2014, be good

Vanligvis har jeg ment at nyttårsforsetter bare er noe tull, og om man vil, så kan man starte “på nytt” enten det er siste dag i desember eller første dag i mai, alt handler bare om viljestyrke. Men når jeg ser tilbake på 2013 så skjønner jeg at jeg bør planlegge 2014 litt bedre. Så her kommer mine nyttårsforsetter!

Leve mer for min egen del. Jeg er en person som sliter meg selv ut for å gjøre andre glad, jeg vil for eksempel heller at noen skal lyve meg opp i trynet enn å konfrontere dem med det, fordi jeg synes det er slitsomt når andre blir pinlig berørt / lei seg. Jeg kan bruke masse dager og energi på å planlegge for andre, hjelpe andre, bekymre meg på vegne av andre osv – alt dette er jo forsåvidt gode egenskaper, men da ender det med at jeg ikke prioriterte meg selv overhode. Da blir man sliten psykisk, helt ustabil og veldig “on edge” når det kommer til alt.

Flytte til oslo! Jeg ble igjen i harstad i sommer på grunn av menneskene her, nå føler jeg ikke det er like aktuelt lengre og jeg blir dratt ned av å bo her. Jeg har riktignok reist en del, men jeg har faktisk litt mistet lysten på det (yep, virkelig). Så nå vil jeg flytte. . 

Få lappen. Har holdt på med den siden mars (!!!) og ikke fått den på grunn av all reisingen. Jeg har fått oppkjøring hele 4 ganger, men 3/4 ganger har jeg vært bortreist, og den siste gangen var jeg syk. Det er så irriterende, fordi jeg er ferdig med alt det obligatoriske, og jeg kan jo kjøre, det blir liksom bare aldri tid til oppkjøring. 

Ta vare på øyeblikk. I 2013 opplevde jeg så utrolig mye fantastisk, men jeg tok ikke “vare” på øyeblikkene i hodet fordi jeg ikke klarte å ta alt innover meg. Jeg husker spesielt en kveld under eilfeltårnet sammen med Mathias, og hvor utrolig mye jeg har tenkt nå i ettertid at jeg skulle ønske jeg stoppet opp, bare lå der og tenkte på hvor fantastisk alt var. Så om jeg opplever noe like fint igjen, enten alene eller med noen andre, så skal jeg puste dypt inn og tenke på hvor forbanna heldig jeg er. Det gjorde jeg alt for lite av i 2013.

Være lykkelig.

Har dere noen løfter for 2014 dere vil dele med meg? 

. . Og ja, jeg er tilbake til vanlig blogging igjen. De siste dagene har støtten fra dere betydd så mye for meg, jeg har fått en motivasjon jeg virkelig har trengt. Jeg forstår at dere spekulerer i hva som har skjedd, og de fleste av dere har desverre rett, men jeg skal fortelle selv med mine egne ord når jeg selv føler meg klar. Det blir nok en stund til, men det kommer. Jeg skal også begynne sånn smått å svare på kommentarer igjen nå. Uansett, takk for alt ♥

 

94 kommentarer
    1. Jeg har ikke et direkte nyttårsforsett.. Men jeg har jo tenkt å fokusere på skolen og få gode karakterer (jeg får ikke dårlige nå, men jeg vil få bedre)! Og jeg hadde tenkt å starte å trene enda mer enn jeg gjør nå. 🙂
      Håper det går bra med deg! <3

    2. Støtter deg uansett hva. Kan med hånden på hjertet si at du er en rollemodell for meg. Alt du står for, når det kommer til dyr og andre meninger er helt utrolig! Elsker at ungdommer kan bidra med sånt!! Stå på videre, du er best Sophie! <3

    3. Når du er veldig langt nede er det hvertfall godt å trøste seg med at det går oppover igjen:-) men ting tar tid! Håper 2014 blir et fantastisk år for deg!

    4. Hei, æ vet ka som har skjedd, men vil ikke si det. Hvis du førstår altså. Men æ føle med dæ, get well soon bro :*

    5. Så flotte mål! Det er bra å bry seg om de rundt seg, men det er også like viktig å ta vare på seg selv. Synd at året avsluttes på en slik måte, men håper årets siste dag allikevell blir en fantastisk dag for deg, det fortjener du virkelig. Du virker som en utrolig hyggelig og åpen jente, en jente burde alle ha rundt seg <3
      Sender varme tanker og håper du snart blir lykkelig igjen! Du er en stor inspirasjon for meg og mange andre jenter!! XOXO

    6. Du er så sterk sophie! Du tåler så mye, mye mer en du egentlig burde! Du er uten tvil ett av forbildene mine:) Du klarer dette her! Fordi du er deg, og du er best;)
      Stå på! Alle føler med deg.

    7. Herregud, så flott du er, Sophie! Leste gjennom kommentarene i gårsdagens innlegg, og siden du nå skriver at de fleste dessverre har rett forstå jeg også hva det er.. Det syns jeg faktisk var utrolig leit å høre, syns dere virket så fantastiske sammen, selvom jeg ikke kjenner noen av dere. Håper du får et fantastisk nytt år uansett, livet går videre selvom det ikke føles sånn <3

    8. Fantastisk at du har satt deg mål, dette blir veldig bra Sophie bare vent å se! Vist du vil ha en frisk start fåreslår jeg å bytte design, nye bilder, nye farger, det er tross alt her du “jobber” å jeg tror det hadde hjulpet på både motivasjonen og humøret <3
      2014 blir ditt år Sophie bare vent å se :**

    9. Er så ekkelt å lese at du har det vondt! Samtidig er det en “lettelse”, fordi jeg var redd jeg var den eneste som tenkte at jeg ville spole tilbake, som du skrev på instagram. For tre mnd siden ble jeg slått opp med. Det var ekstra vanskelig å håndtere det, fordi jeg var fortsatt stormforelsket! De to første mndene gråt jeg hver dag og tenkte på han hele tiden, men nå har jeg ikke grått på en mnd. Jeg sluttet å holde fast på fortiden, og så framover istedetfor! Nå klarer jeg å gå en hel dag uten å legge en tanke på eksen min engang, herlig!! Vet ikke om det jeg skrev ga mye mening, men det blir bedre! Ikke med en gang, men du kommer dit 🙂

    10. Håper at alt er bra med deg Sophie, du fortjener alt det beste. <3
      Har selv også flere mål for 2014. Vil kvitte meg med "fiender" og gjøre opp alle kranglene mine. Vil bli en bedre person. Være mer takknemlig over de og det jeg har, og gjøre en innsats for at alle rundt meg har det bra. Ikke tenke over småting og ikke være redd for å gå ut av komfort-sonen min. Har mange mål, og jeg håper 2014 blir et fantastisk år.
      Igjen, håper jeg du har det fint Sophie, husk at det går over uansett hvor vanskelig du har det nå, vær sterk og ikke la dette dra deg helt ned. Husk at vi alle er veldig glad i deg og bryr oss om psyken din. <3

    11. når jeg er litt trist, liker jeg godt å gi til veldedighet. trenger ikke gi mye, men det forr meg til og tenke på de som har det værre enn meg, og jeg føler at jeg “hjelper dem” ved å gi noe.
      stå på Sophie!

    12. Om det er det jeg tror det er, så står jeg i en lignende situasjon som du gjør nå, og det gjør utrolig vondt etter alle minnene. Jeg skjønner hvordan du har det, og du skal bare vite at jeg er her for deg uansett hva. Uansett om jeg kanskje ikke kjenner deg i virkeligheten så vil jeg si at jeg kjenner deg i alle fall litt gjennom bloggen, og det er mer enn nok til å si at du er en helt fantastisk jente som kun fortjener det beste! Jeg vet at det sikkert føles utrolig vanskelig for deg akkurat nå, kanskje også til og med meningsløst – men du har så ufattelig mange rundt deg som bryr seg om deg. Stay strong ❤️

    13. Jeg syntes du skulle tatt av tid til lappen, og ikke reist det kunne du heller “feira” med at lappen er tatt, så kunne du reist da isteden.
      Jeg brukte under 2 mnd på bil lappen! Da var det ganske mye men samtidig så var alt sv kjøring kun fra 8-4 så all ettermiddag/kveld hadde man “fri”. Et tips men nå er det litt sent da..

    14. Du er fantastisk, Sophie! Jeg kan tenke meg hva som har skjedd, og jeg forstår at det er veldig vanskelig for deg.. Håper at du har det bra <3

    15. Jeg har ikke noen sånne faste nyttårsforsetter eller noe sånn, men jeg har bestemt meg for å ikke føle at alt er min feil. Jeg får veldig lett dårlig samvittighet for ting jeg ikke burde og da drar jeg bare meg selv ned. Så jeg skal bli flinkere til det. Jeg har også bestemt meg for at jeg SKAL bli sterkere. Ikke fysisk, men psykisk!:) Motivasjonen går opp og ned men jeg vil og skal bli bra!:))

    16. Utrolig gode nyttårsfortsett Sophie, følg hjertet og drømmene dine. Lytt til deg selv <3
      Mine fortsett må være å være lykkelig, spise bedre/sunnere og begynne å trene 🙂 = da får jeg det myye bedre med meg selv fysisk og psykisk, har savnet det i år!
      Håper alt går bedre med deg nå, det fortjener du skjønne 🙂
      Glad i deg, ha en fin kveld videre <3 PS. Ble veeldig glad av å høre at bloggingen er tilbake til normalen igjen, wuhu!!

    17. Håper du får det bedre snart!
      When life puts you in tough situasions dont say why me? Say try me –
      Den er grei å huske på i vanskelige situasjoner. Noen ganger minner jeg meg selv på denne og tenker at jeg faktisk er sterk nok til å komme gjennom dette.

    18. så rart! skrev et veldig likt innlegg selv rett før jeg leste dette! tror nok vi er mange som tenker sånn om nyttårsforsetter! 😉
      mine er:
      – shoppestopp
      – nytt treningsprogram
      – jevn vektnedgang
      OG noen til som ligger på bloggen min 😉
      Det blir bedre etterhvert, jeg er helt sikker. stå på <3

    19. Så fint at du er tilbake!
      Jeg syns absolutt du fortjener å ta pauser. Du står på og blogger mye mer enn mange andre av toppbloggerne. Jeg er veldig utslitt i perioder selv, så jeg skjønner at du trenger tid for deg selv.
      Du hadde veldig fine nyttårsforsetter! Jeg bruker vanligvis ikke å ha nyttårsforsetter, men nå skal jeg virkelig klare å gjennomføre nyttårsforsettene jeg lager meg. Jeg skal trene mer, spise sunnere og blir tynnere. Jeg er ikke feit, men jeg vil gjerne bli litt tynnere. Også skal jeg være mer positiv og sette mer pris på alt jeg har. Det kan jeg bli flinkere til!

    20. Skal prøve å offisielt bli vegetarianer:)
      Men er det “Farleg” å bli det når man er 14? Eller tar du vitaminer i tillegg?

    21. Neeeei 🙁 Håper det går bra med deg Sophie, det fortjener du! Jeg er lei meg på dine vegne, dersom jeg tipper rett da

    22. Jeg står i samme situasjon som deg akkurat nå, dessverre. Det gjør veldig veldig vondt. Men det er vel til det beste. Man fortjener å være lykkelig. Og hvis han ikke gjør deg lykkelig, så er det nesten like greit å være alene. Og hvis du ikke gjør han lykkelig, så er det dessverre ikke noe du får gjort med det. Man kan ikke være sammen bare for å være sammen hvis èn eller begge ikke har det bra. Du er heldigvis fortsatt ung og har så mye fint foran deg. Stå på, Sophie! Jeg heier på deg.

    23. Håper alt ordner seg for deg!<3
      Du er en helt fantastisk person, og det kan jeg faktisk si uten å kjenne deg. Du bruker den tiden og makten du har på noe som har stor betydning for andre levende vesener her i verden. Jeg er så utrolig glad for at faktisk noen av dere som ligger på topplisten skriver om noe som har en betydning for andre.
      Jeg er helt overbevist om at hvis du ikke hadde skrevet og kjempet for dyrevellferd slik som du gjør, hadde svært mange av de som leser bloggen din ikke vært klar over diverse saker. (inkludert meg selv)
      Så TUSEN hjertelig takk for den jobben du gjør Sophie! og vit at du allerede har gjort en forskjell for veldig mange dyr og mennesker.

    24. har ikke kommet frem til noen nyttårsforsetter enda! Men dine var kjempefine, og du har bare gode egenskaper! Håper alt står bra til med deg og at det bare går bra. Husk at det er i motbakke det går oppover! Stå på, som du alltid har gjort <3

    25. å nei så trist, sophie.. jeg blir direkte lei meg på dine vegne, håper alt ordner seg ♥ håper du får et fantastisk år, vi støtter deg! kommer definitivt til å lese bloggen din så lenge du fortsetter å blogge, du er desidert favoritten og også en av de beste, mener jeg da. at du kan inspirere og hjelpe en fremmed jente på 15 år fra andre enden av landet bare gjennom innleggene dine og dine ord er så utrolig bra, ikke glem hvor fantastisk du er ♥ klem

    26. Mine nyttårsforsetter er å få mere fokus på skole, selv om jeg har toppkarakterer i de fleste fag så må jeg bli flinkere på å ta meg tid til å øve til prøver. Og jeg må begynne å trene regelmessig å bygge opp musklene mine mer, og spise regelmessig for akkurat det er jeg utrolig dårlig på!
      Og jeg skal bruke mer tid på å skape minner og opplevelser for meg og typen, vise mer hvor mye jeg verdsetter han og hvor mye jeg elsker han! Jeg skal også begynne å fokusere mer på mitt eget velvær og slutte å sette andre forann meg selv, fokusere mer på det som gjelder meg selv og min egen lykke. Er så lei mennesker som kommenterer flisen i andres øyne og ikke ser stokken i sitt eget, og når det blir påpekt så viser det seg hvor falske de faktisk er.
      Skal også fokusere på de vennene som alltid har vært der, de som har bevist at de er til å stole på, og bruke mere tid på dem.
      Eller skal jeg bare kose meg i 2014, og forhåpentligvis går drømmen min i oppfyllelse hvis jeg jobber hardt nok! 🙂

    27. sophie, du e heilt fantastisk. du e ein av dei få som fortena å ve på topplista, ein av dei få bloggane som e verdt å lese. eg beundra verkeleg den du e, det du står for og du virka som ei herleg jenta som hadde vore fantastisk å bli kjent med. eg unna deg alt godt og håpa at 2014 blir eit supert år for deg, og at du får det du fortena! ikkje minst å bli lykkelig.
      u go girl!

    28. Jeg håper du får det bedre i 2014! Du må bare være positiv.
      Jeg har også skrevet noen nyttårsforsetter, blandt annet å finne ut hva jeg vil til høsten. Moren min flytter til sørlandet (jeg bor på vestlandet). Skulle gjerne gått på skole i Bergen, men hybelprisene er alt for dyre. Jeg vil liksom ikke flytte til en av foreldrene, visst du skjønner. Men dette kommer jeg til å finne ut av før eller siden.
      Stå på Sophie! Du er en stor inspirasjon:)

    29. Jeg håper du får det bedre i 2014! Du må bare være positiv.
      Jeg har også skrevet noen nyttårsforsetter, blandt annet å finne ut hva jeg vil til høsten. Moren min flytter til sørlandet (jeg bor på vestlandet). Skulle gjerne gått på skole i Bergen, men hybelprisene er alt for dyre. Jeg vil liksom ikke flytte til en av foreldrene, visst du skjønner. Men dette kommer jeg til å finne ut av før eller siden.
      Stå på Sophie! Du er en stor inspirasjon:)

    30. For noen fantastiske nyttårsforsett, vennen <3 Kjenner meg igjen i det du skriver her <3 Jeg håper ikke du og Mathias har slått opp, for dere var virkelig fine sammen <3 Men alt skjer for en grunn, og om dere er ment for hverandre så finner dere hverandre igjen etterhvert uansett <3 Ikke bekymre deg, vennen! Dette går fint!

    31. Anonym: Jeg tror nok at uansett hvordan situasjonen hadde vært, så ville jeg ha flyttet alene! Jeg tror alle har godt av å bo litt alene å lære seg med ditt og datt på egenhånd 🙂

    32. Silje: Mathias gjorde meg veldig lykkelig, så det går ikke på det.. Det er ikke alltid så enkelt bare. Men håper du også har det bra, heier tilbake <3

    33. En så nydelig og godhjertet jente som deg fortjener ikke å oppleve det her! Kjenner jeg er helt lei meg på dine vegne! 🙁 Stå på vakre deg, det blir bedre! <3

    34. Du virker som en så utrolig jordnær og snill person! vennene dine må virkelig være heldig som har deg!

    35. Lykke til i det neste året, man lærer jo for hvert år som går, så dette året kan jo ikke bli noe annet enn bra <3 En av nyttårsforsettene mine er også å fokusere mer på meg selv, har man det bra selv er det lettere å hjelpe andre 🙂

    36. Kjære deg! Først og fremst, du ser helt fantastisk ut – og er det noe som er en trøst når ting er vondt, så er det å føle seg bra. Jeg har vært gjennom et brudd nå, og selv om jeg ikke kommer over det med det første, så hjelper det å bruke litt mer tid foran speilet enn vanlig. Om det er et brudd som er tilfelle hos deg, så husk å bruke tiden til hjelp. Ikke føl at du må være sterk absolutt hele tiden, for er det noe jeg har lært så er det at det er 100% lov å være så lei deg, og ta seg en tur langt ned i kjelleren. Det viktigste er å ta innover seg hva som har skjedd, og jobbe med seg selv. Plutselig oppdager du sider ved deg selv du ikke ante at du hadde, og det er da du klarer å være sterk igjen. Ta vare på deg selv, Sophie, og husk at du er nydelig, vakker og klok. Store klemmer til deg <3

    37. Gooooooooood klæm te deg kjære søte Sophie!! Du har et hjærte av gull det bre veit eg. Og du e psykisk stærk!

    38. Ah, herlig at du har blogget igjen. Jeg har SAVNET DET! Håper du har det bedre og at alt går bra. Du er ei så flott og kjekk jente, ønsker deg alt godt. Og det er godt å vite at vi betyr mye for deg. Du har fine nyttårsforsetter og jeg håper 2014 vil bli et fantastisk år for deg.
      Mange klemmer til deg snuppa.
      Kristine <3

    39. Jeg kommenterer aldri på bloggen din selv om jeg leser den fast, men må si jeg blir oppriktig lei meg av å lese hvor ekle folk er med deg med tanke på den situasjonen du er i nå. Kjærlighetssorg er en smerte som ikke kan beskrives, og jeg syns det virker som om du takler det greit. Det er utrolig sterkt av deg, og jeg håper virkelig det beste for deg nå og i tiden fremover! Du virker som en nydelig jente og det kan ingen si noe på! Lykke til med veien videre, og fortsett å være så positiv og søt som du er.

    40. Håper det går bra med deg Sophie! Det var noen fine nyttårsforsett og jeg håper det ikke er kjæresten som er problemet! Hvis Han gjorde det slutt med deg, er han ikke helt god i hodet fordi du er en så vakker og snill person og det virker som om du ikke har noe ondt i deg<3 Kjempeglad i deg<3<3 Stay Strong, nydeligste <3

    41. Godt nyttår Sophie!
      Kommentere ikke så ofte som jeg burde, men når du går igjennom en litt vanskelig tid så vil jeg være her for deg. Har lest bloggen din i over 1 år og jeg hater å høre når du har en litt vanskelig tid. Jeg er glad for at Mathias har gjort deg lykkelig. Du fortjener det beste, og all lykke du kan få. Jeg er så glad for hvor jordnær du er, og at du tar deg tid til å lese og kommentere folk på bloggen din når du har over 30,000 lesere. Det viser at du bryr deg om oss, og vi bryr oss om deg. Vi alle er her for deg, du er en fantastisk person og jeg er kjempeglad i deg. Håper deg alt godt videre, det har du fortjent. 🙂

    42. Jeg kommenterer nesten aldri, men for en flott jente du er! Har lest bloggen din i 2 år nå, og du er en utrolig god blogger! Og jeg er like sjokkert hver gang jeg leser kommentarfeltene over hvor mange underlige og stygge ting folk skriver til deg..
      Men uansett! Du virker så utrolig oppegående, og jeg tror du har så mye bra å by på fremover, både på bloggen og i livet ditt generelt 🙂 Ta godt vare på deg selv 🙂
      (Og Oslo er et bra valg, en av de beste byene i verden! <3 )
      Godt nytt år Sophie Elise, ønsker deg alt godt! <3

    43. så utrolig trist sophie, du og mathias har alltid vært mitt favorittpar av alle andre som er sammen.. kansje ikke så oppmuntende.. men jeg elsker deg og allt du gjør! hadde vært fantastisk å kjenne deg og du virker som både en fantastisk person og en fantastisk venn. du er den peneste, og mest reflekterte jenta jeg har sett, og jeg har lest bloggen din fast i over 3 år nå! ønsker deg alt godt videre kjære deg, stå på! <3

    44. Kjenner det øverste punktet ditt traff meg virkelig. Det er AKKURAT slik jeg har det ! Det trengs litt tid på deg sel og ! Gode nyttårsforesett 😉

    45. Wow det var fantastiske mål, jeg ble rett og slett sykt inspirert av å se målene dine! Jeg har noen mål jeg også, men de slår ikke dine altså?
      – Jeg tror nesten alle har dette målet, men trene masse. Jeg skal ikke lenger bare sitte inne og se på masse fitspo bilder og tenke; hvorfor ser ikke jeg sånn ut, jeg skal gjøre noe med det. Jeg vil kunne gå på stranda med vennene mine denne sommeren, noe jeg ikke turte å gjøre i år rett og slett fordi jeg hadde så mye komplekser for kroppen min. Jeg er ikke noe feit eller noe, jeg er en av de tynne, men rompa mi blir mer og mer borte og er ikke akkurat verdens heldigste med pupper, og jeg ser ganske utrent ut, så jeg vil bare føle meg bra. Jeg har alltid hatt lyst på sånn rompe som deg, hihi.
      – I tillegg til trening, være mer fornøyd med meg selv. Hvis det er noe jeg ikke liker, gjøre noe med det, ta vare på meg selv. Jeg er allerede fast bruker av falske negler (sånn fransk manikyr som du har også) siden det får meg til å føle meg 100 ganger bedre. Jeg har begynt på prosjekt solarium, så jeg har kommet litt igang allerede. 🙂 Ja, jeg skal tenke bedre om meg selv. Jeg vet egentlig innerst inne at jeg ikke er stygg, men dette året har ikke vært mitt år, har bare følt meg stygg og ekkel, uff.
      – Være i bedre humør. Det har skjedd altfor mye hjemme de siste årene. For å prøve å fortelle det kort; de fleste som sitter i min situasjon ville endt opp med masse problemer, jeg har klart å holde meg oppe. Jeg må faktisk få si at jeg er litt stolt av å ha vært så sterk. Men over til poenget. En person sa til meg for litt siden: Du er aldri glad og aldri sur. Jeg er liksom ingenting. Eller selvfølgelig, når jeg er med de beste vennene mine er jeg glad, men i klassen min har jeg ingen gode venner så føler meg alltid så alene. Men om jeg prøver å fremtre som mye mer glad så ja? vet ikke jeg.
      – Pusse opp rommet mitt ferdig. Jeg skal ha lyserosa, sjokkrosa, zebra og leopard på rommet mitt, kommer til å elske det. Elsker den superrosa-barbiestilen. Hadde jeg kunnet velge selv hadde jeg vært en barbie.
      – Jobbe mer med skole. Jeg kommer ikke inn på den linjen og skolen jeg vil om jeg ikke får bedre snitt.
      – Skape mange minner, med de beste vennene.
      – Være litt flink med bloggen, jeg synes det er gøy men tar sånne to ukers pauser hele tiden, tenker at jeg ikke kan blogge før jeg har blitt brunere, før ditt, før datt, og utsetter det. Bloggen får meg til å føle meg bra, så har lyst til å ta mange fine bilder, og prøve å få endel lesere. 🙂 Så skal jeg prøve å få til videoblogger siden jeg har kjøpt nytt speilrefleks med vribar skjerm og bra filming så må jo ta nytte av det.
      – Forhåpentligvis finne meg en jobb og tjene litt penger. 🙂
      – Finne masse fin musikk. Musikk er noe av det beste jeg vet. Når du er nede, kan det få deg i godt humør, og man kan danse, og noen ganger trenger man triste sanger for å slippe ut følelsene. Eller veldig ofte.
      Det var vel det jeg kom på, veeldig mye men det er kanskje litt gøy å lese lange kommentarer. 🙂
      Og må bare si, du ser helt fantastisk ut! Ansiktet ditt, kroppen din, håret ditt?åh er så misunnelig! Ønsker deg et superfint år!

    46. Åh, håper virkelig ikke det er slutt med deg og Mathias, eller da håper jeg isåfall det var en god grunn til det og at det var det ”riktige” å gjøre.. blir utrolig trist av dette, litt rart men hehe..:) <3

    47. Hjertelsorg er fader en forferdelig ting å komme seg igjennom.
      Men Gud hvor godt det er på andre siden.
      Tenk på dette;
      Mannen i ditt liv er der ute å venter på deg.
      Du har igjen deres første møte
      Deres første date
      Deres første kyss
      Og ikke minst; nyforelskelsen.
      Gud, du er heldig.
      Og btw; Du er sexy, med mæd bra tits.
      Nyt små-voksen tiden. Klin litt ekstra å le mer.
      Gjør deg til noe å savne ikke savn noe som ikke gjør noe for deg.
      🙂

    48. Så leit at det er slutt mellom dere, Sophie.. det er aldri lett når sånne ting skjer, og å ta seg en pause fra bloggingen i sånne stunder er HELT lov. Du er utrolig sterk. Håper du får en fin kveld i morgen, og at ting blir bedre for deg, det tar bare litt tid..
      <3 <3 <3

    49. Så fine nyttårsforsetter du har. 🙂 Har et par nyttårsforsetter selv som å ta lappen, og flytte ut av denne leiligheten her fordi det er rett og slett vanskelig for meg å ha foreldrene mine hengende over meg hele tiden til enhver tid. Skal gjøre ting for meg selv og ta godt vare på meg selv i året 2014. For dette året har bare vært den ene uflaksen etter den andre. Så jeg er glad dette året er over og jeg kan *starte på nytt*. 🙂

    50. Godt nytt år sophie! Håper du når alle dine nyttårsforsetter:) hadde selv et tøft brudd for noen måneder siden, det eneste rådet jeg kan gi er at det blir bedre etter hvert! Når man får litt avstand så får man også et bedre perspektiv på ting. Dessuten er du en så god jente at det er mange andre der ute som gjerne vil være med deg:) ta deg god tid til deg selv og så når tiden er inne for deg så blir det bra:)<3 (ble forresten sammen igjen med esken min, men vi trengte en pause:) har aldri vært så lykkelig som jeg er nå!:) så er the living prof at det blir bedre:):) ønsker deg alt godt i året som kommer<3

    51. Når du skrev “og de fleste av dere har dessverre rett” fikk jeg tårer i øynene.
      Du virker som en FANTASTISK jente, Sophie Elise! Du bryr deg om andre, både mennesker og dyr. Jeg blir stolt på dine vegne, og syns at 2014, ja, det skal bli DITT år! Du skal være den du vil være, oppleve masse og fullføre dine største drømmer. All lykke og godhet til deg, søta!

    52. Jeg pleier som oftest ikke å ha noen nyttårsforsett men i år har jeg laget meg ett. Jeg er en person som alltid setter meg selv i andre rekke. Gjør alt for all andre og ingen ting for meg selv. Så i år skal jeg prøve og fokusere på meg, og sette meg selv foran.
      Men det er ikke så lett, jeg har prøvd flere ganger, men ender alltid med at noen venner ringer og trenger hjelp, og jeg setter meg selv i andre rekke..
      Håper bare at jeg klarer de dette året 🙂

    53. Trene oftere og holde meg i form. Sluttet på håndball for nesten et halvt år siden og savner det virkelig. Vil bevise at jeg ikke har gitt opp helt..

    54. Du virker for meg ut som en herlig jente som tenker ofte på andre og passer på at alle skal ha det bra til en hver tid og det er ikke bare bare. håper du tar deg tid til deg selv i år og slapper av litt ekstra, for det fortjener du! jeg håper også at du får ett fint år, og får oppleve masse nytt! jeg ønsker deg ett riktig godt nytt år og håper virkelig at alt ordner seg for deg <3 du er sterk shophie, jeg respekterer deg og dine valg! det er så mye av det du skriver på bloggen din som er rett, noe som gjør at jeg ser opp til deg. Jeg unner deg all godt og alle de reisene og opplevelsene du opplever! ta vare på de minnene!
      Vet ikke akuratt om det er nyttårsforsetter men.. Jeg vil gjerne oppleve mer, reise mer selv om jeg da kanskje må reise avlene, jeg vil jobbe frivillig i et fattig land hvor det trengs hjelp
      ,Jeg vil bli helt frisk, få lappen unnagjort, gripe dagen, være mere med familien, kanskje flytte, gi penger som jeg har spart til en organisasjon(?)! Jeg vil også bli flinkere på og si mine meninger, og unngå drama..

    55. Hei , det er kanskje litt rart at en jente som meg leser bloggen din .Du er så inspirerende , du er så sterk som klarer og fortsette og blogge selvom du får mså mye “dritt” tilbake <.3 Jeg er bare 12 år og blir 13 den 25.juni .. Jeg har et nyttårsforsett ! Det er og bli NORGES beste på landeveisykkel og offroad sykkel. Det er ingen av mine venner, som jeg tror hvet hvor mye jeg legger i sykling for og bli god ! Jeg SKAL vinne grenserittet 3,4 mil på ca.1.24 timer !! Helt sykt . Jeg hvet jeg mister noen venner , men de som virkelig betyr noe er de som står ved siden av deg ved tykt og tynt <3 ELSKER foresten bloggen din <3 *GODT NYTTÅR

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg