snart episode 2 – og liten smakebit!

I dag er det episode 2 av bloggerne klokken 20:00 på bliss som vanlig, og personlig gleder jeg meg mye mer til denne episoden enn den første – nå blir det jo ordentlig personlig! Jeg fikk legge ut en liten smakebit under her, meg og Mathias. I dette klippet hadde vi vært sammen i 8 måneder og ting var helt annerledes da enn nå, det er så rart å se på! Jeg setter uansett uendelig stor pris på at han faktisk ville være med på det her, det er jo litt rart å sitte i senga og være kjærester mens det står tre voksne menn med kameraer og ser på, haha . . Husker når produsenten sa at vi bare skulle oppføre oss som vanlig, og jeg bare “Ja da får vi vel bare kle av oss,da”. Haha, ble ikke liiiike godt mottatt den spøken der, akkurat!

Ellers, del gjerne meningene deres her om dagens episode, så skal jeg svare så godt jeg kan ♥ Klokken 20:00 på TV2 BLISS! 

 

Jeg har tenkt at Mathias ikke har endret seg noe utseendemessig siden vi ble sammen, men herregud han ser jo heeeeelt annerledes ut nå enn hva han gjorde da! Shit, haha. 

140 kommentarer
    1. Har satt meg foran tven og er klar til kl. 8.
      Gleder meg kjempemasse for jeg mener du er en skilkkelig jente, ikke bare en tullete drittunge for å si det slik. Du lever etter ting. Du fikser ting du vet er vanskelig. Kan tolkes på mange måter 🙂
      Så jeg håperi bare at etter det bilde av det og mathias, at det går bra med dere. 🙂
      Ser for meg at dere blir gamle sammen men nå vet jeg ikke noe om hvordan dere to har det sammen. Om dere krangler mye, om dere er enige i alt eller om dere bare har en liten rosa sky 🙂

    2. Gleder meg til å se på ikveld. Stå på Sophie, digger deg! Hver gang bekjente og venner kommer med påstander om deg da får de høre det! Jeg dømte deg før jeg leste bloggen din, men nå digger jeg deg, rett og slett. Folk har ingen rett til å dømme verken deg eller andre før de har sett litt mer enn forsiden av FHM. Du virker som en ærlig og morsom person, og jeg har fulgt bloggen din kjempe lenge nå. Klarer ikke slutte å ‘bry meg om deg’! Haha, høres helt galt ut. Men jeg ser virkelig opp til deg!

    3. Fy søren så stort overbitt du har! Rart at du som er så opptatt av utseendet ikke har gjort noe med det

    4. Helt sykt hvor anderledes du er på bilder.. og i “virkeligheten”. Syntes du er super fin på bilder men på video så er du så sinsykt anderledes.. Tolk det som du vil

    5. Kjære Sophie Elise
      Det er ikke meningen å såre deg, men jeg betrakter deg som et fryktelig dårlig forbilde. Har også hørt flere mennesker uttale seg om deg blant annet pyskologer på tv. Og selv de legger frem hvilket dårlig og latterlig forbilde du er.
      Du gir utrykk for å være umoden og uintellektuell. Du er 19 år, ferdig med videregånde, brukt 100 000 kr på operasjoner fordi du ikke var fornøyd med deg selv, ikke tar du noe mer utdannelse heller og bruker en bokstavelig talt en “rosa blogg” som jobb, i tillegg ser du opp til Linni Meiser? Det er sørgelig at unge tenåringer ser opp til deg og ønsker å vandre rundt som falske, uatraktive plastikkdukker og ikke minst som psykologene selv sier “uten mål og mening” slik som deg.
      Husk at alle som gir deg positiv respons er unge tenåringsjenter, hvordan kan du belage deg på tilbakemeldinger kun fra dem? Virker ikke som foreldrene dine har noen god påvirkningskraft på deg heller.
      Håper bare du og slutter å opperere deg og fremstille deg som en falsk, selvdiggende glamourmodell på bloggen.

    6. Jeg får ikke til å se på bloggerne fordi mamma og pappa okuperer tven når det går + at mamma nekter meg å få tv2 sumo. Er det ikke noe form for streaming eller noe som gjør at jeg kan se episodene gratis? 🙂 har kjempe lyst å se på, så hadde vært kjempe snillt om du kunne nevnt noe om dette i et innlegg <3

    7. Ååh, fine fine Sophie!
      Du virker som en utrolig herlig jente på alle mulige måter, og jeg ser så utrolig opp til deg. hvorfor var foresten dagesn episode så kort? er det meningen at de skal være så korte fremover? 🙁

    8. Skulle egentlig kommentere bare innlegget, men blir så irritert av kommentarene. Slutt å spør om situasjonen deres, det er privat, og hun deler det om hun vil og når hun vil! Hun styrer faktisk over sitt eget liv, om dere ikke har skjønt det enna. Og til du som skrev at hu er dårlig forbilde blabla.. for det første, hun har aldri sagt at hun vil være et forbilde, det er det leserne selv som bestemmer om de ser på henne som et. For det andre, du sier at hun ikke tar videre utdanning, hun har FRIÅR. Akkurat som alle andre i Norge kan ta og har lov til. For det tredje, om hun velger å bruke penger på operasjoner eller ikke er helt opp til henne, noen bruker penger på dyre biler, hus osv.. Det er hennes penger som hun har tjent selv, så du har ingenting du skulle ha sagt.
      Uansett, jeg synes vertfall du er et bra forbilde Sophie, du står for dine egne meninger og lar ikke andre styre over deg! Stay strong.

    9. Kjempebra episode, du er så søt,morsom og positiv! Du og Mathias er så fin sammen, blir litt kjærestesyk av å se dere to. Må bar si at du er høydepunktet av serien;)<3

    10. Kan du legge ut hele episoden på bloggen 😍 btw elsker bloggen din, og at du kjører stilen din helt ut og ikke bryr deg hva andre syns om deg! Du er rå

    11. Er det noe reprise på episodene om noen dager? Eller finnes det noen muligheter for å se serien på nett? ❤️

    12. Herregud, folk ass.. Tenk å sitte å gjemme seg bak en pc-skjerm og skrive stygge ting. Skam dere. Har dere ikke noe pent eller viktig å si (for ærlig talt, er det viktig å f.eks. si at du synes hun er pen på bilder men ser annerledes ut i virkeligheten?), så hold den forbanna kjeften deres. Oser jo lang vei at dere har et kjipt liv som er gjennomsyret med negativ energi. Syns faktisk litt synd på dere. Eller vent, nei. Eller. vent.. Nei. Tragisk.

    13. Hei! Hva heter den sangen dere synger på i bilen?? Ikke flytta på dig, men den andre!!! Takker for svaaar

    14. Du Caroline 23 over her. Unnskyld meg? Men hvem er du til å definere hva og hvem som er gode forbilder? Nå er jeg så sinnssykt lei av alle disse “naturlig er best! Elsk kroppen gud har gitt deg. ALLE ER VAKRE..men kun når de er naturlig”-jentene. Hvis du operer deg er du falsk, stygg, uattraktiv og for ikke snakke om ett dårlig forbilde. Plastisk kirurgi er ikke satansaft som pumpes inn i kroppen! Plastisk kirurgi kan hjelpe folk til bedre selvtillitt. Ja, hvis noen kan komme over kompleksene sine, fantastisk! Kjempeflott! Men hvis en person virkelig ikke klarer å komme over kompleksene for små pupper, nese eller hva det skulle være, er det ikke flott at ett tilbud om plastisk kirurgi finnes? Hvis dette gjør hverdagen bedre, og får en person til å være komfortabel med seg selv er det jo bare positivt. Nå gidder jeg ikke si mer om den saken. Det er så jævlig oppbrukt. Kan vi være ferdig med det, plis.
      Ja og så videre til del to i kommentaren din. “I tillegg ser du opp til Linni Meister”. Tror du at Sophie Elise ser opp til Linni for puppene hennes? Seriøst? Linni virker som tidenes herligste jente som virker snill og god tvers igjennom. Det er DU som er en dårlig person når du faktisk ikke klarer å se slike ting, men kun de store silikonpuppene og extensionhår.
      OG SISTE DEL: Hvis jentene som leser Sophie Elise’s blogg MÅ gjøre alt hun gjør siden hun er deres store forbilde må de ikke bare få seg silikon og restylan. De må også jobbe for dyrs rettigheter, slutte spise kjøtt og arbeide mot pelsindustri. Men gjør ALLE leserene det? NEEEEI!! For det eneste som er viktig er hvorvidt noe skjer med PUPPER, KROPP, NAKENHET, SEEEEEX, PLASTISK KIRURGIIII, og hvor himla “galt” dette er… og aldri, aldri personen bak det.
      Kommenterer aldri på blogger, men nå er det nok med den FORBANNA SYTINGA!!!!!! Det var dråpen. åh
      Tusen hjertelig takk førr mæ.

    15. Om du flytter til oslo, håper jeg på at du får et egent program om deg selv, slik som linni meister har!! Herregud jeg elsker bloggerne, og du er den eneste grunnen til jeg kjøpte meg tv2sumo! Hahha:-) Love you

    16. Okei til deg som sa at vi skulle “slutte å spørre om situasjonen” det er jo såå “privat”, nei det er det ikke. Det finnes ikke privat lenger når hun har bekreftet overfor se&hør at hun er singel. Følg med da smarta….
      Morsom episode Sophie:) men jeg har et spm, hvordan uttaler man egentlig navnet ditt? Sier man liksom “Sofie” eller “Såofi”? Takk på forhånd:)

    17. Skulle vært et eget program om kun deg! Dagens episode var kjempemorsom, morsomt å se deg på ordentlig liksom! Og folk sier at du ikke akkurat ser så intelligent ut og sånn, men etter å ha lest bloggen din lenge, så vet jeg at du er veldig smart, og du har virkelig noe vettig oppi hodet.

    18. Digger at du er deg sjøl og ikke lar deg knekke av all the haters..
      Ville bare si at uten deg hadde bloggerne vært drit kjedelig.. u og girl!:)

    19. Kan ikke gjøre annet enn å digge deg!
      Gleder meg masse til å se masse mer av deg, du er så herlig når du smiler og ler så mye! Ikke slutt med det, vet hvor mye dritt slenging ødelegger, men håper virkelig du fortsetter å være deg.
      Du er bra nok Sophie, Ikke glem det.
      <3

    20. på se og hør sin nettside sier du i ett interiviu at du er singel igjen, stemmer det me tanke på at du skriver om han nå som om at dere er kjærester?

    21. Skjønneste deg! 🙂 God kveld.
      Så reprisen på Zumo nå nettopp – veldig kjekk episode denne gangen! Ble veldig mye mer personlig denne gangen enn forrige på alle 4 bloggerne syns jeg, veldig kjekt å se nye sider av dere 😀 Gleder meg til neste episode – føler bare det blir bedre og bedre for hver gang, hope so!!
      Ønsker deg en god natt og en fin start på den nye uken i morgen Sophie! Du er super, klem <3

    22. Er dere ikke sammen lenger?:(:( Det jeg liker så godt er at du alltid er ærlig og åpen om ting, så håper du kan svare, veldig mange som lurer på det!:)
      Natta, sov godt.

    23. Hei Sophie elise du har en sykt bra blogg! De som sier det motsatte e cripie;)
      Du e et godt forbilde for alle jenter som vil blogge!
      Husk alltid å ikke ta til deg de stygge komentarene fra dumme folk de kjenne dæ ikke å veit nok ikkje kæm du e å korr god person du e sånn e det bare!
      Du e en flott person ha en god natt;)
      Esben Solfjell: Fra Harstad synes Sophie elise e kjempe søt PS. Æ bor ikke langt unna deg;)

    24. Morsom episode! Du sier veldig mye “liksom” haha, søtt 😀 Virker som er morsom og snill jente, også er du kjempepen! Gleder meg til neste episode! 🙂
      Ta en titt innom bloggen min om du er imot mobbing!

    25. digget episoden i dag:D og du er nydelig sophie.. alle som sier noe annet er bare sjalu! ikke for å være kjip mot de andre bloggerne, men jeg skulle ønske hele programmet handlet om bare deg:)

    26. Søsteren din er naturlig søt og naturlig vil alltid være best uansett.
      Du som fikser så mye på utseende, en ting får du ikke fikset på: Øynene dine er veldig langt fra hverandre, det er ikke veldig pent akkurat. Og du burde ha lugg eller i hvert fall dekke pannen med litt hår for du har virkelig en veldig stor panne!!

    27. Hei kjære du. Jer er en 22 år gammel to barns mamma, gift å bor med barnefaren (til begge) jeg syns du er hærlig menneske, å alle skal overhode ikke være like, å at mennesker kan utale seg om hvem som er hverm og vilken fremtid den enkelte har så sir æ bare føkk d!!! Man er den man er. Ps, æ elsker utsene ditt, men skulle ønnske du kunne ha vist det du egentlig mener om ting, om du syns høre ditt e pent så si det, føler du at en genser du har på deg kledde deg si det!! Vis oss hvem du er, får jeg digger deg læl, ser når du blir usikker… Men bare får å få sakt deg, alle blir usikkre en eller anna gang . Stå på !!!

    28. Bare lurer på om det er slutt mellom deg og Mathias? Så at se og hør skrev at du var singel for tiden. Er alt bra?

    29. Jeg så på seoghør at det var slutt jeg( beklager veldig sophie elise håper du og han fyren blir sammen igjen)

    30. Du anonyme som skrev om overbittet hva søern feiler deg? Overbitt har vell ikke en dritt å si om man er vakker eller ikke, det er utstrålinga som bestemmer det og ansiktstrekka! Og TM: Sophie har nydelige øyne så den kommentaren var vell litt dum vell?

    31. Mathias har også vakre øyne btw og virker litt som den stille sjenerte typen? Han ser veldig omtenksom ut og han viser veldig at han passer på deg ved å stryke forsiktig på deg og slik, håper du finner en som han igjen og ikke en sånn klyse som er oversikker på seg selv, du fortjener bedre!

    32. Veldig glad du har sluttet med restyle (for det har du vel?)
      Måten det blir laget på: hanekammen blir klippet av en hane, deretter blir den knust og malt sammen, blandet med diverse før det settes i leppene. Hold dere unna jenter, hvis dere virkelig vil dyr godt, til og med hr. Hanefar.

    33. Hei Sophie!
      Du er rå, og jeg ønsker deg alt godt! Du klarer alt du vil klare – husk på det!
      Klem fra Tromsø!

    34. Hvorfor er det sånn at man ikke skal få ytre meningen sin om Sopie Elise, bloggen og livet hennes, med mindre kommentaren består av tusen hjertetegn å ryggsleiking? Bare fordi noen av oss leserne til Sophie ikke ser opp til henne, er vi ikke dålige mennesker fordi. Jenta har selv valgt å gjøre livet sitt offentlig, men det er kansje 3(?) ”negative” kommentarer ovenfor her, og det blir forsvart med een gang av 13 hysteriske småjenter. Og de som skriver kommentarene får passet sitt påskrevet opp og ned i mente. Men det verste er vell at sånn seriøst ALLE og da mener jeg HVER OG EN som ikke kommenterer masse fine ting, sier at Sophie er perfekt, altså… Om man er uenig i DEN MINSTE TING her på bloggen, og legger igjen en kommentar så er man med en gang et svakt menneske som er sjalu å man er bare ute etter å trykke ned Sophie. Ja, right… Man må jo få lov å si sin mening uansett?
      Sophie Elise er bygget på umodne småjenter. No offence, men det er harde fakta. Etter å ha vert fast leser i flere år faktisk, ser man gradvis at jenta blir mer og mer full av seg selv, når hun drukner i kommentarer fra jenter på 10 år, at hun har en perfekt kropp, å alle de umodne guttene som har såå lyst å stikke lillemann en hviss plass… Ja, jeg hadde ikke følt meg spesiellt kul. Men her bruker hun sin ”suksess” til å prøve å trykke oss som har andre meninger. Kjære alle sammen; Bare fordi hun tjener fett med penger, er det suksess? Når man blir latterliggjort av de aller fleste her i Norge, er det da suksess? For ja, Sophie; Jeg hadde ikke sagt nei til pengene dine, klærne eller alt det andre du får lagt ned i fanget, pakket inn i silkepapir, MEN det er ikke verdt det. Det er synd det er så mange andre som ikke ser det, men jeg kan bare si det sånn at jeg er glad jeg ikke vokser opp i dag! Å når du sier at Mathias lyver om at han ikke leser bloggen din…? Okey? Hvorfor skal man lyve om sånt? Er du virkelig så høy på deg selv? Jaja… Jeg kan bare si det sånn at jeg ville nok styrt unna bloggen din jeg og, hvis jeg var kjæresten din å var nødt til å se deg i øynene etterpå.
      Men når det kommer til det at dere småjenter syns Sophie er et bra forbilde, hvorfor? Jeg er helt for at folk skal få lov og operere seg, det er opp til hver enkelt! Men når vi ser perfekte bilder på bloggen hver dag, ingen kviser, ikke noe feil med sminken eller noen ting. Magen er flat, ingen bilringer eller noen ting… Men er det ingen av dere som har sett forsidebildet på fhm(?) med Sophie og noen andre jenter… Sophie måtte posere annerledes, i tilleg til å ha hånden over magen, for å skjule en bilring, som man såg likevell. Jeg sier ikke det er noe galt i det, men hvorfor skal hun legge ut bilde av den helt hundre prosent flate magen sin da, å late som om det er SÅNN hun ser ut og det er hun stolt over? Hvilke signaler sender man ut da? Å hun er ikke stygg på tv-skjermen heller, men det virker jo sånn i kontrast av de overredigerte bildene hun selv velger og vise fram! Så snakk om å pisse litt i buksa. Men uansett, det er hverken meg eller de andre ”haterne” som blir fremstillt som en klovn i det norske samfunn og hengt ut på tv og i aviser hele tiden. Men det er vell forskjell på å være 10 år og 20 år. Sophie lever av og lure småjenter, fordi de skjønner ikke hvordan samfunnet EGENTLIG fungerer. Man er jo ikke så verdensvandt å erfaren når man er 20 år heller, men man skjønner hvertfall nok til å vite forskjellen på rett og galt, ekte og falsk. Men poenget er; det er ok for meg at noen vil tjene penger på å drite seg ut, men for all del; Jeg må få lov til å ha andre ambisjoner!
      Jeg kjenner ikke sophie elise, for alt jeg vet kan hun sikkert være hyggelig, men imaget hun har skaffet seg er helt latterlig!

    35. Elsket går’s dagens episode <3 Du å Mathias er så søte sammen 🙂 Ser mest på bloggerne for at jeg vil se deg. Du er mitt forbilde for du gjør det sikkelig bra på skolen er kjempe smart og ser helt fantastisk ut 🙂 Kan du plis følge meg på instagram?
      //Stine

    36. Er ganske så latterlig å rakke ned på Sophie Elise og hvilket forbilde hun er for ungjenter og hva slags “image” hun har. Men vet dere hva, dere leser bloggen FRIVILLIG. Og Anonym som skrev den laaaaaaaaange teksten, når du også ser på serien “bloggerne” og følger med på ALT Sophie har sagt, NØYE, så må du være ganske obsessed. Nå får dere ta dere ei bolle og holde kjeft, for det er faktisk dere som kommenterer stygt og hetser, som er et dårlig forbilde for de yngre.

    37. Jeg vet ikke om det er jeg som lever i en helt annen verden eller om det plutselig er blitt populært å idolisere folk som omtales som suksessfulle hvis man lever på en rosablogg og flasher fram kroppen sin, det falske håret sitt og alt annet som er falskt? For ordens skyld Sophie; du er sikkert kjempehyggelig og ønsker ingen noe vondt, dette er ikke et angrep på hvor bra menneske du er i den forstand, men jeg har lest bloggen din en lang stund nå og greier ikke dy meg fra å kommentere lenger.
      Jeg, i likhet med mange andre jenter i Norge, sitter og ser deg på TV nå hver søndag, og hva er det som møter meg? Jo, en jente som er så bortskjemt at bare MÅTEN hun snakker på virker så nedlatende og overlegen, i tillegg at hun sitter og legger skylden på alle rundt seg hvis noe går feil (foreldrene har kjørt for lite med henne derfor bestod hun ikke teorien, glattkjøringsfolka er dumme fordi hun ikke fikk mat selv om det ikke er vanlig å servere mat på glattkjøring NOEN steder i hele landet, smør din egen matpakke og ta med som alle andre ville gjort!) og som er så høy på seg selv at det er til å bli kvalm av. Du må ta deg i det falske håret hvert 2. sekund i tillegg til at HELE din hverdag (og da mener jeg virkelig HELE for nå har jeg ikke bare sett deg på bloggen men på TV også hvor man skal se hvordan det virkelige livet ditt er) omhandler bare idiotiske ting som å sprade rundt halvnaken, se på deg selv i speilet en MILLION ganger, se på bilder av deg selv, se på bloggen og trykke på refresh 100 ganger i løpet av en time, sitte og redigere bildene dine så du ligner på barbie for det er jo dette du vil. Altså jeg blir helt målløs, hva fader har skjedd med verdenen?!
      Du har som regel ingen steder å være som jobb eller skole når du er hjemme, du er nesten aldri med vennene dine siden alle har flyttet bort, du er av og til sammen med Mathias og utifra det du skriver antar jeg dere ikke gjør stort annet enn å sitte og se på bloggen din (selvsagt) og ha sex. Hva søren er dette for et forbilde dere fjortisser som sitter og hyller henne som om hun var en gudinne? Hva er det dere hyller henne for? Fordi hun er “tøff og tør å være seg selv og sier det hun mener”? Vel, det gjør jo jeg også nå, hvorfor hyller dere ikke meg? Er det fordi jeg ikke ser ut som barbie og har falskt hår, falske lepper, falske negler, falske vipper og bare bryr meg om helt fjerne ting? Og jeg må bare le når folk skriver at det er så beundringsverdig at hun tør å være seg selv og står for det, det er jo nettopp det hun ikke ER; hun endrer på utseendet sitt så hun kan ligne på et eller annet image hun har i hodet sitt, hun har tatt to operasjoner, tatt så mye restylane at hun ser rett og slett ut som en AND, løsvipper, falskt hår, falske negler, i tillegg til at hun perfeksjonerer bildene sine ved å alltid posere på samme måte (for ifølge henne selv har hun nærmest forsket på hvilke posisjoner hun ser best ut i) OG å redigere dem. Er dette å tørre å være seg selv? NEI det er ikke det. Og når ble det kult å se ut som en hore? Hun skriver at hun vet hun ser ut som en hore og syns det er morsomt. Altså herregud, jeg får nesten lyst til å skyte meg selv og spesielt når andre tenåringsjenter syns dette også er noe bra.

    38. Du Sophie sier du er smart og reflektert og gjort det bra på skolen; greit at du sier det men det er hvertfall INGENTING av det som jeg sitter igjen med etter å ha sett deg på Bloggerne nå. Du er jo helt oppe i de rosa skyene dine og tror alt handler om glam og hår og negler og kropp og klær og alt det tullet der, også kaster du inn et par innlegg om dyrevern og tror dermed at dette er nok til å være en reflektert og smart person. Jeg tror du er en bra jente innerst inne men du er bare gått deg så langt ut på jordet vill. Du har gjort deg selv til latter foran hele Norge. Du har skapt et image som du tror uttrykker styrke og modighet, nei det uttrykker idioti og umodenhet på det verste. Jeg vet ikke om det er venner du har blitt påvirket av, internett, jeg har ikke peiling men du kommer til å se på deg selv om noen år og tenke hva fader var det jeg drev på med.
      Det er IKKE kult å ligge å posere halvnaken, ha litt respekt for deg selv og kroppen din, INGEN gutter syns det er attraktivt med ei jente som er sånn med mindre de bare vil ha deg for å få tømt seg i deg eller runket etter bildene dine og that’s it, og er det det du ønsker? Syns du det er å være suksessfull når det eneste gutter tenker når de ser på deg er “åh jeg skulle så sykt hatt med meg hu”? Hvilken gutt tror du sitter og tenker over hvor smart og reflektert du er eller hvor bra du gjorde det på skolen når det eneste du serverer langt oppi trynet på han er bare kropp, pupper, rumpe, og alt annet? Det er IKKE kult å bare bry seg om uviktige ting som skjønnhet, hår, negler og kropp. Jeg bryr meg selv om dette, men til en fornuftig grad. Jeg liker å se mitt beste ut men uten at det skal ta over HELE hverdagen min og livet mitt. Det er IKKE kult å se ut som en hore, hvorfor i ALLE dager vil du at folk skal se på deg og tenke at du er en hore? Er det noe å være stolt av? Når ble det det i så fall?
      Jeg syns synd på deg fordi du har gått deg såpass vill at du vet ikke hva du driver på med. Du er ung og tror at all oppmerksomhet er bra oppmerksomhet. Du elsker å provosere og gjøre ting som får folk til å reagere, nettopp fordi du da får enda mer oppmerksomhet. Du er blitt så oppmerksomhetssyk at det har tatt over hele livet ditt, og dette kan umulig være sunt. Få deg ambisjoner, gå på skole og lær mer om verdenen, reis og utforsk verdenen og da mener jeg ikke å utforske er å bare vise seg frem i dagens outfit og skrive om hvordan hotellrommet ser ut og hvor lenge du og Mathias har ligget i sengen, NEI gå og utforsk andre kulturer, språk, tradisjoner, mat, historie +++. Du sier du ikke bryr deg om hva andre folk mener om deg, jeg syns du skal begynne å bry deg om det. Ikke tro på det fjortissene som mener at alle som sitter og skriver noe negativt til deg (inkludert meg nå) er sjalu. Nei, vi er ikke det. Som en over her sa, JA jeg hadde nok ikke sagt nei til pengene dine eller alt annet du får gratis, men hvis dette var prisen å betale så aldri i verdenen om jeg hadde gjort det. Man selger ikke verdigheten sin for noe så idiotisk som penger og glam, og det er nettopp det du har gjort, og det verste er at du er stolt av dette. Bare tenk på din fremtidige mann og barn for eksempel, hvor kult tror du de kommer til å synes det er å gå på besøk hos andre folk for eksempel og det eneste du bryr deg om er å se deg selv i speilet og passe på at hvert hårstrå ligger perfekt, om hvor perfekt du må posere på hver eneste bildet hvis ikke sier du kanskje “åh jeg er så stygg jeg vil bare dø”? Ta til deg noe av det folk sier, ikke alle er sjalue og bare ønsker å komme med stygge ting. Jeg skulle virkelig ønske jeg kunne skrevet en fin kommentar for jeg ønsker ikke å trykke deg ned på noen måte men desverre jeg kan ikke sitte og hylle deg som alle de andre fjortisjentene her inne gjør for alt det fjerne du gjør som har gjort deg til latter foran hele landet.

    39. Du ser helt for jævlig ut på tv da… Bra du fjerna de stygge leppene. Ansiktet ditt ser også veldig rart ut på tv, ser ut som en dokke ellernoe sånt.. jaja, sånn er det. kanskje du fikser for mye på bildene av deg selv?

    40. Kjemien mellom dere er litt småklein… håper ikke det er sånn når kameraene ikke er til stede, at dere faktisk er bedre kjærester enn det der.

    41. Du har òg forandra deg. Du er vanvittig mykje penere no 🙂 Trur da er fordi leppene dine ser meir naturlig ut. Uansett, du er vakker. Og dei som seie noko anna er tydlig sjalu.
      Skjønne godt at da var kleint å vera “kjæresta” framfor ukjente menn, eg hadde vertfall ikkje gjort da noko bedre 😉

    42. Shit, må bare få sagt det. Når jeg så forholdet til Emilie på bloggerne ble jeg så sykt sjalu! De var jo så utrolig søte, og oppriktig glad i hverandre og var opptatt av at begge skulle ha det bra virket det som. De spilte kort, lagde hjemmelaget pizza og virkelig nøt hverandres selskap. Mens det eneste jeg ser for meg du og Mathias gjør er å ligge i den slitte senga di, se på bilder av deg, ha sex eller bare dasse rundt. Huff, det var virkelig forskjellig kontraster ja! Virker som du bare er opptatt av overfladiske ting, og at du er helt gal etter sex og er stolt av å vise det! “Da får vi bare kle av oss da..” fyfaen jeg blir kvalm av måten du oppfører deg på :S Du er ikke en stor kjendis, du er ikke en hollywoodstjerne, du er ikke Lindsay Lohan eller Miley Cyrus, du er ikke i nærheten av de engang, så jeg skjønner ikke hvorfor du later som du er like stor som de. Stakkars stakkars Mathias, han virket jo som en ordentlig gutt så skjønner faen ikke hva han så i deg? Med mindre han er skikkelig overfladisk han og, og var med deg kun for det falske utseendet ditt og bli famous. Latterlig forhold virket det som.

    43. du virker som en person som er helt ærlig og driter i hva andre mener, og det misunner jeg deg utrolig for..!! jeg syntes at det å være seg selv og ikke være redd for hva andre sier og mener er det viktigste hvis mang skal være et godt forbilde. mange sier at de som aldri gjør noe galt og alltid er flinkest i alt er gode forbilder, men det mener jeg er feil. alle er forskjellige, og alle gjør feil i blandt. du er HELT anderledes enn deg jeg er, men alikevel vil jeg si at du er et forbilde for meg. ikke fordi jeg vil bli som deg, men fordi noen av verdiene dine ser jeg opp til! så you go girl, jeg digger deg! 😀

    44. Skal du bytte header og design snart? Vet det ikke er så veldig lenge siden du fikk dette, men føler ikke at det er helt deg haha. også ser du jo litt annerledes ut nå.

    45. Skjønner ikke at folk reagerer så mye på akkurat DEG som blogger.. Påstår at akkurat DU er utseende-& kroppsfiksert, men i realiteten er det helt motsatt.. Det er virkelig ikke ofte du nevner kropp og utseende i forhold til hvor mange innlegg du har skrevet. Du skriver jo ekstremt mye om andre veldig viktige og bra ting.. Tror folk glemmer at du bare er 19 år, og litt såkalt rosablogging må man jo da regne med! Herregud, folk som henger seg opp i små bagateller!
      Forresten : jeg sliter med mat (SF), og lurte på om du kunne legge ut hva du spiser en typisk hverdag og i en typisk helg for deg? Typ hvor mange måltid, mengder osvosv..? Virker som du hR et veldig avslappet, sunt forhold til mat, utseende og kropp (som i spise det du vil, men egentlig på et relativt sunt og bra plan. Ja, jeg ser på “nei, nå fikk jeg lyst på litt sjokolade, da spiser jeg litt sjokolade – som sunt. Og samme med om du vil ha en salat liksom. Du lytter til hva DU ønsker.) trenger inspirasjon.:)

    46. Jeg hadde virkelig ikke tenkt og kommentere tilbake, men jeg tar en Sophie Elise her, og er tøff nok til å stå opp for meg selv! 😉
      INGRID:
      ”Er ganske så latterlig å rakke ned på Sophie Elise og hvilket forbilde hun er for ungjenter og hva slags “image” hun har. Men vet dere hva, dere leser bloggen FRIVILLIG. Og Anonym som skrev den laaaaaaaaange teksten, når du også ser på serien “bloggerne” og følger med på ALT Sophie har sagt, NØYE, så må du være ganske obsessed. Nå får dere ta dere ei bolle og holde kjeft, for det er faktisk dere som kommenterer stygt og hetser, som er et dårlig forbilde for de yngre.”
      -Jeg rakker ikke ned, jeg sier hva jeg mener, jeg bor i Norge så jeg har like stor rett til å ytre mine meninger på en offentlig blogg som du har. Jeg har ikke sett en eneste episode av bloggerne, faktisk så har jeg bare sett klippene hun SELV har valgt å dele på bloggen sin 🙂 Å for å si det sånn; Jeg blir ikke så veldig fristet til å se mer av det programmet. Så du kan kalle det så obsessed du bare vil, men det er ikke jeg som sitter og forsvarer en helt ukjent person som jeg aldri har møtt og mest sannsynlig ikke kommer til å møte 😉 Nei, i denne sammenhengen er det meg selv og alle ”haters” jeg forsvarer. Men en annen ting, jeg syns ikke det er greit og kommentere; Du er stygg, jævla hore” DET er noe annet. Men at hun forsvarer sine operasjoner med og bruke Megan Fox i sitt forsvar er dumt; For det er forskjell på å operere seg for og forbedre seg selv, og å operere seg til noe verre… Plastisk kirurgi og restylan er topp, men trenger man det ikke, så trenger man det ikke! Det gjorde vell i utgangspunktet ikke Megan Fox heller, men hun ser vertfall ikke verre ut etterpå.
      Men ellers, så rakker jeg ikke ned! Er man en offentlig person, får man tåle kritikken, noe Sophie gang på gang beviser at hun ikke håndterer og kommer tilbake med at alle bare er misunnelig. Ja, sophie, kall meg misunellig, men guess what; Jeg er lykkelig selv uten en fet sjekk i måneden, silikon og løsvipper! Hvis hun ikke hadde brydd seg om drittslenging, hadde hun ikke lest videre på en kommentar, og hvertfall ikke tatt det opp på bloggen for og forsvare seg selv. Jeg mener ikke at sophie er et godt forbilde på noen måte, igjen så kjenner jeg henne ikke utenom bloggen og andre medier, men det gjør ikke dere andre heller, så da er vi like langt! Å bare fordi man elsker dyr er man ikke et godt menneske fordi om, for det er sikkert noen voldtektsmenn og drapsmenn som er dyreelskere også. Jeg må si at jeg tror ikke frøkna har så mye overs til dyr, annet enn og bruke det som et ”se på meg, for et snillt menneske jeg er”. Jeg ble litt sjokkert når ”Rigmor” tydeligvis er på hovedveien hele tiden, å prinsessa sitter bare i sofaen å kunne ikke brydd seg mindre om bikkja ble påkjørt, så lillesøster må springe… I REST MY CASE!
      Nå har jeg andre ting og gjøre, farvell ;*

    47. Amalie: Tusen takk, det var utrolig hyggelig å se at noen faktisk ser MEG – og ikke det bloggerbildet av det hele.

      Jaa og det kan jeg gjøre! Har tenkt på det utrolig mange ganger men glemmer å ta bilde av maten, og når jeg tenker på det føler jeg hele dagen blir litt “kunstig”. Vanskelig, men jeg får prøve på det!

    48. Fatter ikke at folk orker å skrive milelange kommentarer på en blogg til noen de ikke liker? Hvorfor orker dere å mene så mye om en person dere ikke kjenner? Har dere tenkt på at Sophie har flere sider enn de hun velger å vise frem på bloggen sin? Det er lov til å ha egne meninger, men det er ikke synonymt med at man MÅ uttale dem? Ville dere gått opp til Sophie på gata og sagt akkurat det dere skriver? Nei, for det er dårlig folkeskikk. Hvorfor er det “lov” i skriftlig form? Fordi dere slipper konsekvensene ettersom dere skjuler dere bak anonymitet?
      Mange av de som kommer med personangrep mot Sophie er voksne mennesker. Det gjør meg skamfull, redd og rett og slett flau. Ikke kritiser noen dersom dere ikke er perfekte selv. Og… newsflash: Det er dere ikke. Et perfekt menneske ville ikke spredt så mye hat.

    49. Jeg tror det som skuffer meg mest med serien (og hvertfall dine innslag) er at jeg hadde forventet å endelig skulle få se den ekte Sophie – ei jordnær og naturlig jente, men du virker så tilgjort. Jeg skjønner det kan være vanskelig å oppføre seg normalt i serien, men alt jeg hører er tilgjort latter, og heslige kommentarer. Det er liksom ikke noe “ekte” over det. Jeg hadde forventet meg å endelig bli litt bedre kjent med deg, og faktisk se at du ikke er som på bloggen.. Men jeg tok visst feil.

    50. Hei Sophie Elise og alle dine lesere..
      Sorry meg mennesker.. Men etter å ha lest litt i denne bloggen (som har gått mest i å lese kommentarer) så sitter jeg her og lurer på hva som feiler folk? Alle har vel rett til sin mening, men det er nettopp det det er.. DIN mening! Er det virkelig nødvendig å stemple andre lesere eller selve bloggerne på negativ sett?!? Kall det sjalusi, eller uvitenhet, eller rett og slett dumhet…det er jo ren mobbing og krenkende! Uansett hvem det er man sikter til.
      Sophie Elise ER en ung dame/jente som er opptatt av utseende. Hun skiller seg ut i lille Harstad ved å være som hun er. Sophie Elise : Stå på! Dette er en jente som er ferdig med videregående og må ikke begynne på videreutdanning. Det er MANGE der ute som ikke gjør det rett etter videregående. Jeg jobbet heltid fra jeg ble ferdig med skolen frem til jeg begynte med en bachelor når jeg var 25, og nå, i en alder av 29, tar jeg en Mastergrad i ledelse. Jeg ser litt på bloggerne fordi det er underholdning. Jeg er ikke like opptatt av utseende som andre men er fornøyd med hvordan jeg ser ut. Hadde jeg ikke vært det hadde jeg kanskje gjort noe for å forandre på det jeg ikke var fornøyd med. for min egen skyld.
      Nei jeg er ikke fjortis, jeg har ikke silikon eller restylan.. men jeg respekterer en ung jente som gjør noe hun er glad i, og som hun tjener på. Det tar nok mange timer og det er nok av en jobb det å blogge. Så stå på Sophie Elise! Du virker som en søt og snill jente. Alle trenger ikke å sikte etter administrative jobber og høyere utdanning om det ikke er det de ønsker. Alle er forskjellige og kan bedrive livene sine med det de selv vil! Når man er 19år har man god tid til å leve livet frem til man finner ut at man kanskje vil gjøre noe annet. Husk at alle er forskejllige. Noen er opptatt av fotball, noen av film, noen av trening og noen liker rosa blogging, mote og utseende.
      Hilsen en 29 år-gammel deltids-følger 🙂

    51. Herregud som folk må slenge dritt. Hvertfall dere som faktisk ikke er 16, ta å skjerp dere. De som er unge forstår ikke, men voksne mennesker bør virkelig vite bedre. Verden er stor og har god plass til folk som vil stikke seg litt ut. Sophie er pen og hun stikker seg ut i en mengd, og det gjør hun akkurat som hun vil med! Er dette virkelig så plagsomt for dere at dere må synke ned til bunns og slenge dritt? Hev dere over dere selv, og skjerp dere. Det er barnslig og ikke minst unødvendig å slenge dritt om folk dere ikke kjenner, og også om de dere faktisk kjenner. Kan ikke tro at dere er så mye bedre i virkeligheten selv når dere sitter fremfor et tastatur og må SKRIVE dritt til noen.
      Stå på Sophie, vær deg selv og stå for det du mener, for du er mer enn god nok sånn som du er! Håper du vet dette selv også! 🙂

    52. Hva het den sangen du og venninna di hørte på i bilen, syns den er bra men vet ikke hva den heter! Den som var en skikkelig partylåt

    53. Herreguuud.. veldig mange teit kommentarer her. Du er en drit kul person og du er faktisk et supert forbilde for oss litt smartere som klarer å se alle de bra,gode tingene ved deg, hva du står for osv. “Caroline 23” utrykket at det var en negativ ting å ha linni meister som forbilde, om du har det eller ikke så er hun unasett også en super kul dame og veldig bra mor, kjempe søt og smart. Du må ikke høre på alle de her stakkarslige DUMME menneskene som sitter på nett og slenger drit… de er da vertfall ikke annet enn verre en deg. du er verdens flinkeste blogger!:)

    54. Hi Sophie Elise. Im Not from Norway, but i really wanna see your show. Where can i see it? 🙂 Do you have a online link?

    55. Jeg vet at det har lite med innlegget å gjøre! Men det hadde vert utrolig kult om du hadde tatovert øyenbrynene dine! Og om det er et for stort skritt, går det jo an med permanent makeup, som er lignende, bare at det holder i et par år. Om det blir fint, kan man ja alltids tatovere. Jeg har sykt lyst å prøve det jeg også, men om du hadde gjort det og det hadde blitt bra, hadde jeg også tørt å gjøre det.

    56. Hei. Jeg har ikke tv2 SUMO, og nå bor jeg på hybel der jeg ikke har bliss. Så jeg lurte på om det gikk an at du la ut første episode av bloggerne på bloggen din? og etterhvert andre episode også? Har veldig lyst å se, men har ikke råd til å kjøpe meg sumo bare for å se de to .. 🙁

    57. du og kjæresten er så ufattelig søte sammen! har så lyst på en så snill og grei gutt! ta godt vare på han! det er ikke så veldig mange av de:P så sykt sjalu!

    58. Jeg skulle bare sjekke kommentarfeltet for morroskyld. Og fy og faen, håper ikke du leser igjennom alt det folk har skrevet. Kjenner jeg selv blir uggen og kvalm over at folk i det hele tatt kommenterer stygt og bruker masse tid på å skrive frekke ting om deg. Jeg vet du har skrevet før at du ikke bryr deg om hva folk kommenterer, men når jeg selv – helt utenforstående blir nesten lei meg av tanken på at du må lese så mye stygt, er helt forferdelig. Du virker som en herlig jente, og du kjører din egen greie og det digger jeg! De som ikke takler det, burde la være å sakt noe i det hele tatt. Greit det er noe som heter ytringsfrihet, men er forskjell på å bruke den til noe positivt som du gjør enn mange av de som kommenterer som de gjør. Har aldri kommentert noe blogg siden jeg var typ 16 år, men din blogg og du som person er faktisk interessant å følge med på. Stå på videre, vet du kommer til å bli suksessfull på din måte!

    59. Jeg lurer bare på en ting og jeg håper du kanskje kan svare på bloggen og ikke i kommentar for da får ikke jeg sett svaret, men spm er: syntes du det er teit hvis noen kommer bort å spørr om å ta bilde? Jeg har sett deg en gang og var litt usikker om du syntes det teit eller koselig!:)
      Elsker bloggen din, skal se på reprisen av bloggerne i dag;)

    60. Så skjønne i sammen!! Virker som dere passer bra i lag 🙂
      Hahah, måtte le litt når han sa “det ser jo ut som ein klump rosa!” hahahah !! Råå

    61. Hei Sophie Elise!
      Jeg er fast leser, og finner bloggen din fryktelig interessant!
      Du virker som ei hyggelig jente – med en svært suksessfull blogg du burde være stolt av! Jeg leser spesielt innleggene dine hvor det står om dyr, og er utrolig glad for at du tar deg tid til å skrive om det! Men kanskje du kan formulere det på en bedre måte? Du vet, fortelle om hvordan dyr har det, og heller la det ligge der, enn å anklage leserne dine som spiser kjøtt for å støtte dyremishandling. Hvis informasjon, bilder og videoer var nok til å endre dine matveier, så tipper jeg det er nok for flere andre også!
      MvH Ida

    62. Hei! Jeg vet dette ikke har noe med innlegget å gjøre, men hvor mye er det i frakt når du bestiller fra Sheinside? og er det flere eksta kostnader?
      Setter pris på svar 🙂
      Du er en fantastisk person foresten, og du påvirker livet mitt i en positiv retning! Stå på!
      Mvh Marit Oline

    63. er ganske forvirret… er dere sammen eller ikke? 🙂 dere er vertfall utrolig søte sammen, og sophie, du er helt nydelig! Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg