siste episode idag

Nå er det ett år siden jeg første gang jeg møtte Vegard Nordmann, produsenten bak bloggerne. Han hadde sendt meg en mail og ville ha ett møte med meg i Harstad, og jeg tenkte at det aaaldri kom til å bli noe av. Hvorfor meg? Hva er så spessielt med meg, liksom? Det var tanker jeg hadde. Men det ble ett møte, som første til at vi startet filming i april, og nå etter 8 uker er siste episode av bloggerne rett rundt hjørnet. Det har vært en fantastisk opplevelse, og jeg håper dere vil se siste episode med meg klokken 20:00 på BLISS. Den varer i en hel time, og siden vi filmet så nylig blir det veldig gøy å se 🙂

Ikveld er det jo Drake, så jeg må nesten se episoden på vorsj, haha! Kanskje vi får til å lage en drikkelek som har noe med serien å gjøre, for eksempel hver gang jeg sier “liksom”. VI får se! Jeg har tatt sol i 60 minutter idag uten å bli særlig mye brunere. Amanda har kommet til oslo nå, så vi ga henne en forsinket bursdagsgave og straks blir det førfest! Utrolig godt å ha jentene samlet igjen ♥ 

Skjørtet mitt finner dere HER , toppen er fra sheinside (reklamelenke)

Håper jeg ser noen av dere på Drake ikveld! Og ellers, håper jeg dere liker episoden, fortell meg gjerne hva dere synes. Og om dere vil ha sesong 2, skriv JA i kommentarfeltet! 

278 kommentarer

Siste innlegg