me + duckface

 Jeg nevnte litt kort for dere at jeg har fylt inn litt restylane i overleppa igjen. Ser dere i det hele tatt noen forskjell? Det er knapt det synes, mest bare når jeg snakker – og det er ikke så lett å få fram på bilder. Planen min var ikke å aldri ta restylane igjen, selv om jeg tok valget med å fjerne det jeg hadde for en tid tilbake siden. Jeg er, en av de få på denne planeten som synes ett lite “duckface” ser bra ut, hehe. Dermed er ikke den der “duckface” en særlig stor fornærmelse for meg. . 

Men det ble bra, sant? Flinkeste Elisabeth på Juvelen Spa som fikset det 🙂 
Det har blitt mye nytt på meg i det siste! Men . . Tatoveringen min er nesten borte ALLEREDE! Jeg blir gal. Jeg er jo klar over at den ikke kom til å vare hele livet, men en dag var vel ikke helt hva jeg hadde forberedt meg på. .? Jeg skal tilbake om en uke å fylle på den, og da forventer jeg at den skal sitte til jeg blir 90. Minst. Jeg elsker den, tenk hvor kult det hadde vært om min bestemor vrengte leppa og hadde DEN tatoveringen der, haha. 
I går var jeg og tok vaksinene jeg trenger før afrikaturen. Det ble hepatitt A, stivkrampe og gulfeber, i tillegg starter jeg snart på to forskjellige medisiner. Jeg har veldig vondt i armen nå etter stivkrampen, og synes så synd på meg selv.. At jeg i det hele tatt klarte å gå på barbiedopet tidligere er ett mysterium for meg nå, og ikke minst restylane – sprøyter må jo være det verste som finnes! Men nå er jeg klar for reise, og fikk bilettene tilsendt på mail tidligere idag. Jeg reiser med en hel gjeng, blandt annet masse folk jeg jobber med + Mathias. Trengte en liten reisepartner som roer meg ned når jeg skal på en slik spessiel tur, og med han klarer jeg å dra hvor som helst. Gleder meg!
Ellers har jeg fikset vippene på SpaSpa, hatt kjøretime (holdt på med den jævla lappen i 1 år nå, kommer aldri til å få den), og jeg har spist god vegetarburger. .
.
. . Og ingen måltid er komplett uten publikum. Storsjarmør det her, eller hva? Min styggsøte lille alien ♥
Jeg har på meg nye jens idag, som er det vanskeligste å kjøpe i hele verden. Jeg har 3 bukser jeg veksler mellom å bruke fast, to av dem er jeans og den tredje er sløvebukse. Hehe! Uansett, nå har jeg heldigvis en ny jeg som jeg kan leve med. Denne er fra madlady.se . Kanskje noen av dere har ett jeansmerke dere vil tipse om? Jeg har falt helt for Dr. Denim! 
105 kommentarer
    1. Dr.Denim buksene er himmelske, junkyard har veldig bra utvalg av dem.. Alt fra vanlige bukser til mønster, di selger dem på nelly å men det vet du vel men junkyard har så mye mer utvalg:)) Restylane resultatet var kjempe bra, var enda finere enn sist.. 🙂 Du er så heldig som skal ut å reise igjen, gleder meg til du forklarer mer.. Er så nysgjerrig på hva du skal;-) Ha en fin dag videre:))

    2. VAR DET BARE FAKE DEN KONKURRANSEN FRA LUXUSHAIR SIDEN DU IKKE TREKKER EN VINNER DEN DU HADDE INSTAGRAM ???? LOL !!

    3. Leppene din ser veldig fine og naturlige ut!! Ønsker det riktig god tur til Afrika!! Litt misunnelig 😀

    4. Du er fin, Sophie!
      Jeg anbefaler noen bukser på BikBok som heter LINDA. De er superfine på, og veldig gode! 🙂

    5. Dr.Denim. Men har falt helt for en type bukse fra Bik Bok. De er ikke for lange i bena (er 1.59 selv, så sliter med å finne bukser som ikke er for lang), sitter perfekt, og man kan få dem i forskjellige farger 🙂

    6. Hvis man ser bilder fra noen år tilbake så JA. Du hadde jo nesten ikke overleppe. Ikke at det er noe negativt med det 🙂 Men virker som du har blitt litt “blind” når det kommer til utseende. Men det er bedre at du tar mindre enn sånn du hadde får, men ser fortsatt tydelig forskjell fra du ikke hadde. Er jo bare å se på bildet du la ut under fra avisklippet

    7. Levi’s er de beste buksene etter min mening. Man kan få dem i alle fasonger (slim fit, bootcut osv) og i Demi Curved, Bold Curved alt etter kroppsfasongen som gjør at dem sitter myye bedre enn andre bukser, spesielt om man har spal midje men allikevel hofter:)
      De er litt “dyre” (800+), men har ekstremt god kvalitet.

    8. Det ble faktisk veldig fint med restylane nå! Hvorfor forsvinner tatoveringen? Trodde tatoveringer var permanente jeg!?
      <3

    9. Synes leppene dine var fine nå jeg – og hvis andre mener at det er stygt, så er det i grunn deres problem. Så lenge du synes det er fint, så ville jeg gitt faen i alle andres meninger om det.. Så bra at du fikk ordnet alt i forhold til afrikaturen 😀

    10. Ser stor forskjell på leppa nå, i forhold til innlegget “Sophie elise 14 år” hvertfall.. Så er jo ikke akkurat sånn dine naturlige lepper ser ut

    11. God fredag kjære Sophie! <3
      Jeg syns du passet restylanen, men det viste faktisk endel på bilde syns jeg.. Det er min mening da!
      Utrolig dårlig at tattoveringen bare har vart i en dag - ganske stusselig.. men sikkert ikke verdens beste plass å ha den på heller.. Huden er jo veldig spesiell inni munnen :p .. hehe
      Men håper det ordner seg når du skal fylle på den! 🙂
      Det så veldig godt ut med vegetarburger faktisk:-) Og angående lappen.. Så kommer du til å få den, det vet jeg.. (og du også..) bare du tar deg tid til det og øver. Er det eneste som hjelper. Brukte lang tid på den selv, men har nå hatt den i snart 1 år og det er fantastisk. Så utrolig lettvint alt blir 😀 god følelse!
      Haha lille Rigmor er så søt - virker så spesiell 🙂 hihi
      Selv bruker jeg abbey buksene på Cubus, og noen helt enkle svarte fra bikbok og hm. Men Cubus buksene er de jeg sverger mest til. Sitter som støpt.. Og jeg er like lav og ca. like liten som deg, hehe:) Bare et tips da;)
      Kos deg videre idag og så ønsker jeg deg en nydelig helg, nyt den <3
      Loveyou!

    12. Now and Then er ett bukse merke veldig likt dr.demin bare med bedre kvalitet! Sverger til dr.denim og now and then jeg!!

    13. Vil anbefale deg jeans fra Diesel. Buksene er dyre, men det er helt klart kvalitet! Iallefall på meg som har veldig tynne ben er det stor forskjell på hvordan buksene sitter, og de fra Diesel er like pene som nye etter et helt år. Du får kjøpt dem hos Carlings 😉

    14. CUBUS av alle steder er hvor jeg finner buksene mine. De sitter veldig strant, og fargen holder bra i vask:) Jeg har 3 dr. denim bukser, og synes de er de diggeste å gå i, meeen så var det det med fargen da. ikke så bra, nei. Modellen jeg bruker fra cubus helter HIGH WAIST HANNAH SKINNY og er de nyeste i butikkene.. 😉
      Ellers så synes jeg du er veldig flink til å blogge, og jeg skulle gjerne hatt en bestemor som vrengte leppa og viste en slik tatovering.

    15. Bikbok har fått inn noen gode til kun 299! Disse holder mye bedre på fargen, og personlig synes jeg de er bedre enn dr denim! Av merket 25/7 tror jeg, med strech!! Lykke til 🙂

    16. Synes du ser vakker ut med og uten restylan!
      Har alltid problemer med å finne bukser fordi jeg har tynne ben. Ender opp på Bik Bok hver gang, selv om kvaliteten ikke er den beste. Kjøpte et par bukser på VIC, merke blu, du burde prøve de 🙂
      Ha en fantastisk helg! 🙂

    17. Syns leppene dine ser fyldige ut! De ser ikke falske ut som de var, syns de ser jævlig fine ut for å er helt ærlig 🙂

    18. Now and then fra carlings!! Takket være at de ikke hadde flere dr denim igjen, så jeg måtte ha de! De er enda bedre enn dr denim, de er ikke så “harde” eller stive å få på! De er utrolig stretchy og former seg perfekt etter beina:-) jeg er lavere enn deg og de er perfekte!!

    19. Ser forskjell. Huske eg tenkte wow så flott hu har blitt etter hun tok ut restylanen. Men alle ser forskjellig på ting, og du bestemmer jo over dg selv. Men forskjell er det, ingen tvil om det.

    20. Du ser nydelig ut og leppene dine ble rålekre og vippene dine også! ! Jeg har stor respekt for at du reiser til Afrika og tok alle vaksinene man må ha for å reise ditt, da viser du alle de tragiske menneskene som sier at du ikke kommer til å reise, at du mener alvor og at du faktisk skal reise ditt! Gleder meg å se bilder derifra på bloggen din, håper du poster en hel del av de!! 😀 Helt ærlig liker jeg ikke å gå i olabukser, gjorde det før men er blitt så lei av det og ola shortser..at nå bruker jeg heller mye forskjellige legginser i forskjellige farger, synes det er veldig sexy og nesten som kunstverk på kroppen 🙂 men du kledde jeansen! 🙂

    21. Skjønner egentlig godt hvorfor du velger restylane. Jeg har sett gamle bilder av deg på bloggen uten restylane. De natrurlige leppene dine er ekstremt tynne.

    22. Hvorfor går du å tar restylane (for ikke å snakke om silikon) når du VET det er dyretestet? Hva skjedde med å være dyrenes beste venn og saviour?
      Du kutter ut mat, kjøt osv.t med tanke på dyrene med restylane som kun er for forfengelighet går fint? Snakk om å være twofaced. wow.

    23. Prøv buksene fra gina tricot i modellen molly high waist!
      Korte i beina, smal rundt anklene, god pasform og stretchy

    24. Supert tips!! Diesel-bukse i modell: Skinzee, finnes i mange vasker på Carlings og er den beste jeansen for de jentene som vil ha en passform og stretch lignende dr.denim Plenty. Dr. Denim er så og si ikke jeans- men mer leggings og har elendig kvalitet. Kjøp heller en diesel skinzee til tusen kroner, enn fire dr.denim på ett år 🙂

    25. Syntes det så bra ut jef ! Jeg sverger til stretch buksene på WOW . Disse oppdaget jeg så klart fordi jeg jobber der , men stretch bukser til barn er jo genialt da de er i mindre størrelser men også strekker seg mer fordi de skal være behagelige til barn . Sitter som støpt på meg ! 😀

    26. Dr denim er ikke en skikkelig jeans, den er mer enn tights som er sydd i fasongen til en jeans! Vil du en god bukse, som har god strech og super passform, så prøv feks en Diesel bukse som heter skinzee, den er supergod! Den er jo mye dyrene enn en Dr denim, men du får så mye mer igjen! Varer mye lenger også!:))

    27. Jeg ser STOR forskjell. Sorry Sophie, men de ser utstående og falske ut :/ hvorfor kan du ikke elske deg selv slik du er? Stå på! Du er vakker på utsiden og virker likedan på innsiden <3

    28. Supe flex fra BikBok er helt magiske!
      Tattoveringer som sitter på innsiden av leppa varer nok ikke til du blir 90.. De varer somregel bare i noen måneder! Kul var den uansett!

    29. Superflex fra bikbok! Helt fantastisk. De fins i flere forskjellige farger, i tillegg til 3 forskjellige høyder med midja.

    30. Leppene dine ble utrolig fyldige og pene :)))) har litt Lepper selv, og det er pent med et litt fyldigere duckface 😀 syns du er utrolig pen jeg, Sophie! Og du ser mye bedre ut med blodt hår, litt yngre, men hvem vil ikke det da?
      Og så utrolig heldig du er som får reise og hjelpe de som trenger det.
      Jeg har tenkt litt selv og skal til neste år dra nedover til Afrika og være i 3 måneder, i 1,5 månde skal jeg hjelpe mennesker og resten av tiden med dyr. Jeg er veldig glad i å reise, så dette blir spennende! Wii, og masse lykke til.

    31. Er du å Mathias sammen igjen? 🙂 kan du ikke skrive ett innlegg om d da 🙂 digger bloggen din å deg:)

    32. Bokser er sykt stress å kjøpe, men etter jeg prøvde Cubus buksene har jeg aldri kjøpt noe annet.. Gemma, abby osv heter merkene, superskinny, de sitter perfekt!!! Også koster de som regel 199 pr bukse. Billig og de beste buksene jeg noen gang har hatt.. Liker ikke vanlig olabukse da nesten ingen sitter stramt.. Men hils Cubus er buksene både stramme og du kan gå i spagaten med de

    33. Sjekk ut weightless, de er laget for at du skal få en rumpe som ser smashing ut. OG dersom man følger litt med så er det rumper som er det store nå som trening er blitt en trend. ALLE prøver å trene seg til en større og mer spretten ende. Men denne buksa fremhever det du allerede har 🙂

    34. Hei 🙂
      Vil bare i at du er ett ganske stort forbilde for mange jenter til og med på din alder! 🙂 Du virker ekstremt jordnær å snill 🙂 Selv har jeg bare lest bloggen din, men ut ifra det du skriver så er det så masse som jeg er enig med deg i!
      Jeg er ekstremt imot dyremisshandling av alle slag. Har vært med på protest på sirkus ifjord å det var mange som gikk hjem igjen når de forsto hva som forgår inne der. MEN jeg er ikke vegeterianer, så derofr lurer jeg på om jeg i det hele tatt kan mene det jeg gjør om dyremisshandling. Har skrevet ett innlegg på bloggen min om min frustrasjon ang dette. Håper du kan evt gi meg noen små råd ang dettan 🙂 Har selv 2 hunder, samoyder som har ganske tykk og god pels. Kunne ldri tenkt meg å latt egoismen min gått utover slik at jeg hadde slaktet de for å ta pelsen å ordne en jakke slik at jeg skal bli varmere selv 🙂

    35. Hei Sophie! Jeg syntes du har fått utrolig mye unødvendig kritikk i det siste. Jeg syns du blir penere for hver dag som går 🙂 Vet det er vanskelig og ta til seg fine kommentarer når andre kritiserer. Men har lagt merke til at det er langt mye flere positive enn negative kommentarer. Det håper jeg også du og ser.
      Jeg har også falt helt for Dr. Denim, men i dag slo jeg ut håret og kjøpte en bukse på Gina tricot, som jeg ble fornøyd med! Modellen het Silvia jeans og er foreløpig fornøyd med den! Håper det var til hjelp 🙂

    36. Hei Sophie. Jeg vil virkelig anbefale jeansen av merket “super flex” på bik bok. De koster 499,599 osv. Veldig god stretch i de. Helt fantastisk gode!!

    37. Tatovering på innsiden av leppene forsvinner etter ca. 2 uker på grunn av at cellene munnen erstattes såpass ofte 🙂
      Anyway, tatoveringen var veldig søt og jeg elsker bloggen din <3

    38. Akkurat nå tror jeg du er blind for de konstruktive meldingene du får, og kanskje kommer du til å ha det slik lenge. Men: Det er ikke bra for deg å være så opptatt av ditt eget utseende. Det er et symptom, og det finnes terapi, problemet er vel at de som lider av det ikke innser at de lider, særlig ikke de som lever i et rikt land der man skal være velstelt og se bra ut, og man har økonomi til å “forbedre” det man syns er “feil”. Internett og magasiner er forsterkere, og skaper nye kasus, dessverre.
      Dersom man kan finne andre sider ved seg selv som er gode (et talent, egenskap, kunnskap) og som ikke er knyttet til utseendet, er man på vei til et sunnere liv og et sterkere jeg.
      En ting er sikkert: Voksne mennesker ser på en slik adferd som noe man legger bak seg i begynnelsen av tenårene, om man i det hele tatt har en slik fase. Og det du formidler i media og i bloggen er en jente som virkelig lider under sine komplekser, som bruker all energi på å stirre i speilet og lete etter “feil”, som tar til seg og husker hver lille kritiske kommentar som dreier seg om utseendet, og så blir det vanskeligere og vanskeligere å i det hele tatt bry seg om noe som helst annet. Man er midtpunktet i verden og verden eksisterer som kulisser for en selv, til og med samvær med venner og kjæreste blir et slags teater.

    39. Du bør sjekke hva som er normalen for varighet på tatoveringer i underleppen. Selvfølgelig skal det vare lenger enn en dag, men det kommer aldri til å vare til du blir 90. Allmenn kjent at disse går bort relativt fort. En venn av meg har hatt tre forskjellige tatoveringer der i løpet av 4 år. De går altså bort veldig fort..

    40. MET jeans er utrolig fine! Finnes i alle mulige farger, fasonger, med og uten Swarovski krystaller:) Motto dems er at alle skal få fin rompe i jeans. Just love them <3

    41. hahah gi no faen i ka alle andre sier. Liker du det, så gjør det? det skader jo ingen andre at du har restylane eller hello kitty tattis? så korfor ikke, om det gjør det lykkelig av å bruke penger på sånt! syntes du er et bra forbilde med tanke på at du gjør som du vil og sier det du mener til tross for hva andre mener om deg! dessuten så føler ikke jeg at valg du har tatt har gått utover andre? så kjør på. du er RÅ

    42. hehe! man ser helt klart at du har restylan, og du spør oss om man ser forskjell? du ser altså ikke forskjell på deg selv, fra det ene bilde hvor du nesten ikke har lepper til nå? hmm..
      jeg synes det er litt fint med puffy lepper jeg, men når det ikke er naturlig, er det jo ikke i mange år man kan ha det før det ser tacky og litt white trash ut 🙂 se på eldre damer som sminker seg og putter inn ting her og der og tror de ser yngre ut!
      men jeg synes det var finere når det var mer naturlig, likte looken din mer da, du ser mer ung og fresh ut

    43. Sierseg selv at tatoveringen forsvinner såpass raskt når den er på innsiden av leppen. Dette er et vått sted. Når du tar tatovering ellers, skal den ikke utsettes for fuktighet med en gang, fordi det fremdeles er åpent og blekket kan duse. I munnen er dette umulig. Dersom du tar fingertatoveringer også, så varer ikke de lenger enn 3 år MAKS, fordi dette er et område som opplever slitasje konstant. Hvordan tror du da at det er i munnen? Er ganske sikker på at tatovøren opplyste deg om dette før han gjorde det.
      Mange tatovører nekter faktisk å gi leppetatoveringer fordi det er bortkastet tid og penger. De tar det ikke seriøst. Men for all del

    44. Hei , jeg er en 11 år gammel jente som bare elsker bloggen din , du har gitt meg inspirasjon til og fortsette og blogge og bli en vegetarianer, og nå har jeg klart meg i en uke.

    45. Carlings fører et veldig billig jeansmerke som heter Now and then. Superstretchen sitter sykt bra for de med timeglassform. Den er veldig billig, men jeg har hatt min sorte i over et år og den er fremdeles like fin 🙂
      Diesel har også kommet med en bukse som sitter stramt hele veien ned og med slitte partier akkurat der det skal være for å se flaterende ut. Litt dyrere men det er de beste buksene jeg har! Og helt vilt bra kvalitet. Også veldig stretchy 🙂

    46. De ser veldig bra ut på dette bildet i alle fall! Fint med litt, men ikke for mye. Syns du hadde litt mye en stund, men her er du nydelig!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg