etter flere år

Nå skal jeg fortelle dere noe ganske sykt! Jeg er vel neppe den eneste der ute som har en “nettvenn”? Jeg har iløpet av årene hatt ett par slike, men jo eldre man blir, jo verre blir det å holde kontakten. Men en kjekk kar fra Sverige, Viktor Frisk har jeg altså klart å holde kontaken med i snart 5 år, selv om han bor så langt unna og vi aldri har møttes tidligere. Vi snakker i telefonen, på meldinger, på facebook og alt mulig – jeg kjenner han nok bedre enn mange jeg faktisk har møtt i virkeligheten. Men nå, etter så lang tid skal vi faktisk møtes for første gang, og det på grunn av denne drikken her: 

 

Hæh, tenker dere kanskje? En drikk med Alo Vera? Men jo, nå har det seg slik at Viktor jobber med dette, de skal ha event i oslo når jeg er der i slutten av februar, så da får vi møttes – etter 5 år!!!! Jeg er ikke nervøs eller noe, jeg gleder meg bare. Det er rart at man kan finne noen man klikker så godt med som bor så langt unna, men det er faktisk mulig! Og nei, det er ikke noe romantisk overhode haha. Han har kjæreste, og på den tiden vi har jeg hatt flere forhold. Så noe sånt er det overhode ikke. . Men jeg gleder meg uansett! :D 

Fikk en hel eske med Alo Vera drikker hjem nå. Perfekt, da har vi ingen grunn til å ha brus hjemme.

Woho! Vel, nå skal jeg komme meg ut, i mellomtiden kan dere få noen outfitbilder fra tidligere. Kanskje noen av dere har hatt en slik “nettvenn” før, eller har det enda? Jeg personlig har en venninne som har snakket med samme gutt siden hun var 13 år, og i år blir hun 20. Det finnes sikkert mange morsomme historier der ute!

Hood og solbriller fra madlady.se, clutch fra glitter, armbånd fra missme.se 

Jeans fra nelly.com og merket johnny was, men de er utsolgte! 

Haha, posen fra polet kom litt i veien ser dere kanskje . . Skoene er fra zalando.no 

En siste ting! Det er flere av dere som har lurt på hvor mye jeg vet i forkant av hver episode Bloggerne. Svaret er, så og si ingenting! Dette fikk jeg på mail fra produsenten her om dagen, så det blir nok en spennende episode for min del. Jeg synes jo alt er helt forjævlig kleint å se på, men det blir det vel alltids når man ser seg selv på film. . Men imorgen er det nok en veldig bra episode, med litt grining til og med. Huff!

Husk bloggerne imorgen på BLISS da! Klokken 20:00 ♥ 

116 kommentarer
    1. Møtte min nettvenn på youtube i 2008 og bestemte oss for å møtes i slutten av 2009. Nå har vi vært sammen i over 4 år og er foreldre til en liten gutt på snart 10 måneder!

    2. Herregud så fint håret ditt var! Kan du lage en videoblogg hvor du viser hvordan du får det sånn? Jeg bruker alltid masse tid og produkter på håret mitt, men allikevel ender jeg alltid opp med flatt, kjedelig og fett hår på slutten av dagen.. Hadde vært flott å få litt tips 🙂 <3

    3. Så fin outfit!
      Följ gärna med i min blogg om livet på behandlingshem! Under nio år har jag haft depressioner, självskadebeteende och anorexia och varit inlagd på sjukhus i långa perioder.
      Nu har jag hittat tillbaka till livet och mår bra! Idag stöttar jag och motiverar människor med psykisk ohälsa och inspirerar till ett friskt liv!

    4. Haha ja ! hatt en jeg har snakket med siden 9ende klasse, nå går jeg siste året på vgs. vi har møttes 1-2 ganger. vi snakker forsatt sammen ! jeg har fått meg kjæreste nå så snakker ikke så mye med han lenger, men vet at viss jeg tar kontakt igjen så vil han være der 🙂 det er koselig !

    5. Så heldig du er som har fått alle de Alo vera drikkene! Og du ser nydelig ut som alltid<3 er sykt sjalu på det fine håret ditt!!<3

    6. hadde veldig mange nettvenner da jeg var 16, og nå er 3 av dem mine beste venner, og vi har møttes mange ganger. hun ene bodde til og med i samme by som meg!!!!! veldig kjekt!

    7. har snakket med en jente i 7-8 år, og i høst møttes vi endelig. hadde egentlig planlagt å møtes for 3 år siden, men det kom frem en stor krangel som gjorde at vi sluttet i snakke i over et år (fjortisperioden…), noe som var veldig synd. men iallefall – hun er den mest fantastiske personen jeg har møtt, og kjenner. hun bor i stavanger og jeg på nordmøre, men 14 timer med tog hver vei var virkelig verdt det! og nå kommer hun tli meg om 4 dager, iih!! 🙂

    8. Jeg møtte kjæresten min på nett, nærmere world of warcraft. Møtte han to år etter vi møttes der og nå er vi kjærester:D han er fra og bor i England men han skal flytte til meg snart 😀

    9. Jeg hadde nettvenn, i flere år. Vi møttes for 3 år siden. Og siden har vi vært sammen. Så utrolig takknemmelig for det igrunn 😄

    10. hva skjer med å drive å snakke i tlf, chat, meldinger osv med en annen gutt når du har kjæreste? hadde det vært min kjæreste som hadde drivi slik, hadde det vært helt uaktuelt for min del at de liksom skulle ha møttes . uansett om det hadde vært venn eller ei. men det er jo min mening da. kan hende mathias driver med slik han og, og at dere begge godtar det? du skriver sjeldent om han forresten.

    11. Ja, har en som jeg blei litt kjent med på nettby for flere år sida, og hender vi prater litt av og til. Lenge sida nå da, men. Har prata på tlf også 🙂 Men har aldri møtt han før da;P

    12. Jeg hadde sikkert nok nettvenner til å fylle en hel skoleklasse, stort sett jenter! Et par av de møtte jeg også – superkoselige! Dessverre har vi ikke holdt kontakten i ettertid…. Jo, også hadde jeg brevvenner. TI på det meste – det er så koselig med håndskrevne brev! 🙂

    13. Jeg møtte kjæresten min på nettet, og vi har vært sammen i tre år nå! 🙂 Han reiste hit for første gang i 2013 etter å ha hatt et avstandsforhold i to år.. fantastisk hvordan man kan klikke med noen som bor på andre siden av kloden.. Han bor helt ute i Hawaii !! Og jeg skal dit om 2 uker !! 😀

    14. Så utrolig gøy, Sophie!
      Hadde også en kjempe god nettvenn, vi kunne snakke om alt og delte alt. Vi klikket så bra og snakket både på telefon, skype, kik, snapchat osv.. vi snakket i 11 måneder før vi møttes, og når vi møttes var så utrolig bra dag, selv om vi begge grugledet oss veldig.
      Og vi endte opp med å bli kjærester, haha. Noe vi enda er 🙂

    15. Begynte å snakke med en gutt i 6. klasse og nå går jeg vg1. Snakker ofte enda, og han er utrolig herlig og en av de snilleste jeg vet om. Det er rimelig herlig det! 😀

    16. begynte å snakke me ei jente i 2009 , og vi har fortsatt kontakt og vi har blitt bestevenna :)og vi skal møtes i sommer 🙂

    17. Åh, den hårfargen du har nå er bare helt perfekt for deg! Synes du kler den utrolig godt :)) måtte bare si det, haha

    18. Haha, faktisk så har jeg en sånn nettvenn også, og du kjenner han. Marcus Laberg 🙂 Vi ble vel kjent når jeg var rundt 12, så han var 10! Hahha, herregud. Vi møttes ikke før jeg var rundt 14, men vi møttes utrolig nok i Tyrkia. På samme hotell, som vi hadde lurt foreldrene våre til. Så ble vi kjærester, og jeg dro til Harstad for og møte han, så ble det slutt og etter det gikk alt tilbake til normalt. Vi har enda god kontakt, og han kommer nok alltid til og være min aller beste venn, så jeg håper det går like fint for deg og Viktor! Muligens uten kjærste delen som kan ødlegge litt, haha, men ellers! 🙂

    19. Jeg har snakket med en nettvenn, fra jeg var 13, og han var 12 til nå. Og jeg er 23 år i dag, blir 24 til sommeren. Vi har masse minner, og har hatt vår del av koselige og lange samtaler. Og har følgt hverandre fra vær vår kant, han bor i Sogn og Fjordane og jeg i Bergen. Jeg har hatt flere kjærester, og han har hatt en kjæreste. Jeg har vært veldig sosial i eget liv. Og han var trivdes mest blant pc-spill og gameing generelt.
      Vi har vokst sammen, og vi prater fremdels sammen på facebook osv. Jeg vet at han alltid vil være der for meg. Og han er en kjempegutt. Det som er litt kjedelig er at vi alltid har pratet i romantiske undertoner. Ja vi er venner, men vi ha begge bevegd oss inn i en fantasi “om oss” opp til flere ganger. Så det å møtes har føltes feil, selv om sjansen har vært der de siste årene. Jeg er nemlig sammen med verdens beste mann, har vært sammen med han i flere år nå, og vi er forlovet. Men tanken på “nettvennen” min, er en merkelig tanke…
      Hadde kanskje han som har følgt meg gjennom hele livet, vært en bedre partner? Dumt at jeg aldri fikk gi den gutten, som har vært på min side siden jeg var 13, en real sjanse. Om det er noe jeg angrer på, så er det det. For da kunne jeg lagt vekk, for hvis atte, men atte ect. Men det er et stort skritt å ta, når man møtes blir alt virkelig, og vi lever ikke lengre gjennom hverandres fremstillinger av hverandre.

    20. Den Vitamin Well greia er jo ikke no han driver med, hvorfor har du bilde av det? Gikk på bloggen hans, og der ser flaskene helt annerledes ut og heter no anna 🙂

    21. Jeg ser på bloggerne bare pga deg, ser på TV2 sumo så spoler over hver gang det er om noen andre enn deg eller Emilie. Men du er det mest spennende!
      Og jeg har hatt en fyr jeg har snakket med over nettet siden jeg var 10 år. Nå er jeg straks 20 🙂

    22. Møtte en gutt på snapchat, og snakket med han så og si hver dag i et halvt år, før vi møttes. Og nå ligger han ved siden av meg i senga. Helt snålt

    23. Ironisk at du for ikke lenge siden sa at vitamin water var idiotisk og like ususnt som brus. Men nå får du vel penger for å skrive fine ting om det.

    24. Så syyykt fin parykk og plastikklepper – som er så svære at du ikke klarer å lukke munnen.
      Håper du våkner opp snart, men det gjør du kanskje aldri uten terapi.

    25. Har hatt flere, men dessverre har jeg mistet kontaken med nesten alle. Det er sånn kanskje en gang i halvåret jeg snakker med en av de. Men det er helt sykt hvor glad du kan bli i en person du ikke en gang kjenner. Og jeg har seriøst ledd meg ihel av noen av samtalene til nettvennene mine. Det er bare så trist at de bor så langt unna ..

    26. Har hatt en nettvenn i ganske mange år nå. Møtte han via nettby, som var populært for en stund siden. Snakker fremdeles i dag, kanskje ikke så ofte som jeg ønsker 🙂 har aldri møtt han før, men vi skal på Landstreff på Lillehammer sammen! Det blir som sagt den aller første gangen jeg møter han, og jeg er så spent!

    27. Så ironisk at du, for ikke så lenge siden, skrev i et innlegg at det er like usunt som brus og at bare dumme mennesker tenker at det er sunt

    28. Har en person som jeg har snakket med siden jeg var 14, nå er jeg 19. Egentlig en veldig trist og intens historie.. Tror dette faktisk er mer normalt enn man tror 🙂

    29. Nå var du utrolig fin på håret! farge,tykkelse, lengde og alt! Behold det slik! Dette kler du!

    30. Hei, kan du fortelle om hva slags farge frisøren din har brukt på håret ditt? Vil ha samme farge 🙂

    31. Til anonym: Selvom hun skrev det så kan hun jo endre mening som alle andre mennesker! Det er så unødvendig å skrive sånt crap bare for å sette hun i ett dårlig lys!!!

    32. Spennende! Jeg har en internettvenninne i USA som jeg har holdt kontakten med i 7 år 🙂 Hun er kjempesøt og vi har sendt både brev og pakker til hverandre. Vi har ikke fått møtt hverandre ennå, men hun er som en søster for meg.

    33. Åå. Skal jeg fortelle deg noe? Jeg er nå lykkelig forlovet og samboer med min “nettvenn”. 🙂 jeg var 13 år første gangen vi snakket sammen. Når det hadde gått et halvt år skjønte jeg at jeg hadde falt pladask for han. Han var da 16 år og tenkte som så at “hun er jo bare 13 og vet ikke hva hun snakker om”. Han ble sammen med en annen. Når de ble sammen gjorde jeg noe som er litt vel klisjé: skrev et LANGT brev til hanpå nettby(haha) hver ENESTE dag om hvor mye jeg savnet han. Skjønte etterhvert at jeg måtte prøve å komme meg videre og fikk ny kjæreste. Men jeg klarte ikke å tenke på noen andre enn min “nettvenn”. Han klarte heller ikke å holde seg unna så vi snakket sammen veldig ofte selvom vi hadde kjærester(mange ser på det som å være utro, men sånn var det overhode ikke) han gjorde det slutt med sin kjæreste for meg, men jeg turte ikke pga masse personlige greier som er mellom meg og han. Vi møttes for første gang i smug og da var det gjort. Jeg bestemte meg for å gå fra min daværende kjæreste. Men det ble også fort snudd på hue etter personlige grunner. Men nå sitter vi her den dag i dag. Lykkelig forlovet og samboere. Jeg blir straks 20 og han 23. (Akkurat som din venninne) alle som sier det ikke går ann og finne den rette over nettet, vet ikke hva de snakker om.

    34. du er sååå pen!! men jeg lurer på en ting.. er du og Mathias enda sammen? har ikke sett at du har skrevet noe om han på bloggen i det siste ! 🙂

    35. Har sykt mange internettvenner. Helst venner jeg gamer forskjellige spill med, men ei jente som er bestevenninna mi ble jeg kjent med på habbo i 2006. Sykt at vi har vært venner så lenge, selv om vi bor på forskjellige sider av Norge. Nå har vi jo heldigvis flyttet nærmere hverandre.
      Jeg fant også kjæresten min på nettet, vi ble kjent på et spill og nå har vi snart vært sammen i 1 år.

    36. Så kult ! Jeg tror jeg faktisk “kjenner” Viktor jeg også ^^ Eller, jeg har sett ham veldig ofte pga han er veldig god venn med en jente som heter ; Nellie Berntsson 😀
      Kunne du i hvertfall spurt ham om han kjenner henne?♥

    37. Er du ikke sammen med Mathias lenger? Ingen som kan svare på det???? Du har fått mange spm ang det, hvorfor kan du ikke svare??

    38. Fikk 2 nettvenninner på gosupermodel faktisk, når jeg var 11-12? Vi har møttes 3 ganger og er så glad i døm! Første gang vi møttes var på aker brygge hvor hun ene kom med ferja fra nesodden. Ble så glade for å se hverandre at vi løp mot hverandre for å klemme, noe som resulterte i at vi tryna på kaia! Haha, morsom opplevelse 🙂
      Blir 17 i år.

    39. Så ironisk att du satt å snakka dritt om alle som drakk vitamin Well for ett par uker siden. Du tenker ikke så langt du

    40. Haha, jeg hadde kjempemange nettvenner fra jeg var 14 og oppover som jeg hadde møtt via Habbo <3 <3 Utrolig nok har jeg god kontakt med mange av dem enda, og jeg fyller 20 i sommer. Har møtt ihvertfall 40 stk derfra i virkeligheten, og snakker vel litt smått med 15 av dem enda. Tre av dem anser jeg som noen av mine beste venner faktisk 🙂 Mista jomfrudommen også til en klein fyr fra netter og, og i ettertid fant jeg ut av at han var både homofil og pedofil! Hahaha villt

    41. Jepp, hadde en nettvenn i 2 år, og vi møttes på intet annet enn habbo. Jeg var 16 og han var 19. Må høres aldeles tragisk ut, men det endte opp med at vi møttes i mai i fjor, og ble kjærester bare et par dager etter at vi møttes, og den dag i dag er vi fortsatt sammen 🙂

    42. Så koselig da, Sophie Elise! 🙂 Det blir nok en spennende dag for deg.
      Selv har jeg hatt en en nettvenn nå i 11 år. Vi har aldri møttes, men jeg ser på han som en av mine beste venner. Vi snakker på facetime, telefon og meldinger hver dag. Rart å omtale en “fremmed” for en av sine beste venner, men det er slik jeg føler det med han. Det er ingen person i hele verden som kjenner meg så godt som han gjør. Vi har snakket om å møtes nå som vi er blitt hele 24 år, en jeg tør ikke. Rett og slett fordi jeg sliter for mye med angst angående mennesker. Håper jeg en dag tar motet til meg!

    43. Jeg har to nettvenner!:D Jeg møtte de begge to på et nettspill for barn da jeg var 7-8 år gammel. Vi har snakket hver dag etter det, og for 2 års siden møtte jeg de for første gang!:) De er mine aller bestevenner.

    44. Har to nettvenner 🙂 Ei er blitt mi bestevenninde, og andre er jeg nå samboer med 🙂 Begge kom jeg i snakk med på nettby for 6 år siden og di har begge vært en stor del av livet mitt siden da 🙂

    45. Jeg er norsk i sthlm, bodd her noen år nå. Victor er jo kke en vanlig “nett venn” som du fremstiller det, han er blogger og er veldig kjent på Stureplan, og generellt i Sverge. Så grunnen til dere har “holdt kontakten” så lenge, er bare derfor, og jobb såklart ! 😉

    46. Kan du lage et innlegg om nøyaktig hvordan du fikset håret på disse bildene ? utrolig fint, og bra volum!
      Hilsen meg med min første kommentar på blogg.no

    47. Jeg og hadde en nettvenn! Var helt tilfeldig at vi begynte å prate, vi møtte hverandre og har nå snart vært sammen i 2år 🙂 er veldig glad for at vi tok sjangsen, nettvenner kan føre til så mye 🙂 Den dag i dag planlegger vi bryllup og barn.
      Så nettet skal man ikke undervurdere! 😉
      Forresten, du ser fantastisk ut for tiden. Stråler rett og slett! 🙂
      Hilsen fra nabobyen 🙂

    48. Jeg snakket mye med en gutt i flere år uten å møte han, vi holdte på en stund, men oppdaget raskt at det ikke kom til å funke, så vi ble heller bestevenner, var veldig gla for det helt til han fikk seg en kjæreste som ikke lot han ha kontakt med meg, det såret veldig.. føltes som jeg mistet halve hjerte mitt.. det er tungt å ikke kunne få snakke med han, savner samtalene vårres :/

    49. Jeg ble venn med en på nettby for mange år siden, tror jeg var 11 eller 12 år gammel. Nå er jeg 18 og vi har fortsatt kontakt 🙂 han vet mer om meg enn de fleste, så er godt å ha han som venn

    50. Hatt en nettvenn i ca 5 år.. Desverre mistet kontakten nå nylig etter ting har bare skeivet mer og mer ut mellom oss den aller siste tiden. Han kjenner meg nok bedere enn noen annen som faktisk har møtt meg flere ganger eller ser meg hver dag. Møttes engang og det føltes hverken kleint, rart eller merkelig, men helt naturlig. Da jeg ble kjent med han var det som om vi hadde kjent hverandre hele livet. 🙂

    51. Hadde en nettvenn i ca 3 år nå, men desverre så mister vi kontakten når han fikk seg kjæreste, og vi fikk aldri møttes sjølv om vi hadde planer om det. Kjæresten hannes gjekk inn på facebooken hans og blokkerte meg fordi eg og han hadde holdt på tidligere. Men heldigvis møtte eg ein annen kompis av han med å skype med nettvennen min. Han har jeg snakket med i ca 3 år også, og han vet utruleg mykje om meg, mer enn dei fleste. Møtte han for første gang i helgen, og gleder meg allerede til neste gang han kommer ned over. Han bor lang oppe i Møre og Romsdal, mens jeg bur i Sogn og Fjordane 🙂

    52. Du har aldri sett bedre ut, virkelig! Kan du vise hvordan du lagde de krøllene? Har extensions og aner ikke hvordan jeg skal krølle de sammen med mitt eget hår 🙂

    53. Må bare få sagt det, Sophie! Du ser utrolig bra ut for tiden, både håret og sminken kler deg utrolig godt! Kan være noe med at du har mindre Restylane også, men jeg tror du ville sett bra ut selv med det:) Heier på deg, du er virkelig et forbilde når det gjelder dyrenesrettigheter!
      Forresten, jeg lurer på om du kunne hatt et innlegg hvor du viser forskjellige produkter som ikke er dyretestet? Du har sikkert hatt dette før, men jeg synes det er problem hver gang jeg skal finne sminke som både er bra og som ikke er testet! Mascara spesielt.. Men vil gjerne ha andre tips du anbefaler også!

    54. KAN DU LEGGE UT VIDEOBLOGG HVOR DU VISER HVORDAN DU LAGET DEN FRISYREN? UTROOOLIG FINT. Når jeg krøller håret blir det bare skikkelig masse krøller og ikke litt mer fall slik du har..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg