svar på spørsmålsrunden

Hva er din favorittnettbutikk i norge?
Nelly.com, den var ikke så vanskelig å svare på. 80% av alle klær og sko jeg har, er nok fra den nettsiden.

Når kommer bloggerne på tv2 bliss, og hvor mange episoder? Hvor lenge varer episodene? Når kommer reklame?
Bloggerne starter den 12 Januar på tv2 BLISS, og jeg er 99% sikker på at det er klokken 20. Dette kommer jeg selvsagt tilbake til! Første episode varer i 60 minutter, de resterende varer i 30. Jeg er faktisk usikker på hvor mange episoder det er, men vet vi kommer til å gå på skjermen hver søndag til en gang ut i mars. Reklamefilm for serien tror jeg faktisk kommer allerede i morgen, jeg gleder meg – jeg har jo ikke sett noe selv! Dette blr selvfølgelig lagt ut på bloggen, så da er det bare å glede seg (jeg personlig er minst like nervøs som jeg er glad, huff).

Bloggerne_gruppebilde1_RED_medlogo

 

Hvordan behandler du håret og huden din?
Dårlig! Jeg vasker ansiktet på kvelden med sminkefjerner og vann, etter det tar jeg fuktighetskrem. Ingen av delene gjør jeg spesielt nøye.. Jeg tenker hver dag at “nå skal jeg bli bedre” men så har jeg glemt det når kvelden kommer! Håret er jeg heller ikke flink til å ta vare på. Slenger vel inn en hårkur litt nå og da, man skal vel gjøre det ca 1 gang i uken? Har heller ingen faste produkter jeg bruker.

Hvordan traff du kjæresten din?
Har svart på dette mange ganger før, men vi har kjent hverandre i 8 år nå, så har ikke noe særlig romantisk å komme med der. Men første gang han var på besøk hos meg alene, og vi faktisk ble kjent på ordentlig for første gang, så eksploderte det vel bare. Da hadde det vært litt spenning i luften i et par måneder, haha. Men siden da har det vært vi to ♥

Hvor høy er du og hva veier du?
Haha, klassikeren ;-) Jeg er 1.59 høy, og jeg veier meg kanskje en gang i året, synes ikke vekten spiller noen rolle så lenge kroppen har det bra. Jeg veide meg faktisk her om dagen, og det ligger enda på ca 42 kg som vanlig. Og jeg trener ikke til de som lurer, trente en gang i løpet av hele 2013 hehe. Finner ikke motivasjon!!!!!

Røyker du?
Nei.

Er du fornøyd med puppene dine? Er de liksom “perfekte”? 
Ja, de er perfekte! Haha, høres jo litt teit ut å si det, men når jeg har betalt såpass mye så må det nesten være litt lovt. Nå har jeg jo blitt vandt med hvordan de ser ut, så jeg tenker ikke “damn gurl!” når jeg kler av meg akkurat, og jeg tenker heller ikke på dem som spesielt store. Men jeg legger merke til det når jeg ser på bilder fra før jeg tok silikon, eller når jeg ser andre jenter naken – ikke noe galt i naturlige pupper riktignok, jeg synes det også er fint, men jeg tenker mer over forskjellen da. Jeg har skrevet ett innlegg om hele min silikon-opplevelse HER 

 

Hvordan klarer du å holde humøret oppe?
Hehe, det gjør jeg vel egentlig ikke da. Jeg er også sur, irritert, lei meg osv.

Hvordan kom det seg at du visste Mathias er “den rette?”. Med min kjæreste er det noen dager helt perfekt, andre dager helt feil.
Jeg pleier ikke å tenke på om han er den rette eller den ikke, og det synes jeg ingen skal bruke tid på å tenke over. Er det meningen at man skal være sammen, så funker det. Om det ikke er meningen, så finner man noen andre. Jeg elsker kjæresten min, og jeg håper av hele mitt hjerte at det kommer til å være oss to. Men hvordan ting ser ut om 10 år aner jeg jo ikke.

Spiser du mye usunt?
Ja, jeg er en godterigris. Jeg spiser godteri nesten hver dag, men når det gjelder mat så spiser jeg sunt og ordentlig.

Hvordan ser 2014 ut for deg, når det kommer til reiser?
Jeg har en amsterdamreise med Lotte planlagt, og så snakker jeg og mamma litt om å dra på ferie til Rhodos sammen, bare vi to når det nærmer seg sommer. Så det er slik det ser ut så langt! Ellers skal jeg være ganske lenge i oslo i februar-mars. Og så må jeg en tur til oslo i januar. Forhåpentligvis flytter jeg jo også i løpet av 2014 – eller, jeg skal!

USA 2013 – KEY WEST 

Har du møtt en jente du synes er finere enn deg selv?
Haha ja? Det er ikke sånn at jeg går rundt og tenker at jeg er finest i verden. Vi bor i norge, her kryr det av fine jenter!

Føler du ikke at du lever ett drømmeliv? Og at du har det perfekt?
Nei! Virkelig ikke. Jeg har ikke ett perfekt liv overhode.

Bruker du å svare på mailer fra lesere?
Jeg får, uten å overderive, rundt 60 mailer per dag fra lesere. Jeg leser (og setter sykt pris på dem!!), men jeg kan ikke svare på alle. Jeg må prioritere jobbmailer, derfor er det bra å ha spørsmålsrunder hvor dere likevel kan få svar om det er noe dere lurer på!  

 

Hvordan klarer du alt hatet? Alle stygge kommentarer?
Vet ikke helt egentlig, man blir vel vandt til det på en eller annen tragisk måte. Tislutt så preller man det bare av seg, når det skjer hver dag så hadde jeg ikke hatt tid til å sitte å tenke igjennom hver eneste slem kommentar. Da ville jeg ha blitt gal, så jeg har ikke annet valg enn å bare overse det som en helhet. Jeg skjønner riktignok forskjellen på drittslenging og konstruktiv kritikk, selv om mange ikke gjør det. 

 

 

One Direction eller Justin Bieber? Justin Bieber all the way! Og Harry Styles i 1D.
Sommer eller vinter? Sommer uten tvil, men julaften også. Så om jeg kunne hatt sommer hele året, og så en dag med vinter og jualften så hadde jeg hatt det helt perfekt.
Morgen eller kveld? Jeg liker å få med meg dagen, så morgen. Jeg har begynt å få en liten angst når jeg sover lenge og jeg liker å sette på en alarm for å få ting gjort om dagen.
Data eller tv? Data fordi jeg jobbe, men jeg synes det er koselig med tv. Så begge deler om det er mulig.
Sole seg eller bade? Haha, SOLE! Jeg hater å bade.

Hallo, bare se. . 


 

 

 

59 kommentarer
    1. Gleder meg masse til serien kommer ut! elsker når du har spørsmålsrunder osv..
      stå på Sophie! elsker bloggen din!

    2. du er en herlig jente Sophie! stå på med alt sammen videre, gleder meg utrolig mye til å bli bedre “kjent” med deg gjennom Bloggerne!

    3. Dette høres kanskje litt stalker ut, hahaha! Så deg på bikbok for ca en time siden med moren din:-) Sa ikke hei siden det så ut som om du hadde det litt travelt. Du er så søt!

    4. Haha tro meg, du veier IKKE 42 kilo. Isåfall hadde du vært anoretisk tynn og det er du ikke, du er helt normal.

    5. Bra svar, synd du ikke svarte på det jeg lurte på da.. Menmen 😀
      Ha en fin kveld Sophie <3

    6. Hvis du er 42 kg (det ser virkelig ikke sånn ut da), så har du en bmi på 16-og noe. Altså undervektig. Du ser ikke så tynn ut!

    7. Til Trine: Jeg er 1.59 høy og veier 42 kg, akkurat som Sophie Elise, og har forsovidt helt lik kroppsfasong som Sophie, og man ser overhode IKKE anorektisk ut. Så det er faktisk mulig for Sophie Elise å veie 42 kg uten å se anorektisk ut, akkurat som meg selv 😉

    8. Det er absolutt mulig å veie 42 kg uten å være anorektisk! Hun er jo bare 1.59 høy, så det er ikke like mange tunge bein i kroppen som på en som er 1.70!

    9. Jeg ELSKER Justin
      Kunne du lagt ut oppskriften til den sjokoladekaken. Ser veldig god ut. Kanskje jeg også får bruk for den!

    10. Bra svart. Må si meg enig, Justin Bieber all the way, nam! Tviler på at du veier 42 kg da. Er selv 1.59m og veier 42 kg og iforhold til deg ser jeg jo ut som en anoreksik pinne.. Du har mer fett på kroppen, og dersom det stemmer er jeg misunnelig på formene dine.

    11. det går jo Ann at hun veier 42kg, men da har hun til gjengjeld ikke noe muskler 🙂 muskler veier mer enn fett, me. ikke misforstå, hun har en fin kropp

    12. ALDRI REIS MED DETUR!!!!!!! dritt selskap!!! er en grunn de går etter råsabloggere førr reklame!!

    13. Kan jo hende ho veier det ho sier, selvom jeg tror ALLE jenter lyver om vekten sin. Og om du skulle sagt det på en kjent blogg, hadde mam hvertfall lyvet.
      Jeg selv er 1.59-1.60 og veier 47kg. På morgenen er jeg ganske tynn, ribbenene syntes. Men ser normal ut bare at jeg er litt undervektig.
      Og da veier ho 5kg mindre enn meg, ho som har større former enn det jeg har. Altså rompe og puppene kan jeg si er 4 ganger større enn mine.
      Spesielt at ho veier mindre da. Men la hun si og skrive det hun selv vil!

    14. Ho kan no vell vei 42 kg!
      Har litt meir fett på kroppen enn ho sophie, og eg vei 50 kg sjøl, å e 165 høg. Så det e fullt mulig
      Skjønn førresten ikke koffer folk heng seg sånn opp i ka folk vei.

    15. Fin blogg du har ! Du virker som ei koselig jente og fint utsende. 42 kg når du er voksen det er lite. Da må du ha sped beinbygning! Du ser frisk og nydelig ut! selv er jeg like lav som deg ,men veier 58 kg normal slank med litt muskler! Har født barn!. Da jeg var tenåring veide 42 hadde jeg anoreksi. Så helt avmagra og syk ut! men sikkert kraftigere bygd enn deg. To personer med samme vekt og høyde kan ha forskjellig klestørrelse! Bor i samme by som deg og har sett deg en gang tengte å si hei at jeg leser bloggen din,men så turte ikke 🙂 God Jul

    16. Tviler på at du veier 42 kg? Du ser jo bare veldig normal ut til høyden, og med mindre du har en bein/skjelett sykdom tviler jeg på at du veier så lite. Selv er jeg spiseforstyrret og veier 43-44 kg og er 165 cm, og tro meg når jeg sier at jeg er MYE tynnere enn deg. Får ropt etter meg “ditt jævla skjelett” ofte osv. Du er ikke den første til å lyve om vekten though, de fleste bloggerne gjør jo det!

    17. Puppene dine er desverre ikke perfekte, silikonen til tcmn ser bedre ut. Man ser lett at dine er falske.
      I tillegg er det lite sannsynlig at du veier 42 kilo, du ser ikke så tynn ut. Ikke tolk det feil, men 42 kilo hadde sett skelettaktig ut. Venninnen min er lavere enn deg og veier 50, og hun er minst like tynn.

    18. Zerina Ariel: Ja, det er helt sant det du sier! Jeg tenker heller ikke på meg selv som spesielt tynn egentlig, men det er jo det jeg veier så. . Hva skal man gjøre!

    19. At folk beskylder henne for å lyve om kroppsvekt er helt teit. At hun veier 42 kilo er fult mulig. Man skal ikke se på BMI, og gå ut i fra at hun er undervektig. BMI er bare en pekepinne. Man skal tenke på fettprosent og muskelmasse. Hun har en veldig liten kroppsbygning, er lita og tynn, og jeg tror ikke hun har så veeeeldig mye muskelmasse. Folk er og blir forskjellig, og det er på tide at folk innser det snart.

    20. Jeg tror på vekten din.
      Jeg er 1,55 og veier rundt 40 kg. Jeg har utrolig tynn beinbygging og lite fett + noe muskler. Alle reagerer på at jeg er så “slank og fin” (uttalelser fra kvinner, most men don’t really give a f..).
      Jeg får aldri spørsmål om jeg har spiseforstyrrelser, for selv om jeg veier ekstremt lite så ser jeg ganske normal ut siden beinbyggingen er så tynn. Jeg kan f.eks bruke joggebukser i str 10 år. Alikevel har jeg litt rumpe og former (men med små pupper som jeg alltid har hatt, tror ikke jeg tar operasjon selv om det er veldig fristende. Har nemlig ikke lyst til å havne i den ekstremt lave prosenten som opplever alvorlige og potensielt dødelige komplikasjoner).
      Sophie ser ut til å ha ala samme beinbygging og kropp som meg, så det er absolutt ikke umulig at hun virkelig veier 42. Jeg er levende bevis!! Dog vanskelig å bevise i et kommentarfelt..
      ps; Jeg har også vært nede i 37 kg. Ingen merket noen forskjell og jeg så hverken dødssyk eller anorektisk ut. Vekt ser forskjellig ut fra kroppstype til kroppstype.

    21. Først og fremst så er det mulig å veie 42 kg å være 159 . Det ser ikke sånn ut, men i såfall er du undervektig. Å ikke si at du gomler i deg godteri hver dag å fortsatt veier 42 . Jeg tror nok du spiser minimalt med mat . Og når du sier godteri er det sikkert 2 sjokolade ruter . For ingenting tilsier at du har den livsstilen du påstår, og veier 42 . Mulig du lyver om vekten din .

    22. Hei, synes bare dt var litt sjokkerende at du veide 42 kg, ikke at det er noe galt i det😋 Dt er bare at jeg er 13 år og veier 49,2 kg! Jeg er ikke tykk i det heletatt! Jeg er er egentlig ganske tynn. Sånn at noen av ribb beina viser😥

    23. hhøhøh.. det barnet der må ha DÅRLIG eller null selvtillit.. væffal selvrespekt for å gidde å date deg ..
      herregud. hva blir det av hankjønnet nå til dags..
      bruker dere samme sminke også?

    24. Wtf? Du veier 42 kg og er 159 cm høy, består du kun av fett, eller? For det ser nemlig IKKE ut som om du har en BMI på 16,6 (noe du har, i følge vekta og høyden din). Du ligger på undervektig, men ser normalvektig ut? Kan ikke være mye muskler på deg..?

    25. Hun veier helt sikkert ikke 42 kg, det kan jeg si med 100% sikkerhet 😉
      46-47 kanskje 🙂 De fleste jenter lyver jo om vekten sin, men jeg syns det er dårlig gjort av henne å si at hun veier 42 kg. Er dessverre veldig mange unge jenter som blir et offer nettopp pga. all den her falskheten. Syns det er noe bloggere, og også andre kjentfolk burde tenke over. Ja, jeg vet at man ikke har ansvar for andre, men hvorfor lyve når det bare fører med seg ulemper? Det er ikke om å gjøre for ei jente å veie minst mulig, eller spise minst mulig. Det er en veldig dum trend. Man skal ta vare på seg selv, og spise det som kroppen trenger.

    26. Vil påstå at 80% av klærne dine er fra Sheinside, var ihvertfall en lang periode der nesten alle antrekkene dine besto av minst ett plagg fra sheinside.

    27. Hallo.
      Til de som skriver om vekten hennes….. OMG. Jeg er en voksen kvinne og er 1,58cm og har veid 45-47kg og hadde rumper OG pupper. Så jeg tror på at hun veier 42kg!!! Uansett, det er for lite…..:/
      Nå veier jeg fra 49-52kg. Men, jeg syns hun er en utrolig søt og flott jente. Og virker som hun er veldig smart og tåler mye kritikk.
      Stå på sier bare jeg :))) ikke bry deg om dårlig kritikk ;))!!!

    28. Hei! Har akkurat begynt å lese bloggen din og syntes den er kjempe bra:) haha så deg for første gang på tigerstaden:) har du noen film tips og, eller boktips? Sliter litt med det om dagen og:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg