nyttårskjolen

reklamelenker nelly

Dere er jentene mine, dere! Fantastisk glad jeg blir av å lese kommentarene deres. Dere inspirerer meg like mye tilbake, så vet dere det! 

Kjolen som egentlig var min planlagte nyttårskjole kom ikke fram i tide, det har vært utrolig mye forsinkelser med posten nå som det er juletider. Jeg har ventet og ventet på pakke etter pakke, og har nå innsett, dagen før nyttårsaften, at jeg måtte finne en alternativ løsning. Det er så rart det der, jeg har ikke hatt en ny kjole en eneste gang på nyttårsaften, selv om det alltid har vært planen. Uansett! Den jeg nå endte opp med til slutt var jo ikke så verst den heller, selv om den ikke akkurat skriker “nyttårsaften, kom å kyss meg ” (det var jo det jeg i utganspunktet siktet etter, haha).

Kjolen kan dere kjøpe HER og koster 199 kr 

I samme pakke som nyttårskjolen lå også mine nye favorittklær om jeg bare skal slappe av hjemme. Buksa ble jeg absolutt helt forelsket i, den er så behagelig! Jeg elsker bukser som er stramme nede, aner ikke hvorfor men rumpa ser bedre ut da, haha. . Den er perfekt for å bare sløve hjemme! Buksa kan dere kjøpe HER 

Genseren er også utrolig behagelig, og den passer fint sammen med buksa (eller hvilken som helst sløvebukse). Den kan kjøpes HER og koster 199 kr 

Denne kjolen brukte jeg mens jeg hadde bloggpause, tok den på meg sist gang jeg var ute. Jeg elsket den, og det er nesten litt dumt at dere ikke fikk sett da jeg hadde krøller, fin jakke og denne kjolen. Vel vel, den blir nok sikkert brukt flere ganger! Den er fra merket glamouros som dere finner HER, men selve kjolen er utsolgt. De har mange andre fine kjoler, da! 

Har noen av dere funnet nyttårskjole enda? Jeg håper det 😀

Ellers hører man jo overalt om salg her og der, jeg er ikke en person som handler bare fordi det er salg – om det er noe jeg vil ha så kjøper jeg det vel egentlig uansett, jeg har ikke tålmodighet til å vente på salg. Men siden jeg likevel shopper ofte på nelly er det jo ikke helt feil at det aller meste er utrolig billig der nå. Dette fikk jeg med meg, er spesielt fornøyd med jakken, og gleder meg til å teste den på! 

1. Svart kjole 249 kr HER / 2. Leopardshorts 199 kr HER / 3. Kjole HER 

 

1. Jakke 149 kr (!!!) HER 2. Sovemaske 129 kr HER / 3. Sko 59 kr HER – har selv brukt disse skoene i “gull”-farge før, og de funker faktisk bra til å være så billig. Det sier seg selv at de ikke holder i en evighet, men det er gode sko å ta med seg på for eksempel festival. Så jeg skal spare disse til hove 2014! 

71 kommentarer
    1. Utrolig fine innkjøp og klær Sophie! Likte spesielt den svarte kjolen du hadde brukt ute sist, da du hadde krøller. Håper vi får se den igjen 😀
      Elsker Nelly jeg og! Og er lik deg på det med salg altså, eier ikke tålmodighet til sånn! Haha
      Ha en herlig kveld videre, glad i deg <3 <3

    2. Har vært en fast leser evig lenge, og jeg ville bare legge igjen en komentar og si at du er en kjempefin person! både innvendig og utvendig, alt du gjør for dyr og mennesker er helt utrolig! du er en av toppbloggerne med mening. bloggen din er ikke full av reklamer, OG du deler egentlig utrolig mye av livet ditt, noe som får oss lesere til å føle oss inkludert. Stå på Sophie, håper 2014 blir et fint år for deg 🙂

    3. Hærregud, du kledde allt! Du er så utrolig pen *missunnelig*.Håper det går bedere med deg, og er så glad du er tilbake . Det er så tungt med “kjærlighets problemer”, ble slutt med kjæresten min for ikke så lenge siden.. Er noe av det værste som sjer noen, men man kommer seg igjennom det<3 STÅ PÅ SOPHIE, OUR GIRL!

    4. Hvorfor blir du dumpa hele tiden? Kan du lage et innlegg der du skriver litt om deg som kjærestetype?

    5. Det var faktisk kjæresten min som kjøpte nyttårskjolen min. Hadde siklet etter den lenge, og en dag så overrasket han meg med den som jubileums gave. Så gleder meg til å kunne bruke den imorgen når jeg skal feire med han og familien hans! 🙂

    6. Anonym: Haha.. Det er jo ikke snakk om noen som har blitt dumpet her da:-) Har hatt to kjærester på tre år, vil ikke akkurat si at det er å bli dumpet “hele tiden”. Og så kan jeg jo faktisk slå opp jeg også!

    7. Jeg drev og leste litt tilbake i bloggen din.
      Du sier at du kanskje vil ha noen flere tatoveringer, vel jeg har et tips! Det er nydelig”tatoveringsmateriale”! Bare gå på google(bilder) og søk zibu symbols,alle symbolene har en spesiell betydning, det finner du sikkert ut ved å gå på siden bildet er lastet opp fra.

    8. Er tøyskoene normale i størrelsen? Har lyst til å kjøpe de men vil ikke kjøpe feil størrelse :/
      Håper du svarer 😀

    9. Du er så sykt pen! Ikke bare det, men det virker som at du er en fantastisk person å være sammen med (som venn altså hahaah)
      Elsker deg! <3

    10. Før da jeg ikke hadde lest bloggen din, men bare sett på bilder av deg og hva andre skrev. Da synes jeg du virket som en overfladisk jente, som bare brydde seg om kropp og utseende, men nå som jeg har lest bloggen din så har jeg endret helt synet mitt på deg. Du er både jordnær, vakker og intelligent. Håper virkelig ikke du å mathias slo opp, noe jeg tror har skjedd. Og håper virkelig ikke han slo opp med deg ihvertfall, for du er en fantastisk person! OG da skjønner jeg virkelig ikke hvorfor han ville slå opp med deg.
      Men det blir jo bra at du flytter ned til oslo da på en måte. Siden det er her nede jeg bor, og da får jeg kanskje møtt deg flere ganger… Møtte deg på jb konserten og tok bilde med deg! Du var mye penere i virkeligheten enn på bilder(ikke at du er pen på bilder også altså om du skjønner).
      Håper du får en fin dag(natt) videre, for det fortjener du virkelig!

    11. Jeg vet ikke helt hvor jeg skal begynne, du er bare en helt utrolig flott person. Du er en STOR inspirasjon, ikke bare for meg, men for mange andre jenter også! Du er en topp-blogger og jeg kan ikke tenke meg hvor mange stygge kommentarer du får, hver dag.. Men du holder hode høyt og fokuserer på det som er positivt, og det er mye 🙂 Sofie Elise du er en rollemodell, du er perfeksjon! Alle mennesker har noe som de bærer på, noe som de helst bare vil ha til seg selv, noe som rett og slett gjør at de bare vil være alene, kanskje gråte, kanskje drukne sorgene sine i noe som får dem til å tenke på noe annet… Alle har det vondt, og selv om du er en topp-blogger så har du følelser, du er et menneske AKURATT som alle andre, og alle har det vondt noen ganger. Men vi kommer oss forbi det, vi legger det litt bak oss, og noen ganger så dukker det opp igjen.. Det er lov å føle seg litt nedfor.. Ja det er lov selv om du er en blogger! Elsker deg! <3

    12. Hos meg står det mellom 2 svarte kjoler! Den ene er litt søt med fint ‘skjørt’ og sløyfer ved brystet, mens den andre er litt mer sexy med perler ved brystene, stram og sløyfe i ryggen.. Får se hvem det faller på imorgen 🙂 dumt du ikke kan se dem, så kunne du vært med å bestemt, for er så usikker.
      Du får kose deg masse på nyttårsaften, også håper jeg året 2014 blir verdens beste år for deg! Gleder meg til Bloggerne på tv og vil bare si at jeg elsker bloggen din!! :)<3

    13. Nå ble jeg dødslei meg. Jeg tror jo jeg skjønner nå at det er slutt mellom deg og Mathias… Jeg har alltid sett på dere to som det perfekte paret. Blir seriøst lei meg på dine vegne.
      Husk at du er vakker og herlig akkurat slik du er <3

    14. Utrolig fin kjole! Godt nyttår Sophie, ønsker deg alt det beste i det nye året som kommer 🙂 du er en stor inspirasjon for mange tusenvis av jenter, inkludert meg!! 🙂 håper du har det bra, og at det ikke er noe alvorlig som har skjedd nå.. Og hvis du og Mathias ikke er sammen lengre, at det er det som har skjedd, så håper jeg det går bra med deg. 🙂 Du er et fantastisk menneske ❤️

    15. Du er så vakker innenfra og ut<3 Et av dagens store høydepunkt er når du legger ut ett nytt inlegg på bloggen<3 Du inspirerte meg til å føle meg som mer enn bare en ny maur i maurtua. Du er den beste bloggeren <3

    16. Heihei! Åh Gud- Du er så vakker! Både på innsiden å på utsiden! Fantastisk fin kjole også;) Du er så sterk. Superwoman rett og slett! Haha- Kjemper for dyr, klarer deg gjennom tøffe brudd. Å i tilleg blogge om det! Stå på sophie! Du er best<3

    17. Åå, du er så vakker! Både på innsiden og utsiden, virkelig. Nå kjenner jeg ikke deg direkte da, men har vært fast leser av bloggen din veldig lenge og bloggen fremstiller deg virkelig som en utrolig herlig jente, det må du vite! Du er en så utrolig stor inspirasjon, du står for så mye bra og du sier ting rett ut som du mener det og ja – beste bloggeren rett og slett! Ha et fortsatt fint 2013 og ønsker deg alt godt i året som kommer ♥ det fortjener du virkelig!

    18. Utrolig fin kjole og en utrolig fin jente! Skjønner at det har blitt slutt mellom deg og Mathias, og det er utrolig trist.. Kjæresten min slo opp med meg for en uke siden, og det gjør helt uffatelig vondt. Jeg trodde han var den rette, og håper fortsatt at han er det.. Selv om jeg skjønner at han aldri vil komme tilbake. Jeg får vondt inni meg av å tenke på hvordan du har det (hvis bruddet var vondt for deg), for jeg vet hvor vondt det gjør selv. Håper du vil finne en perfekt mann en dag, som forstår hvor perfekt du er også.

    19. Du er så nydelig, vet ikke hva jeg skal si… Bloggen din gjør meg så glad, er jeg lei meg en dag, så blir jeg straks i bedre humør av å gå inn på bloggen din! Du de så ærlig med leserne dine og vi føler oss så inkludert i livet ditt. Tusen takk! I 2014 skal jeg hvertfall bli bedre til å kommentere på
      Bloggen din, haha! Stå på videre, du er best 🙂 Må vel avslutte å si at jeg er glad i deg, for på en måte så er jeg faktisk det <33

    20. Hei du, leste faktisk akkuratt igjennom noen kommentarene dine for første gang. jeg vet virkelig ikke hva jeg skal si. Det at noen kan oppføre seg sånn og i det heletatt sitte å skrive det de skriver er grusomt..jeg blir måløs av menneskene som gjør det og av at du er en så sterk person! jeg er så stolt av deg på en rar måte og ser opp til deg. stå på du kan komme langt!
      -Klem M

    21. kjære sophie. jeg er en jente på 16 som er sammen med en på 20. jeg har et problem jeg hadde håpet du kunne hjelpe meg med. jeg mistenker at bestevenninna mi er forelsket i kjæresten min. hver gang hun er med oss, virker det som om hun prøver seg på han. jeg vet ikke om jeg bare er paranoid, men hun skal alltid sitte ved siden av han og når hun gjør det, presser hun seg helt opp mot han. de har tilogmed vært med hverandre alene, og de er ikke så gode venner. det er flere ganger jeg har sett henne smile og blunke til han, men jeg har ikke sagt noen ting om det til henne. bestevenninna mi har på en måte alltid stått i skyggen min. flere ganger, når hun har likt en gutt har han prøvd seg på meg, men jeg hadde aldri gjort det mot henne. tror du hun vil ta hevn nå ved å prøve å stjele kjæresten min? hun snakker alltid om han til meg, og sier ting som “jeg er på topplista hans på snapchat nåå!”, “vi snakker heletiden” eller noe lignende. det virker som om hun prøver å gjøre meg sjalu eller sint. jeg vet at kjæresten min vil ha meg, men samtidig er jeg ikke sikker på hvor langt bestevenninna mi er villig til å gå. en gang når jeg holdte på med en fyr, fikk jeg vite senere at hun hadde sendt nakenbilder til han mens vi holdte på. jeg tilga henne, siden vi har vært venner siden vi gikk i barnehagen, og jeg har ikke noen andre som står meg så nært. jeg vet ikke om hun har sendt nakenbilder til han jeg er sammen med nå. jeg får lyst til å hyle “han vil ikke ha deg!” hver gang hun snakker om han, men da er jeg redd for at hun vil prøve hardere å “stjele” han fra meg, eller at hun sier det til kjæresten min. jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, VÆR SÅ SNILL, HJELP MEG!

    22. Bruker egentlig ikke å kommentere, men syns jeg burde akkurat nå! Du er en fantastisk person Sophie, og du må aldri la noen få deg til å tro noe annet, Elsker bloggen din, det at du deler mye med oss gjør at vi føler at vi kjenner deg. Vi er her for deg uansett!<3

    23. Den øverste kjolen er så fin! Ah, forelsket i den. Vet at det er sånn at man kan måle hvordan kjolen er osv, men det har jeg gjort før, og den var kanskje littt liten. Det er jo veldig lett å måle feil med klær osv. Så hvordan er kjolen? Er den stor i størrelsen

    24. Hei, jeg har nettopp blitt dumpet. Føler meg helt jævli og har en konstant klump i magen. Hvor lenge varer kjærlighetssorg? Jeg klarer ikke dette lenger. Sophie, jeg håper vi klarer dette. Og eksen min er bare kald, bryr seg ikke, kan ikke tro at han noen gang har likt meg når han gjør som dette

    25. Så flotte antrekk og kjoler 🙂
      Så bra du er tilbake på bloggingen, jeg elsker bloggen din og du skriver kjempe bra : ) Du er en flott person : ) Ønsker deg et godt nyttår i 2014 <3

    26. Du er så heldig som er fornøyd med Nelly. Jeg har bestilt 5-10 ganger fra dem, men vær gang har det blitt noe trøbbel. Klær som ikke likner på bilde, sko som mister hælen, og gjennomsiktigtige klær. Seneste som skjedde var at jeg bestilte kjole til nyttårsaften den 23. desember fordi Nelly reklamerte for at bestilte du før den 26. ville en ha klærne før nyttårsaften, men kjolen dukket aldri opp. 😛 Har kranglet masse med kundeservice fordi de aldri ønsker å gi meg pengene til bake, men i stede vil betale tilbake i “nellypenger”. -.- Har du en sponsoravtale med dem eller noe som gjør at du har større sikkerhet rundt bestillingene dine? 🙂

    27. Så fine kjoler! Du kler alt! 🙂 Godt at du er tilbake. Er ingen blogger som er så inspirerende som deg. Godt nyttår Sophie Elise. Nyt hver dag 🙂

    28. Miriam: Hei! Åh, det var synd å høre at du har de erfaringene. Jeg har ikke sponsoravtale med nelly og blir behandlet som en helt vanlig kunde, og jeg bestiller derfra ca en gang i uken og har hatt problemer totalt to ganger. En gang fikk jeg feil kjole, og en annen gang fikk jeg en kjole i en størrelse større enn jeg hadde bestilt. Men jeg har ikke noe negativ erfaring ellers, men det er fordi jeg har funnet ut hvilke merker jeg mener er bra. Men som jeg også skrev her i innlegget så fikk ikke heller jeg nyttårskjolen min i tide, så ikke alt er 100% perfekt. Regner med de har ekstremt mye å gjøre i julen da nesten alle bestiller derfra!

    29. Godt nyttår sophie! håper det går bra med deg, og det er fint å se at du har så masse venner som støtter deg! du er heldig som har så masse fine venner! <3

    30. vil bare si at du er en helt fantastisk person, og har lest bloggen din i mange år og du er så utrolig sterk og tøff som klarer å stå opp for deg selv og egne meninger. Er også utrolig glad for at du, som er en så offentlig og populær person ble vegeterianer, har selv vært det i 3 år 🙂
      Vet ikke hva som har skjedd, har en mistanke om at det kanskje er noe med kjæresten? uansett støtter vi deg gjennom alt! <3

    31. Gjør du noe annet enn å reklamere for sponsorene dine på bloggen fortiden? Utrulig trist, det er jo bare det du skriver om. Liksom ikke en ekte blogg mer.. Hilsen en som var fast leser, men begynner å bli lei av å bare lese en “reklame” blogg som det nå er blitt..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg