snart home sweet home

reklamelenker nelly 

I går hadde jeg og Mathias en koselig og avslappende kveld i hovedstaden. Vi spiste sen middag på vapiano, og så fikk vi faktisk med oss finalen i Farmen. Ingen av oss har fulgt med tidligere, men det var likevel spennende! Kan tenke meg hvor nervepirrende det må ha vært for de av dere som faktisk har fulgt med, hele familien hjemme i harstad innkludert! Det er så koselig å vandre rundt med kjæresten i oslo, jeg krysser fingrene for at vi (eller i det minste jeg) har leilighet her om ikke så lenge. Til sommeren er mitt mål! 

Kjole fra nelly HER

I morges sjekket vi ut fra hotel oslo city centre for denne gang, vi er tilbake i januar når det er premiere av bloggerne – mulig jge drar med Mathias, eller kanskje jeg tar med en venninne heller. Vi får se! Nå skriver jeg meg bort. Vi sjekket ut, og jeg dro på møte med Rolf-Ørjan over en kopp kakao. Jepp, kakao på oss begge! Jeg hadde to møter idag. Ett med Røf, og et annet med ett reisebyrå. Utpå nyåert kommer flere av dere lesere til å kunne vinne reisegavekort på flere 10 000 kr på bloggen min! Det blir spennende, og jeg er glad jeg fikk det til.

Vi har også vært hos Hendrix idag! Kjæresten ble klipt, jeg ble stripet. Den søte hunden til Hendrix, Ariel, var også med! Hun er ett klassisk eksempel på å være “stygg-søt”.


Nå sitter vi på garedemoen! Jeg er overtrøtt, Mathias er sur fordi jeg er overtrøtt og plager han, og “sånn går no dagan”. Dere som er die-hard-fans av bloggen min husker sikkert Amanda og Anne-Sofie? Begge er enda bestevenninne mine, og begge har flyttet bort fra harstad. . Men nå er de hjemme på juleferie, og jeg er så glad! Med en gang jeg kommer hjem så blir det sleepover med bestejentene ♥

Det er jo enda ikke for sent å handle både julekjole og nyttårskjole, så det fikk jeg også gjort nå på flyplassen. Jeg hadde allerde kjøpt meg kjoler til begge anledningene, men de brukte jeg også nesten med en gang. . For meg skal julekjolene være ubrukte, uansett hvor teit enkelte kanksje synes det er! Men jeg kan da ikke være den eneste som føler det slik, det er jo bare jul en gang i året. 

1. Nyttårkjolen! Kjole 399 kr HER / 2. Smykke 599 HER / 3. Clutch 159 HER / 4. Skjørt 249 HER

 

1. Julekjolen –  1595 kr HER / 2. Clutch 399 HER / 3. Lue 99 kr HER 


Now i’m at gardemoen airport waiting for my plane to take me back home – and guess what, today i will be meeting both of my best girls, it’s been forever since it’s been the 3 of us together! Anne-Sofie and Amanda both moved away some while ago, and i’ve missed them so much. They are back home right now for christmas and i can’t wait to see them, so when i get back home we will be having a sleepover! Just like old times. So thats how i’ll be spending my days now, i hopeyou understand that the blog wont be my number one right now, haha. 

47 kommentarer
    1. Det er jo ikke det samme, men jeg var i USA på utveksling ifjor, kom hjem i sommer, og der ble jeg kjent med en jente fra Tyskland. Vi ble BESTEVENNER, var sammen hver eneste dag, og det at jeg kunne finne en jente så var såå lik meg på andre siden av jorda – som itillegg var fra et annet land, det var heeelt rart å tenke på.. Uansett, det var skikkelig tungt å reise hjem og fra hverandre i sommer, fra og gå fra å være sammen hver dag, til aldri.. Men så møttes vi igjen i høstferien og det var heeelt fantastisk♥ Alt var som vanlig! Sååå jeg kan tenke meg at å se Amanda og Anne-Sofie igjen blir like bra!! Ingenting er som å se hverandre etter lang tid.
      Når trekker du vinneren av Miley Cyrus forresten?:)

    2. Jeg har lest bloggen din i flere år nå, og jeg må bare si jeg er så stolt av å se utviklingen din. Jeg startet å lese bloggen din fordi jeg synes du var så pen. Da hadde du helt platinablondt hår og null restylane i leppene. Haha, det var tider. Synes du har blogget så ærlig og åpent gjennom hele tiden, Føler jeg kjenner deg ettersom jeg har sett deg vokse både på utseendet og innsiden. Du er en fantastisk jente, og jeg digger deg! Setter stor pris på at du fortsatt blogger 🙂

    3. Du er så utrolig pen Sophie !!
      Sier du Sophie på engelsk eller på norsk? Det hørtes skikkelig dumt ut… haha <3 og sier du Sophie Elise eller bare ett av navnene? <3<3

    4. Kan tenke meg det blir koselig å møte jentene igjen! Flyttet fra barndomsbyen min ifjor selv, og det er noe spesielt ved det å møte igjen barndomsvenner? 🙂
      Gleder meg til å høre mer om konkurransen og reisegavekortet! 😀

    5. Siden du brenner så veldig med å bidra innenfor dyrebeskyttelsen, hvorfor bruker du ikke heller litt mer penger innenfor det feltet enn å shoppe klær på nett hver dag og reise på ferier i hytt og pine? Det er ikke meningen å høres kjip ut, men bare lurer:-)

    6. Finalen i farmen var syykt spennende ja! Hoho bare synd at Morten vant da.. men, sånn er det!
      Haha jeg også er sånn så plager alle andre når jeg er overtrøtt 😀
      Kos deg med besteveninnene dine Sophie og god tur hjem til både deg og Mathias 😀
      <3loveu

    7. Den kjolen der er så utrolig fin! 🙂 Du har så fin kropp at det gjør virkelig ingenting å vise litt hud her og der! 😀 Du er kjempepen, Sophie! 🙂 Vær stolt over deg selv!

    8. Kjempekjekt med kjærestebilder!
      Høres ut som om du har hatt det gøy hele helgen,
      så glad for at du er flink til å oppdatere. Stor klem!

    9. Hei. ELSKER bloggen din!!! Du kommer sikkert ikke til å gjøre det.m
      Men skader ikke å spørre. Jeg har et problem med kjæresten. Kunne du tenke deg å gå inn å lese innlegget? Ligger nesten å griner. Vet ikke hva jeg skal gjøre! Hadde betydd ubeskrivelig mye! Emilierb.blogg.no.
      Klemmer fra bloggfan Emilie <3

    10. Gleder meg masse til å se Anne-Sofie og Amanda på bloggen igjen! Guud som jeg har savnet de! hehe! <3
      Men forresten, hadde blitt glad om du kunne svare på dette: har lest bloggen din daglig i snart 3 år! Har fulgt deg hele veien, men så lurte jeg på: Hvorfor vil du ha leilighet? Husker du sa en gang på en videoblogg at du kom til å være i Harstad så lenge som mulig, og at du tar det som det kommer!
      Lurte også på hvordan det går med huset ditt som det spøkte i? Du vet den døren bak sengen din?

    11. Husker for en stund tilbake at du nevnte i et innlegg at du ville lage en ny sangvideo? Og vi kunne kommentere hva slags sang vi ville du skulle synge osv.. Når kommer sangvideoen? Eller har du glemt den. Vil ikke mase på deg men gleder meg til en ny sangvideo, du er utrolig flink til å synge og helt utrolig nydelig! 🙂

    12. Så kul klipp Mathias fikk 🙂 kledde han 🙂 digga den bikkja forrsten! har mops selv og elsker denne rasen 🙂 og ja det er sånn at enten så elsker man den rasen fordi den er så snodig at den blir søt 🙂 ellers så hater man den 😛

    13. Jeg må også ha julekjolen ubrukt på julaften, føler meg liksom ekstra fin når jeg ikke har brukt den før og den er helt ny 🙂 Merkelig trang haha

    14. Du er ikke den eneste som har det slik nei! Jeg må selv ha ubrukte kjoler til både meg og datteren min på juleaften og nyttårsaften. Det er jo bare jul en gang i året som du skriver! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg