love you

I dag har  mamma bursdag, så jeg tenkte å dedikere ett eget innlegg til henne♥

Mamma er den sterkeste personen jeg vet om, som uansett hva alltid er glad, og veldig støttende ovenfor både meg, lillesøster og pappa. Ofte får jeg spørsmål om “hvor er foreldrene dine?” når det kommer til saker som har vært oppblåst i media om meg. Da kan jeg bare si, at de har vært her. Hele veien, rett ved min side, støtte meg, gitt meg råd, kjeftet på meg om det trengs, og trøstet meg når jeg har trengt det. 

Mamma jobber alltid hardt for at jeg, og oss andre i familien, skal ha det best mulig. For eksempel sa jeg til mamma at jeg ikke vil feire bursdagen min i år, fordi jeg ikke orker all planleggingen. Da ringte hun rundt til hvert eneste hotell i byen, fant ut om lokaler, og tilbydde seg å betale for maxi-taxi for meg og mine venninner om vi skulle feire her. Det er ikke enhver mamma som gjør noe sånt, spesielt ikke når man er 19 år gammel. 

Hver gang jeg skal ha jentekveld så hjelper mamma meg med å lage mat, rydde, fyre i peisen og tenne stearinlys. Om jeg trenger hjelp med noe, så er hun der. Men jeg har uansett utrolig stor respekt for både mamma og pappa, og jeg tar ikke det for gitt at jeg har det på denne måten.

Mamma fikk meg da hun ikke var så veldig gammel, og jeg vet at det sikkert ikke alltid har vært like lett, spesielt økonomisk da jeg var veldig liten. Ting er riktignok veldig bra nå, og jeg beundrer mamma og pappa veldig som har vært sammen i så mange år, og enda virker så forelsket som de gjør, på tross av alt, og så mange år sammen. Det ser jeg veldig opp til.

Alt i alt, jeg håper du får en fantastisk dag (og ikke nevn noe til meg om dette innlegget, da vet du jeg blir klein ♥ ) 

Love yooou!

 

108 kommentarer
    1. så utrolig fint skrevet av deg, du er fantastisk! Ser hvor du har det i fra. Mammaen din er kjempe nydelig! <3 Har skrevet et innlegg på bloggen min som du kanskje ville like, det handler om rasediskriminering av hunder, og jeg hadde blitt så utrolig glad visst du hadde lagt igjen en kommentar eller et lite spor ifra deg. Det hadde virkelig gjort dagen min! Stå på vakre, fine sophie. Du er en unik person <3

    2. ååå <3 så søtt! skulle ønske jeg hadde ett got forholt til mamma men vi bare skriker og krangler hele tiden..

    3. Moren din er veldig vakker, Sophie. 🙂 Dere ligner, så ser hvor du har skjønnheten din fra!
      Og gratulerer til moren din. 🙂
      Vil også si det at jeg liker bare bloggen din mer og mer! Du skriver så mange innlegg noe som jeg elsker, for bloggen din er aldri kjedelig! Du er virkelig en godhjerta person! Håper du har hatt en kjempe fin dag og at julefeiringen med familien din blir super!
      God jul, til deg Sophie og din familie! 🙂

    4. Utrolig søtt skreve! Du e jo prikklige mammaen din! Så fine og nydelige begge to 🙂 Håpe dokk har hatt ei kjekke dag samen me familien siden det va bursdagen hennas, og håpe at hu har hatt ei kjekke bursdag, for det fortjene kver enkel god mamma <3

    5. Åå, så vakker mor du har! Hun virker som en super person og en person man kan se opp til, akkurat som datteren! 😀 Så utrolig fint skrevet, Sophie <3

    6. Så utrolig koselig innlegg! Moren din er utrolig vakker så ser hvor du har det ifra. Og du er utrolig heldig som har et så godt forhold til moren din! Hun er også utrolig heldig som har en så fantastisk datter som deg!
      Og du må gratulere moren din masse med dagen! 🙂

    7. Så utrolig koselig<3 Du ligner utrolig mye på moren din forresten 😛
      Hva synes du om all praten rundt mammatilmichelle og canada goose-jakken?
      Og kan du lage videoblogg med foreldrene dine? 🙂 Eller blir det kanskje for kleint. haha!

    8. Jeg også har verdens beste mamma! Er supert å ha ei mor som alltid er der og støtter!<3 Gratulerer så mye til mammaen din! Og ha en super dag begge to!

    9. Gratulerer så masse til din mamma! Jeg har selv bursdag 14. desember og kjenner at jeg gleder meg like mye i år som tidligere, hehe. Du har jo kun fire dager etter meg og, så moro!

    10. Det er kjempe snilt av deg å skrive dette. Det er veldig mange som ikke bryr seg om moren sin så mye fordi de synes hun er irriterende, overbeskyttende eller hva som helst, men mødre er veldig viktige og jeg tror for de fleste spiller de en stor rolle i livet, men selvsagt er det også mange som dette ikke er slik for. Men jeg håper virkelig at de som har en snill og god mor får ros og snillhet fra sin datter eller sønn(uansett om hun er irriterende eller overbeskyttende) 😊

    11. Det virker som om du har en utrolig flott og nydelig mamma. Hun stråler på bildene, og jeg kan godt se likhet mellom dere to. Det var veldig fint skrevet, og gratulerer så masse med dagen til moren din!

    12. Så fint skrevet! 🙂
      Du er veldig lik henne, men søsteren din Frida er jo helt prikk lik! 😮
      Dere er så fine, alle tre! <3 stå på Sophie, jeg digger deg! 😀

    13. koselig innlegg sophie <3 har selv en mamma som er litt annerledes enn andre mammaer og som ikke gjør de tingene jeg stadig hører andre mødre gjør, men setter allikevel pris på henne! syns dere lignet, men søsteren din lignet helt sykt på moren din da hun var yngre!!

    14. Hvor gammel var moren din da hun fikk deg? Var hun under 20? Hvis du svarer på dette, kan du svare på det i neste innlegg, for det er vanskelig å finne tilbake til kommentar og svar på kommentar her i kommentarfeltet når du får over 200 kommentarer. 🙂

    15. Både du og Frida ligner veldig på henne!
      Kjempefine bilder og kjempe fint skrevet av deg Sophie! 🙂

    16. Heh, lar du moren din betale for bursdagsfeiringen din? Du tjener sikkert tre ganger så mye penger som henne.

    17. hun og søsteren din er helt like jo, utseendemessig!
      Veldig fint innlegg Sophie, tror hun setter pris på det 😀

    18. I ligner hverandre utrolig mye! Din mama er veldig pen! Ønsker jer altid at ha det på denne måden med hverandre. Dere fortjener intet mindre! Knus fra Danmark <3

    19. wooow! hun ligner sykt på deg og søsteren din! men jeg synes lillesøsteren din har fått moren din sin nese og munn spesielt!

    20. Så utrolig søtt av deg Sophie! ♥♥ Hva skulle man gjort uten mamma? Dette var virkelig en liten tankevekker for meg! Du er en så herlig og fantastisk person som jeg ser så opp til!!! Dyu er mitt største forbilde! Elsker deg og bloggen din! Du er så pen, smart, kul, snill, skjønn, omsorgsfull osv.. ELSKER arbeidet ditt for dyrs rettigheter!!! Det er så fantastisk! Bloggen din er mitt lille høydepunkt i hverdagen! Bloggen din hjelper meg og være takknemlig for alt jeg har! Du er så søt Sophie!!! Hver gang du skriver innlegg om dyr begynner jeg nesten å grine! De er så flott skrevet at det er helt sykt at en 19 åring klarer å skrive noe så flott! Og Sophie, du må huske på at du skal jo også leve et fint liv! Du setter alle andre så langt foran deg selv! Jeg har satt meg som mål at jeg ikke skal ha noen dyretestet produkter i skuffen min!:) Skulle også gjerne vært vegetarianer. Men får ikke lov av mamma. :'(
      Stå på Sophie! Vi er her alltid for deg! Skal aldri slutte å lese bloggen din Sophie!!
      Ønsker deg og din familie en god jul og et godt nytt år!
      Klemmer fra Emilie bloggleser 12 år

    21. Så vakker hun er! Ser likhetene mellom deg, søsteren din og moren deres. 🙂 håper hun får en super dag 🙂

    22. Aåh, så vakker hun er. Tenk så pen du blir når du blir voksen da, Sophie! <3 moren din bør være stolt som har en så omtenksom datter<3 gratulerer med dagen moren til Sophie, og god jul til dere alle!<3 sender varme klemmer<3

    23. Ååå så fine dere er! Dere ligner virkelig utrolig mye, og det skal du være stolt over <3 Så vakre kvinner må man se lenge etter.

    24. Vil ikke at du skal bli klein….men tusen tusen millioner takk skjønneste Fie min. Elske dæ.
      Mamma.

    25. Åh, så vakre dere er! Utrolig skjønne begge to. Du får hilse fra en bloggleser og si gratulerer med dagen fra meg også da! Hihi, kos dere i dag <3

    26. gratulerer så mye til moren din! 😀 shiit, du og henne er nesten helt prikklike! ser likheter hos søsteren din også :p

    27. du er helt lik henne :O 🙂
      Ta vare pó henne só godt du kan, for det kan kke jeg med min mamma 🙁

    28. Aw, så søtt bilde av dere i snekkerbukser! Moren din er skikkelig vakker, ser godt hvor du har fått skjønnheten din fra 🙂

    29. åå shit hu ligna deg, trodde seriøst det va deg på det førsrte bilde bare uten sminke haha sorry!

    30. Jeg klarer ikke å gå ut av bloggen din før jeg kommenterer på ette innlegget!
      Herregud så vakker moren din er! Søsteren din er prikk lik, og du har hennes smil! Så utolig vakker, og god 🙂

    31. Føler det ofte blir sånn på blogg at det man ikke skriver om, det skjer ikke. Betyr ikke at du ikke har foreldre bak deg selv om du ikke skriver mo det. meeeeeen… jeg lurer litt på hvilke ting hun har kjeftet på deg for? Jeg feks, hadde ikke fått støtte over å posere lettkledd eller ta tatoveringer. Ikke noe hat altså. Foreldre er forskjellige. Jeg er også glad på dine vegne at foreldrene dine holdt sammen på tross av at de fikk deg tidlig. Mange som går ifra hverandre

    32. Litt sent ute men du får si gratulerer med overstått til henne i så fall! Din mor høres fantastisk ut men du er da ikke så verst selv! Tenk på alt du hat oppnådd på så kort tid. Føler meg som en mor her jeg skriver hah 😉 Men vi bare at du skal vite at jeg ser utrolig opp til deg om jeg ikke alltid er flink å komentere.. Vell det kan enn vell alltids jobbe med.

    33. Å herregud, jeg trodde det var deg med det samme!
      Der var utrolig like! Å det ser ut som dere hadde et urolig bra forhold 🙂
      Håper du har en fin dag videre Sophie, liker veldig godt bloggen din btw! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg