VINN BILETTER TIL MILEY CYRUS

Jeg har bestemt meg for å oversette deler av innleggene mine til engelsk, helt nederst i hver bloggpost. Jeg har kun 3000 internasjonale lesere hver dag, og tanken har ofte slått meg “hva gjør de egentlig her?”. De ser vel bare på bildene, og nå vil jeg at de skal kunne forstå alt også. Uansett! Jeg følte meg litt dårlig idag, humøret var på bånn og jeg følte meg som en dritt, men nå er jeg i helt SUPERT humør fordi. . Miley Cyrus kommer til norge den 28 Mai! Jeg er nok hennes største fan, og jeg har vært en “Smiler” siden jeg var 13-14 år gammel. Jeg kan ikke vente, jeg gleder meg sånn til denne konserten! 

 

Selvfølgelig har jeg biletter til dere lesere, og jeg håper vi kan twerke sammen på konserten i telenor arena!  Det er ståplassbiletter dere kan vinne, forresten. Alt dere må gjøre for å finne er å like fanpagen min på facebook HER, og så kommentere på detteinnlegget med mailen din. Jeg trekker vinneren når jeg er tilbake fra Istanbul i midten av neste uke. Lykke til jenter (og gutter?) ♥ 

 

 

Om dere vil kjøpe biletter kan det gjøres HER  

 


As you might see, I’ve started to translate parts of my blogposts into english for you international readers – even if there is only 3000 of you per day, haha. I want you to understand me, and not just looking at my photos. It’s been a while since i’ve written in english so it will probably be a bit unstable writing at first haha, but I hope you are able to keep up! This way I get to work on my english as well. So,  – im feeling a bit under the weather today, but besides that i’m totally FINE because . . Miley Cyrus is coming to norway on may 28! I’m her biggest fan, and i’ve been a “smiler” since i was 13-14 years old. I can’t wait, i’m so stoked for this consert!

And ofc I have tickets for you readers, and I hope i’m able to twerk my ass of at her concert with you guys! All you need to do if you want to win, is to press “LIKE” on my facebookpange HERE, and then post a comment here saying that you’ve done it, and your email adress. I will be choosing the winner when I’m back from Istanbul in the middle of next week. Good luck, girls (and boys?) ♥

2683 kommentarer

Siste innlegg