ekte glede

Jeg vil jo så gjerne ikke klage, og det er alltid de dagene jeg har mest bloggmotivasjon det er vanskeligst å gjennomføre. Fordi etter operasjonen har jeg det så sinnsykt vondt. Har jeg først vært liggende i mer enn fem minutter er det så og si umulig å komme seg opp igjen uten hjelp, og jeg blir veldig fort kvalm og svimmel. Så for all del, om dere har tenkt på å ta silikon er det verdt det i det lengre løp, men O-M-G så vondt det er i starten. Da kan jeg nesten love dere at de første dagene angrer dere, haha. Det gjør jeg!

Skal prøve å ikke fylle bloggen med negativ stemning og samler i skrivende stund alt jeg kan hente av krefter for å gå å hente kamaeraet mitt og overføre bilder til pcen. I mellomtiden kan dere få se to bilder fylt med ekte glede fra Stockholm. Legger jo ikke ofe ut slike bilder på bloggen fordi jeg ikke er verdens største fan av smilet mitt, så blir litt “behind the scenes” på outfit dette, hehe ♥ 

Så . . hva gjør dere!? Trenger underholdning! 

75 kommentarer
    1. Du e so fin når du smila slek so du gjer her! Heilt nydle! <3 Da burde du legga ut oftare om du kan, so ska du sjå du får mykje positive tebakemeldinga!

    2. Jeg sitter hjemme ALENE, dritskummelt!! Venter bare på at cinderella story skal begynne på fem, så jeg kanskje ikke tisser på meg i frykt for at det står noen i vinduet å ser på meg.. 🙂

    3. God bedring, ta det rolig. Ble det noe visning i dag? Hvordan gikk det? Synes det er spennende å se på leiligheter og gleder meg til jeg skal se etter egen leilighet til sommeren når studiene er ferdige.. Og gøy å lese om.
      Ikke gjem smilet ditt, det er fint 🙂

    4. Åå smiler ditt er helt nydelig ! Å se deg smile er ekte glede for meg ❤❤ Uff det var synd at der gjorde så vondt etter operasjonen, god bedring søta !

    5. Du har et nydelig smil! Virkelig 😀 Herlig å se slike bilder som dette. Håper det går bedre med deg etterhvert, stå på Sophie!

    6. Må sei eg lika smilet ditt mykje bedre enn trutmunn! Missforstå meg rett, du er nydlig uansett, men det er noko med det når ein ser ekte glede i eit bilde! Og du har jo i tillegg eit nydlig smil! 😀

    7. Har tenkt å kommentere flere ganger, men ikke gjort det før nå. Du er en så fantastisk, herlig og sterk jente. Moro å følge bloggen din=) Må innrømme at jeg har blitt litt mer forfengelig siden jeg oppdaget den, litt fordi jeg du er så nydelig og mye fordi jeg skjønner at man kommer til et punkt der man faktisk må gjøre litt for å se bra ut. (jeg er 28 ) Syntes likevel det er en bra ting siden det overfladisk nok har mye å si for selvfølelsen når man vet man har gjort litt for å se bra ut
      Så du er heldig som ser så vakker ut naturlig=) Liker veldig godt å se bilder der du har lite sminke på og smiler=)
      En ting jeg har lyst til å tipse om siden du er vegetarianer er å ta spirulina algepulver. I det fins alle aminosyrene man trenger. Over 70% proteiner. Kjøp Udo choise olje så har man en vegetarisk kilde til omega 3.Ekstra bonus er at man får penere hud og hår av det. En enkel og bra vegetarblogg er veganmisjonen.no. Hvis man har lyst på litt inspirasjon finner man det her.
      Nevner det bare siden du har mange unge lesere som kanskje ikke helt vet hvor de skal begynne hvis de skal kutte ut kjøtt.
      Ønsker deg god bedring og gleder meg til å følge deg videre=)

    8. Du har verdens nydeligste smil, alt er penest uanstrengt ❤❤ ser på norske talenter, og tenker over hvor klein kvelden blir med stebrødrene mine som ikke snakker til meg og bare ser rart på meg… Ønsk meg lykke til 🙂

    9. Du har verdens skjønneste smil, vakre deg! Jeg har en sykt chill fredagskveld med en venninne, men skal snart hjem til pizzakos og familien:) Håper smertene går fort over ihvertfall, så god bedring!

    10. Du har jo så herlig og søtt smil! 🙂 ble skikkelig glad av å se det første bildet! synes bloggen din har blitt litt mer ekte etter at du i det siste har turt å legge ut smile bilder 🙂 super søt er du! <3 god bedring forresten! må være forferdelig vondt noe slikt altså 🙁 <3

    11. Du har jo verdens nydeligste smil!
      Ligger med feber og har ikke ork til noenting som helst, har nok ikke operert brystene mine men føler med deg, heh :’) God bedring fine deg <3 <3

    12. Du har jo perfekt smil, jeg støtter deg så mye, og skriver sakelige ting om deg i kommenrarfeltene til de som skriver at , hvordan komme seg på topplistene : fremstille seg perfekt,løshår,silikon,Restylane, hva er galt med folk. Sophieelise?, kan du smile mer ? Det er så utrolig pent til deg, det er som Sminken din!💕 hvis jeg hadde hatt ditt smil hadde jeg gått og snilt hele dagen😘❤️✌️💜💕

    13. Så søtt og herlig smil du har, skjønner virkelig ikke hvorfor du ikke liker det! Blir så glad når du tar til deg positive kommentarer på bloggen din, at du faktisk legger ut bilder der du smiler selvom du ikke synes det er så fint på deg selv. Tilogmed i i heddern din! åååå, jeg blir så glad av deg sophie
      God bedring, suss&kräm

    14. Du kan alltids spille ett spill, lese en bok, se noe på tv, lakke negler? det er sånne ting jeg gjør når jeg kjeder meg. haha! da snakker jeg om spill på dataen. Det er kommet ett sånt spill man blir helt vanvittig avhengi av. Jeg må sende deg link: http://gabrielecirulli.github.io/2048/
      Du skal altså bruke piltastene og få to og to like tall sammen og dermed får du høyere og høyere poengscore. Utrolig morsomt! ha en fortsatt fin kveld. Og god bedring! SMASK

    15. Last ned appen ‘WISH’, da har du noe å gjøre! Eller gjett fargen 😉 Hahaha, du er nydelig når du smiler sånnnnnnnn! GOD BEDRING! Et annen tips, last ned the sims,,, Minner så om barndommen 😉 Hahah

    16. Du har et utrolig pent naturlig smil og jeg skulle ønske vi fikk se mer til det og den ekte gleden din 🙂
      Du er vakker akkurat som du er!

    17. Du har virkelig et fantastisk smil! Det øverste bildet gjorde meg skikkelig glad, du er utrolig nydelig!

    18. Du er virkelig nødt til å legge ut flere smilebilder! Du er jo så fantastisk nydelig! Føler det viser den virkelige deg mye bedre <3 god bedring, skjønne

    19. Smilet ditt er så nydelig! Jeg vet jeg sier dette hver gang men jeg misunner smilet ditt så sykt! Jeg misunner smilet ditt mer en puppene dine og jeg har ønsket meg silikon siden jeg var 12 så det sier litt 😉

    20. Smilet ditt er helt fantastisk! Og bare ta den tiden du trenger til å føle deg bedre, kan ikke se for meg hvor vondt du har det nå!
      Og nå har jeg akkurat kommet hjem fra Bergen der jeg har vært med på korpskonurranse og jeg feilet noe så sykt når vi skulle spille. Akkurat der jeg spiller solo, HELT ALENE, på første noten så bommet jeg helt totalt .. Så det var utrolig gøy .. ish.

    21. Du er så ufattelig SKJØNN år du smiler på den måten! ser lykkelig ut 😀 slike bilder burde du poste mer av <3 du er jo fin på andre bilder og, men bra med variasjon. som du sa, ser mer "ekte" ut ^^

    22. Hahah, okei, skrev dette akkurat på det nyeste innlegget ditt, men seriøst. Du har et helt sykt perfekt smil, du kunne ha blitt en fredsskaper bare ved å gå rundt å smile, jeg mener det!:)
      Ser at det er mange personer som har kommentert hvor skjønn,pen,livlig,fantastisk du ser spesielt på det første bildet (og så klart alle andre bilder, du er jo Sophie Elise, du er født utrolig) og det er ikke uten grunn.
      Og forresten: elsker headeren din! Og så lurte jeg på en liten ting,….har du alltid kledd deg i den stilen du har? Har selv lyst til å kle meg litt “annerledes”, være litt meg, utvendig. Det er bare at jeg føler ikke det passer inn her hvor jeg bor,…eller at det blir rart å bare plutselig forandre stilen helt.(går på vgs).
      Så respekt til deg, du bor jo ikke på et veldig fashion-sted du heller virker det som (haha), og det og da tørre å gjøre noe annerledes, er utrolig stilig gjort. Mange som kunne lært noe her, inkludert meg selv.
      God bedring med silikon, for du er et stil ikon♥

    23. For et utrolig fint smil! Ønsker absolutt å se mer av det! Jeg smiler med hele tannkjøttet og har ikke øyne igjen når jeg ler, mindre sjarmerende 😛

    24. Jeg tok silikon for tre dager siden, og jeg er nesten litt skuffa over hvor lite vondt det har gjort. Har tatt de smertestillende jeg har vært pålagt og ta, og ikke stort mer enn det. Har ikke angret et sekund! Så det med smerte er veldig individuelt.

    25. Så utrolig søtt smil! Jeg har sitter og lest til eksamen i dag :/ lest om grupper av proteiner som interagerer sammen og kalles for hubs. Det finnes to typer hubs, partyhubs og datehubs. Hvor teit er vel ikke det. Partyhubs er grupper av proteiner som interagerer i samme biosyntetiske vei. Datehubs er proteiner som interagerer med alle andre proteiner på ulik tid og sted. De er altså svært løse proteiner xD beklager, nerdehumor ^^

    26. Hei😃 digger bloggen din💞 du aner ikke.
      Har veldig lyst til å bli kjent som deg. Kan du vær så snill å skjekke bloggen min å skrive hva du synes?
      Setter kjempe stor pris på det om du gjør det💞

    27. Hehe, du er jo kjempe fin når du smiler da! 😀
      Ååh, blææh. Gruer meg sånn til den første uken etter jeg har tatt silikon. Gruer meg nesten mer til dagene etter enn til selve operasjonen, haha. 😛

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg