lengsel

*Stirre ut i luften med lengsel i blikket, KNIPS*  

* Se ubemerket ut i luften, later som at kamera ikke er der KNIPS* 

 

Den beste tiden tilbringer du alene! Haha, er man rar om man faktisk elsker sitt eget selskap? Nå “skal” man jo være en superkvinne som klarer alt, og gjerne avslutter kvelden med venninner eller kjæreste. Men jeg har det som plommen i egget når jeg får et par timer for meg selv, hvor jeg kan bestemme musikken, spise masse, tenne lys og ordentlig tenke over hvor flott jeg har det. Denne idyllen sprekker som regel etter en times tid, men så lenge det varer koser jeg meg! Jeg har drukket smoothie og spist 5 pannekaker, sett på serier og snakket til meg selv. Det beste som finnes! 

Noen sanger som går på repeat hos meg for tiden! 

Topp fra sheinside.com og skjørt fra nelly HER 

Og for å toppe en fin dag, kom denne veska i posten til meg idag. Uten avsender! Alt jeg vet er at den har kommet hele veien fra Kina. Hvem har sendt, eventuelt hva? Om det er en nettside eller privatperson har jeg ikke peiling på, men hadde vært fint om den “skyldige” kunne melde seg, vil jo gjerne si takk! 🙂 / Feel like taking this last part in english, since I got a mysterious bag in the mail today, all the way from china! So if YOU reading this feel a little guilty please make contact, because I want to say thank you. Loved the bag! 

 

 

76 kommentarer
    1. Elsket virkelig bølgene i håret ditt på disse bildene! Virkelig helt utrolig nydelig 🙂 hvordan har du laget dem? Stor klem til deg

    2. Pynter du der så mye når du bare sitter inne i rommet alene liksom.. Haha! Men du var utrolig fin da, som alltids..,,

    3. Super fin Sophie 🙂 !
      Haha jeg føler med deg.. Koser meg som oftes aller mest i mitt eget selskap jeg og.. Men noen ganger er det bare helt pyton også!! ..
      Kos deg videre i kveld <3
      Supersøt bag - haha såå surrealistisk å få en gave fra noen helt fra Kina liksom!? Så kult 😀 Håper den *skyldige* melder seg.. 😀

    4. Du er nydelig! Er det slutt mellom deg og Mathias, siden det er på en måte det sangen photographs handler om ? :/

    5. Elsker den første sangen, kunne sånn serr hørt på den hele dagen 😀 Fin veske du har fått deg!

    6. Syntes du er skikkelig fin når du smiler med tennene!
      Og må bare si at jeg har fått skikkelig sansen for deg etter bloggerne, du virker som en utrolig smart jente

    7. kunne du lage innlegg om hvordan du lager vegetarmiddager? For eksempel vegetarburger og slikt. Er nemlig blitt vegetarianer jeg også vært det i en måned nå! Blitt veldig positivt påvirket av deg! DIgger deg 🙂

    8. wooow, bilde nummer 3 av deg, heeelt nydelig er du!! 😀 du er så skjøønn når du smiler med tennene! Og det skjørtet fra nelly er drit kult, tror nesten jeg må ha det selv..
      Utrolig gøy å få pakke fra hemmelig avsender da, haha!

    9. Du ser så liten ut når du sitter der i senga. nesten som pygme, hehe. Pygmeer har også store lepper, kanskje det var derfor jeg fant på det med pygmeer 😉

    10. Haha, du er nok ikke den eneste som trives litt i sitt eget selskap av og til 🙂 Merker at når jeg har stresset mye med både venner, skole og kjæreste blir jeg helt gal om ikke jeg får være i fred med macen, en god salat og litt serier rullende på TV-en!

    11. Du er utrolig fin Sophie! Du virker som en fantastisk person, ikke bry deg om de stygge kommentarene! Hvorfor skal folk bry seg når du pyter deg, pynt deg når du vil! Det er du som må være glad i slutten av dagen, ikke haterne!! Stå på med det gode du gjør:) Du er foresten veldig nydelig med blondt hår!

    12. Du stråler skikkelig Sophie 😀 Er så godt å se 😀 man kan vell være Barbie i sitt eget selskap også? Ser jeg ingenting feil med og jeg er helt enig at det er digg å være alene, slippe mas og stress fra andre mennesker, kun tenke på seg selv kose seg og slappe av ♥ selv mediterer jeg en del og det er utrolig hvor mye det hjelper kroppen og er balsam for sjelen ♥ Elsker at du legger ut outfits bilder, kan hente masse inspirasjon fra deg hi hi! Grattis med MK klokka! Er selv en merkefreak så jeg vet hvor godt det er å kjøpe seg litt luksus iblant, selvom, jeg har funnet ut at jeg liker feks en veske uanset om det er merke eller ikke..er ikke alltid merker har noe å si men jo av og til klarer jeg ikke la være å kjøpe merketing 😀 men prøver å begrense meg litt er jo ganske dyrt:P

    13. Fresh veske i fin farge, men hvordan stoff er den laget av? Det ser jo ut som skinn, og det er jo ikke utenkelig siden den er fra Kina, men kan jo like gjerne være laget av plast når man kjenner på den:) Siden du ikke kjenner til avsenderen, hvordan går du god for at den ikke er laget av ekte materiale? 🙂 Har hendt jeg har fått slikt i gave selv, prøvd å lukte om det lukter ekte (haha!) men noen ganger er jeg usikker og da sender jeg det faktisk videre i en UF boks… Har du noen tips?:)

    14. Jeg elsker å være i eget selskap! Får nesten panikk om det går for lang tid uten alenetid! Må bare si du ser jæævlig bra ut nå!!

    15. Du är fin fin fin!
      Följ gärna med i min blogg om livet på behandlingshem! Under nio år har jag haft depressioner, självskadebeteende och anorexia och varit inlagd på sjukhus i långa perioder.
      Nu har jag hittat tillbaka till livet och mår bra! Idag stöttar jag och motiverar människor med psykisk ohälsa och inspirerar till ett friskt liv!

    16. Mener å huske at du får en tid tilbake lurte på om det var noen som hadde kjennskap til makeupmerker som ikke er testet på dyr. Sjekk ut http://tartecosmetics.com (Tarte)! Knallbra produkter i nydelige innpakninger. Nå selges ikke Tarte i Europa enda, men vet at qvc i UK skal ta dem inn i mars.

    17. Sitter alene på kontoret å høre på sangan du la ut. Deilig alenetid før de andre kommer <3
      Takk snuppa ;*

    18. lurer på hvordan det føles å bruke såå mye penger på utseende og ende opp som helt forjævli 😛 alle rundt deg er penere, du ser ut som en stakkarslig fugleunge med nebb og lang panne, med øyne som er vinkla feil å shit

    19. å det var utrolig fin farge på vesken, og toppen var kjempe fin!
      Til rosablogger å være må jeg si du er litt av en inspirasjon både i stil, personlighet og sånn generelt hele deg! Det virker som du har så mye budskap å komme med hele tiden, og jeg digger deg 🙂
      Det er ikke noe rart å elske sitt eget selskap, man vet jo alltid selv best hva man liker å gjøre og hvem kan vel ikke gjøre det bedre enn DEG? :p

    20. WOW. Har ikke andre ord! Du er nydelig! *__* Før syns jeg du var litt over the top med sminken og plastisk kirurgi (sorry, men man så det lett før) men på disse bildene var du bare helt nydelig <3

    21. I feel ya, sister! Jeg elsker alenetid. Jeg er veldig introvert på den måten. Men jeg er veldig glad i andre mennesker også, men det er få ting som slår det å gå rundt hjemme og høre på hva du vil, spise hva du vil, danse, synge, skrike eller hva enn du måtte føle for. DET er livskvalitet 🙂

    22. Hei!
      Vet det er mange som lurer på dette, men hva er egentlig galt med det ene øyet ditt? Har lurt lenge.. Er det en sykdom, eller bare har du et slapt øye?

    23. Jeg leser bloggen din hver dag og er en stoooooor fan!♥ Du er kjempe pen:) Du er mitt idol♥ Håper jeg blir som deg en dag!♥

    24. Thea: Sophie Elise har nydelige øyne, som du ser! Den tragiske kommentaren der sier bare en ting: misunnelse! Du sier mange lurer på det samme, jeg har ikke sett noen andre her inne enn deg som har skrevet det! Så så utrolig “mange” er det nok ikke! Ingenting er feil med øynene til Sophie Elise!!!

    25. Har det også sånn at jeg MÅ tilbringe litt tid alene uten venner og kjæreste! Hjelper meg veldig med stress!!:))

    26. Jeg er også veldig glad i å være alene. Litt for glad i det, egentlig! Kan bli veldig problematisk når jeg er i et forhold og sånn. Spesielt hvis vi først er veldig mye med hverandre (flere dager i uka osv), da kan jeg plutselig ut av det blå bli helt sånn at jeg må være alene en stund. Gjerne i flere uker. Blir ganske irriterende etter en uke, er akkurat som en tvangsgreie. Håper det forsvinner etterhvert!

    27. Liker å være i eget selskap jeg også, deilig av og til! Slipper å ta hensyn til noen, og kan gjøre akkurat som jeg vil 🙂 Håret ditt er forresten såå utrolig nydelig for tiden, ser helt naturlig ut også! Kunne ønske jeg visste fargen på det? Kunne tenkt meg å bestille slike extensions jeg også, blir så inspirert 🙂

    28. nånei, du e ikje rar! eg trives så sinnsykt i mett eia selskap, å eg elske at eg gjør det!! bedre å klare det, enn å være avhengig av å være lamme nån 27/7 tenke eg!! 🙂

    29. Kristina H.: Det er den miderste stripefargen fra luxushair, husker ikke heelt hva den heter.. men det er tre forsjellige nyanser, en mørkest, en lysest, og den i midten har jeg! haha. tusen takk <3

    30. Ååh, du er så vakker Sophie! Kan jeg få utseende ditt??? Hehe. 😛 Og veska var kjempe fin, heldig! 🙂
      Du er ikke den eneste som liker seg godt i sitt eget selskap, er veldig fornøyd om jeg får et par timer for meg selv jeg også. 😀

    31. Du tar operasjoner osv var det ikke sånn ?
      For å være ærlig så han som er eller bli sammen med deg må være dyr for du tar jo operasjoner osv og du lever for å si det sånn kun for andre og ikke deg selv.. Jeg ville heller vært stygg enn å ta overdreven operasjoner for å se “perfekt” ut for INGEN er det.. Du derimot er mer enn bare falsk.. Jeg har 100kr igjen og det ville jeg gjerne ha donert til deg for at du skal skaffe deg et nytt liv siden du har fikset så mye allerede… Just sayin’ Lykke til med å leve videre i livet når du KUN lever for andre enn deg selv. Noe så tåpelig.

    32. Så pen du er når du smiler! Fineste bildet jeg har sett av deg. 🙂 Vil gjerne se flere glade, smilebilder av deg. Det kler deg. Ønsker deg alt godt.

    33. Hmm… det er noe rart med øyet ditt ja. 🙁
      På øverste bildet ser det ut som at du har MYE mascara eller løsvipper på høyre øye, og det venstre ser slapt ut som en over her sier.
      håper for din del det ikke er no gærnt..

    34. Herregud, hun er jo en flott ung jente om man skal kritisere så vær saklig og ikke så barnslig P ta det på utseende for her er det vertfall ikke noe galt!
      Hei sophie 🙂 jeg må bare si at etter å ha lest litt på bloggen din har jeg fått et litt annet inntrykk enn jeg hadde, trodde jo du var en sånn dum bimbo uten ryggrad og egne meninger men du er jo super søt å mener både det ene og det andre det liker jeg 🙂
      Har begyt å se bloggerne, kjempe gøy gleder meg til kveldens episode 🙂
      Å btw LOVE YOUR HAIR! <3
      -T

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg