i’m blue

Reklamelenker nelly

Her har dere bilder av det blå håret mitt! Det er flinkeste Sara på hendrix hair majorstuen som har fikset meg, og hun er nå den faste jeg går til. Hun er utrolig dyktig, nøye og ikke minst morsom – og hun vet nøyaktig hvordan jeg vil ha det. Om dere vil sjekke henne ut på instagram heter hun @saraflenstad, og nummeret hennes er 91794426 om dere har spørsmål eller vil reservere time! (behandlingen min er sponset)

Frisørbesøket tok en stund, jeg måtte nemlig bleke hele mitt eget hår først og få en fin “perlefarge” før vi kunne ta inn det blåe, men det var verdt all tiden for nå føler jeg meg som en liten havfrue! Haha. Etter jeg var ferdig nærmest løp jeg til vapiano for å møte min venninne Juliet og en kompis, Rex for lunsj.

Rex er en utrolig dyktig musiker, og jeg har så stor respekt for folk som han som står på og virkelig brenner for det de driver med. Sangen hans “africa” har kanskje noen av dere hørt? Jeg har iallfall hørt den flere ganger på fest! Jeg vil uansett anbefale dere hans nye låt som også finnes på spotify – yesterday. Planen vår var å dra i studio idag faktisk, men det ble ikke noe av og vi skal heller prøve å få det til neste gang jeg er i oslo. Det hadde vært så spennende! Som dere vet elsker jeg å synge, men jeg er også interessert i hele prossesen med å skape musikk. Dette ser jeg fram til! 

Akkurat i øyeblikket har jeg en kompis på besøk her på hotellet, Carl Aksel. Herlig skrue det der! Vi skal bare slappe av her på hotellrommet, jeg har en tidlig morgen for å fikse masse masse før jeg setter snuten mot afrika på tirsdag . . 

Og btw! Jeg fikk nettopp vite at vi ikke skal på hotell i afrika, men i villa, og at det ikke er internett. What-da-fack tenkte jeg bare, men jeg skal kjøpe meg afrikansk simkort slik at jeg kan blogge via 3G. Så det ordner seg jo på en eller annen måte! For å roe ned nervene litt gjorde jeg som vanlig søndagshopping på nelly, haha – det har blitt til noe jeg bare gjør når jeg venter på bloggerne, liksom for å koble bort litt og ikke tenke så mye på at jeg skal se meg selv i alle mulige slags uheldige vinkler. Og det funker! Er som vanlig fornøyd med det jeg har klikket hjem, og spent på å få det i posten (og ikke minst hvordan det funker med håret)

 

 

sko HER / topp  HER  / sko HER 

 

Magetopp HER / kjole HER 

Vi blogges imorgen! 

 

282 kommentarer
    1. Kul hårfarge! Men vil vel ikke akkurat kalle den pastell? Heller ganske knæsj! Synes kanskje at overgangen fra blond til blå var litt skarp, bare.

    2. Fargen var nydelig, men synes overgangen var ganske skarp. Tror det hadde sett bedre ut hvis fargen på en måte fadet inn / gradvis hadde gått fra hvitt til blått (:

    3. Syns overgangen var for brå egentlig, den øverste fargen var finest.
      Ellers var det tøft gjort av deg! 🙂

    4. Liksom jeg ville ikke like det fordi det var så annerledes. Men når jeg så på bilder av deg tatt av andre, var det jo faktisk utrolig fint

    5. synes det så utrolig uprofesjonelt ut… overgangen var altfor skarp og overhode ikke slik en ombre skal se ut, fargen skulle heller vært superlys i begynnelsen og blitt mørkere å mørkere nedover 🙂

    6. Uff,grusomt..Hvorfor gjorde du det?? Du var jo så fin på håret nå? Skal du reise med det håret der??

    7. Overgangen va jo altførr brå. Misforstå mæ rett, det va fint og stilig gjort av dæ. Men du burde få fiksa mellom det blonde og det blåe, førr det der ser jo egentlig rett og slett ut som du har gjort sjøl heime. Få det ordna så det blenda meir inn i det blonde og blir mørkere og mørkere jo lengre ut i tuppan. Man legg merke til det med en gang man ser på bildan.
      Fiks det så blir det dritfint! Skulle ønsk æ tort å gjør sånt 🙂

    8. Den blå delen var utrolig fin! Der var det en naturlig, god overgang mellom fargene. Fra det blonde til det blå derimot….. Skjønner ikke hvordan frisøren har fått det så pent i bunn, men så “uproft” i topp?

    9. Wow så utrolig fint håret dit ble, du kledde det kjempe bra <3 fikk faktisk lyst på sånt hår selv haha <3 God tur til Afrika <3

    10. Overgangen ble ikke så fin, du burde bedt dem som å dra det mer naturlig inn i håret!:-) Men guts, det har du.

    11. Helt ærlig synes jeg at dip dyen kunne ha vært mer “fadet” ut slik at det ikke ser ut som om du har dyppa håret i en malingsbøtte, ser veldig hjemmefarga ut, egentlig kunne man gjort det bedre hjemme.

    12. Utrolig fine farger, men overgangen var vel litt i det skarpeste laget? Nå er det jo en ALT for høy, blå DipDye, når det virket som om det skulle være en blå ombre? Fin er du uansett Sophie og du blir bare penere og penere jo eldre du blir. 🙂

    13. Elsker fargen! Men, overgangen som flere også har nevnt er alt for brå, det skal se ut som det er en naturlig overgang, det gjør det ikke på deg..så det var synd! Jeg tror faktisk at du hadde kledd det viss du hadde hatt den fargen i hele håret! 😉

    14. synes du passa det bra, men jeg må nok si meg enig med de andre som kommenterte, at overgangen var for brå!
      Du bør få det fikset <3
      Digger deg!!

    15. Syntes du kler det, men det er jo ikke ombre. Man ser klart og tydelig “skille” mellom det blonde og det blå.. Meningen er jo at det skal være en myk overgang! Du burde fikse litt på det 🙂

    16. Hei Sophie! Du var veldig fin med hårfargen! Det kledde du!
      Men jeg lurte på en ting generelt, og føler det er litt vanskelig å få kontakt med deg andre plasser enn her, men jeg fyller snart 18 og da tenkte jeg og ta restylane. Jeg har egentlig veldig fyldige lepper fra før, men ønsker litt større overleppe. Men spørsmålet mitt til deg er om du kjenner noe forskjell når du kysser eller bare snakker generelt etter du har tatt det?
      Hilsen Synne

    17. Heilt ærlig syns æ det va fette stugt. Smakløust akkurat det der! Farg det platina igjenn !!

    18. Hvor mye betalte du tilsammen? Og er det slik at blåfargen vaskes ut etterhvert, eller er den permanent? 🙂

    19. Syntes det var veldig kult, men hadde vært enda kulere med en litt myk overgang isteden for så brå.

    20. Så utrolig kult gjort!! men hvordan blir blått hår tatt i mot i Afrika? det er kanskje ikke noen kulturelle “regler” angående hårfarge der nede?
      Har ei venninne som reiste på tur til et sted i Afrika engang, og hun måtte dekke seg litt til, passe på pengene sine, og ikke gå alene ute om kvelden. Hvordan er opplegget for deg egentlig? Har du folk rundt deg hele tiden, som passer på? Du skal jo tross alt til et fremmed land! Men mulig det bare er jeg som ikke har fulgt godt nok med, du har sikkert fortalt om opplegget allerede her på bloggen! 🙂 Hvordan er det med mat og vann der nede forresten? Kjøper man vannflasker, eller koker vann? Er det matbutikker der, eller mer lokale markeder? Har hørt at mange har tv og sånne ting da:) men vet generelt lite om Afrika! Er det mye kriminalitet der nede?
      Men uansett, pass på deg selv der nede! Alltid lurt når man er ung jente alene på tur!

    21. Det var fint men om du får en mer ombre effekt blir det mye finere! Syntes der var en litt sterk overgang.

    22. Det var driit kult 😀 men, overgangen fra blondt til blått sugde bokstavelig! Det går rett fra blondt til blått, og det er drit stygg! Ser så sinnssykt lite proff ut sånn som det er nå, så skjønner ikke at du synes det er perfekt, menmen! Kanskje perfekt i dine øyne, men kan spørre omtrent alle leserne dine om hva de synes om overgangen, og tror 99% av de sier at den var litt retard xD men det ble veldig kult altså 😀

    23. Wow, så utrolig stygt. Ser ikke ut som en frisør har gjort det. Altfor skarp overgang. Ikke pent i det hele tatt.

    24. Det var UTRULEG fint!!! Du kledde det veldig bra! Litt brå overgong kanskje, men det kjem seg nok etter eit par vaskar 🙂
      Gler meg til å høyra om Afrika-turen!

    25. Haha. Puppedame. Du klarer ikke å la være å flashe litt? Det hadde fint gått an å ta bilder av håret uten å vise pupp. Hahahaha.

    26. Syntes desverre ikke det ble så fint jeg..
      Det hadde vert mye finere om det hadde vert en mykere overgang fra blondt til blått.

    27. Hei, det ble faktisk mye kulere enn jeg hadde trodd med det blå og du kler det=) Passer veldig fint med blå øyne=) MEN når du sier du har sittet mange timer i stolen og sikkert betalt en god del så er mitt velmenende råd å gå tilbake å si at du synes overgangen ble for brå. Jeg er tilhenger av ombre og dipdye og har sett endel av det, men her er det skjedd en feil? det skal da ikke være så brått..skal fades mer inn og ikke være så markant? Ikke noe kritikk dette altså, kjære deg =)

    28. åååå det var nydelig :O dritmissunnelig! Nesten uansett hva du har gjort med håret ditt har blitt fint, omg 😮 Du er så kul! Kos deg i Oslo før du reiser videre <3

    29. Jeg syns du kledde det. Den “brå” overgangen folk kaller det syns jeg faktisk var fint. Kanskje du ville ha det selv. Syns det er teit at andre skal kritisere mot den lille overgangen, det er jo ikke noe fasit på hvordan det skal se ut. Er lov å være annerledes 🙂
      <3

    30. Stilig! Og veldig fin blåfarge. Men enig i det mange andre skriver her at overgangen ble litt brå 🙂

    31. Har en frisør seriøst gjort det der?
      Ikke mange som kommer til å ringe henne hvertfall.. Så utrolig stygg overgang. Fargen var kul. Men ser mer ut som noe du har gjort hjemme selv..

    32. Du kledde det!!! Synes kanskje at overgangen var litt brå, burde vært litt mer dusende overgang fra det blonde til det blå. Men nok en gang, you look good

    33. kjempe fint! er det sånn som går ut etter hvert? får når jeg tokk dip dye så begynnte se grått ut :/ plis svar? <3 <3

    34. Uææ, den sykeste overgangen.. Haha, herregud.. Og forresten- det der kommer til å bli et helvete å få ut, du som var så glad for at du ble blond igjen. Ikke glad nok tydligvis 😉

    35. Oii..som de fleste her nevner, så ble ikke overgangen bra. Altsååå..stilig alt sammen, bare ikke overgangen som funka helt. Håper du får pengene tilbake 🙂

    36. Kan alle dere som har negative ting å si bare la være? Det er hennes hår og hun kan gjøre akkurat hva hun vil selv. Dere trenger ikke skrive stygge kommentarer bare fordi dere er misunnelig på at noen faktisk passer med blått hår! Det var døds fett og annerledes, noe som gjorde det ekstra kult. Stå på Sophie, du er helt rå <3

    37. Overgangen var usmakelig. Det fikk hele greia til å få deg til å se dum ut, faktisk. Fargen kommer også til å bli helt forferdelig å få ut igjen. Og hvordan blir håret mottatt i Afrika? de har en veldig egen kultur og egne skikker

    38. Likte ikke overgangen fra blått til hvitt, det så litt amatør ut.. Veldig skarpe kanter! MEN DET VAR UTROLIG PENT OG KLEDDE DEG UTROLIG GODT OG DET ER VELDIG TØFT GJORT! Men forresten Sophie, du trenger ikke ta bilder i bh/lettkledd for å få oss interesserte i bloggen din, jeg hadde likt bloggen din bedre om det ikke var så lettkledde bilder. Nå tenker du sikkert at jeg er en gammel dame siden jeg tenker sånn cx jeg er 16 men syns det er litt ukomfertabelt med sånne bilder, mener ikke å være slem for du er nydelig c:

    39. Platinablondt hår gjør at du ligner slik du så ut som 16-17-åring. Kult med blått, men skulle ønske du hadde valgt en mykere overgang… Men du er tøff som tør!

    40. det va ikke særlig fint. kan med handa på hjærte sei at du va mye finere før du farget det 🙂 men såklart, smak og behag. e jo kanskje ikke like kult om du evt. ska ha på en grønn genser, åsså kommer den skarpe blåfarga i lagmed. passa jo kanskje ikke så bra :p men kult at du tør.

    41. DRITFETT!! men du burde heller ha hatt sånn at det “fader” ut fra blondt til blått, det er penere, gjør det.

    42. Er jævelig stygt at du skal til Gambia med babeadventures og dra for å vise hvor mye dere har, til folk som ikke har så mye. Pluss den blåfargen der var forfredelig. Til og med lillesøstra mi kunne gjort bedre og hun er ikke frisør en gang. Du burde revurdere frisør åsså, hvis du skal se så j****g ut.

    43. De fleste her kommer jo faktisk med konstruktiv kritikk altså. Så ta deg en bolle. Folk er bare ærlige, og man ser lett at overgangen er altfor skarp.

    44. Vist du farger litt rødt også så skjønner alle hvilket land du er fra! Haaha køda.. Fint, kanskje litt skarp overgang, men smak og behag 🙂

    45. Dette var ikke bra reklame for frisøren ihvertfall. Fargen var ikke tonet ut i overgangen what so ever.
      Du kledde fargen da.
      Har du tatt restylane i kinnene igjen??

    46. Synes du kledde det blå kjempegodt!! Stilig og tøft MEN: dette var ikke bra håntdverk! Så veldig hjemmegjort ut, kombinasjon mellom fargevalget og flyten mellom hårfargene ble ikke pent. Men så lenge du selv er fornøyd så er det det viktigaste men jeg ville fått dette endret..

    47. Åh, du kledde dette håret helt fantastisk godt! Synes du aldri har sett bedre ut 🙂 Ekstra fint siden du har så blå øyne!

    48. Er enig i de fleste over her, dessverre. Det ble dødsstilig og har vurdert liknende bare med pastell-lilla i steder, men overgangen ble alt for brå. Frisøren min har lyseblått på toppen også blir det gradvis lyselilla nedover, og der er det en naturlig overgang. Det er så sykt fint! På deg derimot blir ikke fargen gradvis blå, det går liksom fra platina til turkid på en gang om du skjønner? Hadde sett tusen ganger bedre ut om du fikk tona ut fargen ved skillet 🙂

    49. Syns overgangen var utrolig brå. Ser ut som at du har dratt sånn chalk nedover håret for å få farge i stedenfor at det faktisk er farga

    50. Blått og blondt på afrika tur???! Lol ;D dårlig jobb av en frisør syns jeg,håper virkelig at blå fargen blir svakere i overgangen fra det blonde!

    51. Synes det ble dritstilig, litt emo-aktig men synes det var kult forde jeg! 🙂 Når det er sagt synes jeg du så mer elegant og goddess ut med det mørkblonde håret..men du er tydeligvis ute etter en litt mer crazy rocka stil, og du kler det 🙂

    52. synes det så veldig halvgjort ut, så jeg må takke pent nei til denne typen frisør! for harde kontraster mellom blondt og blått. Hadde nok også sett mer forseg gjort om det hadde vært “duset” ut å mer jevnt der blåfargen startet

    53. Sophie, hvis du er usikker på hva du vil gjøre, burde du gå på sånn folkehøyskole i ett år, da får du utdanning samtidig som du får gjøre kjempe mye dødsgøy, ta foreksempel ekstremsport 🙂 eller du kan ta sånn nettutdaning gjennom sonans eller whatever <3 elsker det nye håret ditt btw 🙂 kler deg kjempe godt

    54. Nå må du farge håret igjen siden ingen likte det på bloggen.. ;p blir ikke fargen missfarga av sterk sol ? Du ska jo til afrika!! :O

    55. Synes begge fargene var utrolig kule, også sammen! Men synes at frisøren kunne gjort en litt bedre jobb med overgangen mellom fargene! Kunne sett veldig mye mer ordentlig og fint ut med en mykere overgang! Kisses ;*

    56. Det er noe rart med øynene dine når du smiler. Har du putta inn no dritt i kinnene også? Pass på så du ikke blir freak …

    57. Synes håret var dritkult, MEN overgangen var ekstremt brå og der er jeg egentlig ikke spesielt imponert desverre.. Hadde vært perfekt om fargen var litt fada ut øverst så overgangen hadde blitt noe mykere. Men ellers, helt fantastisk tøft 🙂

    58. kul tanke. men må si meg enig med mange av komentarene! syns overgangen mellom det blonde og det blå ble ALT FOR ekstremt. og det ville vært bedre med en lysere blåfarge eller bare farge håret helt blått..
      Så ikke veldig bra ut, og ikke akuratt helt deg følte jeg. men no hate, bare min mening! Tror ikke du beholder det sånt lenge, håper ikke det ihvertfall. du var så nydelig med den mørke blondfargen

    59. Haha, må le litt av alle dere som er bekymra for kulturen i det store landet Afrika. Altså: Afrika er et kontinent, med tusenvis av “kulturer”. Både storbyer, mindre landsbyer og turiststeder. På turiststedene og i storbyene har de nok sett litt av hvert, så tror ikke at det blå håret kommer til å by på problemer for Sophie Elise.
      Skaff dere et atlas, småberter 😉

    60. Så utrolig kult! Hadde jeg hatt penger til å både gjøre, og opprettholde en eller annen slik knæsj farge, hadde jeg så gjort det! Etter min mening hadde håret ditt sett bedre ut om fargen fade’a jo lengre opp mot hodebunnen fargen går. Altså at det starter med svak pastell, og går over i en mørkere og mørkere blå jo nærmere hårtuppene (bare for å forklare andre veien haha). Er personlig ikke fan av en så hard overgang/linje i håret. Men herregud følelsen av å være 100% fornøyd med håret(!) er så herlig, misunnelig!!

    61. Tror dere virkelig at de i Afrika bryr seg hvordan hun ser ut på håret? Noe mer enn det vi her i Norge gjør? De legger vel sikkert like mye merke til det som det vi gjør her. Hun blir jo ikke steinet fordi hun har blått hår? Faktisk er det sikkert mange der nede som synes det er tøft! De er jo glad i farger!
      Og er det egentlig noen som har forstått at Afrika er et kontinent, og ikke et land? (For å overdrive litt)
      Det er ikke likt i hele Afrika, noen steder er det slum, noen steder er det storbyer (som er mer moderne enn våre), noen steder er det ørken, noen steder er det regnskog! Det er ikke sånn at hele Afrika enten bare har butikker eller bare små markeder! De har begge deler 🙂 Og de har TV’er, iPhoner, ps og alle slags andre ting som finnes i resten av verden! De lever liksom ikke i steinalderen selv om det er mange fattige der

    62. Så fint det ble! Husker godt i en videoblogg der du sa at du skulle hjelpe noen venninner som skulle farge ombre, og det hadde ikke du kommet til å gjort, “blondie for life” som du fint sa det. Men gøy at du forandret mening om sånt 🙂
      Hvilke extensions bruker du nå? Du måtte vel farge de også, får å få det så likt som mulig ditt eget blå hår.

    63. Synes håret ditt egentlig ble kult med den brå blåfargen, men kinnene dine gjør så du løgner på en and..

    64. aha, burde tenkt på at det er ‘babe adventure’ som skal til afrika. regner med at dere gir blaffen i de lokale skikkene uansett, så hva er poenget med å spørre i det hele tatt? og hvilke svar regnet du med å få?
      for noen år siden, i et muslimsk land, gikk jeg foran noen blonde, skandinaviske jenter, akkurat så nær at jeg kunne høre hva de sa. de var kledd i kort-korte shorts, singlet og sandaler. passe strandantrekk, spør du meg, og milevidt fra det andre kvinner var kledd i. de freste og var sinte over all drittslengingen og klåingen. kanskje de skulle lært seg litt om kulturen de var på besøk i? husk at man er en gjest, en fremmed, når man reiser til et annet land, og SKAL innrette seg etter kulturen dit man kommer. det som godtas i norge er i svært mange andre land helt uakseptabelt.

    65. Fargen var utrolig, du kledde fargen din lille havfrue<3
      men, jeg må si at det ikke var gjort helt av frisøren... det var utrolig skjeivt/skrått/ugjevnt...
      Lurer på hvordan hun tok i fargen. "Malte hun det på mens du hadde håret ned ? Eller tok hun håret ut mens hun påførte fargen?
      Dip-dye skal være slik det høres ut dip-dyed - som om du har dyppet håret i farge.
      MEN, og her kommer det helt ann på frisyren.
      På hår som har krøller eller bølger spiller det ikke alltid så stor rolle, og man kan sluntre litt med påføringen, men du som (alltid?) liker å ha rett hår er det utrolig viktig at det blir helt rett.
      Kan være bildene, men om ikke kan det lett fikses med å jevne det ut litt høyere opp håret.

    66. Det var skikkelig stygt og kledde deg ikke i det hele tatt. det burde også den som gjorde det på deg sett altså..

    67. Diiiigger at du turte det, og DIGGER håret. Helt jævlig rått!
      Haha til de som sier det er stygt.. Smaken er som baken. HELDIGVIS liker vi ikke alle det samme 😉 Noen liker sitt kommunegråe hår og kjedelige liv, andre er eventyrlystne og tørr å prøve nye ting. You go girl!

    68. Du er bare et supert forbilde for meg! Det du gjordet med håret ditt var bare helt legendarisk 😀
      Det kledde deg og du må ikke noen la deg tro noe annet <3

    69. synest ærlig talt at det ikke passet på deg… pluss overgangen!!! herregud ser jo ut som en noob som har gjort det…jævla stygt

    70. Store deler av Afrika er muslimsk og det finnes anstendighetsregler over alt i hele Afrika. Selv om avkledde nordiske kvinner godtas, betyr ikke det at det er akseptabelt/godkjent. Frekke menn er det over alt, og ekstra frekke blir de når de tror damene er billige fordi de kler seg slik de lokale prostituerte gjør.

    71. Au, den fargingen gjorde vondt! Ikke heldig med resultatet.
      Er det forresten noe sminkefeil med kinnene dine på bildene?

    72. Litt skuffa er jeg, hadde håpet du gikk for en pastellfarge.
      Men jeg syns du kledde det bra, og det at du liker det selv er flott 🙂

    73. Haha, selfølgelig må du kun være innført i undertøy når du skal ta bilder av deg selv og vise fram det nye håret ditt:) Å ha på seg mere tøy ville jo vært unormalt

    74. Det ble utrolig fint! Har lyst å farge det lyselilla selv 🙂
      Men angående reisen, hvis du ikke allerede vet det så er det litt spesielle “bilderegler” der nede. Tror du har godt av å lese denne artikkelen, spesielt under “Ta ansvar”.
      http://www.klikk.no/kvinneguiden/reise/article890230.ece
      Om linken ikke virker kan du søke på “Resevett: her er det uhøflig å ta bilder”
      God tur, håper du koser deg masse!

    75. Jeg likte håret ditt VELDIG godt! Det kommer jo også til å bli mer og mer lik pastellfarge etterhvert som det er i håret. 🙂

    76. Hei, siden du skal til Gambia og trenger simkort med nett anbefaler jeg deg Qcell, den er best for den har 4G, men vis du har IPhone 5 så må simkortet slipes og det er litt stress.

    77. kor e LIKER IKKE knappen ,når man treng den!? e speint krdan du takle kritiken deinna gangen..æ like speint hvergang du skriv innlegg /svare:-)

    78. Fiks overgangen, Sophie! Det ser ut som frisøren din har satt en bolle på hodet ditt og så bare farget det som er utenfor blått.. Blir for skarpt. Men ellers veldig fint:)

    79. Hm, for å være ærlig synes jeg det er litt skummelt at du reiser til Afrika (ja, jeg vet at det er et kontinent), med platinablondt hår, og trange klær og utrigning. Og med det blå i håret blir du litt av et blikkfang. Det er en del frekke menn der nede, selvfølgelig lever de ikke i steinalderen lengre, men jeg vil tro at det er en større risiko for blonde norske ungjenter å oppholde seg der, enn her i Norge?!! Ikke press grensene der nede Sophie, og for all del; ikke la bloggen din spre seg der nede, de har jo internett, og å se masse bilder av deg i undertøy kan kanskje provosere mer i Afrika, enn her i Norge?

    80. Sorry, men det der var ikke noe fint. Overgangen var altfor hard, ser litt ut som at du har gjort det hjemme og faila.
      Hvorfor gjorde du det, du hadde jo så fint hår..

    81. Hærregud…trenger alle og være misunnelige bare fordi de ikke syns noe om denne fargen??dette ser bare ikke bra ut.huff.du ble helt blass med den platinafargen og det blåe…for en overgang.ser ut som du har gjort det selv og ikke vært hos en frisør…jeg hadde ikke ringt denne “fantastiske” frisøren din og ordnet time.

    82. jeg synes overgangen var kjempefin , synes det er så utorlig tøft , jeg har selv grønt går 🙂

    83. Herlighet, det der var ikke noe fint.. Hadde da enda overgangen fra blått til lyst vært mer naturlig!!

    84. Syns det ble kjempestilig jeg, det eneste negative jeg kan se er overgangen som ble litt vel brå! 🙂 du er nydelig, Sophie <3

    85. åhh, nei nå ble jeg inspirert! Du ser ut som en vakker havfrue/fe/fantasi ting<3 Jeg sminker, og sjuke så kult det hadde vært for deg å ta ut havfrue looken helt! wow, dette er sykt kult!

    86. Kult og tøft gjort av deg, men som de fleste allerede har sagt, så er ikke overgangen noe å skryte av. Dere bloggere kan skryte så mye dere vil av Hendrix, men de er faktisk ikke såå flinke der 🙂

    87. Uf stakkars deg.. Håret ditt kommer til å bli aldeles ødelagt når du prøver å få bort det blå :/ sitter sykt godt i håret! Tok 4 måneder for meg å i det hele tatt få fargen til å falme, håret mitt ble nesten helt ødelagt..

    88. Det var stilig! Men du burde ha farget håret ditt platina og blått ETTER afrikaturen! Ikke før, vær forsiktig der nede Sophie. VEt du er bare 19 år og umoden, men vær så snill og dekk deg til og ikke gå i stramme utringinger nede i Afrika. De har et helt annet kvinnesyn der nede enn her i Norge.

    89. Herregud, du er så tøff. Folkens, tenk om det var dere som hadde farget håret sånn og var kjempefornøyd, og så klikker du deg inn på bloggen, og BAM – et hav av hat? Hadde dere ikke blitt litt lei dere? Dere kan si hva dere vil, men det hadde stukket. Jeg forstår ikke at dere ikke har mer empati enn at dere lar deres eget ego komme over andres følelser. Det sier mer om dere enn om Sophie.
      Håper du ikke sitter hjemme og blir lei deg av alle de negative tilbakemeldingene nå Sophie, de betyr ingenting (bortsett fra masse gratis PR, takk negative babes<3<3<3<3)

    90. Tar du restylane i kinnene også? Synes du er mer enn bra nok som du er, ikke vits å fikle så mye synes jeg da..men er jo ditt ansikt og dine valg 🙂

    91. Så jævlig kult!! Dette kledde du så absolutt og spesielt med det lyset håret på toppen. Vågalt gjort! Akkurat nå ønsker jeg at jeg hadde langt hår, var blondine og kunne farge håret mitt lilla eller blått som deg, jævlig kult! yo go girl!

    92. Rebecca Elizabeth; har vi lest samme kommentarer? Minst 9 av 10 synes jo det var fint, men at jobben kunne vært gjort bedre. Er ikke noe negativt med det. Det ser sikkert Sophie selv også.
      Sophie elise; Så stilig det ble. Synes det er så flott med slike fargeklatter (no pun intended, hehe) av mennesker, som gjør akkurat som de vil.
      Skal bli spennende å se hva denne Afrika turen er for noe. Ser “sisteplass” også skal reise.
      GOD TUR og kos dere masse.
      Alle andre; Ikke gidd å spør om Sophie og kjæresten hennes hele tiden. Hun har selv skrevet at hun vil ikke skrive så mye om dette lenger – så det får dere fint respektere.

    93. Syntes det ble kjempe fint Sophie, elsker at du er sånn type som bare gjør det og ikke nøler! Har alltid hatt lyst til å gjøre et eller annet annerledes med håret mitt lenge, men tørr ikke. Det kledde deg kjempe godt! Ønsker deg en herlig dag videre!

    94. Dritkult!!! LOVE IT! 😀 Eg e ikkje nå fan av piercing i ansekte, rare farge på håre, å heile den stiln dær..! Men dipdye eller stripe i fargen rosa, blå og lilla, eventuelt en slags kombinasjon, dæ syns eg e sykt stilig! Synd at så mange har fordomma mot dæ som e litt annerledes :p Eg har ikkje litt fordomma mot dæ en gång, har hatt rosa stripe sjøl å elska den! Blei supertfint Sophie 🙂

    95. Det var faktisk døds fet! og du kler det!
      må innrømme at jeg var en stor hater på deg før jeg så deg på “Bloggerene” du burde være glad for at du ble med der, om det endra mitt syn på deg er jeg nok ikke det eneste. gikk fra og misslike deg te og få deg som forbilde bare på noen få episoder! du er rå på alle måter og så mye mer enn du blir fremstilt som på bloggen! stå på, du er virkelig rå! 🙂

    96. du kledde det! Regner med overgangen blir jevnere etterhvert. Uansett, du bør skaffe deg ny header nå som du har farget håret! 🙂 du er dødskul

    97. Kult at du gjør noe litt andeledes. Det er tøft av deg, men tror det hadde vært litt finere hvis det var en mykere overgang, sånn at det ble mer ombra 😉

    98. Så utrolig kult:o
      Jeg syntes at leopene dine har blitt så mye finere nå i det siste:* det gjør noe med hele ansiktet ditt:) utrooolig pent

    99. Herregud håret ditt, måtte ta en dyp åndedrag der! Pustin min forsvant på 1,2,3.. Så ekstremt nydelig!

    100. Wow! Trodde egentlig du kom til å havne med rosa! Hehe. 😛 Men det var fint da! Du kledde faktisk hårfargen! Men hun burde kanskje ha tatt en roligere og mykere overgang for den ble litt hard.

    101. Sinnsykt fint! Det kledde du kjempe bra! Skal du tilbake å fikse sånn at overgangen til blått blir gjevnere? Utrolig vakkert var det ihvertfall. Jeg har sort hår, så jeg får ikke til det der, men det er såååå FINT!

    102. Det ville nok vært finere om overgangen mellom det blonde og det blå hadde vært mer naturlig !
      Hun burde brukt tupperingsmetoden man bruker når man skal ha ombre.

    103. Syns det er flere som burde prøve å tenke at dersom de ikke har noe pent å si, kan de holde munn.
      Håret ditt ble så stilig! Syns det er så kult at du tørr å gjøre sånne ting. Jeg hadde nok aldri turt det selv, men det er jo så kult! 🙂

    104. Synes overgangen var for skarpt så det ser ikke så særlig fint ut i punktet der blondt og blått møtes. Hadde vært finere med “Smoth” inn som de folka på weheartit og tumblr, men eller kler fargen deg fint. Borti fra det så er det fint

    105. Shit, så stygt!! Skjønner ikke hvorfor du ødlegger håret ditt på den måten. Du kommer til å være drittlei blåfargen om en uke, og angre som faen..

    106. Hei, lurte på om du kunne ta bilde av deg selv med de nye nellyklærne? Du bestilte jo en genser med freshe farger på, men en løve! Har tenkt å kjøpe den selv, men vil vite hvordan den sitter på og så videre før jeg bestemmer meg.
      Tøft hår foressten, liker at du går “all in” når du prøver noe!

    107. Jeg synes det er dritkult med to hårfarger. Men som nevnt var ikke overgangen særlig vellykket mellom hårfargene. Så hjemmefarget/amatør aktig ut desværre :/

    108. Kunne kanskje vært en mer naturlig overgang fra blondt til blått? Men kult var det, absolutt! Kjenner meg igjen når det kommer til å være spontan. Kommer jeg opp med en tanke – må det gjøres! Du er tøff som tørr å være så drastisk! Og som tør å gå mot strømmen, gjør det som føles best for deg og ikke henger deg opp i hva folk kommenterer, som tullingene over. Du er en smart og reflektert person, som samt. kan være litt crazyyy – i like it

    109. Hvordan for du sånt oppsett på bloggen? Finner det ikke ut! Designet mitt blir bare kjedelig! Kan du lage et innlegg hvor du gir tips om designing av blogg?

    110. Så fint! Har lyst å gjøre noe nytt og spennende med mitt hår også, må bare tørre å gjøre det 🙂

    111. Når folk skriver ting som ”GRUSOMT SMAKLØST” blir jeg litt sjokket! D var jo DRITPENT! <33 En brå overgang fra blondt til blått er bare pent synest jeg <3 når d er gradvis overgang, forsvinner lissm all spenningen med dip-dye! Den blå fargen fremmhever lissm øynene dine <3 stå på og vis dem hvem som er sjef C; <33

    112. elsker deg og leser bloggen din hver eneste dag! du er en stor inspritation for mange, men sånn helt, helt ærlig så er det der det styggeste jeg noen gang har sett! farge deg rosaaa eller blond igjen sorry, men det der kledde du bare ikke <3

    113. så pen du var
      🙂
      du er så heldig som er så natulig pen! 🙂
      du kledde det blåe
      Kan du skrive hva slaks blå farge det er?? vær så snill!!
      Du var kjempefin 🙂

    114. Helt forferdelig, ser ikke ut som den flinke frisøren har hørt om gradering, altså overgang fra en hårfarge til en annen, hvertfall fra blondt til blått! Farg det blondt igjen du

    115. Herregud du ser så usikker ut at det er heilt sjukt.. Eg har sett på Bloggerne og det ser ut som du virkelig trenger profesjonell hjelp. Ser ut som du har så sjukt dårlig sjølvtillit at det går ikkje ann.. Desverre hjelpe det ikkje å ta operasjonar til mangfoldige tusen. Føle du deg bedre? Gjer du egentlig det? Tvilar sterkt! Blikket ditt er så flakkande. Ser det spesielt godt når “Voe” kjem rett etter deg. Ho er så trygg på seg sjølv og så jordnær og rolig. Blikket lyser ro og tryggheit. Mens ditt LYSER usikkerheit.. Kan du ikkje ta opp dette emnet? Skriv eit nært og EKTA innlegg om det. Eg meiner ikkje å vera frekk, og slit med det samme sjølv. Kan ikkje du væra den personen som står opp og snakkar om usikkerheit og dagens samfunn. For det er tøft å vera ung og usikker. Men er det meininga at alle skal vera perfekte??

    116. Hendrix har farget en rett “strek” på Andrea badendyck sin ombre også, skaper ikke god reklame. Jeg hadde ikke dratt dit om jeg ville farge ombre etter å ha sett hvordan de gjorde det med dere 2.

    117. Skal si du kledde å få håret ekstra blondt igjen 🙂 Det burde du holde fortesette å ha!
      Men når det kommer til det blå så synes jeg frisøren har failet, det skal faide naturlig ut og være jevnt. Hvis du blir sponset av frisøren så burde sjefen for frisørsjappa satt en stopper for publiseringen av det dårlige arbeidet. Dette gir ikke annet enn dårlig pr for firmaet. Hvem som helst kunne gjort en bedre jobb.
      Bortsett fra det så synes jeg blått hår nederst er veldig kult, og jeg tror det blir bedre hvis du vasker håret noen ganger.

    118. Dette kledde du! Jeg er selv veldig fan av “spesielle” farger i håret, og har farget rosa dipdye flere ganger 🙂 dessverre må jeg si meg enig i det mange har sagt – at frisøren har gjort en ekstremt dårlig jobb med blåfargen. Fargen i seg selv er utrolig fin, men hadde dette vært en ordentlig gjennomført farging hadde ikke overgangen vært så brå – det er selvfølgelig vanskelig å få til en myk overgang mellom to farger som er så forskjellige, men er frisøren flink skal han/hun få til en mer naturlig overgang mellom fargene. Synes du burde klage på dette!

    119. Fysj for noen kommentarer enkelte skriver..skam dere!!! Tenk å skrive sånn til ett menneske! Det er greit dere ikke liker det, men unødvendig å skrive “grusomt stygt” “fail” og lignene..jenta har faktisk følelser!!!! Kanskje hun ville ha det sånn som dette her og ikkr som “fasiten” dere slenger i trynet på henne..jeg mener so what? Det er HÅR vi snakker om her, som om det er krise og dødssynd å farge håret i en annen farge enn det andre har. Sophie Elise jeg håper ikke du tar deg nær av slike teite kommentarer, at du bare rister på hodet og tenker “javel, mitt hår, jeg gjør som jeg vil og jeg er fornøyd!!!.” Tenk å oppføre seg sånn og latterlig gjøre ett menneske på den måten, blir dere ikke flaue over deres egen oppførsel? Sophie Elise tips fra meg med det håret hadde det vert råstilig å hatt en “alternativ” photoshoot som havfrue, animefigur, fe eller en annen fantasifigur! Det hadde blitt råååå stilig!!! Selvførgelig iført noen sexy alternative klær! 😀

    120. Trur ikkje det blir problem i afrika.på den andre sida finner du ikkje større variasjon i frisyre enn der. Stritt, krøller, afro, extention, wigs, rød, blå, gul, dreads, hwilt kort osv. Janteloven kan ta seg ein bolle

    121. Du har så kul klesstil 😀 Og jeg digger håret ditt! Ha det sånn lenger i en måned plis <3 Lykke til i Afrika 🙂

    122. Folkens, slutt å bitch om overgangen. Dere tror dere er så sinnsykt proffe med alle “tipsene” deres, men dette er ikke ombre, det er dip dye. Da skal det se ut som om håret er blitt dyppet i en bøtte med farge. Er jo helt tydelig at frisøren ikke har prøvd å få overgangen til å fade?? Dessuten kan jo Sophie få se ut som hun vil! Tror dere virkelig hun bryr seg om hva dere synes om håret hennes?

    123. Sorry men dette var ikke mye pent.
      Man må få lov til å kommentere at man ikke liker det da. take a chill pill du over.

    124. Dritkult hår 🙂 men overgangen var ikke sånn kjempepen og tror det hadde vært penere med en annen bunnfarge enn perle/hvitt. Det blå er kjempe fint, dessverre ikke det hvite!

    125. Syns det er veldig kult å farge håret i “crazye” farger, men du burde heller bare farget litt av tuppene, eller aller helst hele håret. Overgangen her ser ut som at frisøren gikk tom for farge og fikk bare farget 3/4 av håret.
      Ellers syns jeg fargen var drit kul! Har selv farget håret, men jeg farget det i en knall-lilla farge! 🙂

    126. Om folk skal være så forbanna spydige på grunn av en hårfarge, da ser jeg også min rett til å irettesette dem litt. Det går begge veier, vet du 🙂

    127. Det hadde vært fint om overgangen fra blondt til blått ikke hadde vært så skarp. Vil ikke akkurat si at dette var en bra jobb.

    128. Dårlig frisørarbeid, dårlig fading, ingen erfaring innen ombré/dipdye.. skam for frisørarbeid, hilsen en som er frisør selv 😉 viste dette til mine kollegaer og de lurte alle sammen på hvordan i huleste hun kunne gjøre et så dårlig arbeid..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg