video fra bloggerne – hos meg

Nå er jeg i hovedstaden med Lotte, og vi sitter i hver sin kant av hotellsengen og ser på deal or no deal, haha. Veldig engasjert er vi også, må jeg legge til! 

Vi har vært i oslo et par timer og har allerede rukket et møte på tv2, og nå har jeg enda et klipp å vise dere! Dette er altså starten på første episode, som til sammen varer i en hel time. Så, hva tror dere? Blir det kanskje litt gøy å bli bedre kjent med meg? Og tja, nå savner jeg litt det svære duckfacet mitt. . Haha.

Husk premieren på søndag klokken 20:00 på tv2BLISS! 

 

166 kommentarer
    1. Hahah! Jeg MÅ le av deg. Unnskyld, men du er faktisk morsom. Du klager over at du ikke fikk mat på glattkjøring? Det er da vel ikke vanlig noe som helst sted i Norge? Jeg fikk heller ikke mat da jeg var på glattkjøring, det er noe man ordner med selv. I tillegg trodde jeg du betalte førerkortet ditt selv, iogmed at du tjener så bra? Syns nemlig jeg hørte faren din si at han nettopp hadde betalt regningen for glattkjøringen, men kan hende det er han som betaler regningene dine 😉 hva vet vel jeg! Gleder meg i allefall til å se på deg, om jeg får gjort det 🙂

    2. Pen pen pen. Du er nydelig, og har en fantastisk personlighet. xxx
      Du må huske at du er vakker på innsiden og utsiden!

    3. Oi vi fikk jo se en del! Gleder meg masse til å se resten og til premieren på søndag! MÅ få det meg meg 😀
      Merker at du har forandret deg en del allerede – til det positive 🙂
      Ha en fortsatt fin tirsdag Sophie <3

    4. Artiiig <3 Syns du va kjempefin og kjempeflott! Glede mæ såå til det starte opp, du har nok en fast seer hos mæ ja!

    5. Er det noen måte jeg kan få se episodene på nettet, siden jeg ikke har bliss på min TV. Som er er gratis?

    6. Hesann=) ville bare si at du må roe ned restylane bruke ditt .
      fikk netopp informert du ikke bruker det lengre, good girl

    7. fikk neesten litt sjokk av at du ikke reagerte når Rigmor gikk ved veien, trodde du av alle kom til å løpe ut.. no hate! du virker utrolig søt, gleder meg til å se resten av serien!! 🙂

    8. Gleder meg skikkelig til å se deg på tv nå de søndagene fremover, men jeg håper ikke det blir slik som denne episoden for du fremstillies på en helt annen måte enn det jeg så for meg.. Har alltid likt deg og syntes du virker så søt og at du har en skikkelig bra personlighet, men følte mens jeg så på det klippet her at jeg nesten har tatt litt feil av deg for du fremstilles på en helt feil måte, får hvertfall jeg inntrykk av! Men gleder meg til å se resten hvertfall, håper du er litt heldigere på resten av episodene og at vi får se mer av “den virkelige deg”! 🙂 og da på en positiv måte vil jeg tro da, heheh

    9. Jeg gleder meg til serien starter, og jeg tror at det vil bli gøy å følge deg fra en litt annen kant enn kun fra tastaturet. Liker at du går din egen vei både med utseende og arbeidsrelaterte ting så dette blir spennende! 🙂 Om du får mye hat slik vedkomne ovenfor her påstår aner jeg ikke, men du har ihvertfall ei jente smilende fremfor tvskjermen fordi hun føler hun er relativt lik deg.

    10. Så utrolig skjønn du er! Og faren din var super skjønn han og 😀 har aldri sett han før så fikk et skikkelig fra inntrykk nå haha

    11. Ååh, gleder meg sykt til det kommer! Men er ikke hjemme når det går på søndag, vet du om man kan se det på nettet ellernoe i ettertid?

    12. No hating, men er ikke det du som er så gla i dyr? da søstra di fikk panikk og sprang for å hente hunden DIN ble du liggende igjen på soffan… Bekymret det deg ikke at rigmor sto nede på veien hvor bilene kunne kjørt på henne??

    13. Guuud som jeg gleder meg! Blir så gøy å se deg på tv! 🙂 elsker virkelig bloggen din, den er helt fantastisk 🙂

    14. Jeg SKAL se på Bloggerne! Gleder meg til å bli bedre kjent med deg! Du er en morsom person 🙂 DIGGER DEG!!

    15. Må si du er glad i hunden din! Du bare sitter i sofaen mens den er ute ved veien og kan bli påkjørt..

    16. Kunne overhodet ikke falt meg inn å se på slike tanketomme oppblåste rosa egotrippere. Det klippet er jo helt latterlig. Nei, bedre å bruke tia på andre ting!

    17. Jeg gleder meg!! Wiiii. Det så veldig bra ut! Åhh, det blir sikkert dødsbra.. 🙂 Kommer helt sikkert til å bli mitt yndlingsprogram! 😀

    18. Haha. Hva sier denne videoen oss? Du tjener sikkert tre ganger mer enn faren din, likevel lar du han din betale sertifikatet dit..

    19. synes det var litt overdramatisk av deg å si at du ville bare dø, for du hadde ingen motivasjon til noe. Det er så mange som sliter sterkt psykisk, som bare vil ligge i sengen, og virkelig vil ta sitt eget liv, for de ser bare mørkt. Og du som har en så stor blogg og har mye verdier og ressurser skal fortelle sånn åpent på en blogg.. Kanskje du sliter sterkt du også, hvem vet? men hvertfall drøyt å skrive sånt på bloggen. Pass på hva du sier, kjære deg.

    20. What camera do you have,
      You always have beautiful pictures.
      Can youuu pleassss telll !!
      Xxxx for holland

    21. Hei. Jeg skal prøve å få det tatt inn, ettersom at det er pappa som bestemmer hva som går på TV-en her i hus, får jeg neppe se det på “direkten”. Men jeg lurte på om du kunne lagt ut link til de andre bloggerne som er med i serien også? Har helt ærlig kun lest litt av “voe” sin blogg da den var på blogg.no. Hadde vært greit å kunne gjøre seg et lite blikk av hvordan de er på bloggen før jeg ser serien. 🙂

    22. Mista litt respekt for deg.. fikk litt inntrykk av at du er ei lita bortskjemt prinsesde som tror at alt blir servert på sølvfat til deg. Du tjener mer enn en vanlig tenåringer, men pappaen din betaler for glattkjøringa, søstra di løper å redder hunden din. Og tar opp en så liten sak som å klage på at du ikke fikk vegetar mat på glattkjøringa? Sist jeg sjekka kunne man ikkr velge mat fra en meny når man skal på slike ting.

    23. Husker førsteinntrykket mitt var litt “hmm, mye rosa her” men når jeg så alle videoene kjente jeg noe trigge i meg, jeg ble rett og slett litt lei meg av å høre at du har lugget og hatt det vondt om nettene, jeg håper at folk gir seg med slike kommentarer, vi er alle mennesker med følelser. Noen liker rosa, andre svart osv men folk burde ikke dømme hverandre av den grunn, folk burde ikke dømme noen uansett hvordan de ser ut eller oppfører seg fordi alle og en hver er nydelig, og alle har noe godt i seg. 🙂

    24. “vil dø” er et uttrykk, det sier mange og hvorfor skulle de bare tenke på de som virkeli vil det osv?
      at hun ikke henter hunden er jo fordi søsteren gjør det, jeg har selv hund som går ned på veien, det er veeldig irriterende, og det er ikke alltid jeg gidder å hente den, fordi det er noen andre som gjør det, og dere vet jo ikke hvordan hun reagerte når hunden gikk ned på veien, det kan være et annet klipp…
      tenk litt på hvordan dere har det selv

    25. Gleder meg masse til premieren! Har fulgt bloggen din så ufattelig lenge nå, og man blir på en måte nesten litt stolt da! Haha. Rart å forklare, men jeg leste bloggen helt fra starten av nesten, og da blir man litt glad inni seg av å se hvordan du har utviklet deg og hva du faktisk har oppnådd.
      Men jeg ble litt overrasket over din reaksjon når Rigmor løp ned til veien. Hadde ikke trodd du kom til å reagere så likegyldig.

    26. Det kommer til å bli en glede å se hver gang bloggerne kommer og du dukker opp, da kommer jeg til å le så godt! Du driter deg loddrett ut og søsteren din, skulle nesten ikke tro dere var i familie, hun virker helt annerledes enn deg. Når jeg ser dere to på tv sammen så ser jeg hvem som er høy på pæra blitt, og det er deg!

    27. Fikk så avsmak nå.. Du fremstår så ekkel.. Om bikkja di flyr ned til vegen, er det virkelig så lite du bryr deg? Fikk bare enda en gang bekreftet at du ikke er noe altfor glad i Rigmor, som sjeldent lufter henne selv eller bryr deg.. Og fy så nasal du høres ut.. Du er ikke så posh som du vil ha det til:s

    28. Skal bli gøy å følge serien, er veldig lite “rosa” selv men leser bloggen din fordi du er både “rosa” og bevisst på hva og hvorfor du mener. Håper du hadde en dårlig dag i klippet da, for hadde aldri gjetta at du var så bitchty mot familien og sånn….
      Store lepper er fint, men det var kanskje litt mye restylan? 😛

    29. ble veldig overraset. Dessverre i negativ forstand.
      Du virker ekstremt bitchy mot både pappaen og søsteren din. Og hvorfor tar du ikke ansvar for Rigmor? Er det ikke DIN hund?
      Håper at andre klipp vil vise en mer symptisk, hyggelig og søt sophie elise. Dette var en stor skuffelse. Trodde ikke du var slik:(

    30. Dette skal bli fantastisk morsomt! Her i familien ler vi oss allerede krokete av innlegg. Det kommer til å bli strålende humoristisk. Du fremstår som white trash, leker primadonna, avslører at din varme omsorg og omtanke for dyr kun strekker seg til effekten av å bli oppfattet som engasjert dyreverner. Det er ikke til å tro at du gjør dette av egen fri vilje. Har faktisk utrolig vanskelig for å tro at du virkelig ER slik. Dette MÅ da være skuespill! Vi skal rigge oss til i sofakroken. Vær sikker. Ho ho
      For ordens skyld: Er man riktig deperimert og faktisk ønsker å dø, styler man ikke håret, nisminker seg, tvinger på seg en to str for liten nylon bh og skvaldrer i vei foren kamera. Da har man rett og slett nok med å klamre seg til livet!

    31. Du virker så herlig! Håper jeg får sett det her i NYC, USA… Uansett håper jeg du blir fornøgd(?) med serien. Love yah

    32. Åååå, glede meg til å se dg så tv!! De som sir at ho framstår som ekkel å frekk mot familien burde kanskje også skjekke seg sjøl, alle krangle jo me familien å bare fordi du gjør dt så syns dm du e en dårli person. Dt e jo helt latterlig!!! Sophie du e en hærli person så ikke bry dg om de sjalue bitchan..

    33. vil såå veldig få med meg alle episodene, men vi har ikke tv2 bliss hjemme hos oss.. er det mulig å se det på nettet, isåfall hvor?

    34. Skjønner ikke hvordan du kan savne de leppene, ser ikke ut i det hele tatt, haha. Og jeg nekter forresten å tro at du har tatt ut alt, selv om du muligens har tatt ut noe.

    35. ikke savn duckfaset sophie, du så utrolig opphovna ut, så ut som noen hadde slått til deg. du er mye finere nå!

    36. Som flere har kommentert, ble jeg også overrasket i en negativ retning. Og det på bare disse få minuttene.
      – At du bare vil dø. Tenk på folk som virkelig sliter.
      – Du virker spydig mot faren og søsteren din. Så må faren din betale mange tusenlapper for glattkjøringen din??
      – Du virket heller ikke særlig berørt av at Rigmor løp ned i veien.

    37. fardin virke utruli kul! stakkars, skjønne det må kreve litt å være forelder til sophie elise, heh. glede mæ til å se dæ på tv, håpe ikkje du blir framstilt nokka særlig negativt, skjønne jo etter å ha lest bloggen din ei god stund at det ligg mer bak til dæ enn bare utsende! 🙂

    38. Haha jeg gleder meg til å se deg i serien 🙂 du er jo så søt (selv med ande-lepper 😛 ) hihi 🙂 men kjenner hundemamma hjertet mitt reagerte litt på at du ikke reagerte mer når Rigmor står nærmest ute på bilveien 🙁

    39. Som jeg gleder meg! 😀 dette kan bli morsomt å se på, tror du “skjuler” mye vi ikke vet, som vi får vite i den serien 🙂 du er kjempepen som du er nå, ikke savn duckfacet, du kler bedre de leppene du har nå! 🙂

    40. Hei, du er nydelig foran kamera! Forstår at mange legger ned tiden sin i å lage mange stygge kommentarer, men jeg tror nok ikke vi er så utrolig snille mot familien vår heller, det er jo en del av hverdagen og vi er minst like ille selv. Gleder meg veldig til å se deg, få oppleve litt mer enn bilder og slikt, selv om bloggen din er veldig bra. Rigmor er så nydelig hun også! 🙂

    41. Trodde ikke jeg ble å gidde se serien, men denne “sneak-peaken” ga mersmak! Må si meg uenig med dere som sier at hun virker frekk mot familien sin. Synes kanskje lillesøsteren hennes virket litt ubekvem, men ellers virket samtalene ganske naturlige, som er poenget med reality-tv. Men må si kontrasten ble stor når du i det ene øyeblikket pratet om hvordan det var å bli tilbudt kun pølse når du er vegetarianer, og deretter ser ut til å gi blanke faen når bikkja di leker ute på veien. Så er spent på å få høre om dette er den virkelige deg, eller om du føler tv2 har trikset og iscenesatt klippene slik at du fremstilles som likegyldig.
      Gleder meg uansett, virker som en spennende serie (:

    42. Du bør begynne å sette mere pris på det du får og det som skjer med deg.
      Du er et forbilde for mange og lever mange jenters drøm. At man blir vant til diverse ting er forståelig men vær takknemmelig.

    43. Hei Sophie.
      Har lest bloggen din i over 2 år snart, og har av en eller en merklig grunn aldri kommentert noe. Noe jeg følte for idag. Ettersom jeg har lest bloggen din såpass lenge, har jeg fått med med både dine oppturer og ned turer. Og til å være en jente på 19 år som får høre hver eneste dag hvor dårlig person du er eller kritiserer på utsendet ditt, forsatt klarer å holdet smilet ditt oppe og forsetter å dele livet med oss vilt fremmede utrolig stort gjort av deg. Gleder meg til at Bloggerne starter og få se mere av hvordan du er som person. Håper du ser selv hvor sterk person du er som ikke lar deg knekke eller som gir opp. Du er en jente med helt vanlig liv, og får andre til å se lyset i tunnelen selvom det virker som flere mil ditt. Håper du forsetter det gode du driver med og gjør det du er best til. Ha en super super fin kveld. Det syntes jeg du fortjener!
      Og gratulerer så mye med dagen som var. 🙂

    44. Skjønner ikke hvordan du kunne få deg til å komme på tv i den toppen der. Det så virkelig ikke fint ut, puppene dine detter jo nesten ut og ser litt “hengete” ut…du er bedre enn som så! 🙂

    45. Klarer nesten ikke vente! Du gir virkelig 100 % av deg selv. Og det må du dessverre betale for. Ser det er mange sjalu typiske ungjente-kommentarer. Men husk at bak hver eneste nedlatende kommentar sitter en usikker person som skulle ønske de var mer som deg. Så hver gang du leser en slik kommentar så tenk på akuratt dette. Prøv å vri det om til et kompliment, at noen faktisk er så misunnelig at de føler de må skrive en slik kommentar for å føle seg litt bedre. Ikke la noen tråkke deg på tærne. Jeg har nesten blitt litt avhengig av å lese bloggen din, nemlig fordi jeg føler den er ekte.<3

    46. Det er faktisk helt sykt hvor mye folk gidder å bry seg? Hvis dere ikke liker Sofie så hvorfor bruker dere tiden deres på å lese bloggen, se på bilder og videoer av henne? Det skjønner jeg virkelig ikke.. Enten er man voksne og holder slike meninger for seg selv. Eller så er man en enda værre person. Og hvorfor pirke ut og peke på alle små feil? Tror du ikke du har noen feil selv, eller hva er greia? Alle kan bli fremstilt feil på TV og internett..
      Uansett blir ikke Sofie noe mindre populær av all drittslenginga hun får. Hun får jo bare mer oppmerksomhet, flere lesere. Og helt ærlig tror dere ikke hun noen ganger prøver å provosere oss så hun kan fortsette å ha lesere og tjene penger?

    47. Jeg har et spørsmål!
      HVA SA FORELDRENE DINE DA DU TOK FYLLING TING I LIPPENE Å TOK SILIKON ?
      Grunnen for jeg spør er for jeg allerede bestilt time med ei dame som gjør sann ting i lippene :-))

    48. Håper virkelig ikke at du mener at du savner duckface munnen din. Du er mye finere nå!
      Og så er det ikke vanlig å få mat på glattkjøringa altså. Vi måtte ha med oss mat selv 🙂 Gleder meg faktisk til å se denne serien. Skulle faktisk ønske at den bare handlet om deg :p Tror de andre vil bli kjedelige å se på i forhold.

    49. Får man kun sett programmet på TV2Bliss? Så kjedelig å måtte betale 129 kr i måneden kun for ett program! Det tror jeg ikke blir aktuelt altså. Har sykt lyst å se serien. Noen som vet om den blir tilgjengelig andre steder og eller?

    50. Gleder meg så sykt! Endelig kan vi få se hvordan du er med familien din, det har jeg alltid lurt på. Gleder meg til det starter! Stå på Sophie, elsker bloggen din-min favorittblogg! Loveyouu

    51. Skulle ikke du begynne å svare på kommentarer da? Ser ikke ett eneste svar her. Du hadde passet fint inn sammen med den gjengen som var med på charterfeber, da 🙂
      Ikke for å være frekk, men hvorfor sier du en ting på bloggen, men viser noe helt annet her f.eks? Lyver du eller what? F.eks, du ga jo faen i hunden din, og du har tidligere nevnt at du betaler for lappen selv?
      Du leser sikkert ikke dette, uansett om du sier at du leser alle kommentarene dine.
      Håper det kommer en forklaring på dette i neste innlegg eller noe, ellers tror jeg du kan komme til å miste en del lesere 🙂

    52. Gleder meg veldig! Du er så søt:) Hvordan takler du forresten stygge kommentarer? Fikk en veldig slem kommentar i dag, og kjente tårene kom.. Hvordan klarer du å se bort i fra det? Stor klem <3

    53. Så stilig at vi fikk se så mye! Du virket litt “care”, men regner med du kanskje bare var litt uheldig… Frida er så pen, dere er alle så pene!! gleder meg så utrolig til å se på dere på søndag, teller dager som bare det 😀 loveu still, always will <3

    54. Mina: Hei!

      Ja, det der kom littt rart frem. Jeg betaler for lappen selv, men pappa styrer økonomien min og betaler regningene mine for meg. Jeg tviler dessuten på at jeg kommer til å miste lesere fordi pappa omså betalte lappen for meg.

      Jeg gir meg ikke faen i hunden min, haha. Men jeg har sagt hundre millioner ganger at den hunden ikke skal slippes ut uten bånd – så dem som slipper henne ut likevel får også gå å hente henne. Enkelt og greeeeit!

    55. Du og søsteren din er begge veldig pene! Gleder meg til å se på. De som kommenterer dritt og sier de fikk dårlig inntrykk av deg tror jeg bare er uvant med å se deg på film, de har en ide om hvordan du er som kanskje ikke stemmer med virkeligheten, og alt som er annerledes = dårlig, i manges øyne. Er jo heller de som gjør dårlig inntrykk, ikke du! 🙂

    56. HAHA JEg trodde også at man fikk mat på glattkjøringa!!! Også fant jeg ut at man måtte betale 20 kr for pølse i brød… Ikke hadde jeg med meg penger heller :p
      Og jeg synes du ikke virker ”bitchy” mot familien din, jeg er også sånn mot min

    57. SÅ GØY! 😀 gleder meg til å se når det kommer på tv. Du virker så hærlig, og ikke minst ekte! Hehe.. 😀

    58. når det er kommet på tven, er det mulig å få sett det på sumo eller noe? for jeg får ikke sett di første episodene, og vil ikke gå glipp av noe! <3

    59. Døde av faren din : “Nei no er ho Rigmor på vegen” hahah… dårlig humor, men ja!
      Gleder meg såå sinnsykt til Søndag!
      <3

    60. Ah, så masse haters her..
      Du er fantastisk Sophie, de som sleger dritt er misunnelige på deg! Gleder meg masse til å se deg på tv og forhåpentlig vis bli litt bedre kjent med deg.
      Tro på deg selv, det gjør hvertfall jeg <3

    61. Drit Og Dra (DOD) i hva andre mener om deg stå på, vær deg selv, og bare le av taperne som slenger dritt……….hahaha….. Ha en fin dag..Klem

    62. Kommer til å fortsette å lese bloggen din, men det der skal jeg ikke se.
      Du redigerer åpenbart nesten ALLE bildene dine, fordi du ser helt annerledes ut i virkeligheten!?
      Dersom du sliter med dårlig selvtillit, så gjør du det ikke noe bedre for deg selv ved å skape et uekte og perfekt utseende på bilder? Ender med at du får et ekstremt behov for å leve opp til bildene dine. Jeg vil deg bare vel sophie og er sikker på at du er naturlig fin inni der.

    63. Nå gleder jeg meg enda mer til serien begynner!! Du virker morsom og søt!:) blir gøy å følge med!!:) ikke bry deg om negative kommentarer! Folk er spess;)

    64. Du virker så jævlig (beklager språket) utakknemlig. Du setter ikke pris på gaver du får i posten lengre, hvorfor? Man bør jo bli glad for alt man får, enten det er fra noen man kjenner eller noen man ikke kjenner. Jeg har fått ett sinnsykt bra inntrykk av deg på bloggen her i det siste, men nå har det snudd totalt. Fy så frekk du er mot søstera di – og faren din også ! Stakkars, du kan jo la henne låne klær av deg – du har jo drittmye klær og tjener 100 000 hver måned! Hun kan jo iallefall få GAVENE fra sponsorene som DU IKKE vil ha lengre. Hadde jeg hatt så mange klær og tjent så mye, så hadde jeg personlig gitt søstera mi både penger og klær.

    65. Helt ok at det ikke var du som slapp ut hunden din, men når du får beskjed om at hun var på veien burde du vel reagert fordi? Den kunne faktisk blitt påkjørt! Bra du har en søster som bryr seg om den da ihvertfall.

    66. Gleder meg masse til å se serien! Skjønner ikke hva andre klager for, du ga absolutt ikke noe dårlig inntrykk på den videosnutten syns jeg. 🙂

    67. Stopp en halv her! Har sett et par videoer av deg her inne på bloggen din, hvor du virker/fremstiller deg selv helt totalt ødelagt mellom ørene og ute av stand til å fungere som et normalt menneske. Når du da får kommentarer som forteller deg nettopp dette, er det folk så begynner med den at “hun er ikke sånn i virkligheten osv”, da må jeg spørre hva i helvete du skal etterligne i denne serien? Dette skal jo, for å sette det på spissen, vise hvordan ditt liv på hjemme og privat basis er, og hvordan du er som person. Og du er jo like dum og tilbakestående som på disse tragiske videoene dine! Så ja, du og fjortisfansen bør nok stoppe denne “stakkars jeg er ikke sånn i virkeligheten” klubben, for det er bare bullshit. Hold deg heller til skrivende innlegg, da kan du til nøds virke sånn passe oppegående. takk for meg 🙂

    68. Jeg tror neppe at en person uten motivasjon og som barre vil dø klarer å stå opp, sminke seg så utrolig mye og pynte seg så utrooolig mye, ha puppene hengende langt oppi kamera (sorry, men finner ikke noen snillere måte i skrive det på) og så blogge.. daaaa prioriterer du i allefall feil! Jeg syns du er utrolig pen og da sikkert like pen uten alt det kunstige! Vedder på at under alt det du tar på deg er du nydelig også<3

    69. Herregud saa skitten du er ekkelt. Du kan rydde rommet ditt assa. Forst syntes jeg du var saa fin osv men aesj hva skal man med alle klaerne og ting hvis Man ikke har det rent og orden du er ekkel. Og panna di omg den er stoooooor haha

    70. Vet virkelig ikke hvorfor men du provoserer meg helt sykt, får nesten lyst til å dra til Harstad bare for å gi deg et wake-up call. Du lever i en surrealistisk verden hvor alt blir lagt på et sølvfat FOR deg. Du er frekk mot søstra di, og når hunden “din” er på veien er det hun som løper ut, mens du sitter på den jævla mobiltlf din. Ungdommer som dette er de værste av de værste. Dere ser hvilke feil alle andre gjør, men ikke deres egne. Du anklager din kjære far og mener det er hans feil at DU ikke bestod lappen, når det klart og tydelig er din egen innsats og vilje som teller. Jeg får et helt nytt inntrykk av deg Sophie, fordi du har nesten alltid vært et godt forbilde, med tanke på de sterke meningene dine og at du faktisk utfører ulike saker du brenner for. Over til andre ord, virker du som en barbie dukke som lever i en verden hvor plastic virkelig er fantastic. Men, du ser vel på det som et kompliment, gjør du ikke? 🙂 Du virker som en overlegen og utakknemlig bitch som virkelig ikke klarer å sette pris på ting i livet. Gleder meg virkelig til programmet begynner, og krysser fingrene for at det bare er regissørene som har satt deg i et dårlig lys. Som en fast leser blir jeg skuffet over å se at du fremstår slik, grunnet nevnt tidligere; du er (var) et godt forbildet.
      En av faktorene til at du oppfører deg slik du gjør, kan være kommentere som dette. Beklager virkelig, men jeg måtte få det ut. Dette er ment som kritikk – IKKE hat, og jeg sier ingenting på at jeg er bedre enn deg, selvom det kan virke slik på måten jeg skriver det på.

    71. hahahaha du er lættis, gleder meg til å se deg på tv 🙂 Synes de som kommenterer negativt bare er teite og har lite å gjøre…

    72. Må si du fremstilles på en veldig uheldig måte. Det virker ikke som du har stort til personlighet og den monotone måten du snakker på er veldig irriterende.

    73. ser du sjøl hvordan du blir fremstilt?
      eller, du blir jo ikke fremstilt som en idiot bimbo, du er det. Men denne videoen viser jo tydelig åssen du er som person, så utakknemmlig og bortskjemt.
      Jeg blir bare sliten av å høre stemmen din egentlig med det slappe tonefallet. off, jeg skal ikke se bloggerne værtfall. så mye dumt denne generasjonen har kommet med. er flaut at du er like gammel som meg, uten utdanning, eller selvrespekt. du er bare ei dum bortskjemt tøyte, som har 1 talent, skrive om seg selv.

    74. Du har en elendig holdning mot familien din, klager og syter som en 3 åring. Livet ditt handler om utseene, og du har null brians.
      Vær så snill, slutt med blogging og sånt, det ødelegger livet ditt sakte men sikkert.

    75. Se på deg selv ærlig, når du ser deg i speilet hva tenker du? Jeg ser falskt hår, falske lepper, falske vipper, falske pupper , falsk brunfarge, en forferdelig oppførsel, så utakknemlig, så skitten person har jeg aldri sett i mitt liv. Du har ikke utdanning engang så hvem er du egentlig uten alle disse falske tingene og klær fra Nelly og sheinside? Hvem er sophieelise? Våkn opp du liker å bli kalt for barbie men sannheten bak navnet “barbie” er vel fake fake fake.. Se godt på videon igjen se på deg selv hvem er det du prøver å være? Søsteren din virker naturlig og jordnær ikke snakk til henne som om du var så mye bedre enn hu. Ha respekt for din egen familie, ha respekt for livet og ikke minst ha selv respekt . ” hvis en gutt hadde funnet to poser godteri den ene var åpen og godiset hadde falt ut og ble skittent mens den andre var lukket hva ville denne gutten valgt? Selfølgelig den lukkede. Du skjermer deg på skjermen og viser så mye av deg selv at til slutt blir du så skitten at det eneste som mangler er å hive deg i søppelbøtta våkn opp dette er ikke lek livet er viktig og jeg tror jeg snakker for mange når jeg sier spar oss for dyre “kjærligheten din” pr stunt på det høyeste. For en skam du er.

    76. Fikk ikke noe som helst å spise på glattkjøringa vi…. og alt i alt så virker du bare helt utrolig bortskjemt, sytete, diva og utakknemlig ut på denne videoen

    77. La henne få være som hun vil, det er hennes rett som alle andre
      s, Jeg synes Sophie er 100% seg selv, dere vet ikke hvordan det er å være henne og alltid ha et gigastort press på seg å bestandig se perfekt ut? Jeg er helt sikker på at mange av dere som klager på henne også ville følt det på samme måte som Sophie om dere var i hennes situasjon! Hvem er det som er glad og optimistisk heke tiden? Kanskje dette var en dag hun følte seg slapp fordi hun ikke hadde spist, hvem andre ville vert i superhumør da?!!! Hun er et menneske og hun har rett å se ut og oppføre seg som hun selv vil!!!!!!

    78. En dag så får du ikke penger fra bloggen din, hva gjør du da ???? sett mere pris på det du har i dag og ikke vært sur og utakknemelig kjærring ! Syns nesten synd på di som ser opp til deg !

    79. noen ganger er jeg ufornøyd med min storesøster… Men, jeg kunne jo hatt en mye verre en! Takk for åpenbaringen

    80. Folk må slappe av litt. Greit, Sophie sitter på mobilen, hun småkjefter på søsteren sin som har tatt overdelen hennes, hun går ikke ned for å hente hunden, hun klager på pølsene. Men hun er tross alt en tenåring, hun utvikler seg, og ingen er perfekte. Jeg syns dette viser et veldig realistisk bilde av en norsk tenåringsjente, og det liker jeg.
      Forresten er det ikke noe særlig til oppførsel å påpeke negativt at puppene hennes faller ut. Det er skikkelig dårlig gjort ikke bare mot Sophie, men mot jenter generelt, å rakke ned på en jente på grunnlag av hvordan hun ser ut. Det er trist å se så mange slenge dritt fordi Sophie velger å kle, sminke og style seg på en barbieaktig måte. Dere opprettholder en stereotypi om at jenter som bryr seg om utseende er endimensjonale, og hverken kan være flinke, smarte eller snille i tillegg. Skjerpings.

    81. Det så sykt kaldt å gå i shorts når det var snø der oppe ! bare for å vise kroppen din på tv ? 😉

    82. You are one of the most incompetent people I have ever seen, Just one thing, good luck later in life. You need it.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg