vinn billetter til snoop dogg!

Hei mine fine!

Som dere vet jobber jeg hardt for å få til morsomme konkurranser for dere, jeg vil heller gi dere opplevelser annet enn “nå kan dere vinne en sminekost” – hehe. Opplevelser er noe jeg selv setter så uendelig mye mer pris på, og regner med det er likt for de fleste av dere. Denne gangen har jeg gleden av å meddele at selveste Snoop Dogg kommer til oslo spektrum den 3. august, og jeg har to billetter til dere! 

De som vinner konkurransen får gjerne være med på førfest og nasj med meg og dem jeg bestemmer meg for å dra med, bare sånn at det er sagt (det kommer jo litt an på hvor gamle dere er, om en på 12 vinner kan det bli litt vanskelig, men da kan vi finne på noe annet gøy!). Dette er selvfølgelig ikke tvang, men jeg ser på det som en fin mulighet til å bli kjent med noen av dere. Jeg har gjort dette på hove med de som vinner der før, og hengt med dem stort sett hele festivalen, men det har ikke blitt gjennomført på konset før. Da har nok vinnerne vært litt sjenerte, eller så har jeg ikke hatt mulighet selv. Men NÅ skal det gå!

Så, om du vil vinne billetter til snoop dogg i oslo spektrum 3 august for deg og en venn, er det bare å like meg på facebook HER og så kommentere dette innlegget – skriv enten facebooken din eller mailen din så får jeg konntaktet vinner. Trekker vinneren om en uke ♥ Håper den som vinner er med på en gøy kveld i oslo også!

Av de kjente sangene er dette en av mine favoritter + french inhale og angel 🙂

 

 

 

Stor takk til atomic for billettene til konkurransen! 🙂 

955 kommentarer

Siste innlegg