nå skjer det

Nå sitter jeg klar sammen med familien for å se første episode av BLOGGERNE! Det starter om bare 15 minutter, klokken 20:00 på tv2 bliss. Dette er jo en “innledende” episode hvor man skal bli litt kjent med oss jentene, og selv om det blir gøy så tror jeg hver episode bare blir bedre og bedre, og ikke minst mer personlig. Etter episoden er over kan dere møte meg og emilie på nettreff på tv2.no, men fram til da håper jeg dere deler deres meninger i kommentarfeltet her med meg, så skal jeg svare dere så godt jeg kan ♥ Kanskje jeg skal prøve å fikse dere lesere gratis sumo etterhvert? Hva tror dere om det? 

Nå er endelig dagen her, jeg har ventet så lenge!

Ett backstagebilde fra da vi filmet introen for et par måneder siden 🙂 

281 kommentarer
    1. Hei, Sophie ! Gleder meg skikkelig til og se BLOGGERNE 🙂 Det blir så gøy! håper jeg får se masse av deg ;*

    2. Utrolig kjedelig at serien går på TV2 Bliss. Har verken kanalen eller sumo. Så hadde vært supert om du fikk ordnet gratis slik at vi andre også kan se. Virker som en bra serie hvor vi får blitt kjent og få et annet syn av dere 🙂

    3. Hadde vært kjempeflott om du hadde skaffet oss gratis sumo! 😀
      Føler jeg får mange fordeler av å “følge” deg og ditt liv.
      Gleder meg, kun 5 minutter igjen, fikk varsel på tven om at bloggerne straks begynner 😀

    4. jaaa gratis sumo hadde vært topp. drar til en venn for å se det så det er litt kjipt får sikkert ikke sett alle episodene siden hun ikke altid er hjemme (hun er hos faren sin annen hver helg) men skal se i kveld så det blir gøy gleder meg veldig!!

    5. åhh, nå sitter jeg og gleder meg! tv’en hos meg er opptatt men har heldigvis tv2 sumo, ha en hellig kveld:)

    6. gleder meg! Du er så fasinerende, – etter leting på et bedre ord!;) hehe.
      Du virker utrolig snill og god, men faktisk også litt sjenert! tror det er derfor enkelte kan si du ser sur ut:)
      stå på!

    7. Jeg har dessverre ikke tv2 bliss, så jeg får ikke sett det 🙁 Hadde vert kjempe snilt om du kunne laget en gratis sumobruker 🙂

    8. jeg har så lyst til å se på, men dessverre er jeg i spania i tre måneder. hadde gledet meg kjempe masse til å se på

    9. Daaa hadde jeg elsket deg tror jeg<3
      Ser på serien nå, du og voe er de jeg leser av dere fire, syns alle virker trygge og avslappede foran kamera 🙂 Spørsmål: var det ikke litt rart å ha en kameramann i stua, spesielt mens du satt og pratet med faren og søstra di?

    10. wow. jeg sitter her å ser på det jeg også, kjenner jeg blir flau over hvor dum du får deg selv til å virke på tv.

    11. Hei! Ser på det nå, bra program.
      Men hva syns familien din og spesielt faren din om at du poserer slik på tv? Er det ikke litt kleint at faren din ser hele kroppen din, og du sitter der i sofaen.. Bare lurer. Håper på svar, eller innlegg om nettopp temaet nakenmodell og hva nærmeste familie syns når de ser det.
      Ellers har jeg selv veldig lyst på silikon 😉

    12. hadde virkelig søtte pris på om du hadde gitt leseran gratis tv2 sumo! for vi har ikke tv zebra hjemme så kan ikke se det, med mindre jeg kan dra til venniner osv for å se dette. men det gidder jeg ikke hver søndag liksom haha. håper dette kan gå i orden

    13. Du fremstiller deg som en ærlig og virkelig helt herlig jente, Sophie!!
      Jaa, ja takk til gratis sumo <3 du er så skjønn, Sophie Elise!

    14. Ja, sumo hadde vært fint! Rekker ikke se det på søndager:( hvilke dager er reprise? Må se det!!

    15. Har gledet meg så lenge nå! Er pause må da.. Men har digget vært minutt! Elsker bloggen din Sophie! Har faktisk den samme parfymen som deg hahah.

    16. Synes den første episoden hittil er kjempe bra, hadde gledet meg lenge til dette! Håper at du koser deg i kveld. Sitter nå i godstolen godt plantet under et pledd:D

    17. Hvor kjøpte du den grå anorakk/jakken du hadde på deg da dere var å handlet undertøy til photoshooten? Var kjempe pen.

    18. Sophie Elise nå har jeg sitt første del av episoden. Jeg føle jeg har fått sett en helt ny seide av deg. Dessverre ikke den beste. Du virker litt sur og spydig mot familien din og det er ikke slik jeg har trodd at du var? Jeg er fortsatt en stor fan og elsker alt du står for 😀 bra første del hverfall gleder meg til etter pasuen 🙂

    19. Du kler kort hår ! Hvorfor gidder du bruke extensions . Fy faen du ser helt annerledes ut uten løshåret . Du er virkelig vakker når du er naturlig :))))

    20. Sitter å ser det med familien min og familien til kjæresten, så pappa og svigerfar sitter der å siterer deg på en måte som får meg til å ville kvele dem!! De skjønner ikke hva du snakker om 🙁

    21. Er så kult å se på! er liksom litt ”behind the scenes” av bloggen:) Gleder meg til å følge med på deg i serien videre

    22. Kan du legge ut en link hvor vi kan se episoden en gang til? Jeg fikk bare sett de 5 siste minuttene av episoden 🙂

    23. Alt det vi så om deg på bloggere i 1 episode har du lakt ut her på bloggen før. Så ikke noe nytt om deg det var skuffende hehe ;))

    24. Syns serien virkar veldig bra eg, gledar meg allerede til neste veke. Har berre lest bloggen din og Voe sin, så var liksom det som var mest spennande. Syns du er tøff som er med i tv serie og er så åpen! 🙂 Du har all grunn til å vere stolt over deg sjølv

    25. Æ syns d va dritbra! Ska se hvær søndag framover! Må ærli si at æ syns du virke likedan på tv såm du virke på bloggen – å d menes positivt! Du virke like ærli å hærli i virkeligheta såm d du e på bloggen:)

    26. Jeg fikk ikke sett det:(:(:( vet du hvor jeg kan se det ( på nettet) ??? pliis hadde såå lyst til å se på det!<3

    27. Det var kjempe bra tv show♡
      Du er så flink til å blogge og du er et av mine største forbilder♥
      BLOGGERENE! er bitt et av mine yndlings tv program alle rede nå♡

    28. Herregud folkens. Tror dere at fordi hun har vært med på et tv-program så kan hun gi ut sumo til de hun ønsker?
      Det er ikke sånn det fungerer. Betal for det selv eller lavære. Blir for dumt å mase om at dere skal få det gratis, tv2 er butikk, ikke veldedighet

    29. Du snakker som om du skulle vært den beste i verden! Irriterende måte å prate på, høres ut som en drittunge

    30. jeg så bloggerne akkurat ferdig. Åh herre!! den var fantastisk. Gleder meg til neste episode. Tror den gutten var Mathias? Han med brunt hår? Men uansett du er fantastisk og ja… fikk aldri en onkelig forklaring på hvorfor du tok den pausen. handlet den om Mathias? jeg er utrolig nysskjerrig vær så snill svar!! vil egentlig ikke mase, men ja 🙂

    31. Du virker veldig jordnær her på bloggen tiltross for bilder og alt som folk nedverger deg litt på og på bloggerne virka du som en person som var litt likegyldig men samtidig så fikk jeg inntrykk av en jente som er der og støtter vennene sine og ikke kommer med bitchie kommentarer og bare dropper folk, du er liksom opptatt av ekte venner og le med di og finne på morsomme ting, men jeg ble utrolig lei meg da jeg så Mathias og deg sammen på slutten av serien for for meg føles det som at dere ennå er sammen Åsså er dere ikke det men livet er til for og tilgi man må bare høre di rette ordene først<3 dere to er ganske sterke om han ikke savner deg om han ser på bloggerne eller du savner han litt når du får sett det sån live

    32. Så overfladisk du oppføre dæ, syns nesten litt synd på ho vennina di?.men sånn e det vell å være best I verden.

    33. Fikk ikke sett det! Utrolig kjipt, hadde jo gleda meg dritlenge 🙁
      Finnes det ikke noen steder man kan se det gratis?

    34. Har ventet på denne episoden helt siden første gang du nevnte den, og den var like bra som forventningene mine! Gleder meg masse til neste, du er et så bra forbilde, Sophie. Du gir blanke faen i hva vi andre mener, og det er en av tingene jeg elsker mest. Tv2 sumo hadde vært SUPERT!! 😀

    35. Er det lov å være litt stolt av deg? Satt klistret til skjermen, og jeg må si at du imponerer! venninnene mine er ikke så stor fan av deg for å være ærlig, men jeg må si at jeg er fast følger av deg på bloggen, instagram og twitter. Jeg liker deg! Du har sterke meninger og står for meningene dine. Selv om jeg er et par år eldre enn deg må jeg si at du er et forbilde for meg! Stå på, gratulerer og gleder meg til å se mer fremover våren 🙂

    36. Jeg fikk sett og jeg syns det var veldig spennende 🙂
      Følte virkelig man ble bedre kjent med dere bloggerne 🙂
      Så jeg gleder meg veldig til å følge med videre på episodene 🙂
      Syns det var veldig interessant 🙂

    37. Ja det ville vært dritt kult. Sånn at du vet det er du et stort forbilde for meg og jeg kunne skreve hele bibelen om hvor søt,kul og alt du er

    38. Ja det ville vært dritt kult. Sånn st du vet det er du et stort forbilde for meg og jeg kunne sikkert skreve hele bibelen om hvor kul og søt du er

    39. jeg hadde gledet meg til å se dagens episode, men så sovnet jeg og våknet ikke før nå.. går det repriser, eller kan jeg se den på nettet? 🙂

    40. Synes det var en ganske bra episode! Du ble fremstilt på en bra måte, litt barbie men fortsatt ganske smart og jordnær. Digger både deg og serien så jeg gleder meg til å følge med videre på serien! Ett lite spørsmål, komme “bloggerene” til å gå hver søndag klokka 20.00 eller kommer den til å gå andre dager også? Og når går eventuelle repriser? 🙂

    41. Jeg rakk dessverre ikke hjem til å se episoden.. Vet du om noen andre steder man kan få sett den?
      TV Sumo gratis, hadde jo vært utrolig bra!
      Gleder meg til å følge deg/det videre!

    42. Gleda meg i hele dag til og se denne serien 😀 gleder meg veldig til neste 🙂 du er så pen sophie elise <3

    43. Herregud, kjøp dere TV 2 SUMO, slutt å prøv å få Sophie til å “spandere” det på dere…
      VIL DERE SE DET…. = KJØP DET!
      Sophie, du var flott å se på.

    44. Hadde gleda meg sykt lenge til å se programmet, men så skulle vi bort akkurat da det startet så…jeg fikk ikke sett det 🙁
      Men jeg får kanskje sett noen av episodene de neste ukene !!!
      Hadde vært chill med tv2 sumo, så slipper jeg stresse. duerbest

    45. Åhh! Gratis sumo hadde vert supert. Jeg har trening i disse tider, så jeg får ikke sett det dessverre.

    46. Ja du virket gjerne litt “bitchy” i blandt, men dette er tv, og dette er nok klippet til på måter vi ikke vet noe om. Samtidig synes jeg du virker som en snill jente, så folk burde i grunn holde seg for god mot å slenge med leppene hele tiden. I såfall kan man skrive på en sakelig måte. Stå på 🙂

    47. JA til gratis Sumo! Favorittprogrammet til pappa går på NRK til akkurat samme tid på mandager så får antakelig ikke sett Bloggerne fremover uten Sumo, var bare såvidt jeg fikk trasset meg til det idag..

    48. Gratis sumo hadde vært toppen! Har utrolig lyst til å følge med, men får det ikke til når jeg ikke har bliss og ikke penger til sumo… Haha … livet er hardt. Neida 🙂

    49. Har utrolig lyst til å se på “bloggerne”, men jeg har fotballtrening kl 1930 på søndager. Gratis TV2 sumo høres veldig bra ut. Elsker bloggen din

    50. Det var veldig bra program, skikkelig gøy å se dere !!! ventet skikkelig lenge <3
      Men assa gratis sumo høres ganske greit ut det 😀

    51. Hvis det spøker i huset ditt så kan du vell melde deg på Åndenes makt! Hadde vært morsomt å se, og hadde vell vært litt kjekt om du hadde funnet ut akkuratt hva som går igjen? Eller hva det er?
      Kan du ikke legge ut et innlegg om ting som har skjedd på rommet/huset ditt? Eller bilder som avslører ting eventuelt videoer?

    52. De va kjempe spennende! Gleder meg til neste veke allerede!❤️ Satt helt sånn i sofaen: 🙎
      Elske bloggen din Sophie😘

    53. Jeg så første episode:) gleder meg til de andre kommer og gratis sumo hadde vært snilt takk for tanken.♡♥

    54. Det beste showet på TV !!! Dette er helt klart fremtiden underholdning. Stå på.
      Vi trenger mer Sophie.

    55. Jeg satte på programmet og brått satt hele familien og så på Bloggerne. Egentlig kunne jo du hatt et helt program som hadde handlet bare om deg! Du virker jo så trygg og ærlig foran kameraet. Det var virkelig morsomt og spennende å se på. Gleder meg til å følge med videre fremover! <3

    56. Så den♥ glad for at det er mest av deg og emilie, eller det føles hvertfall sånn, hadde ikke hørt om de andre bloggene før nå! Du er så søt ♥ men du og mathias er perfekte sammen, også er det slutt….. ser han på bloggerne?

    57. tv2 sumo gratis jaaa værsåsnill jeg har så lyst å se bloggerne men jeg kan ikke se det siden jeg bor i utlandet og ikke har norsk TV så det ville vært så bra 😀 <3

    58. Åå, gratis sumo hadde vært såå bra! Fikk ikke sett episoden i dag, feiret bursdagen til broren min! Men har snakket med flere som sa det var kjempebra!

    59. Veldig veldig bra episode 😀 Likte at vi får bli såpass kjent med dere som personer og ser de ekte og mange flere sidene av dere! Fine personer <3 Gleder meg til neste episode 🙂
      Gratis sumobruker hadde vært midt i blinken da!
      Ønsker deg en god natt og en fin start på den nye uken i morgen, loveu!

    60. Ett stort ja til gratis sumo, har ikke tv2 bliss, så får dessverre ikke sett det enda.
      Som tips til forrige innlegg så bruker jeg brun øyenskygge på brynene 🙂
      Ønske dæ en fin kveld videre 🙂

    61. Jeg så på episoden, likte den veldig godt 🙂 Jeg tenkte også og nevne at du er forbilde mitt..
      Gleder meg veldig til neste episode!

    62. Gratis sumo!! Åherre, det hadde vært fint! Skal så på bloggerne hver eneste søndag, så det hadde vært fin å få gratis sumo til mac´en. Da blir det enda mere tilgjengelig:D

    63. Jaaaaaa! Hadde vært utrlog braaa. Hvis du hadde skaffet det, da kunne jeg sett det på mac´. Har veldig lyst til å se deg på bloggerene.. <3 <3

    64. Var kjempe gøy å se på! Skjønner egentlig ikke hva di som slenger stygge kommentarer tenker med.
      Du er helt unik og ikke som alle andre sier at du har et perfekt liv!
      Elsker bloggen din!
      Er innpå hver dag, har lest den kjempe lenge!
      Jeg kan ikke si at jeg alltid er i topp humør, men når jeg leser bloggen din forandrer det seg ofte!
      Du er et stort forbilde for meg og jeg har ikke en gang møtt deg.
      Men vist jeg hadde er jeg sikker på at jeg ikke hadde tenkt noe annet om deg!
      Du er en helt fantastisk jente med egne meninger!
      Du er modig og sterk og de som sender stygge kommentarer er bare sjalu!
      Stå på Sophie!!!
      Hilsen meg!

    65. Sumo hadde vært topp! Jeg rakk ikke se på idag, og det er jeg kjempe lei meg for.. Hadde håpet at jeg kunne sett på det et annet sted enn på sumo.. Finnes det andre muligheter? 🙂 du er en super jente, jeg ser veldig opp til deg! Stå på med bloggingen 🙂

    66. Gratis sumo hadde vært helt fantastisk! Jeg bor i Spania og har ikke norsk tv… Men jeg har så lyst til å se på bloggerne men jeg får ikke sett det 🙁 Men kommer episodene ut en annen plass? Youtube foreksempel?

    67. ååh fikk ikke sitt det, tvn valgte å stryke med akkuratt da jeg skulle se det 🙁 du vet vell ikke om det går i reprise ?

    68. Må si jeg ikke er helt imponert over hvordan du fremstilte deg selv i denne episoden.. Menmen… Har hatt veldig høye tanker om deg, tenkt at du er en smart, tøff og sympatisk jente. Foreløpig virker du bare overlegen, spydig og litt dum, foreløpig veldig skuffa! Meeen, kan jo hende du har en dårlig dag ellernoe, gleder meg til å se resten, og håper du blir litt blidere og litt smartere, den jenta jeg tror du egentlig er 🙂

    69. Har akkurat sett på episoden og jeg synes det er så utrolig bra at de sender sånne serier der vi får et innblikk i hverdagen til dere bloggerne 🙂 Tror det er mange som dømmer dere på grunn av måten dere fremstiller ting på bloggen, mange tror at dere kan rakkes ned på uten at dere faktisk bryr dere. Mange glemmer at dere også er vanlige mennesker med følelser.. Jeg fikk hvertfall et veldig godt inntrykk av deg som person, derfor synes jeg det er så moro å se 🙂 Stå på videre!! Jeg beundrer dere som greier å ta i mot så mye dritt fra andre mennesker hver eneste dag og bare fortsette! 🙂

    70. Tv2 sumo hadde virkelig vært nyttig når ikke alle har anledning til å se episodene, høres kjempelurt ut! Elsket episoden, du er virkelig en person med bein i nesen selv om det ikke alltid viker sånn. Du er best Sophie, stå på videre

    71. Så på bloggerne i dag, og var ganske gøy:) Du har kommet bra langt og burde være stolt over deg selv! masse lykke til videre!:)

    72. Super artig å få ta en liten del av hverdagen din!! Ser frem til flere episoder 🙂 du er super søt og har en sterk personlighet! Digger deg

    73. Gratis sumo høres fint ut!! Toppers:D <3
      Diggå dæ:)
      Mitt favoritt tv program: bloggerne 😉 hehe

    74. Det hadde vært supert med sumo eller noe som gjør at vi alle leserne får sett serien! Jeg selv for eksempel har alltid mye å gjøre, så jeg klarer aldri å følle med på en serie som man bare kan se på tv, med mindre man betaler for sumo eller lignende.. Du kunne ikke fårt tillatelse til å legge ut episode for episode på bloggen da? :))’

    75. du har blitt utrolig flink å blogge og jeg virkelig elsker bloggen din og de fine klærne du hele tiden kjøper! Programmet var sykt bra og du var veldig hyggelig på den livechatten!

    76. Jeg likte første episode veldig godt og jeg gleder meg til å følge med videre både på deg og de andre som er med. Veldig hyggelig å få bli bedt med hjem til dere og få se dere fra en annen synsvinkel. Liker forresten – nok en gang at du går din egen vei og svømmer mot strømmen, det er så inspirerende med slike mennesker. 🙂 Ser frem til neste søndag!

    77. Hadde egentlig forventet noe litt annet, fordi jeg har fått en annet bilde av deg som person via bloggen. Men kanskje det bare var med denne episoden, så gleder meg til og se mer 🙂 Familien min gjorde narr av deg, men de vet ikke så mye om deg,å har ikke lest bloggen din såå:) Ihvertfall.. blir gøy og følge med videre =)

    78. Hei,
      Eg planla dagen min sånn at eg skulle få med meg episoden, og det angre eg ikkje på! Du e så kul, eg bare digge måten du e på. Syns jo og at det va mest spennande å se når du va på skjermen, men det har kanskje nåke med at eg syns du e heilt rå 🙂 Glede meg te neste episode, syns det e utrolig tøft gjort av deg og sleppa oss så nært inn på deg.
      Stå på! Eg digge deg!! 😀

    79. Du fremstiller deg så bra på bloggen, men på tv virker du helt annerledes enn på bloggen. Du virker så overlegen og sur (?) la merke til at du ser annerledes ut i virkeligheten enn du gjør på bilder, videoblogg osv. Gledet meg veldig til å se deg på tv i dag men syns ikke episoden av deg var noe bra.. Ble egentlig veldig skuffet fordi trodde du virket slik du fremstiller deg på bloggen..

    80. du er faktisk skikkelig nydelig i virkeligheten også!
      du er morsom og ekte.
      Du er faktisk forbildet mitt, og dt sier jeg ikke fordi du sa dt i episoden, dt er sant! Og dt har du vært ganske lenge nå

    81. Lurer bare på om Hva slags speilreflekskamera har du? (Merke og pris) anbefaler du det eller ønsker du deg nytt? Isåfall hvem? På forhånd takk❤️

    82. Synes det var fint å se på “blogggerne” og kommer til å fortsette å følge med på serien. 🙂

    83. Hei.
      Jeg er imponert over hvor voksen og reflektert du fremstår i serien bloggerne. Jeg vil også gratulere deg med bloggsuksessen. Du er Norges nest mest leste blogger og en verdig deltager i serien. Voe har jo også mange følgere og er i likhet med deg et godt eksempel på bloggere som folk liker å følge. De to andre damene er jo egentlig ikke noen store bloggere og har gått opp litt i forbindelse med promoen på serien så synes det er flott at de vier mest TV tid til deg og Voe. Jeg vet at mange har krevd at du skal være et slags forbilde og representere deres verdier, men jeg synes du er FLOTT som står for hvem du er og viser det. På meg fremstår du som en god og ekte jente som er opptatt av det som er i tiden og har en del av de utfordringer ungdom har nå. Flott og ekte at du er så ærlig. Jeg må få legge til at jeg har barn selv og derfor vil ta avstand fra andre voksne som tidvis har jaget deg og krevd at du skal være et forbilde på verdier de dikterer. Du viser også god forståelse av dette med penger jfr forerkortet ditt og du bærer preg av å være en dyktig jente med bein i nesen som vil nå langt. Flink er du! Jeg husker godt hvordan det var å være 18 år, du kan være stolt av deg selv. Jeg synes du og Voe kom veldig godt ut av serien, Suzane virker som en litt frustrert party dame som jeg ikke liker spesielt som person. Hun kreftsyke Maria passet ikke helt inn, synes det var vondt å se hvor liten støtte hun fikk av samboeren. Det at hun måtte rydde eller legge barn når hun hadde jobbet hele dagen, var utslitt og skulle på cellegift var vondt å se på. Han Ørjan var den som kom dårligst ut av dette synes jeg. Stå på Sophie Elise dette blir spennende!

    84. Gratulerer med “bloggerne”! Skulle såå gjerne ha sett på det, men har ikke tv2 bliss, så om du hadde fått til tv2sumo hadde det vært heelt rått!

    85. Du er kjempe søt, herregud 🙂 men sånn du var mot Stine Mari…. Stakkars :p du er så spydig liksom, skjønner at du er stor fan av sarkasme og ironi, men jeg reagerte ihvertfall på akkurat det. Du som ville ha tilbakemeldinger på hva vi syntes 🙂 men sett bort ifra det så syntes jeg du er driiit søt. Jeg har vært “hemmelig” leser (vil si jeg aldri har kommentert her før) siden 2009. Jeg har selv bodd i Harstad og du skal være stolt av deg selv for å takle de dritt menneskene. Jeg sier hei om jeg ser deg en gang 🙂
      Victoria

    86. Det virker som du ikke har noen grenser for deg selv..at ingenting er skam eller pinlig..hvordan får du det til egentlig? Som å si at når noen forteller deg at 40år gamle pedoer ronker til bildene dine tar du som et komplimang? Hadde jeg aldri i verden tørt å si, hvertfall ikke på tv! :S når det er sagt synes jeg det virker som du har veldig snill familie og stine mari virker kjempesøt og hyggelig, du er heldig som har dem ♥

    87. Gratulerer med første episode unnagjort!! Den var kjempe gøy, koselig og litt trist med tanke på marna! Håper det gikk bra å se den sammen med familien din! At det ikke ble pinlig! Hehe. Bare vær stolt du! Du er flink!:) gleder meg til neste!!:)

    88. Denne serien viser deg fram i godt lys, den viser at dagene dine ikke bare går på rosa skyer! Og at du er et fantastisk menneske!

    89. God morgen, Sophie! Håper du har sovet godt, men du sover sikkert enda :p
      Jeg synes det er en veldig fin kombinasjon av bloggere i serien og jeg tror det er som du sier at det blir nok bedre og bedre ettersom alle blir mer komfortable foran kameraet 🙂
      Jeg hadde vært veldig fornøyd med første episode om jeg var deg :)))
      Ha en fin dag 🙂

    90. Gratulerer så mye med første episode! Jeg bor i usa i år, så jeg får ikke sett bloggerne, så gratis sumo hadde vært helt suupert1!!

    91. Det var kjempebra Sophie, og desverre måtte jeg sitte og høre på de irriterende meningene til foreldrene mine som satt sammen med meg og kikket på! Men som jeg forklarte dem, de vet virkelig ikke om alt det positive og gode tingene du gjør for andre enn deg selv! Gratis sumo hadde vært herlig, så det hadde nok mange av oss blitt glad for! 😀

    92. Jeg fikk ikke med meg første episode pga
      Sykehuse ikke har den kanalen!
      Men ifølge reklamen så såg det kjempe
      Spennende ut! Gleder meg til å se når jeg kommer
      Hjem!:-D

    93. Jeg er på sykehuset og kommer til å være her de neste månedene og de har ikke tv2 bliss så har ikke mulighet til å se det.. Hadde vært perfekt om vi kunne sett det på sumo!!

    94. Gratis sumo høres perfekt ut, du gjør virkelig det beste for leserne dine du <3 ha en fin dag Sophie Elise!

    95. Jeg syntes det var kjempe bra og gleder meg masse til resten av sesongen!
      Gratis sumo = EN DRØM! Gjett om <3

    96. Kan man se episodene på nett?? fikk ikke sett episoden igår, kan du eventuelt legge ut link?

    97. Jeg så på det i går det var super kult du og Emilie er mine favoritter der <3 du inspirerer meg veldig .. Jeg er bare 11 år men du inspirerer meg virkelig jeg håper en dag at min blogg blir like populær som din men det er veldig liten sjanse siden bloggen din er så bra og du er super pen noe jeg håper på og bli<33

    98. Første gangen jeg så bloggen din så tenkte jeg at du var en dum blondine som kun var opptatt av utseende og ikke var særlig smart. Etterhvert som jeg har lest bloggen din en stund så har jeg tenkt at du er en jente med veldig dårlig selvtillit, derav alle operasjonene, derfor du kler av deg for å få bekreftelse av andre. Men jeg har syntes du virket søt og faktisk reflektert og glup etter hva du skriver. Etter denne første episoden av bloggerne falt synet mitt på deg tilbake til førsteinntrykket igjen, dessverre. Du er kun opptatt av utseende og har ingenting i hodet. ,Det er litt sånn “lyset er på men ingen er hjemme”: Unnskuld meg, hvem er det som sitter i bh når venninnen er på besøk? Ja klart man kan vise seg i bh foran vennner men man går da ikke rundt i bare en bh?

    99. ja det ville vært dritt kult. du er et stort forbilde for meg jeg kunne skreve hele bibelen om deg kor kul og søt du er.

    100. Syns ikke du var noe spydig mot faren din eller søstra di. Hvem er ikke sånn en gang iblandt uansett!
      Jeg syns heller ikke du fremstiller deg som dum, du er ærlig og sier akkurat hva du mener selvom kameraene er der, ikke mange som har bein nok i nesa til å være så oppriktig!
      Du klistrer ikke på et fake smil og fremstiller deg selv som om du har et perfekt liv, som mange gjerne liker å tro du har. Om du har skuffet noen so be it, forhåndsdømming er noe dritt! Og de er nok ikke noe bedre selv i dagliglivet sitt, hvem har ikke vært litt spydig mot faren sin? Eller småirritert på søstra si?
      Jeg likte første episode veldig godt og kommer til å være fast følger! 🙂
      Haters gonna hate! Ha en fin dag Sophie!!:)

    101. Ååååhhh, jeg gikk glipp av det!!! Må få meg Tv2 Sumo da, så om du klarer å fikse det er det SUPERT! :-p

    102. Du må ikke legge ut alt som blir vist i serien her på bloggen før vi har sett det på tv ! Jeg ble skuffa siden jeg har sett alt om deg fra første episode her på bloggen !!

    103. Synes du blir fremstilt sur og plagsom på tv-skjermen, forhold til bloggen din. Elsker at du er en reflektert jente på bloggen din.

    104. dritt tv 2. jeg får ikke sett episoden utenom å betale den shiten. fuck dem jeg gledet meg så mye til å få se den men neida..hils tv2 og si at de er noen idioter

    105. Herregud folk, kan dere ikke bare skjekke programmet for uken? Tok meg to sekunder å finne ut at det går i reprise 21.25 i kveld. Gnåling…

    106. Kan du pliis være så snill og legge ut bilder fra du var liten og til nå? Digger deg du er mitt helt klart forbilde! <3 vil bli som deg du er utrolig nydelig <3

    107. Likte episoden, håper det blir enda bedre etterhvert:) Jeg syntes episoden var litt kort, for mye reklame og for lite episode om du skjønner:) men det er vell ikke noe du kan for:)

    108. Så bloggerne i går! Det var kjempe gøy og veldig orginalt!
      Du er et stort forbilde og veldig fin! Jeg har veldig lyst til å bli en Så god blogger som deg❤! Du har en veldig søt latter! Og så har du så sinnsykt mange kule klær!!!!!!!!!!!!!!! 😍Fortsett å blogge!
      Ps: du burde ikke fikse mer på deg,du er fin som du er, og det Må være veldig kjipt å bli uforbøyd..+tror ikke det går ann å bli finere!..

    109. Marna har lagt ut 1 måned gratis Sumo på bloggen sin allerede, det er bare så synd at vi uansett må skrive inn kortopplysninger! Jeg er 15 år, og det går ikke an å bruke ungdomskort, Visa Electron, får ikke bruke mamma sitt!

    110. Det jeg synes er litt dumt med bloggen din, er at jeg ikke kan lese den i “offentlighet”. (Sitter på biblioteket nå på universitetet). Jeg må lage vinduet smått og scrolle ned til teksten før jeg kan lese, så ikke alle ser headeren/sidebildet ditt og tror jeg sitter og ser på halvnakne jenter som poserer (er jente selv)..
      Hadde vært fint med en litt mer “brukervennlig” forside.. 🙂

    111. Kan du skrive i neste innlegg om når det går i reprise?? MÅ se det, haha. Fikk ikke sett det på søndag..

    112. Hei, Sophie! Er kjempefan av bloggen din, og har lest den lenge! 🙂 Jeg har akkurat startet opp en blogg selv. Kunne du ha sjekket ut vår? Hadde betydd mye! -> angelicaogjuliet.blogg.no

    113. Den grå kåpa du har på når du kjøper undertøy med fotografen, hvor er den fra og hvilken str har du? Kjempe fin!

    114. Hadde vert så gøy om vi kunne fått sett Bloggerne! Gratis på nettet! Hadde rett og slett vert helt supert!

    115. Ååh, jeg kunne gjerne tenkt meg gratis sumo så jeg kan se alle episodene 😀 Har ikke kanalen her jeg bor og jeg har heller ikke penger til å kjøpe 🙁 Er så dritt fordi jeg vil så gjerne se programmet pga deg, har fulgt bloggen din siden du startet!

    116. Gratis sumo gratis sumo!! Jeg har ikke tv på rommet og mamma er ikke akkurat veldig entusiastisk om å sitte å se på bloggerne! Så det hadde vært topp!!

    117. JAAAAA til tv2 sumo gratis !!! Vi har ikke tv2 bliss hjemme så jeg får ikke sett bloggere 🙁 og jeg har så lyst !!!!

    118. Hei!
      Kanskje et litt rart spørsmål å få. Men jeg lurer på om skoene du har på deg er for stor? isåfall hvis de er det, hvordan klarer du og gå med de? Jeg har veldig små føtter selv, og finner ingen fine sko som passer, fordi alt blir for stor. Spesielt Pumps, og lurte på om du kunne komme med tips om dette er ditt tilfelle også.

    119. Heihei! Kjempegøy å se deg på TV. Liker at du sier du ikke bryr deg om hva andre mener.
      Men kunne du ikke hatt et innlegg om hvor mye du tjener på bloggen? For det var en gutt som sa du tjente enn faren hans, eller noe sånt. (I nete epesode) 🙂 liker at du er det selv, for det er mange som ikke er det. 😉

    120. Hadde vert supert med gratis Sumo!:-D Har ikke alltid tid til å se søndager, eller mandager i reprise, så de hadde vert supert for min del, og sikkert veldig mange andre også!!;-D

    121. det var en drit bra dokument . Det blei jo bare bedre når du var med , du e et stort forbilde for meg<3 <3

    122. Ja det hadde vært kjekt om at det hadde vært gratis, fordi jeg har ikke kanal eller sumo, og vil ikke betale for det heller.

    123. æ vil gjerne at du lager gratis sumo.. sia æ rakk ikke å se den første episoden.. å æ vil jo såklart følg med!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg