vinn billetter – drake

Nå er det litt under 1 måned igjen til Drake har konsert i oslo spektrum, og det har vært veldig mye fram og tilbake om jeg kan dra – men, nå har alt ordnet seg, og jeg skal med masse venner i oslo! Gleder meg ♥ Konserten er 2. Mars og the weeknd varmer opp, er sikker på at dette kommer til å være en av de sykeste konsertene jeg har vært på. Jeg har allerede delt ut 2 biletter til lesere, men gjett hva? Jeg har 2 til biletter å dele ut ! Jepp, dere hørte rett. Jeg skal trekke en vinner ganske fort som får to biletter – jeg trekker vinneren på torsdag.Alt du må gjøre er å legge igjen en kommentar på dette innlegget om at du deltar, og skriv mailen din. Husk å følg med mailene deres på torsdag, om man vinner og ikke svarer i løpet av noen dager trekker jeg ny vinner. 

HER har dere eventet til konserten! 

Gleder meg til denne sangen her!!!!

.. .. og denne,

Jeg gleder meg faktisk til alle!  

Ellers rakk jeg å komme meg ut idag for å ta noen bilder, nå går vi mot lysere tider og det blit lettere å fotografere til bloggen, heldigvis! Jeg har alltid sagt at april-september er de beste bloggmånedene i nord, og den står jeg fast ved. Men man kan da enda ha litt flaks i feburar ser det ut som. . 😉 Nå venter jeg besøk, så vi snakkes om litt! 

 

1473 kommentarer

Siste innlegg