sniffer litt lim

reklamelenker nelly 

 I dag er det en stor dag for min del! Dere kan jo umulig ha glemt at det er premiere for bloggerne idag? Jeg har jo mast om det i flere måneder, haha. Jeg har jo sett episoden selv, men er veldig spent på hva dere kommer til å synes! Klokken 20:00 starter det på BLISS, og varer i en time. Jeg skal også være med på nett-treff på tv2.no med Emilie rett etter programmet hvor vi svarer på spørsmål direkte fra dere. .  Det blir nok mer skummelt enn å se selve episoden. Eller, det blir rart å se FHM-shoten min på tv. Jeg skal jo se episoden med familien og det at jeg har vært i FHM blir liksom alltid “elefanten i rommet” som vi ikke snakker om, haha. Kleeeeeeeeeeeeeint.

Lille Rigmor aner ikke at hun skal på tv, og gir seg en god faen i meg uansett. Kyss vil hun heller ikke ha. . Toppen/ kjolen jeg har på meg er fra sheinside.com! 

Her i huset er ikke kos valgfritt, så det  var jo synd for henne. Så på dyrepolitiet igår på Animal Planet, så da blir det ekstra mye kos på min lille. . VI trenger et slikt dyrepoliti i norge også. 

 

Og ja, i dag skal jeg fikse brynene mine hos norgeskjente Fred Hamelten på SpaSpa! I Oslo er det minst 2 års venteliste for å komme til han, så jeg er heldig som fikk kapret denne timen mens han er i byen. Jeg gleder meg til å møte han, han virker jo litt “rar” – på en positiv måte! Han skiller seg ut, og det liker jeg. Eller, etter harstad-måletsokk skiller han seg ut, men det gjør man jo om man har en annen jakke en canada goose og shopper klær på noe annet enn bikbok, haha. Under kan dere se bilde av brynene mine uten sminke, som dere ser er de helt jævlige. Jeg har spart i en måned nå, og får så syke flashbacks fra åttendeklasse da jeg barberte av hele driten og tenkte at det var så fint. . Skal si det frister nå! Forresten, hva bruker dere på brynene deres? Blyant eller pudder? Jeg bruker pudderet fra body shop, men synes det er litt for mørkt for meg, så jeg ser etter gode tips fra blondiner der ute! Hva bruker dere på brynene? 

 

Forresten, denne lille dingsen har jeg helt glemt å vise dere! Det ser jo ut som et smykke ved første øyenkast, men det er faktisk en minnepenn også på 16 gb. Hvor kult er ikke det? Skulle ønske jeg hadde en slik da jeg gikk på skolen, men jeg bruker den enda da. Man vet aldri når man får bruk for en minnepenn, haha. Den er fra duperdigg.no

Nå skal jeg sniffe lim og gjøre ferdig litt nettshopping! Haha, NEIDA. Aner dere hvor ofte jeg har hatt lyst til å tulle om slike ting på bloggen, men det finnes jo alltids noen som tar seg nært av ALT mulig så jeg kan liksom ikke kødde om det heller. . Tenk at noen kan bli lei seg av noe sånt, folk må lære seg å tenke “hva gjør det, hvorfor skal man være lei seg”. Uansett, nettshopping.Har endelig kjøpt meg Ray Bans, halleluuja sier jeg bare! 

1. Topp med leopardmønster (som jeg elsker) koster 99 kr HER / 2. Jakke 249 kr HER / 3. Kjole 399 kr HER / 4. Treningstights fra ADIDAS, jeg er enda opptimistisk om at jeg en dag skal begynne å trene, haha. . Den kan kjøpes HER

 

Ray Bans, endelig er jeg lykkelig eier – eller, snart i det minste! Må bare vente spent til de dukker opp i postkassen. De er ikke akkurat billige, men satser på at jeg ikke knekker disse som alle andre solbrillepar jeg har hatt. I tillegg er de jo veldig kule! HER kan de kjøpes 

 

128 kommentarer
    1. Jeg bruker øyenbrynsblyant fra hm, den som heter light brown 🙂 Funker veldig bra for meg! Er riktignok ikke blond lenger, men bruker den fortsatt, etter omtrent 2 år som fast bruker av denne blyanten

    2. Jeg bruker øyenbrynsblyant for å få form og farge, og etter det bruker jeg en øyenskygge for at brynene skal “sitte” lengre. Funker veldig bra!

    3. Kan du begynne å legge ut episodene her etter at de har blitt vist på tv? 🙂 Tenkte på oss som har veldig lyst til å se, men som ikke har den tvkanalen..

    4. Jeg har blondt/brundt hår, og jeg bruker pudder fra makeup mekka og øyenbrynsblyanten light brown BY H&M! De er en skikkelig god match! Men om jeg har dårlig tid bruker jeg bare blyanten! Du burde teste blyanten og puddret ut! 🙂 Blyanten koster 29,- 🙂

    5. Jeg har ikke TV2 BLISS, er det noen andre steder jeg kan se programmet? Har veldig lyst til å se på det! 🙂
      Jeg har kjøpt en øyenbrynsblyant på GinaTricot som jeg synes er veldig bra! Den er billig også 🙂

    6. Jeg bruker øyenbrynsblyanten blond clair fra chanel! Veldig bra, og den varer ganske lenge:) jeg bruker å kjøpe den når jeg går innom tax free på gardermoen, 156kr koster den, men jeg synst det er verdt det!

    7. Hei Sophie!
      Utrolig fine innkjøp – likte raybansene og leopardmønster-toppen, dritkul 😀
      Haha sånnen minnepenn er jo sykt praktisk da – og ikke minst fint! Passer utrolig bra til deg som er så girlygirly i stilen 🙂
      Søsteren min pleier også å *tvangskose* med hunden sin – det er visst utrolig viktig for hvordan adferden til hunder blir i ettertid. Noen blir mye roligere og menneskevennlige (hvis det er et ord) haha 🙂 Jeg har så lyst på hund selv åå!
      Med øyenbrynene mine gjør jeg faktisk INGENTING – skjærer de med sånnen penn som du får kjøpt på vita ogl. – det er det eneste jeg har gjort. Har aldri prøvd en gang å tegne på brynene mine liksom. Klarer ikke å se for meg at jeg får det noe fint, når jeg er lys blond naturlig. Kunne kanskje tenkt meg å fått fikset dem ordentlig proffesjonelt. Så du er heldig som får gjort det 😀 Lykke til – håper du blir fornøyd!
      GLEDER MEG til ikveld som sagt, haha!! Klarer nesten ikke å vente :D:D
      Kos deg masse på denne søndagen Sophie, klem <3<3

    8. Beautiful brows sitt øyenbrynspudder er det beste jeg har prøvd. Det er urolig populært i blant annet England. Fås kjøpt på nelly i tre forskjellige farger 🙂

    9. Bruker øyenbrynskajal fra sephora. Husker ikke fargen men e ssuprfornøyd med den, holder lenge og fargen e fin 🙂 i tillegg teste ikke sephora på dyr! Glede mæ til bloggerne ikveld 😀

    10. Gleder meg veldig til å se programmet! Blir gøy å se mer av livet ditt og hvordan du blir fremstilt på TV. Håper ikke at de har klippet det til uheldig! 🙂
      Jeg bruker øyenbrynspennen fra Billion Dollar Brows og den har jeg sverget til i hvertfall et år nå! Den var på halv pris her om dagen så jeg bestilte meg like greit 3 stk på en gang, vet jo at det er den jeg kommer til å bruke hele tiden 😀

    11. Pleier å bruke en blyant fra H&M i “blonde” syns den kler meg, og jeg har nesten like lyst hår som deg 🙂

    12. Jeg bruker blyant frå h&m, hahaah! Har ikke somlet meg til å kjøpe noe bedre.. Men den tester ikke på dyr, da 😀
      Er det en mulighet for å kunne se bloggerne i reprise eller på nettet? 🙂

    13. Jeg bruker Benefit blyant, men konsistensen på blyanten er myk, så man får ikke typisk blyant look. Det følger med børste også.
      Link: http://www.feelunique.com/p/Benefit-Instant-Brow-Pencil-1-2g
      Den lyse passer blonde. Medium passer brunetter. Dark passer de med svart hår. Det finnes videoer på YouTube av denne, hvor de viser hvordan det funker. Jeg er såå fornøyd med denne blyanten. Den former, fyller og farger brynene. Har brukt denne i over 1 år! Jeg er blond selv, og har den i den lyseste fargen.

    14. Hei! Jeg bruker H&M sin øyenbrynsblyant av og til, men den er litt hard synes jeg<3
      Men jeg lurer på en ting, jeg har ikke bliss og har syyyykt lyst til å se på Bloggerne, hva kan jeg gjøre uten å kjøpe det? Elsker deg<3<3

    15. Jeg bruker øyenbrynspudder fra viva la vida (billigmerket på Cubus). Det inneholder tre farger, voks, to koster og en pinsett. Med andre ord-alt du trenger!

    16. Hei Sophie!
      Gleder meg til å se deg på Bloggerne senere i kveld!
      Jeg bruker først øyenbrynsgelen fra HM for at brynene skal “sitte på plass” deretter bruker jeg øyenbrynspennen fra HM – Dark Brown. Dette fungerer bra og det er billig. Jeg er riktignok ikke like lys i håret som deg, men jeg er på vei 🙂

    17. Jeg har alltid vært lys blond og har lyse bryn. Avhengig av ordentlig øyebrynspenn som sitter ordentlig og med riktig farge. Har prøvd meg frem med alt mulig, og holder meg fast til øyebrynspennen til SMASHBOX. Har utrolig god, skrå applikator som gjør den lett og påføre. Samt fargen (husker ikke navnet, men den til blondiner), er ikke for hard. Fås på KICKS og div. steder på nettet. Anbefales!

    18. jeg er selv blond naturlig og må tegne på bryn.. jeg bruker et sett fra bobbi brown, der du får to forskjellige farger en litt grå/brun farge vis man kan si det sånn og en ganske brun. jeg er veldig fornøyd med mitt 🙂

    19. Jeg bruker noe som heter brow tech i soft brown fra kicks. Den er utrolig bra, og gir deg ikke for mørk farge på brynene 🙂 Jeg er helt blond selv, så kan ikke ha noe som blir for mørkt og unaturlig. Det er en lys brun farge, og en litt mørkere og er også sånn “lim” i den som holder brynene i formen sin. Men det kan man velge helt selv. Verdt å prøve den ut! Har brukt den i flere år, og ville ikke byttet den ut mot noe annet.

    20. Kjøpte meg akkurat raybans selv, koste 1600kr. Jaja, noenganger må jeg bruke penger jeg egentlig ikke har

    21. jeg synes helt klar at pudder/øyenskygge gir et mer naturlig resultat enn blyant.
      Anbefaler og dra på en sminke butikk, eks kicks hvor de evnt selger mac og deretter
      spør hun som jobber der om hun kan finne den rette fargen som passer for deg 🙂

    22. Øyenbrynspennen fra Estee Lauder er superbra! Aldri vært noen fan av øyenbrynspenn, men denne fungerer utrolig fint og legger seg “kun på hårene”, ikke så mye rundt slik andre penner gjør:-)

    23. Du er bare alt for nydelig, jeg gleder meg så til å se “bloggerne” i kveld.
      Det er veldig synd at du ikke ligger på 1.plass lengre 🙁

    24. Jeg bruker Gosh sin øyenbrynspalett. Tre nyanser og der kan du mikse så mye du orker. Et perfekt øyensbynssett

    25. Jeg er lys blond, og jeg bruker et øyenbrynspudder fra kicks i en litt lys brun. Får ikke så skarpe kanter da- og jeg synes personlig at det er mye penere. 🙂

    26. Jeg bruker en øyenbryns penn fra h&m, e veldig billig der men har absolutt ikke noe å si på kvaliteten 😉 syns det er skikkeli bra penner der, du kan få de i tre forskjellige farger. En blond, en light brown og en Dark brown. Du kan velge ut i fra hårfargen din…sykt billig, 30 kroner her hvor jeg bor! Elsker dem! Du burde prøve! ;D

    27. Gleder eg kjempe mye til bloggerne! har ventet sykt sykt sykt lenge nå, var på tide! Skal kose meg med bloggerne og deilig mat og selskap! du er dritt kul, digger deg <3

    28. jeg vet etter å ha lest bloggen din lenge at du er i mot pelsoppdrett og ikke spiser kjøtt osv. men bare lurer på om du var klar over at det coveret til ray ban solbrillene er laget av ekte skinn?
      du har et super bra blogg, og du er en stor inspirasjon når det kommer til masse!

    29. Folk som ikke tåler at du tuller er de samme som legger all skyld om kroppspress i samfunnet på bloggere alene – de som egentlig bare må kritisere andre, bare for ordens skyld liksom. Noen må jo ta seg tid til det, ikke sant! Hvis man ikke kan høre om at du “har mest lyst til å dø” eller “skal sniffe lim og nettshoppe” er man ikke stabil nok til å være på internett, og er ikke ditt ansvar om noen tar dette bokstavelig og prøver dette selv

    30. Glo minerals brow kit i fargen “taupe”. Består av børste, kost, napper, 2 brynspudder, brynsvoks og highlighter! Selges på blivakker.no

    31. Fjernet også mine som 12 – 13 åring, og etter det har de heller ikke kommet tilbake som de var før. De vokser ujevnt.. Bruker blyant for og markere de:)

    32. Anbefaler øyenbrynspennen fra smashbox, kan kjøpes på Kicks. Koster 180kr. Følger også med gelé til brynene i den andre enden. 🙂

    33. Gleder meg til å se bloggrne! Meen jeg bruker ett øyenbryns sett med pudder fra elf (eyeslipsface.co.uk), siden jeg er brunette bruker jeg Dark, men de har lysere også til blondiner. Det er kjempebra, og jeg har brukt det i 1 år!

    34. Nåkka så enkelt som brynblyanten fra IsaDora. Billig, teste ikke på dyr, å fåes tak i overalt 🙂

    35. Jeg har 3 forskjellige brynpudder fra MAC + et brynpudder fra Makeup Store men er definivt mest fornøyd med det ene fra MAC i fargen “wedge matte” som er helt passe i fargen og ser veldig naturlig ut. De to andre er i fargene “soba satin” og “charcoal brown matte” som er litt annerledes brunnyanser:)

    36. Jeg bruker “Brow Tech trio” fra Smashbox i fargen blonde. Det er et brynspudder med to forskjellige farger, en lys og en mørk, også følger det med en brynsvoks. Jeg selv er mørk blond, og bruker den mørkeste fargen, men om sommeren når håret mitt naturlig blir lysere bruker jeg den lyseste fargen. Det er utrolig bra og holder seg absolutt hele dagen! 🙂

    37. Jeg bruker pudderet fra gosh… Der er det tre forskjellige farger + primer. Jeg er ganske blond, bruker den og er veldig fornøyd

    38. Hei jeg bare lurte på en ting, når du bestiller undertøy eller bikinier fra Nelly, går det an å sende tilbake visst det ikke passer?

    39. Tvangskosing må til! 🙂 Men kanskje på tide å klippe klør snart?
      Bruker smashbox sitt brynpudder, og er veldig fornøyd !

    40. ELF sin eyebrow duo, da kan du velge den lyseste. Veldig god, bruker bare den fargede gelen som er med da.

    41. Hei! Jeg har fått et tips om å bruke en farge som passer etterveksten. Jeg synes billion dollar brows universal pen er kjempe bra og god å bruke.

    42. Jeg er blondine og bruker et lysebrunt pudder med en flat vinkelbørste, fungerer som en drøm! Også prøv å ikke gå over et område flere ganger enn det trengs, da blir det fort mørkt!<3

    43. Billion dollar brows sin universal pencil-greie! Passer både brunetter og blondiner, kjempesmart! Billion dollar brows har forresten bra øyenbrynspudder også, fargen taupe blir liiitt for mørk for meg men den i blonde blir litt for lys igjen.. Gleder meg masse til å se på bloggerne forresten!:-)

    44. Billion dollar brows universal penicl! Den passer til blondiner og brunneter, så du kan liksom tilpasse fargen selv. Den er helt fantastisk, skjønner ikke hvordan jeg klarte meg uten. Den er billig og fåes på coverbrands.

    45. Jeg bruker øyenbrynspennen fra MAC i fargen Lingering. Sverger til den! Kan godt hende du kler en annen fargetone enn meg, men jeg elsker denne. Lett å jobbe med 🙂

    46. Gleder meg kjempe mye. Er så gøy å få høre deg og se hvordan du er, istedenfor å bare lese om hva du har gjort og hvilke innkjøp du har gjort. Blir veldig spennende og se hvordan du er på “ekte”
      Stå på sophie!:)

    47. Jeg sverger til hm sin øyenbrynsblyant med kost innebygd i korken, den funker utrolig bra! Sitter hele dagen og tåler alt, og det blir et naturlig resultat om du drar kosten over etterpå.

    48. Jg er ganske lys blond, og bruker en øyeskygge fra Mac i fargen Cork! Den hadde passet fint til deg 🙂

    49. Er ikke så nøye med hva slags øyenbrynsblyant jeg bruker egentlig men liker ikke for mørk og hvertfall ikke for lys 😛 Elsker leopardmønster ♥ Har et drøss av klær med det, synes det er feminit og sexy ♥

    50. Vil det være mulig å se “bloggerne” på nett? Uten å betale for tv2 sumo…
      Spm. fra laate meg som helst vil ligge i senga hele dagen, hvor jeg desverre ikke har tv:(

    51. Æ bruke gosh sitt eye brow kit som du får kjøpt på vita. Men så vet ikke æ om det merket e testa på dyr å sånn, du e jo veldig opptatt av det. Men hvis det ikke e testa på dyr så vil æ anbefale det 🙂

    52. Jeg bruker Anastasia Brow Powder som du kan kjøpe på blant annet Parfymelle, og du finner det mange steder på nettet også. Både jeg og mamma forguder produktet. Samme merket har også en Brow Pencil hvis det er det du foretrekker. De hjelper deg med farge og hvilke produkter som passer for deg, så det er bare å dra inn å spørre etter hjelp, så vil jeg tro du kommer ut i gjen med noe du liker!

    53. Jeg er ganske så lys i huden siden jeg har rølig hår. Derfor kan jeg ikke ha noe som er alt for mørkt på brynene mine. Jeg bruker vanligvis blyant fra H&M i fargen light brown. Bruker av og til pudder også, og da bruker jeg Elizabeth Arden “Brunette 04” som både er for øyenbryn og eyeliner, men jeg bruker den bare for brynene. 🙂

    54. Får dessverre ikke sett noe av serien, da jeg ikke har Bliss. Tv2 Sumo er uaktuelt, det er schviiiindyre greier! Håper du legger ut flere klipp her på bloggen, så jeg får sett litt mer av Bloggerne.
      Lykke til med premieren i kveld <3

    55. Bruker en penn fra Artdeco. Den passer veldig godt for blondiner. Den er veldig naturlig, og legger seg på brynet og ikke huden. Kan absolutt anbefale den:)

    56. Jeg er helt blond og derfor ønsker jeg lyse brune bryn. Har prøvd mange forskjellige merker som for eksempel dior, loreal, hm osv. Men disse øyenbrynsblyantene blir fortsatt for brun eller for “grå”. Så derfor bruker jeg en øyenbrynsblyant fra viva la vida faktisk. Kjempe billig og kan kjøpes på cubus 🙂

    57. benefit brow zings er utroolig bra! settet inneholder en mørk wax type ting, selve pudderet, en blende typ kost, en skråkost til å påføre med og en pinsett! andbefaler på det sterkeste, er blond selv og settet har tre forskjellige farger, light passer nok til deg. light kan være så lys at det nesten ikke kommer farge, og helt til mørke brun.
      lykke til med å finne det som passer deg!
      stå på sophie <3

    58. Hei jeg er blondine og noe som fungerer helt fantastisk til mine bryn er MAC øyenbrynspenn i fargen FLING! jeg bruker FLING der brynene trengs å fylles inn så bruker jeg også MAC øyenbrynspudder i fargen OMEGA til å fylle inn starten av øyenbrynene mine! fungerer kjempebra og brynene ser kjempenaturlige ut! 😀

    59. Jeg bruker en øyenbrynsblyant fra H&M. Den funker faktisk veldig bra, og er sykt billig. koster bare 29 kr. Jeg bruker fargen “Light brown”, fordi siden jeg har blonde øyenbryn fra før, så syns jeg bare “blonde” fargen kan se litt “gusje” ut på meg? Light brown blir ganske perfekt til meg, og passer fint til det blonde håret mitt. 🙂
      Så forresten Bloggerne idag! Du er fantastisk, stå på Sophie!

    60. Sophie , jeg har lest bloggen din lenge og føler jeg “kjenner deg”. Ser opp til deg og respekterer deg. Men påbildet der du viser minnebrikken ser det ut som kuttearr på hånden din. Hvis det er , arr altså så er jeg vekdig lei meg på dine vegne. Hvis det ikke er det , så supert 🙂 stay strong ! Uansett da. Stor fan av deg, no hate I det hele tatt. Støtter deg.. xoxo

    61. Jeg er blond og bruker øyenbryns blyant fra billion dollars browns jeg har bestilt min fra coverbrands og er utrolig fornøyd, den passer meg perfekt og jeg har lik farge på håret som deg! Jeg bestilt ny i går fordi min var tom og nå er det 50% på den! Det er apselutt noe du burde prøve!

    62. På øyenbrynene bruker jeg Eyebrow-kit fra Viva La Diva. Der er det 3 forskjellige nyanser. Jeg bruker den mellomste brunfargen. Pleier egentlig å bruke den mørkeste, men nå er jeg også på vei til å bli blondine, så da prøver jeg å vende meg til litt lysere øyenbryn. Litt mer passelig til det lyse håret 🙂
      Håper du får bruk for tipset mitt ^^
      Forresten var kjekt å sett deg på tv! Skal følge med fremover :))

    63. Du som er så glad i dyr bør ikke handle på The Bodyshop… JA, the bodyshop tester ikke på dyr, men Loreal eiger the bodyshop, så alle pengene går til loreal til slutt, så da er det ikke hjelp i.. desverre

    64. heihei sophie elise =) så episoden av bloggerne og ble positivt overasket, og du er utrlolig flink til å snakke for deg =)
      Jeg er utdannet hudterapeut og jobber en del med sminke, og øyenbrynspudder er et must ! vil anbefale deg kompakt pudder og ikke løst ettersom det er mye lettere å jobbe med, og da får man også et mye bedre resultat. GOSH har et utrolig bra, hvor du får 3 forskjellige farger i en og samme boks, så du finner definitivt din farge, og du kan også blande fargene, om du kunne tenkt deg å bruke penn er det utrolig vanskelig å finne en som gir naturlige kanter og ikke de harde linjene, så vil bare tipse om at BareMinerals nå har byttet ut sitt pudder med en penn som er helt AMAZING og gir et helt fantastisk resultat, og må bare prøves. Man føler man bruker pudder. Stå på, du er kjempe flink !

    65. Har brukt øyenbrynsblyanten til chanel no i nesten to år og den e fantastisk! Sitt mye bedre enn alle andre æ har prøvd. E også blond, så æ bruke den lyseste, nummer 10. Anbefales på det sterkeste!

    66. Jeg bruker brynsskygg fra Make Up Store 🙂 får også kjøpt den på kicks.no ! Tri Brow Color heter den, og den har tre farger, så det er garantert å finne en farge som passer, da man kan blande de 🙂

    67. Åh så fin minnepenn! 😀
      Jeg bruker en brun blyant på brynene. 🙂 Har litt mørke bryn fra før så kan ikke ta særlig mye på da for da ser brynene mine så gigantiske ut, haha. 😛

    68. Jeg bruker en myk blyant på en måte, minner litt om en stift!? Den er fra MAC og er utrolig god, jeg synes ikke den blir like “hard” som en blyant og man justerer hvor sterk farge man vil ha veldig lett. Den varer også utrolig lenge, jeg har hatt min siden starten av sommerferien og det er fortsatt igjen!

    69. Jeg er naturlig lys blond, og liker derfor ikke for mørke øyenbryn. Jeg er veldig fornøyd med settet fra GOSH som har tre forskjellige bruntoner og en vox. 🙂

    70. Anbefaler Anastasia sitt brynspudder som er todelt i alle fargene, med en lys og en litt mørkere del. Er selv lys og bruker fargen Golden Blonde.
      Anbefalest virkelig!

    71. æ e egentlig blond så har veldig lyse bryn, men farge håre mett ganske mørkt..så da e det viktig at brynan e mørkere enn dem e naturlig, så æ farge dem ..bruke hjemmefarge til vippa å bryn som man får kjøpt å Vita.. kor mørkt du ønske det kan du velge ettersom kordan farge du kjøpe å kor lenge du har det på.. ser så mye bedre ut enn å sminke brynan kvær dag.

    72. Bruker som regel bare pudder på brynene mine (med mindre jeg har vært lat med å trimme dem og et lite pennestrøk trengs for å opprettholde formen oops) og da bruker jeg en eyebrow kit fra GOSH. Den funker helt fint, og har 3 forskjellige brun-nyanser i samme ‘boks’ noe som har passet meg fra jeg hadde svart hår til nå som jeg har blondt 🙂 x

    73. Lyst å stikke innom bloggen min? Trenger litt hjelp nå i startfasen :):) Hadde betydd masse!
      Karolinesjo.blogg.no

    74. Jeg bruker brynpudder fra bdb og det er superbra! Blir mye mer naturlig med pudder enn med blyant, synes jeg 🙂

    75. Jeg har prøvd ganske masse, pudder og øyenbrynsblyant fra Mary Kay og fra alleslags steder. Men helt ærlig er jeg mer fornøyd me h&m sin, også er de billige også! De holder ganske bra og får det til å se naturlig ut, så jeg annbefaler virkelig h&m sin øyenbrynsblyant! 😉 haha

    76. jeg bruker det bryn-pudderet fra Too Faced i fargen blonde, det er også et mørkere, men syns blonde passer veldig fint for da er det ikke så mørkt for vi som har blondt hår 😀

    77. Jeg har ganske blondt hår så øyenbrynspenner fra eks. h&m blir for mørke for mine bryn, men for noen måneder fant jeg et øyenbrynspudder fra GOSH på vita som inneholder 3 farger + en gele. Det koster litt over 100 kr tror jeg, og man kan mikse fargene slik som man vil.

    78. Du kan prøve trioen med øyenbrynsfarger fra make up store. Den lyseste fargen vil jeg tro passer perfekt til deg. Dyr er den heller ikke. Ca. 180kr så har du brynspudder i et år fremover for den varer lenge. Vet ikke om dere har make up store i Harstad, men den går ann å bestille på nettet.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg