rosa hår – here I come?

På lørdag drar jeg til oslo, og på søndag har jeg en frisørtime klar hos Sara på avdeling majorstuen, Hendrix Hair. Hun er utrolig flink og har god peiling på hva han gjør, så jeg vet at i hennes hender er jeg trygg. Faktisk så har jeg aldri blitt så fornøyd før etter ett frisørbesøk som jeg var hos henne, og det sier jo litt! Som dere kanskje vet har jeg prøvd de aller fleste hårfarger, men jeg har aldri gått helt “utenfor boksen” og prøvd noe sinnsykt. Hvem vet, kanskje jeg tør det denne gangen? 

Haha som dere kanskje husker endte jeg opp med uvrillig rosa hår for et par år tilbake siden, eller det var vel en kombisjon av spy-orange, rosa og hvitt. Men denne gangen ville det jo blitt noe helt annet! Da fikk jeg heeelt sammenbrudd, haha. 

1. 

Candie-Candie

2

Grey/blue hair color

3

Blonde To Pink Ombre Hair

4

ahhhmazing soft pink hair colour.

5

. . Om jeg ikke går for en crazy hårfarge (alt dette avhenger om de har extensions inne i den nyansen jeg ønsker meg), så blir det nok noe litt mer “vanlig” som denne fargen:

6

Hviken synse dere var best? ♥ Jeg personlig holder en liten knapp på den blå/ tyrkise dipdyen, men vi får se hva jeg finner ut sammen med frisøren! 

 

232 kommentarer

Siste innlegg