operasjon neste

reklamelenker nelly

Jeg blir ikke starstruck lengre. Det er noe jeg har tenkt de siste årene, og det har vært en følelse jeg faktisk savner litt. Dere vet når det nesten kribler i magen, man blir nervøs og tripper rundt uten å vite hvor man skal gjøre av seg, kun på grunn av en kjent person i din nærhet? Vel, jeg kan si det sånn – kissie, den svenske bloggeren, er min Justin Bieber. Så jeg skal helt ærlig innrømme at jeg ble starstruck da hun igår kom på finest awards. Og jeg fikk snakket med henne! Så, uansett hvordan kvelden endte med tanke på prisutdelinngen, tenkte jeg at “nå har jeg vunnet livets lotteri uansett”, haha. Men det er så rart, når man står ansikt til ansikt med noen man har lest bloggen til i flere år. Du kjenner den personen, den personen kjenner ikke deg. . Så, når enkelte har kommmet fram til meg og vært nervøs har jeg aldri skjønt hvorfor, men nå skjønner jeg det veldig godt! Man får så prestasjonsangst, haha. 

Kjolen min er fra honeycakeclothing.com, skal vise bedre bilder senere – den har sinnsykt fine detaljer med ryggen! 🙂 Er Carolina Fredlund som har designet den. 

fSå, som dere sikkert skjønner brukte jeg min kveld på finest awards. Mingling først, utdeling etter. Av en eller annen syk grunn ble jeg kastet ut på både rød løper og på første rad under utdelingen. Det var spennende, og stikkord jeg kan bruke for å oppsummere : botox, restylane, melanotan, champagne og sjokolade. Høres vel ut som noe som passer meg midt i blinken? Vel, ja og nei. På tross av alt anser jeg ikke meg selv for å være en overfladisk person, men det tror jeg nok flere av de tilstedeværende der var. Fasade, fasade, fasade. 

Prisen i kategorien jeg var nominert i, gikk til bloggeren Dessie. Vel fortjent! Hun virker veldig søt og snill, pluss hun er like gammel som meg og fikk nettopp ett barn. Og gjett hva? Hun ser helt sinnsykt bra ut. Jeg er som sagt bare glad for å være nominert! 

Gratis powershake hele kvelden! Da var jeg i himmelen, og det gjorde opp for det faktum at jeg ikke kunne drikke alkohol igår. Man kan jo ikke drikke eller ha nikotin i kroppen da! 

I dag har jeg som nevnt ett antall ganger tidligere, operasjon for å fjerne kapselen i min venstre pupp. Jeg har hatt så uendelig vondt, og den siste tiden har jeg fått søvnproblemer grunnet at jeg ikke kan sove på ryggen lengre eller på min venstre side. Smertene er på kanten av uutholdelige, og jeg gleder meg til operasjonen er gjennomført, selv om det er noe jeg helst skulle ha vært foruten. Narkose er en skummel greie og ikke noe man skal ta lett på, pluss tiden etter operasjon er ett sant helvette med rensing av sår, sting, smerter og forbud fra både det ene og det andre. Så i skrivende stund sitter jeg på toget på vei mot oslo, og så er det rett på klinikken og i narkose . . Gruer meg. Dere har forresten blitt veldig dårlige på å kommentere den siste tiden, så håper jeg får lese noen ord fra dere når jeg logger på her i kveld igjen ♥ Kanskje noen god bedrings ønsker? 

Dagens antrekk på reisen og før operasjonen. Jakken er fra nelly HER og er virkelig dødsfin, synes det er vanskelig å få tak i jakker i fuskeskinn som ikke er så “harde” i stoffet..  Bukse fra weightless.no, sko fra nelly HER, vesken er h&m. 

Toppen er fra madlady.se

 

137 kommentarer
    1. Lykke til så mye! Dette går bra 🙂
      Skulle bare si at du er en fantastisk nydelig person, både på utsiden og innsiden <3

    2. Har lest bloggen din en god stund nå, og jeg må si du er virkelig en person å se opp til!
      Du er nydelig, smart og har et utrolig engasjement for det du står for, å det har vi ikke mangen nok av her i verden! 🙂
      God bedring, Sophie! 😉

    3. Hvilekn størrelse har du i buksa? og er det den modellen som er for de opp til 1.65 cm? eller den vanlige? skulle bestille i går, men de er utsolgt i alle buser for de opp til 1.65 cm :/ er 1.60, så vet ikke om de “vanlige” kommer til å bli veldig lange jeg? 🙂
      Du seriallefall utrolig bra ut, og lykke til med operasjonen 🙂 tenk hvor eilig det blir når du er ferdig med smertene 🙂

    4. Masse lykke til på operasjonen, håper du blir bedre. Tenk heller på at litt smerte nå, er bedre enn konstant smerte hele tiden! Tenker på deg litt ekstra i dag, god bedring <3

    5. åå, jeg har så lyst til å farge håret blondt, men jeg har ikke råd til å gå til frisør! Du er så heldig som har så mye penger og kan kjøpe hva du vil!

    6. Du må huske at folk gidder ikke og kommentere med mindre du legger ut bilder som folk kan reagere på eller skriver ting folk kan slenge dritt til -.- Så syke folk er det her, så siden du blogger bare bedre og bedre, tar finere og finere bilder, og blir penere og penere(noe jeg trodde ikke skulle gå ann) så vil du nok dessverre ikke få like mange kommentarer lengre 🙁
      God bedring fra meg i hvertfall, masse lykke til! 😀

    7. Lykke til med selve operasjonen og MASSE god bedring. Håper også leilighetsvisningen går bra 🙂
      Har sendt deg en mail ang. intervju, men har ikke fått noe svar, så jeg håper du får sett dette. Null stress om du ikke har tid, men et ja eller nei hadde vært kjempefint 🙂
      Igjen; god bedring!!

    8. Dette tror jeg faktisk må være første gang jeg kommenterer på bloggen din, men lykke til og håper alt går bra:) må bare skrive en liten ting, vet ikke hva det er, kan hende det er håret ditt, kanskje noe du har endret med sminken din? Men du har ihvertfall blitt utrolig mye finere idet siste, noe med utseendet ditt som lyser opp

    9. Håper det går fint med operasjonen! Masse god bedring skjønne deg 🙂 Du så helt fantastisk ut i den kjolen btw!!

    10. Kjempeflott blogg,du gjør en nordlæning stolt med tanke på hvordan janteloven er her oppe i nord er,men virker som du driter i den og gjør det som passer deg.
      Stå på å gjerne besøke bloggen min å legg igjen noen ord til en Lofoting:)

    11. Så bra sophie. Litt sykt at du har kommet deg fram med mitt motto. Føler at du har ødelagt for meg. Nå har jeg blitt nødt til å kalle meg for “the new barbie with a twist” DÅLIG GJORT. RESPEKTLØST.
      med ikke vennlig hilsen New Barbie with a twist!

    12. Ååå, så kjekt at du fikk sett og snakket med kissie! Håper kvelden var en fin opplevelse for deg, og masse lykke til med operasjonen! På forhånd, god bedring <3

    13. Du er så utrolig vakker! Skal faktisk inrømme at jeg har dårlig samvittighet for at jeg kommenterte på instragrammen din i forbindelse med Drake-konserten da du ble tydelig opprørt. Jeg sa noe om hvordan vi som ikke bodde i oslo kunne vinne. selv om det egentlig er et uskyldig spørsmål svarte du spydig tilbake som ga meg svært stor skyldfølelse for å ha plaget deg. Jeg må bare beklage det og håper du ikke tenker noe mindre om meg av den grunn. Jeg leser bloggen din hver dag og er stor fan av personligheten din. Du er en stor inspirasjon for meg. Lykke til på operasjonen og håper resultatet blir slik som du ønsker deg!

    14. den jakken du har på deg er ikke den samme som du linket til på nelly? kan du legge ut den rette linken til jakken du har på deg?:)

    15. WHO CARES??
      Hva får deg til å tro at noen bryr seg om hva du skriver? Hva får deg til å sette deg selv i sentrum?

    16. Så bra at du koste deg i går 🙂 du er så utrolig pen! Håret ditt er også så nydelig for tiden, misunner det virkelig, hehe 🙂 dumå ha masse lykke til med operasjonen, håper alt går som det skal!

    17. God bedring og lykke til!<3
      Jeg følte det litt slik som du med Kissis da jeg møtte noen idoldommere for maaange år siden. Det var så rart, fordi jeg følte jo at jeg "kjente" de etter å ha sett de en hel sesong på TV, men de visste jo selvfølgelig ikke hvem jeg var! Haha 😀

    18. Hei sophie, jeg skal også fjerne kapsel bare i begge brystene (!!) til uka , gruer meg en del så kan jo tenke meg hvordan du har det.. Men jeg lurte på, når du har fjernet kapselen, putter de samme protese inn da eller får du ny? Kirurgen min ville bruke de samme , men over alt på nettet står det jo at de får nye så jeg er litt usikker:p du får i hvertfall ha lykketil med både operasjonen og tiden som kommer etterpå!<3 jeg må legge under musklene i tillegg fordi jeg har gått ned en del i vekt, å det skal visst være enda vondere..

    19. God bedring søte deg, jeg ble operert for 2 uker siden, så skjønner godt hva du skal igjennom.
      Lykke til!

    20. Masse lykke til <3 Unner ingen å gå i gjennom det !
      Jeg tok silikon under brystmuskelen for 4uker siden. Jeg var overrasket over hvor lite vondt jeg hadde, heldigvis. Jeg var heldig der. Håper ikke du får så ille vondt.!
      Jeg opplevde for en uke siden at arret hadde åpnet seg da jeg skulle skifte tape og ut kom blod og gul gugge som drøpte. Skal love jeg ble hysterisk. men, det var ikke uvanlig at det kunne skje.
      En liten ting til : folk er flinkere til og kommentere når de får respons på det de har skrevet 😉

    21. God bedring vakreste Sophie Elise!:) ønsker deg lykke til! Må bare få det ut,- du er så utrolig vakker,snill og generøs! Og ikke minst en stor inspirasjon! 🙂 jeg er 22 et par uker til,men du er absolutt mitt forbilde!!:) jeg er absolutt avhengig av bloggen din:p typen min fikk ikke tatt opp god kveld Norge og det andre programmet du hadde nå nylig.. 🙁 og den idiotiske tvboksen min hadde blitt oppdatert, så de lå ikke på ukesvisningen mer..! 🙁 hjelp, noen?! Stå på Sophie Elise,ikke la sjalumennesker og operasjonen sette deg tilbake, det er kun fartsdumper på veien din!:) du er fantastisk..
      Varme klemmer fra skien!

    22. Hei, kjære Sophie. Kommenterer skjeldent på bloggen din men leser den slavisk! Tenkte siden du sa at det hadde vært dårlig med kommentering på bloggen din i det siste så fikk jeg vel gjøre min jobb som leser og fosøke å lyse opp dagen din litt siden du tross alt skal igjennom noe som de fleste vil oppleve som traumatisk.
      Nå som du leser dette så har du sikkert kommet ut av narkosen med kvalme og alle bivirkningene som følger, håper legen din har kommet tilbake til deg med gode nyheter om en vellykket operasjon og at konsekvensene ikke var så store? Men ta det rolig, nå er det verste over og føre du vet ordet av det så er du sikkert hjemme igjen i gode Harstad sammen med din familie. Selv om det sikkert er litt ensomt være nede i store kaotiske Oslo helt alene på en klinikk.
      Ikke glem at du tross alt har vært gjennom dette en gang før, du var sterk den gangen og hvis du ikke vil oppleve det igjen finner du sikkert motivasjonen til å sørge for å følge rådene du får fra legen din denne gangen. Da blir støtte-BH og rensing av sår fort en vane som går av seg selv, istedet for en plage og resultatet vil bli mye bedre!
      Håper dette hjalp litt på formen din, hilsen Åse. 😀

    23. Hei Sophie!
      Du har vært veldig flink til å blogge de siste ukene, det merkes at du legger en stor innsats i jobben din 🙂 Lykke til med operasjonen og det som kommer etterpå.
      Klem!

    24. God bedring, søte deg. Du hadde absolutt fortjent å vinne, du er mitt forbilde. Ærligheten din er det jeg ser mest opp til, men også det at du er en utrolig inspirasjon. Du er utrolig sterk som har gitt faen i det andre synes om deg,det at du har vært åpen både i vg ,nett, blog osv. Synes jeg var helt fantastisk av deg å gjøre. Du har hjulpet meg og uendelig mange andre, lykke til😍😘👄👍👭🙏💁👙💕💕💕💓💗❤️💚💜💙💛💘💞💖🎀💕🎀💕💖💞💛💘💙💜💚❤️💗💓💍💋💋💋💋💌💌💌💌💌💌💌💭 love you 💐☀️💝 du synger også helt utrolig fint, kan du melde deg på the Voice, eller norske talenter, eller idol. Du er perfekt selv om du ikke tror det🎤🎼🎶💋 kan du lage en ny sang video. Du skrev forresten ett innlegg før at du skulle lage en ny sangvideo, og ba oss skrive sangforslag. Uansett kan du synge summertime sadness? Av land del rey?🙏💕🎼

    25. Nydelig du er ! Masse lykke til , håper alt går bra og at du blir kvitt smertene 😀 du er utrolig flink til å blogge om dagen , det blir bare bedre og bedre !!
      Jeg har forresten en konkurranse på bloggen min nå hvor du kan vinne øyenskygge palletter fra Urban Decay 🙂 ta gjerne en titt innom !

    26. uff så kjedelig at du har vondt, ser den at du helst skulle slippe å operere, men når man går rundt og har vondt og ikke får sove så må man bare gjøre det. synes du er tøff som tørr å ta en operasjon, selv hadde jeg aldri turt det. Men må man så må man!
      masse masse lykke til, og masse god bedring 🙂

    27. Kjekt å møte seg selv i døra litt? “Fasade, fasade, fasade” morsomt at du påpeker det hos andre men ikke klare å se din egen fasadebygging som du driver med. Selv på en dag der du skal inn å fikse på din ytre fasade. Snakker om lite selvinnsikt.

    28. Sorry, eg klarer ikke gi deg sympati for smerter du har påført deg selv! Jeg lever hver dag med smerter, ofte hver natt. Skulle ønsket unge mennesker som deg hadde andre prioriteringer, dere aner aldri når mulighetene blir tatt fra dere!

    29. God bedring sophie <3
      Nå skjønner du kanskje hvordan jeg følte da jeg møtte deg og gråt åå selena gomez konserten hahah <3
      Du var kjempe fin på bildene !

    30. Masse lykke til på operasjonen! God bedring, krysser fingrene for at det blir bedre fort! 🙂 🙂

    31. Hvor er den jakken fra.? Det er iallefall ikke den på Nelly linken, da din er rutete sydd og ikke har de putene på skuldrene..

    32. Er det ikke du som hater å bli dømt utifra utseendet, så gjorde du akkurat det same selv nå? haha ok

    33. Blodharry kjole. Brystene dine faller nesten ut på sidene. Tenker du egentlig syns det var fint å møte likesinnede, overfladiske airheads.

    34. Du har linka til feil jakke. Hadde satt stor pris på om du la ut den rette linken, jakka var kjempefin!
      Klarar forresten ikkje heilt skjøna kvifor du vert starstruck av Kissie av alle folk.. Huffameg.
      Uansett, lykke til og god betring! Det går nok betre denne gongen. 🙂

    35. Du ser veldig bra ut om dagen, lykkelig og fin 🙂 og kler blondt hår best, synes jeg! Lykke til på operasjonen, det går nok bra 🙂

    36. lykke til på operasjonen 🙂
      kunne du se på bloggen min og lege igjen en komentar 🙂 hadde likt det 🙂
      digger å lese bloggen din 🙂

    37. ååå så missunelig! Skulle gjort alt for å vert med på Finest 😀 traff du Samir Badran fra PH Sverige ? 😀 god bedring vennen! Kos og klem <3

    38. Lykke til, søta! Det kommer til å bli mye bedre, selv om operasjon ikke akkurat er gøy! Men du er sterk! God bedring <3

    39. God bedring & lykke til så mye med operasjonen! 🙂 Den kjolen på deg var veldig fin og den milkshaken så dødsgod ut, mmm <3

    40. Du er søren med perfekt, elsker bloggen din og lykke til med operasjonen! Bare tenk på hvor godt det skal bli ha det overstått! 🙂

    41. Vil bare si at du er et fantastisk forbilde uansett hva folk sier, og uansett hvor mye du fikser på utseende ditt så er du et godt menneske. Du er deg selv, du er ærlig og du er ikke overfladisk. Jeg digger deg for den du er, stå på og god bedring 😀

    42. du som het “svada”. Du brydde deg akkurat nok til å bruke tida di på å kommentere henne:P så du bryr deg om hva hu skriv du å:P å med så mange lesere som hu har så er det ikke til å stikke under en stol at maaange har inter av hva hun sysler med:) Og Frode… den var rett å slett helt meningsløs.

    43. Du ser veldig bra ut. Kjempefin hårfarge, du kler utrulig godt å vera blond,
      føler at det er DEG! God helg ! 🙂

    44. Synd du ikke vant da, me gøy at du var nominert. 😀 Er faktisk veldig forbauset over at du ikke har blitt nominert til noe før. Du som er en av Norges beste og mest leste blogger. O.o
      Håper operasjonen gikk bra!♥

    45. Har selv kapsel i venstre pupp men har ikke tatt sjansen på å fikse. Jeg fikk kapsel da jeg opererte for andre gang (ville ha større) jo flere inngrep jo større sjanse for å få kapsel. SÅklart fikk jeg kapsel!!
      Informerte kirurgen deg om at sjansen var stor for ny kapseldannelse? Kan jeg spørre om fremgangsmåten til kirurgen ? Fikk du nye proteser eller beholdt du den gamle? Laget han nye “lomme” å legge protesen i?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg