av deg var basert på ekstremt lite. I år begynte jeg å lese bloggen din fast og jeg så også bloggerne på tv2. Det er jo nå jeg ser hvor feil jeg har tatt av deg! Du virker som en kjempekoselig jente og jeg synes det er så bra at du er så ekte på bloggen. Jeg synes også at du har blitt så utrolig pen i det siste! Det forandrer seg jo ikke over natten selvfølgelig, men du ser så mye gladere ut nå enn før. Smilet ditt med tenner er såå fint og jeg er så misunnelig på den kroppen og det ansiktet ditt! Det siste bildet i dette innlegget for eksempel; wow!! Du ser jo ut som en superstjerne! Haha, nå skal jeg gi meg her før jeg skriver en stil om hvor pen og bra jeg synes og tror du er. Men jeg synes i hvert fall at du ser bedre ut en noen gang og at det er så bra for deg at du trives og har det bra! lykke til med flyttingen også! Det kommer til å gå kjempebra:D

    26. Jeg har vært leser av bloggen din veldig lenge. Helt siden du var sammen med han simon(?) eller noe sånt. Begynte hvertfsll å lese en av de bloggene du hadde hatt før denne , og har vært fast leser leeenge før du kom på topplisten. Synes du har en kjempefin blogg, og jeg elsker at du alltid er ærlig og så åpen. Synes i tillegg du virker som en fantastisk Person. Vi har også mye til felles, så kjenner meg igjen i mye av det du skriver. Håper du fortsetter med bloggen lenge. <3

    27. Også ser du mye penere ut nå enn noen gang! Nydelig!
      Husker så godt når du la ut din cover versjon av “video games” Husker at jeg syns din versjon var myye bedre enn Lana sin 🙂
      Håper du fortsetter å blogge i mange år fremover, har enda ikke blitt lei fra 2011! 😀

    28. Jeg husker at du alltid har holdt deg foran nesen på bilder! haha vet ikke hvorfor men husker at du ALLTID gjorde det:P noen av grunnene til operasjonen du hadde var vel pga det?..:)

    29. Først må jeg si at jeg aldri har lest en eneste blogg i hele mitt liv. Har alltid tenkt at det er bare sånne ” overfladiske mennesker uten et eneste problem i livet, med personlighet som luft”, som skrev blogger.. Fy så slem jeg er.. var i butikken en dag og så et oppslag om den forbanna |%{%]%<*~% løken gård...!!! Så jeg googlet dette for å lese mer om saken. Om de hadde fått lagt den ned eller lignende. Men det som møtte meg av overskrifter var ikke helt i den retningen nei.. Men en ting skilte seg ut ; en jente ved navn Sophie Elise hadde skrevet om løkengård! Jeg måtte lese og det med en gang! Dette gjorde jeg og fant da en link mener jeg. Endte ihvertfall opp på en signeringsside mot løkengård!:) ble veldig nysgjerrig på hva mer denne jenta og jeg hadde til felles 🙂 leste også hvordan du startet det nye året, med å ligge i senga:) og fra det øyeblikket var jeg hektet! Har riktignok ikke vært leser så lenge,men har bladd i timesvis i arkivene dine og alt som står på Google etc:) nå er jeg avhengig!:p leser ingen andre blogger, har vært innom tcmn sin 1 gang. Så jeg vil bare si STÅ På Sophie elise!! Du er fantastisk! Vakker og god utenpå som inni!

    30. Det jeg husker best, var å møte dig i Tyrkiet i sommer 2013, og kiggede på din blog og der var et blogindlæg med mig og billede som jeg havde lagt på instagram. Jeg begyndte og gråte som du nok kan huske, så vigtigt for mig å møte dig. Ble så glad. Hilsen fra danmark <3 elsker deg

    31. Shiet! NYDELIG med det korte håret og saiko fin du var på det aller siste bildet! *girlcrush* 🙂 Herlig å høre at livet ditt er så bra og det høres fantastisk ut med egen leilighet i selve hovedstaden, det tror jeg blir fab! Kos deg og nyt livet!

    32. Jeg husker veldig godt den kleine videoen til deg og din eks, Marco. Haha! Jeg har fulgt deg siden starten. Jeg husker også veldig godt når du trente masse og la ut en del lettkledde bilder som andre ble så ufattelig provoserte over- haha utrolig gøy egentlig! Husker også første gang du var med på ettermiddagen 🙂

    33. jeg skal være ærlig med deg, kjære. jeg har tittet innom bloggen din siden du havnet på topplista, og det er først den siste måneden at jeg har fått respekt for deg. du var jo akkurat sånn som alle de andre rosabloggerne. så feil kan man da altså ta. og jeg beklager for det, for at jeg har lest bloggen din for så å ledd høyt av det etterpå (i likhet med mange andre idioter). av en eller annen grunn så var det ikke latter jeg satt igjen med etter å ha scrollet meg igjennom de siste blogginnleggene dine, det var der i mot respekt, inspirasjon, motivasjon og jeg vet ikke, nysgjerrighet for livet ditt. respekten vokste også etter at jeg hadde sett bloggerne. du er veldig tøff, utrolig sterk og et godt menneske. jeg er stolt av deg, enda jeg ikke kjenner deg i det hele tatt. jeg startet å følge bloggen din på bloglovin for en uke siden, så nå er jeg innom her hver gang det er noe nytt, og det skal jeg fortsette med i lang tid. for du er den du er, og du er “gollje go” (som vi sier så fint i trønderland).
      <3

    34. Jeg har lest bloggen din siden 2011, og den er i mine øyne norges beste! Elsker at du er så åpen og deler så av deg selv, i tillegg til at du blogger utrolig ofte og bra! håper du kommer til å fortsette en stund 😀 Herlige deg, Sophie.

    35. Hei! 🙂 jeg har ikke lest bloggen din veldig lenge… men synes det er spennende, jeg synes det har skjedd noe med deg i løpet av det siste halvet året… du har blitt mer trygg på dine tanker vikrer det som, å velger å gå for hva du selv synes og tenker om livet 😉 det jeg husker best fra din blogg er hvor mye pepper du får for helt ubetydelige ting, folk som er ute etter feil og mengler, å spyr så mye svada ut av seg at jeg er helt i sjokk på mange måter…. helt utrolig at man klarer å forstette å ha tru på seg sjøl å holde seg sånn någenlunde oppegående. Jeg fatter ikke hva som får folk til å snakke slik til andre, jeg skjønner ikke hvor de har lært at det er rett, når skjedde det ? at folk mener det ikke gjør noe å oppføre seg slik… stå på du jenta! du kan nå langt om du fortsetter å holde hue over vann å stoler på deg selv! 🙂 lykke til i Oslo!! 😀

    36. Jeg har lest bloggen din helt fra begynnelsen, og synes du alltid var en søt jente som strålte og var veldig morsom! Har alltid likt hvordan du skriver innleggene dine, at dem ikke er kjedelige med at “så fikk jeg den, gikk dit, spiste havregryn…blabla”. Du fyller ut setningene og du er den eneste bloggen jeg virkelig leser hvert eneste ord, dem andre bare blar jeg i bildene og sjekker ut hva de har fått… Du er utrolig pen, personlig og igjen: pen! Du er kjempe vakker, og har en nydelig sangstemme. Kom på dette fordi jeg tenkte på sangvideoen du la ut for noen år siden, det er den videoen jeg husker mest av alle! Stå på Sophie, jeg lover å komme på klessalget ditt!! Jeg har utrolig lite med penger om dagen men skal prøve å spare opp noe for å komme dit. Vil så gjerne møte deg, jeg bor 1 time og 20 minutter unna Oslo men kommer gjerne for å bare få ta deg i hånden og hilse på deg. Haha, trust me i’m not a stalker men du har vært en inspirasjon lenge, og jeg elsker bloggen din og alt du skaper. Utrolig godt at pengene går til dyrebeskyttelsen og blant annet til malariaforskning, det viser igjen hvor god person du er!!! Lykke til med flytte lasset!
      Klem Vanessa Monstad / datsnom.blogg.no <3

    37. DU ER SÅ UTROLIG PEN MED “KORT” HÅR! Elsker håret ditt sånn det er nå og da, haha. Gratulerer med leilighet. Beundrer deg for at alle pengene fra klessalget vil gå til så nyttige og viktige saker – du er et forbilde!

    38. Åh, dette var morsomt å lese! har faktisk fulgt med deg hele veien! du er så nydelg når du smiler med tennene. keep on smiling 🙂

    39. leser bloggen din så å si helt fra starten av, og kan nevne en video du laget for veldig lenge siden, der du står foran speilet med en rosa kjole og blondt hår og snakker om hva du skal i dag osv. og den lille rosa boblen du lever i, hehe. Videoen tolket jeg selvfølgelig ironisk, og morsom. Den var no i hvert fall den jeg kommer på nå, og tenker gjerne ofte på når jeg er innom bloggen din og når du legger ut bilder av deg med blondt hår eller gamle bilder. Det er heller ikke tvil om at utviklingen din har vært enorm. Det er vi leserne veldig stolte av, og støtter deg videre i denne utviklingen.
      Klem

    40. Blir så utrolig glad på dine vegne kjære Sophie! Lykke til med flyttingen, det kommer til å gå supert. Har lest bloggen din en god god stund nå, så er litt vanskeligt å si hva jeg husker best hmm.. Men har så stor respekt for deg, og du virker som en kjempe herlig og veldig vakker jente:) Jeg gikk faktisk forbi deg en gang, og da tenkte jeg på hvor mye jeg faktisk vet om deg, og at du faktisk ikke aaner hvem jeg er haha, morsomt!

    41. Å så koselige bilder! Haha
      Har fulgt deg en good stund nå, og det er så kjekt å se hvordan du har forandret deg. Du er liksom så voksen nå!
      PS: du har alltid vært en sikker vinner pga intelligensen og det store hjertet ditt.
      Gleder meg masse til å følge deg videre!

    42. Husker du hadde en annen blogg, den handlet egentlig om hunden din (?) . En ting jeg husker spesielt godt fra denne bloggen er att øret ditt revnet en gang , slik att øredobben din falt i fanget ditt. Hvordan går det med det øre nå egentlig ? Haha

    43. Du er så sykt fint med kortere hår! Sykt fin uansett, men krysser fingrene for at jeg en dag kan se et bilde av deg der du smiler med tennene og har din egentlige hårlengde. Er vel lov å håpe 😀 Smask på deg!

    44. har lest siden første start! husker da du skrev det innlegget om selvskading osv… da begynte jeg å grine… haha! Det er en video som jeg bare ler og ler av som jeg har sett tusen ganger og det er den videoen som heter fjortisvideo eller noe sånt når du står å filmer deg selv i speilet i den rosae korte kjolen! haha digger deg❤️

    45. En utrolig forandring ser jeg. En positiv en iallefall.
      Jeg har vel fulgt deg nå i to år. Wow, tiden har gått fort. Og etter mine planer har jeg tenkt å følge deg en stund til, hehe 🙂 ♥

    46. Jeg håper du vet hvor pen du er og hvor mange som er misunnelige på deg, altså ikke bare utseendet ditt <3 Ha en fin kveld 🙂

    47. Hei Sophie!
      Jeg ville bare skrive en liten kommentar på dette innlegget. Jeg har lest bloggen din en stund, kanskje helt fra starten, litt til og fra. Jeg har lest de fleste toppbloggene til og fra i noen år, og jeg må innrømme at jeg er en av de som er kritiske til “rosabloggere” og denne verden. En av de som lett kunne blitt en av de som skrev kritiske kommentarer på innlegg. Jeg har aldri før skrevet kommentarer til noen, men nå vil jeg bare si at jeg beundrer deg. Når du var 16 år og konkurrerte mot fotballfrue, da beundra jeg språket ditt. Du som 16 år skrev mye bedre enn fotballfrue som var mye eldre og journalistutdannet. Og det mener jeg virkelig, du skriver bra, og variert. Gjennom årene har jeg vært en av de som mente du gjorde for mye, hun som mente du tok for mye restylane i leppene dine, hade for små topper osv. Men samtidig så beundra jeg deg for å tørr å gjøre akkurat det du ville, og tålte utad all den kritiken du fikk. Men NÅ synes jeg du er så fin som du aldri har vært før. Du ser ut som du er fornøyd med deg selv, og faktisk mer naturlig ut enn du har gjort på lenge. Jeg liker å lese bloggen din, og jeg tror absolutt ikke du er “dum”. Gratulerer med ny leilighet forresten, det blir morsomt å følge med på hvordan du får det. Har selv nettop kjøpt meg leilighet(rekkehus) så spennende å se hvordan andre har det hjemme.
      Lykke til videre!

    48. Veldig morsomt innlegg! Jeg husker første gang jeg klikket meg inn på bloggen din, og det nyeste innlegget ditt handlet om øreflippen din som revnet. Akkurat det husker jeg veldig godt, og har lest bloggen din siden! Dette er første gangen på alle dissene årene jeg har kommentert bloggen din, og jeg må si at du er en fantastisk jente!

    49. Hei!
      Jeg lurte på om du kunne legge ut bilder av armene dine sånn at jeg kan se hvordan de ser ut nå, når det er mange år siden du drev med selvskading? Jeg begynte med selvskading for litt over en månad siden og har noen stygge sår på armene. Å lese om hvordan du hadde det i 2011 beskriver ganske nøyaktig kva jeg går gjennom nå.
      Jeg er veldig glad på dine vegner for at ting går så bra som de gjør i livet ditt nå! Stå på videre <3

    50. Har lest bloggen din veldig lenge, skjønner jeg nå! Var rart å se igjen det øverste bildet, der du ser ganske usikker ut. Men på det nederste bildet ser du helt fantastisk flott og glad ut! Og smilet ditt er verdt å vise frem, du kler å smile 🙂 Jeg fikk nettopp vite at min kollega er tanta til Marco, synes dette var litt artig! Ble nesten litt starstruck! Nærmeste jeg kommer deg, haha..

    51. Jeg har lest bloggen din i hvertfall 1 år. Det som fikk meg til å se opp til deg var når jeg leste om depresjonen din, og hvordan du taklet det. Har slitt med dårlig psyke i mange år selv, så syntes det var veldig flott når du skrev om det, fordi det er så tabu og snakke om sånn i dag føler jeg. (Dessverre). Og selvfølelig er det at du elsker dyr og kjemper for dem en knallbra ting! Vi trenger flere som deg!
      Og forresten så var du kjempefin med kort hår på det bildet fra 2013! Du burde gå sånn oftere!:D

    52. Tror jeg begynt å lese bloggen din ganske tidlig! husker et av de første innleggene jeg leste var da du hadde revnet hullet du hadde i øret.. haha

    53. ååå har vel lest bloggen din fast i 3år da, husker hvertfall godt bildene dine fra 2011. i løpet av alle årene er vel dette kanskje andre gangen jeg legger igjen en kommentar, men tenkte jeg kunne fortelle at alle erfaringene du har delt faktisk har betydd mye! husker sikkelig masse, spesielt syntes jeg det var såå modig når du var sammen med han yngre gutten siden det alltid er vanlig at jenta er yngste. enda bedre husker jeg vel når du og Stine Mari reddet og tok vare på den måkeungen. igrunn alle dyrerelaterte innlegg har gjort inntrykk og er så inspirerende at du står så mye for denne saken.

    54. Har fulgt deg siden du hadde en blogg som het sophyelise.blogg.no og det første innlegget jeg leste handlet om sløyfer nerdete gutter og kissie hahaha. Var så lei meg når jeg en dag skulle inn på bloggen så var den slettet 🙁 men ble veldig glad når jeg oppdaget at du hadde fått deg ny. Rart å tenke på at jeg har fulgt deg så lenge, men det er jo bare fordi du er en bra blogger og virkelig et herlig menneske! Digger deg <3

    55. jeg vet ikke heelt ordentlig når jeg begynte å lese bloggen din, men var nesten med en gang du startet! jeg var, og er fortsatt så misunnelig på utseende ditt både da og nå, men elsket det platinablonde håret og den brune huden, Jeg må nok innrømme at du har blitt veeeldig mye penere iløpet av disse årene, men savner veldig hvordan du var før da;) lykke til videre i livet, du virker som en fin person! 🙂

    56. Jeg tror jeg begynte å lese bloggen din ganske helt i starten 🙂 det var ihvertfall når du fortsatt gikk i første klasse! Har ihvertfall fulgt med så lenge jeg kan huske og det er et daglig rituale å gå inn å sjekke bloggen din! Er så mange ting du har skrevet om som har gjort at jeg har følt meg så mye bedre. Så utrolig mye takk for det!
      Må også bare kommentere hvor utrolig bra du kledde hårfrisyren der du hadde litt kortere hår 🙂 Det ble liksom litt mer personlighet over det hele. If u get me 😉

    57. Jeg har faktisk lest bloggen din i fire år. husker det var en blogger som hadde linket mange andre bloggere, og der fant jeg deg, noe som jeg er ufattelig glad for! Har “forgudet” deg fra første setning jeg leste. Og med tanke på at jeg har “fulgt” deg så lenge så føler jeg at jeg kjenner deg. En gang jeg så bloggerne på tv så sa mamma at du var så pen elns, så sa jeg “ja og ho er en så utrolig jordnær og grei person” så så hun rart på meg og sa “kjenner du ho da?”. Og det er nesten sånn jeg føler det, haha selv om jeg sikkert aldri får en sjanse til å gjøre det.
      Det er faktisk ikke sånn ett innlegg som jeg liksom fikk sånn “wow”-følelse. for det har vært sånn med hele bloggen din. Den er så gjennomført men samtidig så er det ikke sånn at “det du ser er det du får” for du er mye mer en det vi ser! Meg og bestevennen min er sånn obsessed av deg. noe som ikke kan bli beskrivet. helt rart å tenke på egentlig. hun ringer meg eller jeg henne bare for å snakke om deg og sånt.
      dette er kanskje den første skikkelige kommentaren min her på bloggen din, på 4 år! for på en måte så føler jeg at å kommentere bloggen din er som å kommentere et bilde av kim kardashian på instagram. for du er en så “stor” person i hverdagen uten at du faktisk vet hvem jeg er. Greit, nå blei det bare kleinere og kleinere.
      hvert fall; Klem fra meg!

    58. Har sett alle desse bileta før! Les bloggen din kvar dag! Forresten, så er det mørke, “korte” håret det finaste du har hatt! Utruleg nydelig, men det er du no òg. Berre pass på å ikkje la operasjonane ta fullstendig overhand. 🙂

    59. Jeg begynte å lese bloggen din noen måneder etter at du hadde kommet på topplisten. Husker at jeg syns du var sinnsykt pen, og var vell egentlig derfor jeg begynte å lese bloggen din med det første. Etterhvert føler jeg at jeg lærte deg å kjenne, og merker at vi er ganske like som personer. Nå leser jeg bloggen din så og si hver eneste dag, og er litt sykt å tenke på at jeg har gjort det i så mange år liksom. Derfor har jeg veldig lyst til å treffe deg en gang ettersom du virker som en sinnsykt grei og snill jente ! 🙂

    60. Jeg begynte å lese bloggen din med engang du kom på topplisten (jeg sjekket den daglig da) og jeg ble bare helt forelsket! jeg fant ut at du er veldig lik meg på mange områder, du er sinnsykt fin, kroppen din gjør meg like misunnelig hver gang (haha) og du er så smart og reflektert og du blogger veldig bra om ting ellers som interesserer meg enormt! Siden første gangen jeg kom inn på bloggen din i 2011 så har jeg vært en fast følger. 🙂 Du er verdens beste blogger Sophie og mange av innleggene dine har hjulpet meg gjennom en del. 🙂

    61. Husker de øverste bildene fra 2011, så har nok lest den siden da! Husker faktisk ikke helt, men vet at du så ca. sånn ut da jeg begynte! Litt utrolig at jeg har lest så lenge og kun kommentert en gang før… Er bare ikke noe reser på kommentering.. Heheh 🙂 Men ville bare si at du så helt fantastisk ut når du ikke hadde i extensions på bildet over her!! Sa faktisk “wow” for meg selv her jeg satt, haha! Peace out, keep on goin’ giiirl

    62. Jeg har fulgt med på bloggen din ganske lenge egentlig, kom over den en stund før den havnet på topplista, og synes det er veldig morsomt å tenke på nå hvor stor bloggen din å du har blitt siden den gang 🙂 Bloggen din har alltid vært favoritt nr. 1, synes du virker så jordnær og smart, og at det er mer bak deg enn bare utseendet ditt som folk har veldig lett for å dømme! Jeg synes du er veldig pen og sterk, Sophie!
      <3klem

    63. jeg har lest bloggen din helt siden jeg kan huske. Har som en vane å hvertfall gå innom bloggen din 3ganger hver dag. Husker spesielt når du skrev om dyreplageri og at du hadde blitt vegitarianer.. Husker du la ut en video angående dyreplageri også skrev du noe lignende som ´hvis du klarer å se deg gjennom hele denne videoen og spiser kjøtt til middag har du virkelig ikke hjerte´ vet du hva? Nå har jeg vært vegitarianer i snart 2år pågrunn av at jeg så den videoen du la ut… Så du har inspirert meg veldig mye… Du har også en fantastisk personlighet som jeg bare elsker.. Stå på Sophie du er bare best!!!<3

    64. Jeg har lest bloggen din helt fra starten av. Pleier ikke å kommentere mye her, men du er et stort forbilde og jeg kjenner meg utrolig godt igjen i deg og meningene dine. Du skal vite at vi er her vi også, selv om vi ikke kommenterer! Stå på, jenta!

    65. jeg har lest bloggen din siden en stund før du var sammen med han Markus? husker ikke hva han het. det blogg innlegget jeg husker best var det halloween innlegget der du viste outfits til halloween, tror det var sykepleier, politi og minni mus. jeg kommenterer ikke så ofte, men vil at du skal vite at jeg leser bloggen din hver dag og blir stadig mer facinert over deg. folk kan si hva de vil, men du er en smart, sterk og målrettet jente. vær stolt over deg selv Sophie!<3

    66. Har lest bloggen din siden du startet å blogge på denne bloggen, og elsker den! Leser den hver dag, digger deg og ser opp til deg 🙂

    67. jeg har lest bloggen din i mange år, før du kom på topplisten. i begynnelsen var det forde du var morsom dum, men sannheten var jo at du bare køddet 😀 har alltid digget deg, elsker at du er deg selv også er du helt nydelig! jeg elsker barbie looken din, og har litt sånn selv. du er rett og slett en utrolig snill og omtenksom person, jeg kunne betalt millioner for å treffe deg, og bare være med deg en dag! du aner ikke!!

    68. Jeg husker jeg gikk inn på bloggen din for første gang og det gørste jeg så var en tan fin barbie med hår helt ned til rumpa! Jeg syntes du så så plettfri ut! Jeg var så facinert over headeren din som skiftet bilde eller noe sånn. Klem<3

    69. Eg har lest bloggen din i noken år no..og eg må innrømma at i begynnelsen var eg rask å dømma deg. Synds då at du virka som ein blond “bimbo”, meen etter kvart så føle eg at eg har blitt bedre “kjent” med deg. Og no forstår eg at eg tok feil, synds no du virke som ei utrulig kul jenta 🙂 digge bloggen din no! Kjenne meg godt igjenn i mykje av da du skrive og like måten du takle dei mindre fine tebakemeldingane på, i tillegg synds eg du har ein veldig fin innstilling til dei som dømme deg, sånn som eg gjorde 🙂 Dessuten har du rå stil og du er veldi inspirerande 😀 stå på vidare!

    70. Har lest denne bloggen helt siden du startet og kusinen din Stine la ut link til bloggen din, akkurat som hun gjorde på den forrige blogen du hadde som jeg også leste helt til du sluttet med den. Husker du hadde på deg musekostyme på profilbildet ditt og at du skillte deg ut og hadde den fantastiske “bryr meg ikke-” instillingen som du fortsatt har i dag.Du la også ut videoblogger veldig ofte og du tengte ikke ha noe meningsfullt å si eller skrive om, du bare skrev i vei fordi du syntes det var gøy noe som også gjorde det veldig gøy å lese.

    71. Likte dette inlegget kjempe godt! Veldig annerledes og goy a se forandringen i hverdagen din. jeg har ikke vert en av de faste leserne dine, men den siste tiden er jeg innom ganske ofte. Du er veldig inspirerende og en smart jente med mye meninger. Haha husker de forste gangene jeg var innom her og tenkte du bare var overfladisk og en Barbie.. tror ikke jeg leste sa mye heller, bare sa pa bildene lol.

    72. Har lest bloggen din siden 2012.
      Gratulerer, gratulerer, gratulerer vakre, vakre du 🙂 Dette fortjener du sånn!
      P.S. Kaaaan du ikke holde et klessalg i Tromsø, for oss som ikke skal på Miley? Jeg er litt for gammel for slike konserter 😉
      P.P.S. Å se deg med skulderlangt, mørkt hår var ubeskrivelig vakkert, kjære deg! <3

    73. Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke var din største fan da du begynte å forstørre leppene dine, men når jeg ser på bilder fra deg tidligere må jeg si at du virkelig kler det (Ikke at du ikke var pen uten, for det var du).
      Jeg må også ærlig innrømme at jeg var en av dem som så ned på de stereotypiske jentene med blondt hår og store pupper, men du har klart å motbevise min oppfatning av dem mest på grunn av ditt store engasjement innenfor store temaer som dyrevern.
      I begynnelsen leste jeg ikke bloggen din med de beste hensikter, men du har virkelig fått meg til å snu og jeg har med tiden blitt fast leser.
      Jeg håper du fortsetter i mange år framover og klarer å bevise for enda flere at man ikke trenger å være dum bare fordi man er opptatt av utseendet.

    74. Tidligere hadde jeg litt blandede meninger om bloggen din, men i det siste året har du bygget deg opp og virkelig vist hvorfor du er på topplisten. Ble litt stolt når jeg leste innlegget om klessalget hvor pengene går til dyr 😀

    75. Jeg har lest bloggen din i alle fire årene! Utrolig morsomt å se tilbake på, fordi det minner meg selv om hvor jeg var på denne tiden og FY som årene har gått 🙂 Måtte sophieelise.blogg.no leve i mange år til! Jeg digger deg <3

    76. Jeg har lest bloggen din i 2 år til juli. Da satt jeg kun å leste alle innleggene dine om “hjertesaker”, noe som endret livet mitt totalt!! Hvis det ikke hadde vert for deg hadde jeg sikkert flydd rund med pels og sminke som er testet på dyr osv… Du ble et forbilde med en gang jeg startet å lese bloggen din!<3 Jeg elsker bloggen, og du virker som en herlig person!<3 Håper du fortsetter å blogge i mange år fremover<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg