snart premiere

I morgen drar jeg til oslo, denne turen har jeg sett fram til lenge ettersom det er premierefest for bloggerne på torsdag! Herregud, tenk så rart. Håper jeg klarer å stoppe opp og nyte at alt dette skjer, jeg har vært alt for passiv det siste året og satt pris på for lite.Det her er jo ikke akkurat normalt, men jeg får oppleve det, og likevel føles det ofte som om det er helt naturlig og at jeg ikke gjør noe spesielt. På premierefesten skal jeg prøve å ta meg et minutt til å bare sette pris på det, om jeg klarer. Det vil bli en annerledes oslotur, jeg hadde jo egentlig planlagt den litt annerledes men nå skal jeg dra sammen med Lotte, og jeg er sikker på at vi får en super jentetur til tross for omstendighetene. Jeg gruer meg helt ærlig mer enn jeg gleder meg til serien starter på søndag, fordi livet mitt er ganske annerledes nå enn hva det var da vi filmet. Det er jo faktisk 1 år siden vi startet opptakene nå, og da handlet livet mitt om . . vel ja, dere får vente å se! Livene deres har vel også endret seg en del på 1 år?


 

Forresten, har mange av dere sett reklamen på tv2 BLISS? Jeg har ikke sett den selv, haha! Er den bra? Ser flere fram til serien starter, og hvilke forventninger har dere helt ærlig? Dette er noe jeg ble med på mest for deres del, fordi dere kan bli kjent med MEG som person, og ikke meg som blogger – og tro det eller ei, det er en forskjell 🙂 Jeg føler dere fortjener såpass etter å ha holdt ut med meg og bloggen min i et par år. Jeg føler dere er mine venninner, så nå er det på tide å gi litt tilbake – enten i form av latter, glede, inspirasjon, hat eller hva man nå får ut av å se på dette programet.  

 

Nå blir det pakking av kofferten og et lite avskjedsmåltid med Anne-Sofie ♥

 

65 kommentarer
    1. Ja. Selv om jeg er noen år eldre enn deg, gleder jeg meg. Det er morsomt å lese gode blogger. Følger kun med på fire stk, og du er en av den. Og da er det gøy å se tv av deg og. Reklamen går på tv 2 også.

    2. Gleder meg sååå mye!!
      Forventer å se deg smile, le, gråte, rett og slett bare være deg! Gleder meg til å bli kjent med deg bak bloggen og se hvordan du er <3 nok en superherlig jente!
      God tur til Oslo i morgen og kos deg med Anne Sofie ikveld <3
      Klem!

    3. #thatmoment when the “first” kommentar fails😂😂 ❤
      Jeg så reklamen på tv får noen dager siden, å kjente bare at jeg gledet meg enda mere💕💕 reklamen var bra da

    4. Jeg gleder meg så sykt! Har ikke sett reklamen på tv, men har sett traileren flere ganger! Har forventninger om at du er deg selv og at det blir superbra fordi alt som inneholder deg er rett og slett bare bra <3 loveu sophiee!

    5. Kommer man til at kunne se Bloggerne på nettet? Jeg bor i Danmark og vil vildt gerne se dig (har fulgt dig i snart 2 år) men har ikke aldgang til kanalen :/

    6. Gleder meg til programmet 🙂 men si mer om sikkerhetsvakten fra Gardermoen som skal ha “befølt” deg.

    7. morsomt å se hvordan du ser så annerledes ut på ordentlig, uten all redigeringen for gjøre deg penere eller finere. det gjelder jo alle bloggere!
      men det er fint! også for alle unge lesere:)

    8. Jeg gleder meg skikkelig! Gleder meg så til å se hvordan du er som person i forhold til å bare lese hva du tenker. Tror du er noe helt annet enn man først tenker når man ser deg – noe jeg såfall kommer til å digge 🙂

    9. Har ikke noen forventninger:). Men gleder meg til å se hvordan du er som personen bak bloggen:) du er ei super jenter 🙂 gleder meg til å følge med på bloggerne når det starter:).

    10. Gleder meg utrolig mye til å se på!
      Forventer at du er en like herlig og ikke minst tøff person i “virkeligheten” som bak tastaturet.
      Kos deg masse i Oslo og lykke til!!
      hilsen en av mange venniner

    11. ka klokka og ka kanal og ka tid versåsnill skriv eit innlegg der alt de står konkret <3 love u

    12. åå, jeg gleder meg som en liten unge til premieren! har lest bloggen din utroolig lenge, og gleder meg til å se hvordan “du virkelig er” om jeg kan si det slik:-D kos deg masse i oslo Sophie, det fortjener du<3 og ja, du er heldig, men husk: du har gjort deg fortjent til det.

    13. Livet mitt har absolutt forandret seg på 1.år 🙂
      For 1.år siden så hadde jeg ikke kjæreste og jeg spiste aldri mat nesten, mens nå har jeg kjæreste – han har nå blitt min samboer og jeg spiser bedre enn noen sinne 🙂
      Lykke til med premieren 🙂

    14. Spent på serien!
      Men jeg lurer på om du ikke kan ha en spørsmålsrunde snart? Mitt bidrag:
      -Hvordan går det egentlig med deg?
      – Er det sant at Mathias var utro? Fortell om bruddet.
      – Hvor mange har du rotet med etter du ble singel igjen?
      – Har du kontakt med Mathias i dag?

    15. Har sett den, og gleder meg kjempemye til å sitte plantet foran tven hver søndag å se deg der! 😀 er veldig spent på ditt liv bak bloggen, tror jeg vil bli veldig positivt overasket! 😀
      Ha en fin kveld <3

    16. Heisann, finedeg! <3 Du er et stort forbilde! Håper alt ordner seg for deg, snart! Vi støtter deg, husk det! Jeg lurer på en ting: Vet du om bloggerne kommer på viaplay? 🙂

    17. Kommer du til å skrive om hva som hendte med deg og Mathias? Det er ikke meningen å grave, men som du sier om venninnebiten – Vi føler jo også at vi kjenner deg etter å ha fulgt deg så lenge, og vi bryr oss mer om deg enn du tror. 🙂 (Jeg vet jeg ikke bare snakker for meg selv) Om du har bestemt deg for å ikke gjøre det så er det fullt forståelig. Håper uansett at alt går bra med deg, du er ei fin jente Sophie. Styrkeklemmer til deg. <3

    18. Syntes det er litt synd at VOE skal være med. På reklamen (og måten hun generelt er på) virker det som om hun skal ha frem det beste i seg selv (noe som forsåvidt er forståelig), men det ser vi på bloggen hennes. Du, derimot, virker helt blottet og ærlig. Det liker jeg. Ser frem til å få et annet inntrykk av deg (selv om jeg digger deg fra før av). Oi, her ble det mange paranteser gitt. Wopsi

    19. Gleder meg skikkelig til serien starter! 😀 Vet egentlig ikke helt hva jeg skal forvente, håper bare serien er ærlig og åpen 🙂 Har meldt meg på konkurransen på Instagram for å bli med på premiere-festen, haha det hadde vært så gøy å møte 😀

    20. jeg elsker at du er med på denne serien. Klarer nesten ikke vente til å se på den, det blir helt supert. Jeg lover deg 😀

    21. Gleder meg kjempe masse til det starter! 🙂 det skal bli kjempe gøy.
      Er det slutt mellom deg og Mathias? :/

    22. Ja! Jeg har sett reklamen flere ganger, og jeg gleder meg supermasse til å se både deg og de andre bloggerne. Kjenner bare deg og Voe fra før, men du er den eneste jeg leser bloggen til. De to andre har jeg aldri sett eller hørt om, men blir spennende og morsomt å se dere alle “på ordentlig” 🙂

    23. Er det noen steder på nettet man kan se det? Han ikke norsk tv men ville gjerne få sett det:)
      Digger deg og bloggen din!

    24. Har aldri sett denne ovenfor, men den der du syter og sier du bare vil dø! Litt barnslig synes jeg, når du har det så bra:) Vet du har slitt med diverse men hva har du egentlig å klage på?..

    25. Søndag begynner det! Jippi!!:). Gleder meg til å følge med på serien! Håper det går bedre og bedre med deg for hver dag som går:) kos deg med venner og lev livet! Nyt at du er ung og vakker!:) håper du klarer å glede deg over allt det spennende som skjer og små ting i hverdagen! Klem:)

    26. Hei jeg har begynt å lese bloggen din får en stund sia så jeg vet ikke så mye om deg så jeg bare lurte på hva heter tv-serien du ska være med på å hvilken kanal:)håper på svar:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg