uansvarlig?

Nå sitter jeg på hotellrommet sammen med Lotte og Marthe og slapper av, men jeg har ikke glemt bort bloggen helt av den grunn. Jeg har jo tatt en del bilder idag som jeg tenker å vise dere! Men først, et bilde fra igår. Tenkte å vise dere denne fine skjorten jeg fikk i posten nå nylig, jeg elsker den! Men, aner ikke hvordan jeg skal kombinere den for at det skal se best mulig ut. . Har dere noen styletips her? Trenger muligens noen moteblogger å lese kjenner jeg, så om noen av dere tilfeldigvis eier en slik, så tips meg gjerne! 

Skjorten er fra sheinside.com 

Ellers sto jeg opp ganske tidlig idag for å sette meg på flyet sammen med Lotte! Som sagt er hun den heldige utvalgte som får være med meg til oslo denne gang, haha. Neida, men jeg hater å reise alene og planen var jo egentlig litt annerledes, men heldigvis stilte Lotte opp i siste sekund – det hadde virkelig vært tungt å være her alene, tipper jeg. Nå skal vi bare kose oss masse fram til premierefesten på torsdag! 

Her ser dere forresten den fine jakken til lotte, haha. Selv om jeg er sterkt imot både jakken og dyremisshandling, så bryr det meg ikke så mye hva vennene mine velger. Jeg har jo tatt valget mitt for min del ved å ikke ha en slik jakke, men andre skal egentlig få gjøre som de vil. Vi tuller en del med det, da. Hun sa til meg at hun pleier å stryke på pelsen å si unnskyld, og så spurte hun meg om jeg ville prøve, haha. Takk men ellers takk! 

Vi bor rett ved nationalteateret (som vanlig, haha) så vi har vandret litt rundt idag! Hakket varmere her enn i harstad, så det var deeeilig. 

Jakken min er fra nelly  og genseren fra sheinside.com 

Vi var også innom TV2! Jeg skulle gi fra meg et minnekort med en del filmer jeg har filmet selv (som kommer i serien), og så fikk jeg se noen klipp – det jeg la ut tidligere idag på bloggen! Herregud jeg er så nervøs. 

Dette fikk vi også med oss, hehe. Nå kan lotte se meg hveeeeeer eneste dag! 

HAHAHA. Skulle ta bilde i speilet, og så er dette hva vi ender opp med. . Er vel kanskje litt ute av trening da, ingen kan påstå at jeg er fjortis lengre nå! Det her var vel bare den ultimate fjortistesten og jeg failet. 

Vi har også rukket en tur på vapiano! Spiste pizza og pasta, de to favorittene. Jeg har snakket om pasta i rundt to uker nå, men har ikke orket å gjøre noe med den cravingen før nå, haha. . Nå kan jeg sove godt. 

Vel vel, som sagt har vi fått en gjest over her på rommet vårt, så nå blir det avslapping resten av kvelden. Vi bor forresten på hotel oslo city centre som vanlig, i tilfelle dere skulle lure 🙂 Mitt andre hjem! 

OG ANGÅENDE sist innlegg. Pappa betaler ikke lappen for meg, men han styrer økonomien min og betaler regninger for meg – med mine penger! Jeg driter heller ikke i hunden min, men jeg mener at den som slipper henne ut, UTEN bånd, skal også hente henne såfall. Det gjør ikke jeg. Jeg er ikke helt uansvarlig og care, selv om det kanskje ble framstilt slik der 

 

87 kommentarer
    1. skjorten var veldig fin! jeg synes den hadde vært kjempefin til et hvitt skjørt om du vil pynte deg litt, eller en vanlig svart bukse til hverdags! 🙂

    2. Herregud, folk blir så jævlig provosert,hahahahah.gud.
      Du er serr perfekt! Og alt du gjør for dyra blir jeg så glad for, bra at det finnes slike herlige folk som deg her!:*

    3. Åå likte den skjorten kjempe godt, veldig fin!
      Hahah virker som dere har det gøy på tur sammen 😀 Godt å reise sammen med noen og ikke alene, helt enig der!
      Kos dere videre i kveld <3
      Gleder meg til Bloggerne begynner!! Og jeg visste at det ville bli reaksjoner på filmen du la ut istad. Folk må skjønne at alt en ser på tv ikke er sånn i virkeligheten og kan bli framstilt på en annerledes måte for å lage bra (drama) TV!
      Ha en god natt, loveu!

    4. Du er virkelig blåst? Finnes det ikke en levende hjernecelle der oppe? -Og forresten hva kostet nesen din egentlig?

    5. HERREGUD, så mye penere du er med naturlige lepper 🙂 Gleder meg til premieren på søndag, sweetie 🙂

    6. oh.. gash, blir helt matt av å se slike stygge og unødvendige kommentarer.. Anonym men “når får jeg se deg naken?….” og Daniel med “du er virkelig blåst?…” Unødvendig. Tenk på jentas følelser, hu har det hun også selvom hun også får mange fine tilbakemeldinger og kommentarer, men det er de frekke kommentarene som virkleig gå innpå en person. Sier bare en ting. SLUTT!!
      Du er nydelig Sophie, Digger bloggen, utseende ditt, stilen din, og alt ved deg er bare utrolig vakkert! U go girl! <3

    7. Skjørt og jeans kan du ha den til. Jeg ser for meg jeans og noen hæler til 🙂 kjempe fin skjorte! Du er fin du 😀

    8. oh.. gash, blir helt matt av å se slike stygge og unødvendige kommentarer.. Anonym men “når får jeg se deg naken?….” og Daniel med “du er virkelig blåst?…” Unødvendig. Tenk på jentas følelser, hu har det hun også selvom hun også får mange fine tilbakemeldinger og kommentarer, men det er de frekke kommentarene som virkleig gå innpå en person. Sier bare en ting. SLUTT!!
      Du er nydelig Sophie, Digger bloggen, utseende ditt, stilen din, og alt ved deg er bare utrolig vakkert! U go girl! <3
      Forresten, jeg elsker bloggen din himmelshøyt!

    9. Hva slags kamera bruker du? og hvilke innstillinger pleier du å bruke?(liker bildene hvor motivet er klart, mens bakgrunnen er uklar) Lurer også på hvilket redigeringsprogram du bruker? Takk for svar:)

    10. blir kanskje litt uansvarlig tilfelle hunden din blir påkjørt hvis du vet hun er ute uten bånd.
      har dere hage er det kanskje anderledes, men det er vel ganske kaldt i Harstad, de små hundene skal ikkje være lenge ute da.
      har ikkje lest forrige innlegg så skal ikkje uttale meg om det. Tror ikkje du er uansvarlig som person ang dyr:)

    11. Malia: Hun tok nok bildet da de var ute og vandret, som du sikkert ser hun har skrevet! 🙂
      Gogo Sophie! <3

    12. bruk skjorten med en hvit, mintgrønn eller en annen pastellfarget bukse med samme farge som en av blomsterne på skjorten har!

    13. at faren din har styr over økonomien din har jo ingenting med å være uansvarlig.. Er jo egentlig supert at du lar han gjøre det, i og med at flere bloggerne har havnet i økonomisk krise eller hva de kaller det! Høres ut som du har full kontroll på det meste:)

    14. Jeg elsker når du skrive lange, utfyllende innlegg med masse bilder! Du er helt klar en av mine favorittbloggere Sophie, stå på videre. Gleder meg masse til premieren på søndag <3 🙂

    15. Du har så nydelig farge på håret nå! kan du skrive et innlegg om hvordan du har fått denne fargen etter brunt hår og litt om hvilket exstensions du annbefaler som har denne fargen? 🙂

    16. det som er kjempefint til den skjorta der er en svart høytlivs bukse og en gullklokke! du tar bar skjorten nedi buksen også er du ferdig! men jeg lurer på en ting.. har ikke sett kjæresten på lenge på bloggen din og lurte på om det er slutt..?

    17. Så det er faren din som styrer bloggen din og og kontakten med sponsorene. Hvor mye får han i provisjon for å gjøre alt dette arbeidet- Det kan ikke være lite for det er mye arbeid med å skaffe sponsorer som er villige til å betale. Det er omtrent som å bestyre et firma.

    18. Ey, tips til senga di! Om det er to senger som er satt sammen til en dobbelseng, bruk gaffatape eller noe slikt for å feste de sammen under senga. Eks i sengebeinene osv. Så slipper du den sprekken i senga hele tiden 🙂 (Så det på den lille videoen din i forrige innlegg).

    19. Du har sikkert svart på dette mange ganger før, men vet du om man må betale toll om man bestiller for over 200,- på sheinside? 🙂

    20. Så utrolig pen du er for tiden! På bildet under det mislykka speilbildet ser du helt smashing ut ^_^

    21. Selvom dette ikke har noe med innlegget å gjøre må jeg bare si at du er en fantastisk blogger. Har fulgt bloggen sin siden du startet og blogge og du blir bare penere og penere. Personligheten din virker så sinnsykt bra, og det virker som du er en person som overhode ikke har noe som helst vondt i deg. Venner av meg og jeg leser bloggen din hver eneste gang. Er bare dårlig på å kommentere, men virkelig Sophie, du er forbildet til så mange! De som slenger dritt til deg, er bare ssinnsykt sjalue, for du virker topp! DU ER BRA!

    22. jeg skrev en litt styggk kommentar til deg tidligere. Skulle egentig være konstruktivt, men merker det ble mer kritikk. Lett å ta ut sinne på andre når du selv har en litt dårlig dag, sikkert det mange drittkomentarer kommer av. Syns ihvertfall du er en skjønn jente som fortjener det beste! gleder meg til å følge med på serien.

    23. Så fin skjorten var. 🙂
      Høres ut om du har ganske grei kontroll over alt egentlig, så skjønner ikke hva det feiler folk med å pirke på alt. Det må ikke være så lett å få så masse stygt hver dag. Synes du er sterk som klarer å takle alt og fortsetter. 🙂

    24. haha, jeg har selv en liten hund (tror han er like stor som Rigmor) og altså, om broren min klarer å slippe han ut uten bånd, så er det jo ikke sånn at jeg hopper av glede.. men får som oftest helt panikk og løper ut for å ta han inn igjen, men om det er somregelt den som slipper han ut som må hente han igjen
      er så irriterende når de stikker ut, siden de er helt umulige å få tak i!

    25. Jeg har en utfordring til deg, Sophie og hadde vært sinnsykt kult hvis du turte å prøve deg på den 🙂 Prøv å lev som en “normal” 19 åring i en mnd. Da mener jeg etter en 19 årings budsjett, noe som ikke er så alt for mye dersom man går på skole og ikke jobber. Prøv iallefall, hadde vært kult 🙂
      Og en ting til – du er faktisk 19 år. Kanskje på tide (!) å FÅ litt ansvar og TA ANSVAR for sin egen økonomi???? Ellers vil man aldri lære. Stå på! 🙂

    26. Wow… Er “omtanken” din for dyr kun PR? Man kan ikke være særlig glad i hunden sin om man risikerer at den blir påkjørt og hardt skadet/drept fordi det ikke er ditt ansvar å hente den når noen andre slapp den ut. Den kunne like gjerne stått midt i veien, og det skal ikke mye til før en bil treffer eller sneier den. En som bryr seg bittelitt ville faret opp og løpt ut når de vet hvordan fare den er i, ikke tenkt hovent “Nei, det er jo ikke mitt problem” Spiller det egentlig noen rolle om den en dag ligger død på veien der? Ville du vært like ‘care’ og tenkt at det ikke var ditt problem siden det var du som ikke slapp den ut? For en forkastelig holdning ovenfor dyr sier jeg bare.

    27. Så video om deg på sol.no fra serien bloggere. Du brydde deg ikke så mye om hunden din når den ladde løpt ut i bil veien?!!!

    28. De som kommer med drittkommentarer gidder jo tydeligvis å stikke innom og bruke tid på å skrive en kommentar!! Det er noe av grunnen til at bloggen har lesere! Så hvis dere ikke liker henne, hvorfor bruke tid på henne?
      Syns hun er en kjempeflott jente jeg !! 🙂

    29. blææææ jeg har såååå lyst på den genseren fra sheinside men utsolgt.. det skjedde forrige gang jeg gikk rett på sheinside når du la ut bilde.. er det lenge siden du har kjøpt den da eller? =)

    30. Siden den er mørk er det kanskje best å kombinere med mørkt. svarte jeans eller et trangt svart skjørt, hvis du velger sist nevnte ser det kanskje best ut hvis du bretter skjorta inn i skjørtet. Men lyst kan det også kombineres med, men da bør du velge noe helt hvitt. Hvitt er bra fordi den fremhever skjorta mer enn mørkt til mørkt. Ved at det blir større kontrast blir det mer oppmerksomhet mot skjorta. Det går jo an på om du vil ha et villt antrekk eller et mer rolig et.
      Håper dette hjelper deg:-)

    31. Du er heldig som er så tolerant ovenfor andres bruk av pels. Jeg føler sinnet koker i meg hver gang jeg ser noen med ekte pels, SPESIELT Canada Goose. Hadde noen av mine nærmeste venner kjøpt seg en slik…aner ikke hva jeg hadde gjort. Hadde ihvertfall skjelt dem ut og mest sannsynlig ikke snakket til dem på noen dager. Er ganske irriterende å føle det sånn, for jeg dømmer en person med en gang jeg ser han/hun med pels. Kjipt, men får bare leve med det

    32. skjønner litt koffer du har dårlig selvtillit og må ty til operasjoner , venninnene dine er jo 100 ganger finere enn deg
      men vet aldri , kanskje dem også gjøre det tullete greiene du har gjort

    33. Skjønner ikke hvorfor folk skriver stygge komentarer til deg. Du er nydelig, vakker og virker så utrolig snill! Du er en fantastisk person, og jeg har så lyst å møte deg en gang! Ikke bry deg om alle de komentarene som sier stygge ting om deg, og bare tenk at du er en fantastisk person!

    34. kjempe fin skjorte, ville bukt den til et skjørt jeg 🙂
      anyway er det slutt mellom deg og mathias?
      skulle ikke du egentlig reise til Oslo med han ?

    35. Kjempe fin skjorte:) Den kan jo brukes til det meste, shorts, skjørt og jeans:)

    36. Så lenge man legger ut noe offentlig, så vil noen alltid kritisere, selv om innholdet ikke er kritikkverdig. Du må være en utrolig sterk person som har klart å blogge på dette nivået i så lang tid. Ikke la noen som ikke har noe de skulle sagt knekke deg. Ber en liten bønn for deg, for at du skal ha det godt til tross for all negativitet rundt deg. Stå på!

    37. Så fin bluse <3 Ser du har en del klær fra sheinside, og de har jo såå mye fint! Men hvordan er OneSize størrelsene deres? Jeg bruker XS/S, og Onesize kan jo sitte helt forferdelig på kroppen!

    38. Jaokei, når noe slipper ut hunden min uten bånd får jeg totalt panikl å springer å henter han. Særlig hvis det er trafikkert vei. Tenk om ringmor ble påkjørt? Vil nessen si tilpass for deg da, beklager å si det. Men du virker som n uansvarlig drittungee.

    39. Skjønner ikke hvordan folk kan reagere på alt du sier på videoer! Er det mulig?! Du burde vere skikkelig stolt over at du tør å blogge! Å gjøre så mye av livet ditt offentlig, det står det stor respekt av. At folk gidder å bruke så sinnsykt mye tid på å rakke ned bloggere, det er bare helt sykt.. Tipper ingen av de hadde taklet alle de stygge komentarene som kommer. Slik som jeg oppfatter deg gjennom bloggen, så er du jo en fantastisk person! Snill, nydelig, søt og en fantastisk person. Jeg er også imot pelsjakker osv.. Selv om du velger å operere puppene og nesen, så er det ditt valg! Du blir jo ikke en annen person, selvom du ville fikse litt på utsendet ditt! Det er jo mye bedre det enn å vere misfornøyd med seg selv og få mindre selvtillit. Vet ikke om du fikk bedre selvtillit av å gjøre det, men.. ja. Håper at du klarer å bare ta opp di gode kommentarene og drite i de andre! Du er et fantastisk forbilde for mange, husk det! Ønsker deg lykke til og aldri mist motet! <3

    40. Noen har laget fake profil av deg på facebook. Hun heter: Andrijana Atanaskovic
      Skulle bare si ifra 🙂

    41. Synes du e et bra forbilde for mange! Du tørr å stå fram for den du e, å det elske æ med dæ 😀
      Det at folk baksnakke og skriv stygge kommentara e så patetisk som det e murlig å få det, da synk jo de lavere enn du noen gang kommer til å gjøre..
      Nei stå på jent, du fortjene kun det beste i livet! Å du har jobba hardt for å komme deg på topplista, skjønne godt at pappsen din hjelpe dæ med økonomien! For det gjør nemmelig min pappa, å æ betale han no ikke en drit 🙂 E bare sånn det e å være forelder.

    42. Herlig blogg som skrives av en herlig jente 🙂 Ser at det er utrolig mange som gjør hva som helst for å knekke deg, noe som er veldig trist. Sier litt om hvor barnslige folk er, og ikke klarer å unne noen noe bra her i livet. Stå på videre!

    43. Kan du vær så snill lage ett innlegg om hvordan det er å være vegeritianer osv? Vurderer å bli det

    44. Du kan bruke skjorten til ett svart ” struttete” skjørt som du nok har og ett belte rundt midjen, eller en tight bukse med noen hæler, jeg har lik og har brukt den både til skjørt og svarte jeans:-)

    45. Den var utrolig fin! Ta et hvitt skjørt for å gjøre den sommerlig, et svart, gjerne skinnskjørt for å få det litt røffere. <3

    46. du e bare heilt utrolig vakker!, digge bare måten, med at du ikke tar deg te alt driden folk seie!
      Respekt!

    47. De som påstår du mangler hjerneceller, eller sier du er blåst, kan ikke ha så mye i toppen selv. Du er ei jentejente, er glad i jentete ting, og kanskje har mer råd til å gjøre litt jenteting enn mange andre, men allikavel er du en stor inspirasjon, synes jeg! Du skriver godt, argumenter godt og lager spennende innlegg med fin tekst og gode bilder. Jeg er stor fan av bloggen din, og gleder meg kjempemasse til premieren på tv2 Bliss!
      Stå på Sophie 🙂

    48. Synes du klarte å kombinere den helt perfekt!
      Også må jeg bare få lov til å si at du er en sykt fantastisk blogger! Jeg er fast leser, og er såå misunnelig på deg. Du et helt perfekt og nydelig, omg. Må bare få med meg programmet til søndag også, hihi <3

    49. Det er et bilde av stortinget som du har postet! :O Ikke nasjonalteateret (men det er like i nærheten det å da..)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg