Jeg har kjøpt leilighet!

Nå kan jeg endelig fortelle dere at jeg har kjøpt leilighet i oslo! I morges vant jeg budrunden, og det var jammen meg så vidt. . Tror aldri jeg har vært så stressa før i hele mitt liv! Om dere vil sette nervesystemet på prøve er det bare å by på leilighet så kan jeg garantere høy puls. Men nå er jeg lykkelig! Alt som mangler er å få på plass forkjøpsrettavtalen, og så er leiligheten min. Overtakelsen er allerede klar, så jeg må bare få ordnet med flyttebil, bytte adresse, internett og annet smådill og dall, så er jeg på vei mot hovedstaden ♥

Noen bilder fra leiligheten:

  

Det blir veldig spennende å bo for meg selv for første gang, men det er også virkelig på tide. Jeg elsker å bo hjemme hos mamma og pappa og kunne sikkert vært her til jeg blir 30, så om jeg ikke flytter nå kommer det aldri til å skje! Jeg har sett litt på interiør på nettet, og ble satt fast på ellos. Jeg tenker å ha pastellfarger i leiligheten min, den er ganske så liten (2-roms), og vil derfor fokusere på små møbler med lyse farger så virker den forhåpentligvis litt større. Ett stort pluss må være at jeg har badekar, haha! Og den er helt sentralt, så jeg har virkelig truffet blink når det kommer til plassering. Kjenner jeg både gleder og gruer meg noe fryktelig til dette. . Heldigvis skal mamma være med meg når jeg drar med flyttelasset 🙂 

1. Pute HER / 2. Pute HER / 3. Denne må jeg bare kjøpe meg! Rosa stol HER / 4. zebra dynetrekk HER
5. Lampe HER / 6. Denne må jeg også kjøpe. Sengegavl HER / 7. Krakk HER / 8. Pute HER / 9 Puff HER / 10. Klesstativ, samme som det jeg har på rommet her i Harstad. Billig og bra! HER kan det kjøpes  

Dere får gjerne gratulere meg med ny leilighet! ♥

reklamelenker ellos

192 kommentarer

Siste innlegg